Royal Dutch Shell « Terug naar discussie overzicht

Rebound Shell

1.483 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 71 72 73 74 75 » | Laatste
cash is king
0
Voor wiskunde en kansberekening moet je bij Pandjesbaas zijn, maar voor hedgies bij Carl.

Als het zo is, met de nadruk op als, dat de institutionele beleggers uitstappen en de hedge funds juist instappen, dan zullen de laatste dat tegen een zo laag mogelijke prijs willen doen. En dan sluit ik zelfs niet uit, dat ze de neerwaartse trend nog een handje helpen door hun eerder gekochte aandelen nu weer in de verkoop te doen.
De vraag is echter wie het eerste met zijn ogen knippert, c.q. aandelen Shell gaat terugkopen. En dan kan het hard gaan, want imo is elke koers onder de 25 een koers, waarop je kunt kopen (en handelen).

China is nu al een tijdje uit de oliemarkt, afgezien van Iraanse olie dan, maar dat kan niet eeuwig duren. Vroeger of later zullen zij olie moeten hebben voor hun raffinaderijen, anders staat straks alle wegvervoer stil. Er schijnt nu al een fors tekort aan diesel te zijn.
Persoonlijk denk ik, dat een herstelde vraag uit China een nieuwe boost voor de olieprijzen zal betekenen en dat wordt onherroepelijk het kantelpunt voor de koers van het aandeel Shell. Wie er dan niet razensnel bij is, vist achter het net.
Daan 008
0

Afghanistan is zeer goed bevriend met China.
Tussen Iran en China is de kortste weg via Afghanistan.

De wegen in Afghanistan zijn belabberd. Een pijplijn aanleggen tussen China en Iran is een beter haalbare kaart dan nieuwe wegen aanleggen.
China heeft in Iran reeds grote belangen in veel olievelden, allemaal netjes verkregen door toedoen van mr T zijn afgevaardigde boycot.
De EU heeft alle activiteiten in Iran moeten stoppen en werden netjes door China overgenomen.
DeZwarteRidder
0
quote:

Daan 008 schreef op 13 november 2021 14:58:

Afghanistan is zeer goed bevriend met China.
Tussen Iran en China is de kortste weg via Afghanistan.

De wegen in Afghanistan zijn belabberd. Een pijplijn aanleggen tussen China en Iran is een beter haalbare kaart dan nieuwe wegen aanleggen.
China heeft in Iran reeds grote belangen in veel olievelden, allemaal netjes verkregen door toedoen van mr T zijn afgevaardigde boycot.
De EU heeft alle activiteiten in Iran moeten stoppen en werden netjes door China overgenomen.
Een pijplijn aanleggen in Afghanistan tussen Iran en China is geografisch onmogelijk en politiek zeer riskant (zo'n pijplijn opblazen is een fluitje van een cent).

Het enige stukje grensgebied met China bestaat uit zeer hoge bergen.
Take a sisi
1
Pijpleiding of whatever dat China kansen in de olievelden van Afghanistan ziet is gezien de investeringen en de onderlinge afspraken met de Taliban een feit , dus China ziet mogelijkheden , Iran ligt 1 deurtje verder zou zo maar een volgende stap kunnen zijn , echter het zijn mijn inziens op dit moment slechts details .

Een feit is , dat ook met de huidige wat lagere koers de kassa gewoon door rinkelt .

Wat we als beggers willen weten is waar de kansen liggen .
Ik volg Shell al een behoorlijk tijdje , daalt de koers na een stijging , dan is de eerste fase de ontkenning , vanuit die gedachten is er nog de overtuiging dat de koers de dag daarop al weer hoger staat , in deze eerste fase wordt de terugval als een ideale koopkans gezien .
Afijn in de volgende fase , als het herstel uit blijft , volgt dan het zoeken naar de reden waarom de koers de hoogste regionen heeft verlaten , natuurlijk zijn er argumenten genoeg te vinden die dat , pogen te verklaren , we zouden deze fase de zijwaartse beweging van de koers kunnen noemen .
Het zijn de voors en de tegens , die in de weegschaal gelegd worden .
Het lijkt er op dat we daar nu op dit moment met Shell in zitten .
Een volgende fase is dat de koers ons door aanhoudend te blijven dalen verteld dat het positieve op de schop genomen wordt en het negatieve gaat overheersen , de juiste reden hiervoor te vinden , is nagenoeg onmogelijk , een feit is dat het vertrouwen dan minder wordt en meer mensen van de boot stappen .
Ik denk dat als dit lot zich bij Shell gaat voltrekken ( waarover ik nog twijfels heb , maar wat echter gezien mijn positie in Shell van harte welkom is ) we dan spreken over een koers rond de 18.50€ .
Als we echter richting Q4 ( waar Schell weer opnieuw met prima resultaten zal komen) nog in de fase komen waarin beleggers in rijen voor de uitgang staan en om de een of andere reden zich het valluik even geopend heeft , zal dat de uitgelezen kans zijn om weer volledig in te stappen .
De vraag is dus waar in dat hele traject het keerpunt zal liggen .
Ik denk dat wij daar als particulier totaal geen invloed op hebben ( we discussiëren ons een slag in de rondte maar om de vinger op de zere plek te leggen is bij gebrek aan de juiste insite-informatie nagenoeg onmogelijk , bij het keerpunt wordt dan ineens ons sentiment getriggerd en zitten we opnieuw in de lift naar boven .

Details hebben weinig effect , het zal min of meer een mix zijn van onderstaande invloeden .

Inflatie - olieprijs - gasprijs - contracten - tapering - rente - voorraden - opec - economisch herstel - dollarkoers - milieu - transitie - rechtspraak - C19 - handelsverdragen - internationale afspraken - en onverwachte ontwikkelingen .

Ga er maar aan staan .
Daan 008
1

Alles in twijfel stellen is een uitgangspunt waarbij men hoopt om hiermee iets in waarde te laten dalen.

Mag de koers dalen van mij?
Ja, naarmate de koers omlaag gaat koop ik gestaag terug in en naarmate deze stijgt stap ik terug uit.

Voor mij zijn enkele punten belangrijk
-1 Hoe gaat Shell te werk in verband met de energietransitie?
-2 Wat doet de olieprijs?
-3 Wat doet de gasprijs?
-4 Wat doet het wereldgebeuren

Op de eerste 3 punten heb ik voldoende vertrouwen.
-1
Shell is reeds jaren actief bezig met deze energie transitie.
Is steeds een stapje voor met beperkte investeringen voor datgene waar vraag naar is/komt.
Ieder project start vrij kleinschalig op waardoor vraag en aanbod steeds op elkander in functie van groei kunnen worden afgesteld of uitgesteld met beperkte verliezen tot gevolg.
Shell hanteert een bepaalde toekomstvisie waar ik mij wel in terug kan vinden.

-2
Olieprijs blijft nog steeds in een gemiddeld stijgende lijn
Olie WTI gemiddelde prijs Q4 ongeveer 11 dollar/barrel hoger dan tijdens Q3
Olie Brent gemiddelde prijs Q4 ongeveer 10 dollar/barrel hoger dan tijdens Q3

-3
Gemiddelde futures aardgasprijs Q2 2.98 dollar/Mmbtu
Gemiddelde futures aardgasprijs Q3 4.31 dollar/Mmbtu
Gemiddelde futures aardgasprijs Q4 5.40 dollar/Mmbtu

-4
Het blijft steeds primordiaal in het nemen van mijn beslissingen.
Up&Down
4
Eens Daan, met daarbij aangetekend dat wat Shell doet met de schuld verschrikkelijk slim en goed is voor de aandeelhouders op de (middel) lange termijn.
Door over Q3 geen gekke extra dividenden uit te keren (en het goede nieuws over Q4 te financieren uit de verkoop Permian) creëren ze een financieel perfect plaatje.

Schuld Q3 —> 57,5 mld
Schuld Q4 —> 44,5 mld (stel 4 mld aflossing regulier en 9,5 mld verkoop Permian).
Ik verwacht dat opbrengst Permian verspreid over Q1 en Q2 2022 wordt uitgekeerd. Als Shell vervolgens (in Q 1 en 2) 25% blijft uitkeren van de CFFO, blijft de schuld ongeveer op hetzelfde niveau.
Aandeelhouders krijgen dan nog steeds zo’n 13-14 mld uitgekeerd in een half jaar.

Stel dat olieprijs hierna (vanaf Q3 2022) weer zakt naar $60.
CFFO bedraagt dan +/- 48 mld.
30% naar aandeelhouders —> 14,5 mld
Investeringen —> 24 mld
Rente en overige kosten —> 8 mld
Aflossing schuld —> 1 mld

Door 2 extra kwartalen (Q3 en Q4 2021; waarbij cadeautje Permian in Q4 wordt meegedeeld) geen gekke dingen te doen zijn wij ook bij een olieprijs van $60 dus verzekerd van bv $1 dividend per aandeel ($7,5 mld) en een aandeleninkoop van bijna $2 mld per kwartaal. ($7 mld).

Daar heb ik 1 kwartaal geen cadeautjes voor krijgen wel voor over.

ff_relativeren
0
Het is hier erg stil rond de voorgenomen Shell exit uit Nederland. Zijn jullie nog aan het nadenken over wat je er van vindt ? Raadpleging cq goedkeuring vanuit de aandeelhouders is volgens mij gepland op 10 december a.s.

- Exit uit Nederland ;
- Terug naar 1 groep aandelen in plaats van de huidige A + B aandelen ;
- Naamsverandering (niet langer Royal Dutch).

Relevante artikelen :

- www.reuters.com/breakingviews/shells-... ;
- netherlandsnewslive.com/vno-ncw-shell... ;
- www.telegraph.co.uk/business/2021/11/... ;
- www.standard.co.uk/business/shell-uk-... ;
- www.theswitzerlandtimes.com/shell-res... .
ff_relativeren
0
ik bedoel mijn bovenstaande posting heel serieus @ Take a sisi. Het vertrek uit Nederland gaat heel inhoudelijk over Shell en haar aandeelhouders. Als de kernleden van dit subdraadje het hier niet bespreken, dan kun je dit subdraadje als overleden beschouwen.
Daan 008
1
quote:

ff_relativeren schreef op 15 november 2021 16:17:

ik bedoel mijn bovenstaande posting heel serieus @ Take a sisi. Het vertrek uit Nederland gaat heel inhoudelijk over Shell en haar aandeelhouders. Als de kernleden van dit subdraadje het hier niet bespreken, dan kun je dit subdraadje als overleden beschouwen.



Sorry, mijn visie even op het andere draadje geplaatst.
Ik hoop op reacties daar, maar een stil vermoeden dat het daar niets gaat uithalen.

De koers wordt afhankelijk van het Britse pond wat bovendien momenteel wel vrij hoog staat.
Op termijn kan deze koers voor de aandeelhouders wel zeer nefast worden. (De nog gaande discussies GB met de EU)
GB wilt bovendien op alle aandelen 15% tax gaan heffen, (gesprekken zijn hier al over bezig volgens mij)
Deze 15% tax wordt voor Nederlanders en Belgen niet recupereerbaar.
ff_relativeren
0
1 item kan ik niet goed plaatsen als het gaat over de verhuizing van Shell naar Engeland. "Door de aanpassing kan Shell meer aandelen inkopen, stelt het bedrijf, omdat er meer 'gewone' aandelen beschikbaar zullen zijn. Ook voor aandeelhouders is het goed, omdat de complexe aandelenstructuur volgens Shell vermoedelijk niet houdbaar is op de langere termijn."

Bron: www.iex.nl/Nieuws/733509/Shell-wordt-... .

Méér aandelen beschikbaar als je alle nu uitstaande aandelen B-aandelen noemt ? Of is dit een aankondiging voor een Stock-split of een (kleine extra) emissie ? Iemand die hier iets (verstandigs) over kan toelichten ?
cash is king
1
quote:

Take a sisi schreef op 14 november 2021 07:12:

Details hebben weinig effect , het zal min of meer een mix zijn van onderstaande invloeden .

Inflatie - olieprijs - gasprijs - contracten - tapering - rente - voorraden - opec - economisch herstel - dollarkoers - milieu - transitie - rechtspraak - C19 - handelsverdragen - internationale afspraken - en onverwachte ontwikkelingen .

Ga er maar aan staan .

Hoi Sisi, je was er nog één vergeten en zeker geen detail. Vraag is daarbij wel, wat de verhuizing van het hoofdkantoor van Shell + alle bijkomen organisatiewijzigingen (+ aandelenstructuur + juridische structuur + ....) betekent in relatie tot de door jou aangegeven mix van invloeden. Ik denk in de gauwigheid alleen de 'onverwachte ontwikkelingen'.

Dus afgezien een van mogelijke verbeterde efficiëntie bij de sectie kapitaal zal er voor Shell weinig tot niets veranderen; business as usual.

@Up&Down, ik neem aan, dat jouw schets van een mogelijke allocatie van de cashflow niet gewijzigd wordt door deze recente ontwikkeling? Mocht het zo uitpakken, dan zie ik die met vertrouwen omtrent de koers tegemoet.

@Sisi, hoe is het met de bezorgheid, toe of afgenomen?

@Daan, geldt de 15% tax ook voor aandelen die aan de AEX genoteerd zijn? Zo nee, dan verandert er dus niets t.o.v. de huidige situatie
Kun jij trouwens jouw reactie op het andere draadje kopieëren naar dit draadje? Dat maakt de discussie hier envoudiger.

@ff, niet te melodramatisch worden, toch?
Als de kernleden van dit subdraadje het hier niet bespreken, dan kun je dit subdraadje als overleden beschouwen.

Ik denk dat een passage uit één van de artikelen mijn gevoel/mening over de voorgenomen verhuizing van Shell aardig weergeeft:
AMSTERDAM: Royal Dutch Shell’s decision to move its head office and tax base to London may appeal to shareholders, but it has dealt a blow to Dutch prestige.

Ik denk daarnaast, dat Nederland zoveel baat heeft gehad en nog heeft van de brexit in termen van werkgelegenheid i.v.m. allerlei bedrijven, die zich hier zijn komen vestigen na de brexit, dat het verlies van Shell en dan alleen het hoofdkantoor wel overkoombaar is.
Up&Down
1
quote:

ff_relativeren schreef op 15 november 2021 18:40:

1 item kan ik niet goed plaatsen als het gaat over de verhuizing van Shell naar Engeland. "Door de aanpassing kan Shell meer aandelen inkopen, stelt het bedrijf, omdat er meer 'gewone' aandelen beschikbaar zullen zijn. Ook voor aandeelhouders is het goed, omdat de complexe aandelenstructuur volgens Shell vermoedelijk niet houdbaar is op de langere termijn."

Bron: www.iex.nl/Nieuws/733509/Shell-wordt-... .

Méér aandelen beschikbaar als je alle nu uitstaande aandelen B-aandelen noemt ? Of is dit een aankondiging voor een Stock-split of een (kleine extra) emissie ? Iemand die hier iets (verstandigs) over kan toelichten ?
Nee, door de dividendverlaging moet Shell als ze aandelen A opkopen dividendbelasting betalen. Het opkopen van A is dus volgens mij iets van 18,35% duurder. Nu kunnen ze dus eigenlijk alleen de B kopen. (Waar er 3,6 miljard van zijn).
Ik vraag me af of dit de echte reden is. Natuurlijk kan de prijs van de B aandelen hierdoor boven die van A uitkomen en is dat niet economisch het meest gunstigste.
De verhuizing kost echter ook $ 400 miljoen. En de te betalen dividendbelasting boete op het aankopen van eigen aandelen stopt vanzelf (voor de dividend verlaging hoefde Shell immers ook niet te betalen over de A aandelen).

Link naar info over inkoop aandelen en div. belasting: cmweb.nl/wp-content/uploads/2015/02/T...
ff_relativeren
0
Dank voor jullie terugkoppelingen. @ Up and Down, het klinkt plausibel, maar heeft Shell voor het inkoop-programma dan ooit een restrictie gemeld dat ze alleen B-aandelen kopen ? Nee toch ?

Dat is waar voor mij het vraagteken leeft. Bij alle huidige uitstaande aandelen kan Shell niet vandaag ineens zeggen dat er na de terugtrekking uit Nederland méér aandelen zullen zijn om in te kopen. Want er verandert niets aan het aantal uitstaande aandelen. Tenzij Shell een Stocksplit of een emissie wil gaan doen.
Daan 008
1
@ Maria, Mijn geplaatst item

Shell hanteert de strategische Belgische beleefdheid om tegen iedereen te zeggen het gaat jullie hopelijk goed blijven gaan.

De verhuizing van Shell gebeurt stapsgewijs, maar wel gaat het weg.
Vele miljarden inkomsten gaat Nederland mislopen.
Veel werkgelegenheid gaat verdwijnen.
Veel toekomstkansen voor al da niet hogeropgeleide mensen gaan verloren.
Veel toeleveranciers van Shell, voor werkgelegenheid en materialen, verliezen een zeer giga grote klant.

Shell gaat profiteren van het vooropgestelde gunstige belastingsysteem door BJ bij de Brexit
Of de aandeelhouder daar voordeel uit haalt of enkel de hogere leiding van Shell dat is nog de vraag?
Was GB in het verleden niet steeds een paradijs voor de bestuurders top maar zeker niet voor de werkende man/vrouw in de straat.

@ Maria
De 15% tax zijn GB belastingen en vermits Shell Brits wordt moet de belasting op het aandeel daar betaald worden. De Nederlandse 15% belasting komt dus boven op het netto GB dividend bedrag of 75.25%
In GB zijn hierover discussies aan de gang om deze 15% te gaan doorvoeren, de 15% Britse tax is dus nu nog niet van kracht.

Als Belg betaal ik nu op het Shell dividend 15% (Nederlandse tax) en op dit bedrag betalen wij nogmaals 30% Belgische tax. Of wij houden van het uitgekeerde dividend slechts 59.5% over.
Op het B aandeel betalen wij die GB belasting 15% nu ook nog niet, maar hierbij speelt de omruilkoers van het Britse pond naar de euro wel een belangrijke rol.
Up&Down
1
quote:

ff_relativeren schreef op 15 november 2021 22:50:

Dank voor jullie terugkoppelingen. @ Up and Down, het klinkt plausibel, maar heeft Shell voor het inkoop-programma dan ooit een restrictie gemeld dat ze alleen B-aandelen kopen ? Nee toch ?

Dat is waar voor mij het vraagteken leeft. Bij alle huidige uitstaande aandelen kan Shell niet vandaag ineens zeggen dat er na de terugtrekking uit Nederland méér aandelen zullen zijn om in te kopen. Want er verandert niets aan het aantal uitstaande aandelen. Tenzij Shell een Stocksplit of een emissie wil gaan doen.

www.shell.com/investors/information-f...

Hierin geeft Shell aan dat ze de economisch goedkoopste aandelen terugkopen. Nu er over A dividendbelasting betaald moet worden is B dus bij een zelfde beurskoers ruim 18% goedkoper voor Shell om terug te kopen.
In principe kan en mag Shell alles terugkopen, in de praktijk is r er wel een beperking. Gezien het aantal uitstaande aandelen en de beperkte termijn dat er over A een boete betaald moet worden is het echter natuurlijk niet het beste argument.
cash is king
0
quote:

Daan 008 schreef op 15 november 2021 23:10:

@ Maria, Mijn geplaatst item

Shell hanteert de strategische Belgische beleefdheid om tegen iedereen te zeggen het gaat jullie hopelijk goed blijven gaan.

De verhuizing van Shell gebeurt stapsgewijs, maar wel gaat het weg.
Vele miljarden inkomsten gaat Nederland mislopen.
Veel werkgelegenheid gaat verdwijnen.
Veel toekomstkansen voor al da niet hogeropgeleide mensen gaan verloren.
Veel toeleveranciers van Shell, voor werkgelegenheid en materialen, verliezen een zeer giga grote klant.

Shell gaat profiteren van het vooropgestelde gunstige belastingsysteem door BJ bij de Brexit
Of de aandeelhouder daar voordeel uit haalt of enkel de hogere leiding van Shell dat is nog de vraag?
Was GB in het verleden niet steeds een paradijs voor de bestuurders top maar zeker niet voor de werkende man/vrouw in de straat.

@ Maria
De 15% tax zijn GB belastingen en vermits Shell Brits wordt moet de belasting op het aandeel daar betaald worden. De Nederlandse 15% belasting komt dus boven op het netto GB dividend bedrag of 75.25%
In GB zijn hierover discussies aan de gang om deze 15% te gaan doorvoeren, de 15% Britse tax is dus nu nog niet van kracht.

Als Belg betaal ik nu op het Shell dividend 15% (Nederlandse tax) en op dit bedrag betalen wij nogmaals 30% Belgische tax. Of wij houden van het uitgekeerde dividend slechts 59.5% over.
Op het B aandeel betalen wij die GB belasting 15% nu ook nog niet, maar hierbij speelt de omruilkoers van het Britse pond naar de euro wel een belangrijke rol.

@Daan, bedankt voor de plaatsing van je post op dit draadje. Ik kan het echter niet laten om er toch een paar kanttekeningen bij te plaatsen.

- Die miljarden inkomsten valt imo nog wel mee. Shell betaalde al vrijwel geen vennootschapsbelasting en dus zijn alle belastingen indirect in de vorm van loon- en inkomstenbelasting, BTW en accijnsen.

- Eventuele werkgelegenheid - aanvullend op het vertrek van een aantal directieleden - zal vnl bestaan uit het personeel van een aantal divisie(hoofd)kantoren, die nu nog in Nederland gevestigd zijn en op termijn hoogstwaarschijnlijk ook naar Londen zullen meeverhuizen, maar dan praat je over enkele honderden arbeidsplaatsen.

- Ja, de kans, dat in de toekomst nog een Nederlander CEO van Shell wordt is aanzienlijk kleiner geworden, maar dat de directie Brits wordt, is ook allerminst zeker. Juist doordat het 'probleem' van de 'bloedgroepen' nu is opgelost, kan Shell een meer internationaal bedrijf worden qua personeelbezetting.

- Voor toeleveranciers verandert er waarschijnlijk weinig tot niets. Die moeten het hebben van Shell Pernis en Moerdijk en daar gaan de ontwikkelingen onverkort door, idem t.a.v. de benzine-/fullservice stations.

T.a.v. belasting(voordelen) heb ik geen idee, of dat gunstig of ongunstig uitpakt voor de top. Wat ik echter wel denk, is dat Engeland het economisch zwaar gaat krijgen en dat BJ ook ergens geld (lees belasting) vandaan moet halen.

Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat ik in Nederland een Engelse belasting zou moeten betalen over een aan de AEX genoteerd aandeel. Ik zou niet weten hoe ze die gaan innen. En zouden ze dat in de VS ook moeten? Belasting betalen aan Engeland?
Up&Down
0
www.upstreamonline.com/field-developm...

Helaas kan ik hem niet lezen. Gaat over een partner in het Crux veld (die naast, 150 km, de Prelude ligt) die zijn 15% belang wil verkopen. Schijnt al eerder geprobeerd te zijn, maar kennelijk zijn er ontwikkelingen dat ze het weer proberen.
Up&Down
0
quote:

Maria Geertruida schreef op 16 november 2021 23:13:

[...]

Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat ik in Nederland een Engelse belasting zou moeten betalen over een aan de AEX genoteerd aandeel. Ik zou niet weten hoe ze die gaan innen. En zouden ze dat in de VS ook moeten? Belasting betalen aan Engeland?
Het klinkt inderdaad gek maar is wel waar.
Hetzelfde geldt voor bv Unibail rodamco westfield (FR0013326246). Een Frans aandeel op de Nederlandse beurs waar Franse belasting over betaald moet worden.
FORT1944
0
quote:

Up&Down schreef op 17 november 2021 07:28:

[...]

Het klinkt inderdaad gek maar is wel waar.
Hetzelfde geldt voor bv Unibail rodamco westfield (FR0013326246). Een Frans aandeel op de Nederlandse beurs waar Franse belasting over betaald moet worden.
u U BETAALT FRANSE dividend BELASTINGEN als een bedrijf zijn hoofdzetel in FRANKRIJK heeft , daarop kan je een korting vragen wegens dubbele belasting via UW bank , Daar deze dividenden inkomsten zijn moet U daarop in NEDERLAND de normale belastingen betalen als dividend inkomsten , Deze dubble beursnotering heeft niets met belastingen te maken maar wel met de verhandelbaarheid van het aandeel omdat er veel omzet is in NEDERLAND kiest men deze dubbele notering .
1.483 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 71 72 73 74 75 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 12:09
Koers 34,000
Verschil +0,085 (+0,25%)
Hoog 34,090
Laag 33,890
Volume 1.507.924
Volume gemiddeld 7.617.915
Volume gisteren 7.480.978

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront