TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Oktober 2021

2.287 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 » | Laatste
win some...
2
quote:

*JustMe* schreef op 28 oktober 2021 12:45:

Twee dagen geleden een artikel over Baidu over hoe zij HD maps maken.

Voordat ik die link hier post het volgende. Tijdens een aandeelhoudersvergadering werd gevraagd hoe TomTom betaald wordt door Baidu. Aangezien het niet niks is dat Baidu zomaar TomTom's totale mapmaking platform mag gebruiken (investering van honderden miljoenen) om in China HD maps te maken, aangezien westerse bedrijven dat niet mogen.

Uit het antwoord blijkt dat TomTom nog niet betaald wordt voor het proces van het maken van de maps. Dus op dit moment nul euro voor het beschikbaar stellen (als het ware leasen) van haar platform - van haar kroonjuwelen - aan Baidu. Maar dat TomTom betaald gaat worden van de omzet die Baidu in China gaat behalen met HD maps.

Goddijn: als we even kijken naar Baidu dan nemen ze daar ons productieplatform in licentie om HD-kaarten te produceren. Het geld gaat pas rollen op het moment dat die producten ook gelicenseerd, verkocht en gebruikt worden door automobielfabrikanten

===

How Baidu Apollo builds HD (High-Definition) maps for autonomous vehicles
2 days ago·5 min read

towardsdatascience.com/how-baidu-apol...
Deze quote is uit een aandeelhoudersvergadering uit 2018. Sindsdien hebben we bijzonder weinig gehoord over deze samenwerking. Baidu staat ook niet vermeld als customer op de TT website en wordt ook niet genoemd in het laatste jaarverslag..

Dat leidt tot de vraag of Baidu nog steeds een samenwerking heeft met TT. En als dat wel het geval is, waarom dit dan niet gewoon wordt vermeld op de website of in het jaarverslag. Als je de onderwaardering uit het aandeel wil halen zal je toch duidelijk moeten aangeven waar de potentie zit voor het bedrijf. Dit doe jij nu met een post op dit forum, maar dit zou TT dan toch ook zelf moeten communiceren?
[verwijderd]
2
quote:

nr36 schreef op 28 oktober 2021 13:04:

Volkswagen verwacht volgend jaar daling chiptekort

Automaker Volkswagen zegt te verwachten dat het chiptekort in de loop van het volgende jaar verlicht zal worden. Dat schrijft het bedrijf in een kwartaalrapport waar het ook de winstmargeverwachting herhaalde.

De beschikbaarheid van halfgeleiders voor de productie van chips verbetert volgens de Duitse automaker in het vierde kwartaal van dit jaar om daarna verder te herstellen in de loop van 2022. Eerder gaf automaker Ford al aan dat de het kritieke tekort aan chiponderdelen aan het verminderen was.

Ondanks dat het grootste autobedrijf van Europa te kampen heeft met problemen in de toeleveringsketen, handhaafde het de winstmargeverwachting. VW deed dit ondanks een daling van de winstcijfers in het derde kwartaal: ten opzichte van vorig jaar lag de operationele winst met €2,8 mrd 12% lager .

Daarnaast zag het bedrijf het aantal verkochte auto's teruglopen. Volkswagen verwacht dat het dit jaar evenveel auto's zal verkopen als in 2021, terwijl het eerder nog stelde meer te willen verkopen.

Net als veel andere automakers heeft VW zich gedurende de chipcrisis gericht op de lucratievere modellen. Het is voor de automaker essentieel om de winstcijfers op peil te houden om zodoende de uitbreiding van zijn elektrische modellen te kunnen financieren. Met die elektrische modellen wil het bedrijf de concurrentie aangaan met Tesla.

Dit is echt het nieuws waar de markt op zit te wachten. De knik in de koers op de Q3 cijfers was door dit forum goed voorspeld. We wisten allemaal: Q3 wordt het dieptepunt. Op de cijfers nog even een duik omlaag en positief sluiten, omdat het ergste achter de rug is. We konden het hier uittekenen en het gebeurde. Nu is het wachten op positievere berichten over chiptekorten. Niet dat het in 1 keer over is, maar dat elk kwartaal een stap beter wordt.
[verwijderd]
1
quote:

win some... schreef op 28 oktober 2021 13:27:

[...]

Deze quote is uit een aandeelhoudersvergadering uit 2018. Sindsdien hebben we bijzonder weinig gehoord over deze samenwerking. Baidu staat ook niet vermeld als customer op de TT website en wordt ook niet genoemd in het laatste jaarverslag..

Dat leidt tot de vraag of Baidu nog steeds een samenwerking heeft met TT. En als dat wel het geval is, waarom dit dan niet gewoon wordt vermeld op de website of in het jaarverslag. Als je de onderwaardering uit het aandeel wil halen zal je toch duidelijk moeten aangeven waar de potentie zit voor het bedrijf. Dit doe jij nu met een post op dit forum, maar dit zou TT dan toch ook zelf moeten communiceren?
HOW TO CONTACT US

For Investor Relations, please send us an e-mail on ir@tomtom.com

corporate.tomtom.com/investors/ir-con...

Of misschien kun je ze bellen? Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord
[verwijderd]
1
Harry, ab nummer 19 van mij. Ik twijfel er niet aan dat de aandacht op deze post gevestigd wordt bij HG.

Hier kan niemand een speld tussen krijgen.

Dank voor de moeite die je in deze feilloze objectieve analyse hebt gestoken, het was een verademing om de feiten zo duidelijk en compleet opgesteld te zien. Misschien een inbreng voor de volgende AvA?
sniklaas
1
quote:

harrysnel schreef op 28 oktober 2021 11:30:

complimenten Harry, een verdraaid mooi stukje proza…
SimonCA
3
[quote alias=*JustMe* id=13770269 date=202110281255]

(Baidu, dat gaat betalen aan TomTom zodra Baidu HD maps omzet maakt

- Heeft robotaxi vloot gelanceerd. Nu gratis, wordt betaald
- Gaat met Geely massa productie EV's starten
- Heeft 10 HD maps deals in China met Chinese autofabrikanten)

Is there already some more news about INDIGO. Yesterday I spoke to someone working for Baidu I mentioned TomTom she knew a few things but has a non-disclosure agreement.
To keep it short Baidu uses INDIGO speech.

baidu_speech-indigo??launch????????

xbot/tutorials/indigo/Baidu Speech AND Recognition
win some...
4
quote:

*JustMe* schreef op 28 oktober 2021 13:34:

[...]

HOW TO CONTACT US

For Investor Relations, please send us an e-mail on ir@tomtom.com

corporate.tomtom.com/investors/ir-con...

Of misschien kun je ze bellen? Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord

Mijn ervaring met IR van TT is dat ze in hun antwoorden vnl zaken herhalen die in press releases, kwartaal/jaarrapportages en conference calls al aan bod zijn gekomen. Ik heb niet de illusie dat ze iets substantieels zullen mededelen over de eventuele status/inhoud van hun samenwerking met Baidu.

Nog even daargelaten dat antwoorden per mail vaak 3 weken of meer op zich laten wachten en men vaak telefonisch onbereikbaar is.

Wat ik zie bij OEM's en aan hen gerelateerde bedrijven is dat ze over elkaar heen buitelen om hun samenwerkingen en activiteiten in China ten toon te spreiden. Dit is ook niet zo vreemd, want hier vindt de komende decennia de groei in autoverkopen plaats. Dat willen investeerders horen. Dat TT dit niet doet betekent voor mij dat:

-de samenwerking er niet meer is/niet zoveel meer voorstelt
-men bewust aan het downplayen is
-men bij IR niet capabel is

Kies maar welke van de 3 opties van toepassing is.
Dutchy Ron
0
Off topic: Dit is weer het moment om een paar putjes Alfen aan te schaffen en een ritje van 98 naar 90 of 89 te maken in een paar dagen.
[verwijderd]
0
quote:

win some... schreef op 28 oktober 2021 13:57:

[...]

Dat TT dit niet doet betekent voor mij dat:

-de samenwerking er niet meer is/niet zoveel meer voorstelt
-men bewust aan het downplayen is
-men bij IR niet capabel is

Kies maar welke van de 3 opties van toepassing is.

Als je het niet vraagt zul je het ook niet weten :)

Wereldbelegger
2
Hierboven staan positieve posts over Ford en Volkswagen
Tegengeluiden zijn er ook

Automotive loopt in 2021 meer dan $200 miljard mis door chiptekort
In mei van dit jaar stelde AlixPartners dat het wereldwijde tekort aan semiconductorchips de wereldwijde automotive-industrie zo’n $110 miljard aan gemiste omzet zou kunnen kosten. Nog geen vijf maanden later – en zonder enige zichtbare verbeteringen in de marktsituatie – heeft het kantoor zijn prognose verdubbeld: de consultants verwachten nu een omzetverlies van meer dan $220 miljard.

$220 miljard omzetverlies
Dit heeft natuurlijk een enorme impact op de omzetontwikkeling in de branche. In januari van dit jaar stelde AlixPartners een wereldwijd omzetverlies van zo’n $60 miljard te verwachten, om dit nog geen vier maanden later bij te stellen naar $110 miljard. En nu, wederom vijf maanden verder, is deze prognose nog verder opgeschroefd, naar een geschat omzetverlies voor de sector van meer dan $220 miljard.

Veel autofabrikanten verlegden door de aanhoudende chiptekorten hun focus vooral op de productie van meer luxueuze modellen met een hoger prijskaartje. Maar veel, zo niet alle fabrikanten hebben omzetverliezen als gevolg van de chipcrisis feitelijk niet kunnen tegenhouden.

“In het tweede kwartaal van dit jaar was het chiptekort het ergste tot nu toe, gekeken naar het aantal ‘verloren voertuigen’”, vertelt Dan Hearsch, een managing director binnen de Automotive & Industrial-praktijk van AlixPartners. “De auto-industrie is wereldwijd is simpelweg niet zo snel hersteld als we dachten.”

bron:
www.consultancy.nl/nieuws/37227/autom...
Wereldbelegger
0
Tegengeluid ook van Taco Titulaer, financieel directeur bij TomTom

Hele auto-industrie lijdt
Het zijn overigens niet enkel de autoproducenten die de dupe zijn van de chiptekorten. Ook toeleveranciers, die afhankelijk zijn van nieuwe autoverkopen, worstelen met de marktomstandigheden. Zo zag bijvoorbeeld TomTom in het derde kwartaal zijn omzet met dubbele cijfers inzakken.

“Gezamenlijk hebben we onderschat hoe groot de problemen in de toeleveringsketen, en vooral de tekorten aan halfgeleiders, zijn geweest of zijn geworden”, aldus Taco Titulaer, financieel directeur bij TomTom.

bron:
www.consultancy.nl/nieuws/37227/autom...
Wereldbelegger
0
Tegengeluid ook van de Autorai
Niet alleen chip maar een veel groter probleem

Gesloten dealers dankzij de coronacrisis en gebrek aan chips en halfgeleiders, het zit de auto-industrie niet mee de laatste tijd. Maar er lijkt nog een veel groter probleem aan te komen: aluminiumschaarste. Europa zal naar verwachting eind november door zijn voorraden heen zijn. Wat is er aan de hand?

Aluminiumtekort
Voor de productie van aluminium heb je namelijk magnesium nodig. Aluminium is op zijn beurt weer essentieel voor de productie van auto’s. Deurpanelen, motorkappen, delen van het motorblok, velgen en remklemmen zijn vaak allemaal van aluminium gemaakt.

2001
Welke impact het magnesiumtekort zal hebben is nog moeilijk in te schatten op dit moment, maar veel autofabrikanten houden hun adem in. Het is overigens niet de eerste keer dat de Europese aluminiumindustrie te maken heeft met een magnesiumtekort. In 2001 sloten Europese fabrieken om dezelfde reden al eens de deuren.

bron:
autorai.nl/kritiek-aluminiumtekort-wa...
[verwijderd]
2
quote:

Wereldbelegger schreef op 28 oktober 2021 14:19:

Hierboven staan positieve posts over Ford en Volkswagen
Tegengeluiden zijn er ook

Het zijn geen tegengestelde berichten, dus geen 'tegengeluiden'. Degene die je post gaat over 2021 en die van Ford en VW over herstel vanaf Q4 en dan steeds stapjes beter. Beiden zijn waar.
[verwijderd]
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 28 oktober 2021 14:19:

Hierboven staan positieve posts over Ford en Volkswagen
Tegengeluiden zijn er ook

Automotive loopt in 2021 meer dan $200 miljard mis door chiptekort

In mei van dit jaar stelde AlixPartners dat het wereldwijde tekort aan semiconductorchips de wereldwijde automotive-industrie zo’n $110 miljard aan gemiste omzet zou kunnen kosten. Nog geen vijf maanden later – en zonder enige zichtbare verbeteringen in de marktsituatie – heeft het kantoor zijn prognose verdubbeld: de consultants verwachten nu een omzetverlies van meer dan $220 miljard.

$220 miljard omzetverlies
Dit heeft natuurlijk een enorme impact op de omzetontwikkeling in de branche. In januari van dit jaar stelde AlixPartners een wereldwijd omzetverlies van zo’n $60 miljard te verwachten, om dit nog geen vier maanden later bij te stellen naar $110 miljard. En nu, wederom vijf maanden verder, is deze prognose nog verder opgeschroefd, naar een geschat omzetverlies voor de sector van meer dan $220 miljard.

Veel autofabrikanten verlegden door de aanhoudende chiptekorten hun focus vooral op de productie van meer luxueuze modellen met een hoger prijskaartje. Maar veel, zo niet alle fabrikanten hebben omzetverliezen als gevolg van de chipcrisis feitelijk niet kunnen tegenhouden.

“In het tweede kwartaal van dit jaar was het chiptekort het ergste tot nu toe, gekeken naar het aantal ‘verloren voertuigen’”, vertelt Dan Hearsch, een managing director binnen de Automotive & Industrial-praktijk van AlixPartners. “De auto-industrie is wereldwijd is simpelweg niet zo snel hersteld als we dachten.”

bron:
www.consultancy.nl/nieuws/37227/autom...
Er wordt zo veel geschreven en vaak redeneert men n.a.v. zijn belangen. Het chipstekort is gewoonserieus, maar bepaalde beursgenoteerde bedrijven proberen hun aandeelhouders gerust te stellen. Helaas heeft niet elk medium een harrysnel onder zijn gelederen. Wij gelukkig wel en hij overklast iedereen, zelfs mij :-)
Vive tu vida positivamente
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 28 oktober 2021 14:19:

Hierboven staan positieve posts over Ford en Volkswagen
Tegengeluiden zijn er ook

Automotive loopt in 2021 meer dan $200 miljard mis door chiptekort

In mei van dit jaar stelde AlixPartners dat het wereldwijde tekort aan semiconductorchips de wereldwijde automotive-industrie zo’n $110 miljard aan gemiste omzet zou kunnen kosten. Nog geen vijf maanden later – en zonder enige zichtbare verbeteringen in de marktsituatie – heeft het kantoor zijn prognose verdubbeld: de consultants verwachten nu een omzetverlies van meer dan $220 miljard.

$220 miljard omzetverlies
Dit heeft natuurlijk een enorme impact op de omzetontwikkeling in de branche. In januari van dit jaar stelde AlixPartners een wereldwijd omzetverlies van zo’n $60 miljard te verwachten, om dit nog geen vier maanden later bij te stellen naar $110 miljard. En nu, wederom vijf maanden verder, is deze prognose nog verder opgeschroefd, naar een geschat omzetverlies voor de sector van meer dan $220 miljard.

Veel autofabrikanten verlegden door de aanhoudende chiptekorten hun focus vooral op de productie van meer luxueuze modellen met een hoger prijskaartje. Maar veel, zo niet alle fabrikanten hebben omzetverliezen als gevolg van de chipcrisis feitelijk niet kunnen tegenhouden.

“In het tweede kwartaal van dit jaar was het chiptekort het ergste tot nu toe, gekeken naar het aantal ‘verloren voertuigen’”, vertelt Dan Hearsch, een managing director binnen de Automotive & Industrial-praktijk van AlixPartners. “De auto-industrie is wereldwijd is simpelweg niet zo snel hersteld als we dachten.”

bron:
www.consultancy.nl/nieuws/37227/autom...
Op de kermis verkopen ze ook zuurstokken en zoeken ze nog verkopers van het zuur!!
Wereldbelegger
1
quote:

Riet v. Milt schreef op 28 oktober 2021 14:27:

[...]

Er wordt zo veel geschreven en vaak redeneert men n.a.v. zijn belangen. Het chipstekort is gewoonserieus, maar bepaalde beursgenoteerde bedrijven proberen hun aandeelhouders gerust te stellen. Helaas heeft niet elk medium een harrysnel onder zijn gelederen. Wij gelukkig wel en hij overklast iedereen, zelfs mij :-)
Met als gevolg dat beleggers in het beursgenoteerde TomTom ook gerustgesteld worden terwijl een veel groter probleem, namelijk het tekort aan aluminium toch echt al een aantal dagen bekend is. Ook dit probleem voor de autoproductie wordt gebagatelliseerd door een aantal TT beleggers net zo als het chiptekort werd gebagatelliseerd.

Het is natuurlijk ook geen probleem als je rendementsfocus in 2030 ligt. Het schuift slechts één of twee jaar op.
Voor kortetermijnbeleggers en 'handelaars' is wel iets om mee rekening te houden en evt strategie aan te passen.
Wereldbelegger
0
quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 28 oktober 2021 14:29:

[...]

Op de kermis verkopen ze ook zuurstokken en zoeken ze nog verkopers van het zuur!!
Op de kermis hebben ze ook lachspiegels
GLMF
2
quote:

harrysnel schreef op 28 oktober 2021 11:30:

Als ik op hetTT forum lees “beleggers moeten niet blijven hangen in het verleden” dan denk ik dat de schrijver van dergelijke teksten werkelijk niets van beleggen begrijpt. De huidige koers van TomTom is het resultaat van 16 jaar genoteerd zijn aan de beurs.Als we het met zijn allen, de beleggers, analisten en ook het bestuur van TomTom zelf, eens zijn dat de beurswaarde van het bedrijf ver onder de assetwaarde noteert, dan is het zaak om te zoeken naar de redenen daarvoor. Volgende stap is dan dat je gaat werken aan de onderliggende oorzaken van de gevoelde onderwaardering. Als je niet langer kijkt naar het verleden en de ogen sluit voor gemaakte fouten , kun je er donder op zeggen dat het ook in de toekomst niet loopt zoals je als belegger zou willen.

De gepubliceerde cijfers, het al dan niet waarmaken van uitgesproken verwachtingen, het uitleggen van waar de waarde voor aandeelhouders in de toekomst vandaan moet komen, de manier van communiceren met externe partijen, het verantwoorden van gedane investeringen, terugkoppeling met betrekking tot strategische doelstellingen en het verbinden daaraan van consequenties etc. …. de koers van 7,47 is het rapportcijfer en geeft aan dat TomTom in 16 jaar abominabel heeft gepresteerd.

Mijn grote ergenis mbt TomTom is gelegen in het feit dat het bestuur en de RvC enerzijds wel constateert dat er sprake is van een onvoldoende waardering op de beurs maar anderzijds helemaal niets met dit gegeven doet. Er wordt geen enkele consequentie verbonden aan het feit dat TomTom gefaald heeft om de belangen van de outside aandeelhouder te behartigen. Dat er vervolgens op dit forum ook posters zijn die bereid zijn om, na 16 jaar schoffering van hun eigenbelang, het verleden met de mantel der liefde te bedekken is voor mij niet te bevatten. Zal wellicht een belegger fetish zijn: jezelf laten afranselen in de kelder van de Amsterdamse beurs. Niet mijn hobby.

Ik loop niet vrijwillig mee omlaag in de polonaise als de grote leider zijn strategie van “vuren op 4 cilinders” omruilt voor “alle ballen op de zelfrijdende auto”. Doe liever niet mee met de vogeltjesdans als de echtgenote van de CEO een divisie waarvan ik dacht dat het een melkkoe was gaat opleuken en daarbij miljoenen in de melkput smijt. Ga de CEO niet de hemel in prijzen als hij op weg naar de “endgame” een winstgevende tak verkoopt en daarbij doodleuk zeg dat het voor TomTom nog een lange onzekere weg is naar de eindstreep…

Het lult maar. Niet alleen Goddijn maar ook zijn consiglieres in de RvC.

De huidige voorzitter van de RvC Haank zegt bij zijn afscheid als CEO van uitgever Springer: “dat hij volgens de management boeken die het bedrijf zelf uitgeeft eigenlijk al te lang in functie is en dat er nieuw bloed nodig is”. Vervolgens komt hij bij TomTom en houdt hij de hand boven het hoofd van CEO fossiel Goddijn (je moet met koolstofdatering achterhalen hoelang de beste man al in functie is/zeilt) en vindt hij het een goed idee om de termijn van deze ervaren CEO als vanzelfsprekend te verlengen.

De vorige rechterhand van de grote leider, Peter Wakkie, is vooral bekend als advocaat en hulpverlener van menig bestuurder in crisis van beursgenoteerde bedrijven. Hij richtte zich tijdens zijn periode bij TomTom op als de grote beschermheer van het Nederlandse bedrijfsleven tegen vijandige overnames en wilde met de wet Wakkie bedrijven een jaar lang bedenktijd geven bij overnamebod. Dat hij daarmee de belangen schaadt van de aandeelhouders (de eigenaren!) van beursgenoteerde bedrijven zal hem een worst zijn. Net als dat hij het blijkbaar niet erg vindt dat ook deze voorgestelde beschermingsconstructie druk weghaalt bij incapabele bestuurders die anders door overnamebod via de beurs tot orde kunnen worden geroepen.

Wakkie: “we gaan op internationale zoektocht naar de beste CFO voor ons bedrijf.” Taco wordt ondertussen al intern klaargestoomd en aangesteld.

Goddijn: “we doen blijkbaar iets goed dat Fitbit en Gopro schijnbaar niet kunnen”. Sports loopt uit op een debacle.

Op de AVA wordt uitgebreid gediscussieerd over verlenging termijn Goddijn. Goddijn zelf: het gaat eigenlijk automatisch zo’n verlenging; is zo gepiept.

Goddijn: “Consumer is nog steeds belangrijk voor TT”. De beloningscommissie: “we laten Consumer buiten beschouwing bij beoordelen of KPI behaald zijn”.

Telematica is vanuit synergie standpunt heel belangrijk voor strategie TomTom. Telematica wordt verkocht.

Goddijn heel 2008: we hebben geen extra geld nodig na overname TeleAtlas. Koers van E60 naar onder E10. Goddijn 2009: we doen toch maar emissie op lage koers.

Zelf ben ik bereid om naar de toekomst te kijken. Maar: pas als er consequenties worden verbonden aan het falen van bestuur en RvC. Ik kan niets met lulkoek als “er is een ander soort belegger nodig”. Dit aandeel heeft het soort beleggers dat past bij de 16 jaar dat het op de beurs staat. Je wilt institutionele beleggers trekken? Neem dan afscheid van de CEO die in december 2007 institutionele beleggers in het fonds liet voor E56 per aandeel en vervolgens een claimemissie deed op flutkoers in 2009, waarbij eerst gedacht werd aan de oprichter + bevriende partijen. Janivo, de grote belegger in TeleAtlas dat voor hoofdprijs verkocht werd aan TomTom, mocht van vriend Goddijn meedoen aan 2009 emissie om de schuldenlast na TeleAtlas overname te verlichten. Hoe gek wil je het hebben? Pas als de verantwoordelijken voor dit soort acties opstappen (wegsturen is helaas onmogelijk) kan ook de beurs een streep zetten door het verleden. Waarom zou Goddijn na 16 jaar ineens wel aan alle aandeelhouders gaan denken? Institutionele beleggers zijn geen beurs fetisjisten en zullen pas een streep zetten door het verleden als Goddijn weg is.

was getekend Bartjens ( kan zo het FD in)
Dutchy Ron
0
Harry, ik denk dat de Barca Socio’s of F-siders van Feijenoord HG maar eens moeten bezoeken …… Ronald en Mark waren ook gelijk daarna weg ;-)
2.287 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:35
Koers 7,275
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 7,275
Laag 7,075
Volume 227.592
Volume gemiddeld 272.576
Volume gisteren 213.528

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront