Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway.com 2021

24.314 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 ... 1212 1213 1214 1215 1216 » | Laatste
4finance
1
quote:

TheFutureIsHere schreef op 8 november 2021 09:33:

klote! toch rood
De 50'ers komen er toch echt aan....

bezinteergebelegt
2
quote:

TheFutureIsHere schreef op 8 november 2021 09:33:

klote! toch rood
Trend is zwaar dalend. Dan kan dat rood toch geen verrassing meer zijn.
GvteDe
0
Ik ben er ook weer er uit op 60.4
Gekocht op 60.8
Ik vertrouw het niet wacht wel weer tot 59.6
jan TKWY
3
Het is nu wel echt tijd om een van de beloofde samenwerkingen aan te kondigen. Ook hoor ik echt 0,0 over de manier waarop grubhub weer op de kaart komt. Laat staan wanneer dit blok aan het been van de hand wordt gedaan. Vertrouwen is wat mij betreft terecht weg.
Pedro Ines Kuilen
1
Jet presteert heel het jaar ondermaats en Groentje is daar eindverantwoordelijk voor. Het zou mooi zijn als hij hier consequenties aanverbindt want hij als ceo doet het in mijn ogen zeer zwak! Het was mij wel gelukt om dik boven de €100 te staan. Dat is denk ik ook wat Cat Rock in ziet en dat ze daarom een brief hebben gestuurd
Pedro Ines Kuilen
1
quote:

TheFutureIsHere schreef op 8 november 2021 09:51:

ik huil, mijn hart is kapot. JITSE REDT ONS!
Ik denk niet dat hij daar in staat is om je te redden. Misschien hebben jullie een echte strongleader zoals ik nodig want JeT heeft te maken met meerdere landen en culturen die allemaal 1 moeten worden!
PeterPan2020
0
Wie houdt er (stiekem) rekening mee dat we naar de 56 euro gaan ?

En als dat zo mocht zijn , blijf je dan zitten ?
Gaston Lagaffe
0
quote:

kassa! schreef op 7 november 2021 19:38:

[...]
Denk je dat klanten die van Grub zijn overgestapt naar Doordash en tevreden zijn over app nog terugkeren? Forget it.
Is precies wat JET zelf zegt, tevreden klanten lopen niet weg zelfs als ze elders goedkoper uit zijn.
Op een gegeven moment zal JET moeten besluiten zich uitsluitend op enkele grote steden (in de VS) te richten en genoegen te nemen met een zeer bescheiden winst. Dit geven ze ook al aan. Hun marktaandeel daar verdedigen zal al een hele prestatie blijken te zijn. Doordash en Uber zullen continue de aanval op Grubhub inzetten. Geen gunstige situatie en gezien de omvang van Doordash en Uber is het nu al uitgesloten dat GrubHub daar tot de winnaars kan behoren. Interessant zal zijn of met in Londen Uber of Deliveroo kan verslaan. Dit gaat een langdurig en kostbaar verhaal worden want Deliveroo kan Londen niet verliezen (blijft er niets over) en Uber wil Londen niet verliezen (mondiale strategie). De prijs die JET nu betaalt om in Londen marktaandeel te kunnen winnen is hoog en dit kan nog jaren zo doorgaan (totdat Deliveroo of Uber kapituleert). Het zou mij niet verbazen dat Deliveroo en JET op termijn samengaan. Je hebt dan 4 grote spelers (Doordash-Uber-DeliJET-DH) die buiten China met elkaar concureren. Vooralsnog vechten ze elkaar de tent uit en wordt er per saldo weinig verdiend.
Mystical
0
quote:

PeterPan2020 schreef op 8 november 2021 09:57:

Wie houdt er (stiekem) rekening mee dat we naar de 56 euro gaan ?

En als dat zo mocht zijn , blijf je dan zitten ?
Ja, ik houd daar rekening mee en ik blijf gewoon zitten. Ik koop ook nooit bij.
[verwijderd]
0
quote:

PeterPan2020 schreef op 8 november 2021 09:57:

Wie houdt er (stiekem) rekening mee dat we naar de 56 euro gaan ?

En als dat zo mocht zijn , blijf je dan zitten ?
Mijn combinatie aandelen+puts heeft zijn maximale verlies al bereikt dus dan weet je wel wat ik wil met de koers.
TheFutureIsHere
0
normaal gaan we gelijk groen richting de middag, nu omgekeerd. een teken dat het einde van lijden inzicht is?
andrejes
0
quote:

Sdock schreef op 8 november 2021 09:29:

Just Eat Takeaway – übersehen alle den unterbewerteten Tenbagger?

www.boerse-express.com/news/articles/...

ps: tip hopen dat er eindelijk wat "relevant" nieuws gaat komen... AH als grocery partner?
Groen had het over een aantal weken toch? Moet toch een keer bekend worden.
[verwijderd]
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 8 november 2021 09:47:

Jet presteert heel het jaar ondermaats en Groentje is daar eindverantwoordelijk voor. Het zou mooi zijn als hij hier consequenties aanverbindt want hij als ceo doet het in mijn ogen zeer zwak! Het was mij wel gelukt om dik boven de €100 te staan. Dat is denk ik ook wat Cat Rock in ziet en dat ze daarom een brief hebben gestuurd
Ben benieuwd hoeveel verlies je nu al hebt.

Ik sta wel open voor koersen in de 50. 100 is gekkenwerk.
[verwijderd]
0
quote:

andrejes schreef op 8 november 2021 10:11:

[...]
Groen had het over een aantal weken toch? Moet toch een keer bekend worden.
Dit is nu het probleem aan het worden, wat hij blijkbaar niet ziet. Zijn woorden zijn niet meer voor 100 % te vertrouwen...

Strategisch had die deze natuurlijk allang moeten melden..

Pedro Ines Kuilen
1
quote:

MFCons schreef op 8 november 2021 10:12:

[...]

Ben benieuwd hoeveel verlies je nu al hebt.

Ik sta wel open voor koersen in de 50. 100 is gekkenwerk.
Mijn gak is in de €61 dus niet heel hoog maar omdat ik een erg grote positie heb is het verlies al flink opgelopen! Toch heb ik veel vertrouwen in JET en verkoop mijn stukken niet zoals de zwakke broeders dat wel zullen doen! Overigens doen mijn vrijdag gekochte aandelen Galapagos en Heijmans het goed!
marktwaarde
0
quote:

Gaston Lagaffe schreef op 8 november 2021 10:02:

[...]Op een gegeven moment zal JET moeten besluiten zich uitsluitend op enkele grote steden (in de VS) te richten en genoegen te nemen met een zeer bescheiden winst. Dit geven ze ook al aan. Hun marktaandeel daar verdedigen zal al een hele prestatie blijken te zijn. Doordash en Uber zullen continue de aanval op Grubhub inzetten. Geen gunstige situatie en gezien de omvang van Doordash en Uber is het nu al uitgesloten dat GrubHub daar tot de winnaars kan behoren. Interessant zal zijn of met in Londen Uber of Deliveroo kan verslaan. Dit gaat een langdurig en kostbaar verhaal worden want Deliveroo kan Londen niet verliezen (blijft er niets over) en Uber wil Londen niet verliezen (mondiale strategie). De prijs die JET nu betaalt om in Londen marktaandeel te kunnen winnen is hoog en dit kan nog jaren zo doorgaan (totdat Deliveroo of Uber kapituleert). Het zou mij niet verbazen dat Deliveroo en JET op termijn samengaan. Je hebt dan 4 grote spelers (Doordash-Uber-DeliJET-DH) die buiten China met elkaar concureren. Vooralsnog vechten ze elkaar de tent uit en wordt er per saldo weinig verdiend.
Ik vraag me werkelijk af wat JET gedreven heeft om GRUB over te nemen. Een echte onderbouwing daarvan heb ik nooit voorbij zien komen. Behalve om te voorkomen dat die Amerikaanse concurrenten de Europese thuismarkten van JET zouden betreden..

Het is business van vrij lage marges en te hevige concurrentie. Grub heeft in 2020 het grootste verlies ooit gemaak in hun bestaan zonder dat zij zelf overnames hebben gedaan of andere dure projecten hadden lopen. Gewoon een operational loss van circa 150 miljoen. Dan moet je toch achter je oren krabben,

bezinteergebelegt
0
Het miljoenenverlies van onze Sprookjeskabouter wordt groter en groter.

Of w8, wss heeft ie afgelopen vrijdag nog 150.000 Galapagosjes gekocht.
24.314 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 ... 1212 1213 1214 1215 1216 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 14,100
Verschil +0,130 (+0,93%)
Hoog 14,455
Laag 13,890
Volume 1.477.065
Volume gemiddeld 2.398.085
Volume gisteren 2.106.904

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront