PostNL « Terug naar discussie overzicht

PostNL november 2021 - Black Monday in aankomst

3.946 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 194 195 196 197 198 » | Laatste
Filasoft
0
quote:

Dzjiediebie schreef op 22 november 2021 10:15:

Inval bij PostNL in Mechelen en Wommelgem (B) wegens vermoeden van fraude bij onderaannemers.

Klusje voor Tim de Greve.
Amanecer
0
Belgische inspectie verzegelt depot PostNL - media
Pakketjes achter slot en grendel.

(ABM FN-Dow Jones) De Belgische arbeidsinspectie heeft een depot van PostNL verzegeld. Dit meldden Belgische media maandag.

Als gevolg kunnen de duizenden pakjes in het depot in de buurt van Antwerpen nu niet worden bezorgd.

Bij de controle van het depot bleek dat niet aan de regels werd voldaan. En dat is niet voor het eerst. Samen met GLS wordt PostNL al vervolgd voor mogelijk structurele sociale fraude bij hun pakjesbezorgers.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999

Copyright ABM Financial News. All rights reserved

(END) Dow Jones Newswires

November 22, 202111:12 ET (16:12 GMT)
[verwijderd]
2
Een ding is wel duidelijk, HV heeft misschien alles onder controle bij ING en de NAVO, maar niet bij PostNL!
Beursvolger_1976
1
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
Joni-2
0
quote:

MBW71 schreef op 22 november 2021 16:50:

Waarom is post nl altijd de gebeten hond
Gaat het heel veel beter bij dpd of dhl of ups
Het word toch niet geleid door een stel kleuters
Waarom is post nl altijd de gebeten hond?

Heel eenvoudig, omdat dit hun business model is....

www.hln.be/binnenland/onze-journalist...

www.hln.be/dossier-undercoverreportag...
[verwijderd]
0
quote:

Joni-2 schreef op 22 november 2021 20:04:

[...]
www.hln.be/binnenland/onze-journalist...
Hij voegt eraan toe dat ze bij invallen zoals vandaag zelfs hun chauffeurs verwittigen en naar andere depots sturen “om de sociale inspectie te omzeilen”.

Lekkere sensatie maken ze daar bij hln.be.
Natuurlijk verwittig je een chauffeur om naar een ander depot te rijden als er niets te doen is. Net zoals je een verkeersopstopping ontwijkt.
De "sociale inspectie" had niet eens een afspraak geboekt. Dus wat zeurt die journalist. Dit is goedkoop zwartmaken, geen journalistiek.
Joppe Nuyts, jij hoort als journalist onafhankelijk te zijn. Het actievoeren moet je aan anderen over laten. Of andersom, maar niet van 2 walletjes eten. Je haalt nu de vrije pers door het slijk.

Ik moet toegeven dat ik regelmatig even kijk bij hln.be, maar ze stijgen bepaald niet in achting op deze manier.
win some...
0
quote:

Bowski schreef op 22 november 2021 21:07:

[...]
Hij voegt eraan toe dat ze bij invallen zoals vandaag zelfs hun chauffeurs verwittigen en naar andere depots sturen “om de sociale inspectie te omzeilen”.

Lekkere sensatie maken ze daar bij hln.be.
Natuurlijk verwittig je een chauffeur om naar een ander depot te rijden als er niets te doen is. Net zoals je een verkeersopstopping ontwijkt.
De "sociale inspectie" had niet eens een afspraak geboekt. Dus wat zeurt die journalist. Dit is goedkoop zwartmaken, geen journalistiek.
Joppe Nuyts, jij hoort als journalist onafhankelijk te zijn. Het actievoeren moet je aan anderen over laten. Of andersom, maar niet van 2 walletjes eten. Je haalt nu de vrije pers door het slijk.

Ik moet toegeven dat ik regelmatig even kijk bij hln.be, maar ze stijgen bepaald niet in achting op deze manier.
Eigenaar van HLN is DPG Media. DPG Media is ook eigenaar van Nederlandse kranten, zoals Volkskrant, AD, Trouw, Parool. Via DPG Distributie worden deze kranten verspreid. DPG is hiermee ook de grootste verspreider van kranten in Nederland.

Het is wijd en zijd bekend dat kranten in de praktijk niet altijd worden bezorgd door degene op wiens naam de krantenwijk staat. De houder van de 'krantenwijk' huurt dan tegen een lager tarief iemand in voor de bezorging. Vaak gaat dat om personen die zelf geen krantenwijk op naam kunnen hebben, omdat ze illegaal zijn, een uitkering hebben of nog te jong zijn. DPG Media speelt dus precies zo'n rol als Postnl ook doet.
Joni-2
0
quote:

Bowski schreef op 22 november 2021 21:07:

[...]
Hij voegt eraan toe dat ze bij invallen zoals vandaag zelfs hun chauffeurs verwittigen en naar andere depots sturen “om de sociale inspectie te omzeilen”.

Lekkere sensatie maken ze daar bij hln.be.
Niet schieten op de boodschapper, is toch basis regel 1 in communicatie, ik dacht dat iedereen die intussen reeds kende.... :(

De arbeidsinspectie heeft bij drie vestigingen van PostNL in België invallen gedaan.

Daarbij zijn diverse overtredingen als zwartwerk geconstateerd.

Een van de drie depots blijft tijdelijk dicht.

Het is al de derde keer in korte tijd dat er in België invallen bij het bedrijf zijn gedaan, omdat de problemen blijven bestaan en zelfs erger worden....

www.nu.nl/economie/6169167/weer-inval...
[verwijderd]
0
quote:

Joni-2 schreef op 22 november 2021 21:39:

[...]

Niet schieten op de boodschapper, is toch basis regel 1 in communicatie, ik dacht dat iedereen die intussen reeds kende.... :(

De arbeidsinspectie heeft bij drie vestigingen van PostNL in België invallen gedaan.

Daarbij zijn diverse overtredingen als zwartwerk geconstateerd.

Een van de drie depots blijft tijdelijk dicht.

Het is al de derde keer in korte tijd dat er in België invallen bij het bedrijf zijn gedaan, omdat de problemen blijven bestaan en zelfs erger worden....

www.nu.nl/economie/6169167/weer-inval...

Nu.nl is ook van DPG. Van de Belgen dus. Evenals de Telegraaf (Mediahuis). Hypocriet zooitje.

Het wordt tijd dat ze dat kartel aanpakken. Boontje…

Wacko Winger
0
Onderaannemers, zijn ook weer zetbazen denk ik. Klagen dat ze 400 pakketje per dag in de auto hebben X amper €1,00 per pakket X 22 werkdagen per maand = € 8800,00 per maand. Gaan nog wel wat kosten af maar volgens mij toch een goede boterham. Moet je hardvoor werken maar levert meer op als baantje in magazijn. Laatst was er ook een werknemer van een subcon op TV aan het klagen, laatste vraag van verslaggever, zou je liever in dienst willen PNL ? Gee denken aan. Toch wel een beetje vreemd vind ik
torkom
0
quote:

Ritageld schreef op 22 november 2021 17:34:

Een ding is wel duidelijk, HV heeft misschien alles onder controle bij ING en de NAVO, maar niet bij PostNL!
Als blijkt dat HV steken heeft laten vallen moet ze opstappen..
[verwijderd]
0
@Joni-2
Die 'boodschapper' beschuldigt met “om de sociale inspectie te omzeilen”. Dat is vierkant gelogen, een gemene verdraaiing van de feiten. Het was om ze naar een plaats te sturen waar wel werk en geld te verdienen is.
manuss
0
quote:

torkom schreef op 22 november 2021 21:46:

[...]

Als blijkt dat HV steken heeft laten vallen moet ze opstappen..
Natuurlijk moet ze opstappen, ze heeft tijd genoeg gehad om de boel goed te herstellen. Maar zij blijft apathisch en is niet geschikt om dit probleem op te lossen. Herna maak plaats voor een capabele CEO.
rvd4always
0
Shorten zou verboden moeten worden…koop die aandelen maar gewoon. Witte boorden criminaliteit daar lijkt het op…
prinszicht
0
quote:

Ritageld schreef op 22 november 2021 17:34:

Een ding is wel duidelijk, HV heeft misschien alles onder controle bij ING en de NAVO, maar niet bij PostNL!
En zo is het maar net. Ze geeft advies aan de navo. Dus een geluk bij een ongeluk, Corona bestaat binnenkort niet meer.

Daarbij wil ik iedereen verzoeken om het België incident te laten voor wat het is. Als je lang genoeg genoeg in het aandeel zit, weet je waarvan je getuige bent. Misleiding. De pakketjes komen er wel.

Daarover gesproken, over de realiteit dus, we zitten midden in een pandemie. Je zou het niet zeggen als je pimmetje volgt, maar het is toch echt zo. Alleen de inkomsten. Ja, die zijn er niet en komen ook niet zo maar terug. Althans, ik heb een mail gehad van Jan Nooitgedagt dat ze de Corona inkomsten van dit kwartaal wel gevonden hebben. Hij gaf toe dat het lang zoeken was. En dat mijn tips geholpen hebben. Het laatste kwam schoorvoetend naar voren. Tis alleen de pest dat ze er voorlopig niet bij kunnen. Anders hadden ze vandaag een persbericht gestuurd met een update van de Outlook en was de koers niet rood geëindigd. Nee, het is rood geworden, zoals ik al aangaf gedurende de dag, vanwege het niet kunnen bereiken van deze significante inkomstenstroom. Hij heeft me aangegeven dat het probleem van tijdelijke aard is en het snel wordt opgelost. Zodra ik het signaal krijg, zal ik delen waar de Corona inkomsten te vinden zijn. Maar voor nu even onbereikbaar maar dus van tijdelijke aard.
prinszicht
0
Technisch specialisten in tranen. Hadden we de 4 beslecht en staan we nu weer op de bodem. Of een duppie er van af. Je kunt over alles lezen en van alles wat vinden. Maar je kunt ook hier af en toe kijken, niet te vaak, en dan weet je het heel snel.

Als Herna Verhagen de Corona ontkent, dan bestaat ie niet meer. Als je probeert het voor jezelf uit te leggen, dan kom je er niet. Het is namelijk hetzelfde als de 1-malige groeivertraging in Parcels uit het verleden. Dat hield ze een heel q4 vol, en pas bij publicatie bleek het niet te kloppen. Daarom is het zo simpel!

Ze zijn goed verstopt, alleen ik weet nu waar.
gpjf
0
quote:

Wacko Winger schreef op 22 november 2021 21:46:

Onderaannemers, zijn ook weer zetbazen denk ik. Klagen dat ze 400 pakketje per dag in de auto hebben X amper €1,00 per pakket X 22 werkdagen per maand = € 8800,00 per maand. Gaan nog wel wat kosten af maar volgens mij toch een goede boterham. Moet je hardvoor werken maar levert meer op als baantje in magazijn. Laatst was er ook een werknemer van een subcon op TV aan het klagen, laatste vraag van verslaggever, zou je liever in dienst willen PNL ? Gee denken aan. Toch wel een beetje vreemd vind ik
Waarom denk je dat er zoveel bezorgers zijn ? Als er geen droog brood mee te verdienen was, dan zou je geen pakketje meer thuis krijgen. Zoals zo vaak wordt hier weer van uit een bepaald perspectief naar de situatie gekeken en nog eens lekker uitvergroot door partijen die daar belang bij hebben
[verwijderd]
0
quote:

prinszicht schreef op 23 november 2021 09:36:

Technisch specialisten in tranen. Hadden we de 4 beslecht en staan we nu weer op de bodem. Of een duppie er van af. Je kunt over alles lezen en van alles wat vinden. Maar je kunt ook hier af en toe kijken, niet te vaak, en dan weet je het heel snel.

Als Herna Verhagen de Corona ontkent, dan bestaat ie niet meer. Als je probeert het voor jezelf uit te leggen, dan kom je er niet. Het is namelijk hetzelfde als de 1-malige groeivertraging in Parcels uit het verleden. Dat hield ze een heel q4 vol, en pas bij publicatie bleek het niet te kloppen. Daarom is het zo simpel!

Ze zijn goed verstopt, alleen ik weet nu waar.
Jij wuift die concurrentievervalsing en bewuste actie van de BE staat in de drukste periode even weg?
Ik ben er furieus over. We zitten hier niet in Rusland of China. En Pim gaat deze gebeurtenis natuurlijk gebruiken om wat af te romen. Lees reserveringen voor boetes.
Lector
0
quote:

manuss schreef op 22 november 2021 21:54:

[...] Natuurlijk moet ze opstappen, ze heeft tijd genoeg gehad om de boel goed te herstellen. Maar zij blijft apathisch en is niet geschikt om dit probleem op te lossen. Herna maak plaats voor een capabele CEO.
Herna gaat natuurlijk nooit uit zichzelf opstappen. Ze heeft een zeer riant betaald baantje waar ze niet al teveel voor hoeft te doen.
Aandeelhouders hoort ze niet, zelfs niet als de koers naar € 0.97 gaat.
Zo lang mensen als Kretinsky niet haar vertrek eisen kan ze nog jaren op haar pluche blijven zitten hoor, maak je vooral geen illusies over haar vertrek, die gaat helemaal nergens heen.
3.946 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 194 195 196 197 198 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 1,225
Verschil -0,016 (-1,29%)
Hoog 1,238
Laag 1,212
Volume 1.717.700
Volume gemiddeld 2.244.247
Volume gisteren 2.916.414

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront