TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom december 2021

3.494 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 171 172 173 174 175 » | Laatste
groene appel
6
quote:

GLMF schreef op 11 december 2021 15:22:

gewoon een post om mijn waardering uit te spreken voor Justme en Dutchy Ron voor de schat aan informatie die zij hier inbrengen en de duiding die ze hier aan proberen te geven (maar ook ruimte aan anderen laten om hier hun eigen mening over te vormen). Dit ondanks de vele persoonlijke 'aanvallen' van een 5-10 tal posters die niet verder komen dan was niks/wordt niks.
Je zou toch denken dat alle TT beleggers, welke strategie ze ook hebben, deze informatie omarmen, maar het lijkt er op dat er velen zijn die proberen beide heren te ontmoedigen om nog informatie te plaatsen ???

thx beiden en keep up the (good) work!
helemaal mee eens AB'tje
[verwijderd]
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 11 december 2021 14:53:

Wereldbelegger schreef op 11 december 2021 13:16:

[...]

Maar vlak voor de CES van 5 jan tot 8 jan zijn er twee handelsdagen waarop ik mogelijk al ga voorsorteren op een CES non-event voor TT.
Voor u is de CES het moment dat TT mogelijk deals bekend gaat maken.
Voor mij wordt het niet meer dan een meet and greet met het managementteam en een paar developers.

Ik deel niet uw mening wat betreft het orderboek.
Dat de CFO aangeeft bij de Q3 cijfers dat geen sprake van krimp zal zijn, is mogelijk een aanwijzing maar zegt mij niet zoveel
gezien de in mijn ogen(!) nog steeds slechte omstandigheden voor de auto-industrie.

Voor 2022 wordt groei in volume verwacht, maar wel minder marge voor autofabrikanten doordat de schaarste afneemt. Voor TT is dat laatste geen issue.

Solid European Car Sales Expected After Chip, Virus-Hit 2021, But Profits May Sag

www.google.nl/amp/s/www.anandmarket.i...
[verwijderd]
0
En doe ermee wat je wilt, maar marketing TT zei op LinkedIn “join bosch and TomTom at CES”. Dus ik zou er niet zo zeker van zijn dat het slechts een meet & greet is (kan wel).
NewKidInTown
3
quote:

GLMF schreef op 11 december 2021 15:22:

gewoon een post om mijn waardering uit te spreken voor Justme en Dutchy Ron voor de schat aan informatie die zij hier inbrengen en de duiding die ze hier aan proberen te geven (maar ook ruimte aan anderen laten om hier hun eigen mening over te vormen). Dit ondanks de vele persoonlijke 'aanvallen' van een 5-10 tal posters die niet verder komen dan was niks/wordt niks.
Je zou toch denken dat alle TT beleggers, welke strategie ze ook hebben, deze informatie omarmen, maar het lijkt er op dat er velen zijn die proberen beide heren te ontmoedigen om nog informatie te plaatsen ???

thx beiden en keep up the (good) work!
Informatie plaatsen okay, talloze overspannen verwachtingen en koersdoelen die nooit uitkomen, niet in de haak.
Dutchy Ron
3
Responsible for Product Marketing (content, comms and demos) and Sales support for our innovative Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) Map, High Definition (HD) Map and complementary technologies for safer automated driving.

Accomplishments include
- Launch of award-winning TomTom Electric Vehicle (EV) service (Frankfurt Motor Show 2017)
- Launch TomTom ADAS Map (Paris Motor Show 2018), more than 3 million customers by Q1 2021
- Secured multiple HD Maps deals for L2-3 automated driving (AD) (2019)
- Launch of TomTom RoadCheck, an industry-first geofencing service for AD (2020)
- Launch of TomTom Virtual Horizon, completing our driver assistance portfolio (2021)

Dear all,

After 5.5 years with TomTom in Amsterdam it is time for a new challenge. We always wanted to live and work abroad, which became a reality this week! Really excited for the next few years.

I’m happy to share that I’m starting a new position as Business Development Manager - Autonomous Driving at TomTom North America, Inc.!

Looking very much forward working with the local teams, automotive companies and suppliers. And of course the beautiful scenery and golf courses that Michigan has to offer!
H. Berkhof
1
quote:

Lionfart schreef op 10 december 2021 19:35:

"5 gekken"
"5 op een rij"
En de vijf aliassen die bij één persoon horen zijn volgens zijn zeggen en schrijfwijze:

NKID (gesloopt door HG)
Riet van Milt (gesloopt door HG)
wereldbelegger (Natte Krant)
ikkenietweten (Rabo)
dacht het niet (Leeuw007)

Gokje, maar ik denk dat ik er een paar goed heb.

Eén ieder geval niet.
Van huis uit ben ik bij de AAB. Ik ben nu 73 en zit er nog steeds.
Dus Rabo is niet juist.
Trouwens, niets is akkoord wat mij betreft. Ik ben alleen bekend onder Ikkenietweten bij IEX.
Vraag het maar aan Henk.
Dutchy Ron
6
Jeffrey Hannah, Chief Commercial Officer at SBD Automotive, sat down with TomTom’s CEO Harold Goddijn to discuss IndiGO.

JH: Why is TomTom taking this step to broaden its focus beyond navigation to a full Infotainment software platform, and why now?

HG: Having worked closely with automotive customers over the past decade, continually pushing the envelope to deliver best-in-class navigation, it has become clear to us that providing a truly intuitive digital cockpit remains a big challenge.

Developing a digital cockpit requires significant up-front costs, very long development cycles and products that can’t evolve over their entire lifecycle.

That’s why we created TomTom IndiGO: an open and flexible digital cockpit software development platform, focused on the end-user experience, that enables rapid development and continuous improvement throughout the life of the vehicle.

JH: For automotive partners considering and/or relying upon Google Automotive Services for Infotainment, can you explain how IndiGO is different?

HG: There are three distinct ways in which TomTom IndiGO differs from its competition:

Unlike GAS, IndiGO is not a combination of several mobile phone apps. It has been designed from the ground up to unify all vehicle cockpit domains, including ADAS, comfort features, infotainment and navigation in a cohesive HMI.
IndiGO is an open environment that gives OEMs full control over their brand, and the freedom to innovate and build unique cockpit experiences.
IndiGO fosters an ecosystem that enables global and local collaborations between automakers and the application partners of their choice.
JH: How does IndiGO enable automotive OEMs to leverage an ecosystem to deliver new apps or experiences in the car?

HG: IndiGO is open to all types of partners and developers. The APIs of the IndiGO development framework allow partner applications to be seamlessly integrated into the driving experience, without context switching for the driver. Our developer portal supports a great developer experience. We are very proud to have so many early access partners that believe so strongly in IndiGO, providing OEMs with a broad selection of ready to use apps and services to choose from.

JH: Can you talk about the changing business model for Infotainment, and the industry positioning of IndiGO?

HG: Many OEMs are taking control of their digital cockpit experience by moving more of the development in house. IndiGO provides OEMs with a platform that removes the need for them to invest time and resources in non-differentiating parts of the digital cockpit, allowing them to focus on developing unique brand experiences. With IndiGO they go faster.

JH: How long before we see IndiGO on the road?

HG: IndiGO will hit the streets in late 2022. Because of the ready-to-use nature of the platform, as well as its flexibility and customization possibilities, we have been able to shorten the development time, from zero to SOP, to 18 months, which is a significant disruption to the traditional operating model in the automotive industry.
[verwijderd]
8
quote:

NewKidInTown schreef op 11 december 2021 16:30:

[...]
Informatie plaatsen okay, talloze overspannen verwachtingen en koersdoelen die nooit uitkomen, niet in de haak.
Vaak begrijp ik de woede van bepaalde positivo’s niet. Alsof er maar één iemand op de wereld negatief zou kunnen zijn over 257 miljoen verlies en 25% omzetkrimp in de laatste jaarcijfers en -70% rendement sinds de beursgang, zagen ze maar door over dubbele aliassen, zes op een rij en persoonlijke aanvallen. Soms vraag ik me af of de mensen die JustMe ab’s geven bedrijfscijfers wel kunnen interpreteren.

TomTom is het slechtst presterende bedrijf op de Amsterdamse beurs met waarschijnlijk de meeste kilometers positieve onzin over de fantastische vooruitzichten en absurde koersdoelen voor het verliesgevende krimpbedrijfje.
sniklaas
2
quote:

Dutchy Ron schreef op 11 december 2021 18:23:

Twijfelde of dat interview al was geplaatst .....
zitten onder de tekstschrijvers van de supporters groep een flink aantal twijfelaars en we kunnen van geluk spreken dat het aantal vertalingen beperkt blijft al verwacht ik binnenkort wel posts in het Hindi…
H. Berkhof
0
quote:

Riet v. Milt schreef op 11 december 2021 18:40:

[...]

Vaak begrijp ik de woede van bepaalde positivo’s niet. Alsof er maar één iemand op de wereld negatief zou kunnen zijn over 257 miljoen verlies en 25% omzetkrimp in de laatste jaarcijfers en -70% rendement sinds de beursgang, zagen ze maar door over dubbele aliassen, zes op een rij en persoonlijke aanvallen. Soms vraag ik me af of de mensen die JustMe ab’s geven bedrijfscijfers wel kunnen interpreteren.

TomTom is het slechtst presterende bedrijf op de Amsterdamse beurs met waarschijnlijk de meeste kilometers positieve onzin over de fantastische vooruitzichten en absurde koersdoelen voor het verliesgevende krimpbedrijfje.
Overal waar wij aan meedoen worden wij (alleen) maar wereldkampioen.
Misschien is dat wel de reden Riet.
Maar je bent er natuurlijk altijd nog zelf bij om elk bericht op z'n waarde in te schatten.
Soms zeg je: ja, daar kan ik wat mee en soms kom je tot andere ideeën en doe je het tegenovergestelde.
Ik wens je veel succes bij jouw zoektocht.
[verwijderd]
4
quote:

Ikkenietweten schreef op 11 december 2021 18:14:

[...]

Eén ieder geval niet.
Van huis uit ben ik bij de AAB. Ik ben nu 73 en zit er nog steeds.
Dus Rabo is niet juist.
Trouwens, niets is akkoord wat mij betreft. Ik ben alleen bekend onder Ikkenietweten bij IEX.
Vraag het maar aan Henk.
Rabo was een poster die tot 5 jaar geleden zéér kritische kanttekeningen plaatste bij de vooruitzichten voor de koers van TomTom. TT was naar 12+ gestegen vanwege de HERE hype en op dit forum werd ‘the sky the limit’ voor TomTom.

Aangevoerd door ene Justin ging de hele goegemeente (ik incluis) mee in zijn enthousiasme. Ene Xynix zag jongensdromen uitkomen en ene Juun propte zich nóg voller met kale callopties. Alleen Rabo deed niet mee en werd verguisd en beledigd. Hij geloofde niet in de 16,50. Enkelen verdachten hem ervan dat hij Jos Versteeg was. Enfin, de koers zakte snel daarna als een pudding in elkaar naar € 6, waardoor verschillende trouwe posters al dan niet kwaad afscheid namen van het forum. Twee van hen keerden in juni dit jaar terug. Ik op 17 juni en *JustMe* op 23 juni.
Dutchy Ron
3
Consultative sales manager Cariad at Bosch werkzaam sinds nov-2021 en daarvoor 10 jaar bij Bosch Software ontwikkeling en daarvoor werkzaam bij TT…….en bij Bosch samengewerkt met TT voor Daimler Trucks…… feliciteert de TT medewerker die naar TT Detroit US gaat.
Puzzelstukjes vallen op hun plek
[verwijderd]
0
BMW 2025 autonome auto (die met Stellantis) is niet meer met Mobileye, maar met Qualcomm. Quallcomm wordt ook nog eigenaar van Veoneer, dus reken dan op Veoneer sensoren.

www.reuters.com/business/autos-transp...
Dutchy Ron
0
An existing partnership between BMW and Intel's Mobileye self-driving technology unit would continue, BMW said, although plans to release an autonomous vehicle in 2021 have not materialized.
H. Berkhof
2
quote:

Riet v. Milt schreef op 11 december 2021 19:25:

[...]

Rabo was een poster die tot 5 jaar geleden zéér kritische kanttekeningen plaatste bij de vooruitzichten voor de koers van TomTom. TT was naar 12+ gestegen vanwege de HERE hype en op dit forum werd ‘the sky the limit’ voor TomTom.

Aangevoers door ene Justin ging de hele goegemeente (ik incluis) mee in zijn enthousiasme. Ene Xynix zag jongensdromen uitkomen en ene Juun propte zich nóg voller met kale callopties. Alleen Rabo deed niet mee en werd verguisd en beledigd. Hij geloofde niet in de 16,50. Enkelen verdachten hem ervan dat hij Jos Versteeg was. Enfin, de koers zakte snel daarna als een pudding in elkaar naar € 6, waardoor verschillende trouwe posters al dan niet kwaad afscheid namen van het forum. Twee van hen keerden in juni dit jaar terug. Ik op 17 juni en *JustMe* op 23 juni.
Toen was ik er ook al en Justin liep toen al 5 jaar vooruit wat heel veel beleggers veel geld heeft gekost.
Nu leg ik alles van JustMe op een weegschaaltje en ga geheel m'n eigen weg.
Overigens heeft hij nog steeds niet gemeld wie hij werkelijk is.
Dutchy Ron
5
quote:

sniklaas schreef op 11 december 2021 19:12:

[...]zitten onder de tekstschrijvers van de supporters groep een flink aantal twijfelaars en we kunnen van geluk spreken dat het aantal vertalingen beperkt blijft al verwacht ik binnenkort wel posts in het Hindi…
Dat bedoel ik dus …..alleen reactief en geen enkele toegevoegde waarde….. …….weer eentje voor op m’n negeerlijstje
pwijsneus
1
quote:

Dutchy Ron schreef op 11 december 2021 13:43:

Bosch en Cariad …. Vul zelf maar in wat ik denk
Indien VW naar TomTom gaat - dat wordt hier gesuggereerd- zou fantastisch zijn natuurlijk.

Laten we de CES afwachten.

Eris iig op alle fronten reuring, en dat is goed zo

Edit, typfoutje gecorrigeerd Dutchy, moet je tegenwoordig voor oppassen :D
Dutchy Ron
1
Bosch at CES 2022:

PRESS CONFERENCE: Tuesday, January 4, 2022, from 8:00 to 8:45 a.m. local time (17:00–17:45 CET) with Dr. Tanja Rückert, Bosch CDO, and Mike Mansuetti, president of Bosch in North America,
3.494 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 171 172 173 174 175 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 17:29
Koers 5,515
Verschil +0,055 (+1,01%)
Hoog 5,585
Laag 5,450
Volume 461.965
Volume gemiddeld 313.662
Volume gisteren 957.240

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront