GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

GeoJunxion - 2022: het snelstgroeiende bedrijf op de beurs?

652 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 29 30 31 32 33 » | Laatste
DeZwarteRidder
0
quote:

Glenny300 schreef op 7 april 2022 11:30:

Gapfill en terugkopen voor de volgende leg up, mooie no-brainer
Jij hebt er duidelijk verstand van.........
Glenny300
0
Tegen jou kan ik zeer zeker niet op ridder. Maar wat ik wel weet is dat Geo een juweeltje is, zeker onder de 2 Euro.
DeZwarteRidder
0
quote:

Glenny300 schreef op 7 april 2022 18:28:

Tegen jou kan ik zeer zeker niet op ridder. Maar wat ik wel weet is dat Geo een juweeltje is, zeker onder de 2 Euro.
En waarom is het een 'juweeltje'.....???
Glenny300
2
De zakkenvullende bestuursleden en directie van AND, zijn na jaren eindelijk zo goed als weg. Er is een verjongt enthousiast team die goed op elkaar ingespeeld zijn. O.a. met nieuw GIS kennis uit Wageningen. Vlotte communicatie met externen. En als belangrijkste punt de vraag naar de niche services die Geo levert neemt gigantisch toe puur als ik naar de Nederlandse overheden kijk maar ook de Nederlandse consultancy wereld. Doordat de rijksoverheid allerlei verplichtingen opwerpt voor viewers en GIS tools klimaatsverandering en aardgasvrije wijken. Geo kan hierin meerwaarde bieden, omdat de consultancy bedrijven helemaal niet zulke geavanceerde GIS systemen hebben als dat ze beweren. Als Geo dit goed oppakt kunnen ze met sticky contracten toch een mooie slag slaan. Alleen daarom al interessant om te hebben nog afgezien van alle andere zaken zoals autonoom rijden.
DeZwarteRidder
1
quote:

Glenny300 schreef op 8 april 2022 07:44:

De zakkenvullende bestuursleden en directie van AND, zijn na jaren eindelijk zo goed als weg. Er is een verjongt enthousiast team die goed op elkaar ingespeeld zijn. O.a. met nieuw GIS kennis uit Wageningen. Vlotte communicatie met externen. En als belangrijkste punt de vraag naar de niche services die Geo levert neemt gigantisch toe puur als ik naar de Nederlandse overheden kijk maar ook de Nederlandse consultancy wereld. Doordat de rijksoverheid allerlei verplichtingen opwerpt voor viewers en GIS tools klimaatsverandering en aardgasvrije wijken. Geo kan hierin meerwaarde bieden, omdat de consultancy bedrijven helemaal niet zulke geavanceerde GIS systemen hebben als dat ze beweren. Als Geo dit goed oppakt kunnen ze met sticky contracten toch een mooie slag slaan. Alleen daarom al interessant om te hebben nog afgezien van alle andere zaken zoals autonoom rijden.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar met autonoom rijden heeft GeoJunx niks meer te maken.
maci
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 8 april 2022 07:54:

[...]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar met autonoom rijden heeft GeoJunx niks meer te maken.
Jij hebt er duidelijk geen kijk op....

14-mrt-2022:
"...GeoJunxion is geselecteerd om deel te nemen in een consortium om een project rond autonoom rijden te ontwikkelen....:"
DeZwarteRidder
0
quote:

maci schreef op 8 april 2022 08:53:

[...]

Jij hebt er duidelijk geen kijk op....

14-mrt-2022:
"...GeoJunxion is geselecteerd om deel te nemen in een consortium om een project rond autonoom rijden te ontwikkelen....:"
GeoJunx doet voor spek en bonen daaraan mee, want hun kaarten zijn daarvoor niet geschikt.

Vergeet niet dat GeoJunx zelf heeft gezegd dat ze geen brood meer zien in de kaartenbusiness.
_Aurum_
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 8 april 2022 10:44:

[...]
GeoJunx doet voor spek en bonen daaraan mee, want hun kaarten zijn daarvoor niet geschikt.

Vergeet niet dat GeoJunx zelf heeft gezegd dat ze geen brood meer zien in de kaartenbusiness.
Wie kunnen we beter laten oordelen of ze geschikt zijn om daaraan deel te nemen? DeZwarteRidder of de andere bedrijven in het consortium?
maci
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 8 april 2022 10:44:

[...]
GeoJunx doet voor spek en bonen daaraan mee, want hun kaarten zijn daarvoor niet geschikt.

Vergeet niet dat GeoJunx zelf heeft gezegd dat ze geen brood meer zien in de kaartenbusiness.
Hoe is het met je taalvaardigheid Zwarte?

"heeft gezegd" is voltooid verleden tijd.

Het leven evolueert. Sommigen, nee velen, gaan daar in mee.

Je lijkt het bericht van emilio!.! 6 april 2022 16:44 niet gelezen te hebben of je bent de inhoudt ervan alweer vergeten.
Kijk daar nog eens naar is mijn advies. Alleen als het je boeit natuurlijk. Het lijkt, gezien je reacties, erop dat het je maar weinig boeit.
DeZwarteRidder
0
quote:

maci schreef op 8 april 2022 16:12:

[...]Hoe is het met je taalvaardigheid Zwarte?
"heeft gezegd" is voltooid verleden tijd.
Het leven evolueert. Sommigen, nee velen, gaan daar in mee.
Gelukkig hebben we jou voor de 'evolutie'......
DeZwarteRidder
0
quote:

_Aurum_ schreef op 8 april 2022 12:39:

[...]Wie kunnen we beter laten oordelen of ze geschikt zijn om daaraan deel te nemen? DeZwarteRidder of de andere bedrijven in het consortium?
Het zou een ramp zijn als ze weer geld nodig hebben om waardeloze HD-kaarten te maken.
Mr Digital
1
Geo is zeker niet in staat om auto-HD-kaarten alleen te leveren. Ze hebben geen vereiste autokwalificatie. Maar als je op hun website zoekt, vind je een samenwerking met NAVINFO die expertise heeft op het gebied van auto- en HD-kaarten. Ook vindt u samenwerkingsverbanden met de Nederlandse overheid. Ik concludeer dat het HD-kaartproject meer een kleinschalig lokaal project is. laten we eens kijken wat het kwartaalrapport zegt. Als het een grote order zou zijn, zouden ze die wettelijk aan de aandeelhouders moeten aankondigen.
maci
1
quote:

Geo auto HD kaarten schreef op 12 april 2022 00:20:

Geo is zeker niet in staat om auto-HD-kaarten alleen te leveren. Ze hebben geen vereiste autokwalificatie. Maar als je op hun website zoekt, vind je een samenwerking met NAVINFO die expertise heeft op het gebied van auto- en HD-kaarten. Ook vindt u samenwerkingsverbanden met de Nederlandse overheid. Ik concludeer dat het HD-kaartproject meer een kleinschalig lokaal project is. laten we eens kijken wat het kwartaalrapport zegt. Als het een grote order zou zijn, zouden ze die wettelijk aan de aandeelhouders moeten aankondigen.
Juist die samenwerking met NAVINFO maakt het mogelijk om HD-kaarten te kunnen leveren. Dat ze HD-kaarten gaan leveren hebben ze zelf aangekondigd.

Of je conclusie de juiste zal binnenkort blijken. Ik ga er niet vanuit dat het een lokaal project zal zijn.
Wat ik wel denk is dat hun eigen bijdragen aan de kaarten vooral bestaat uit de door hun zelf ontwikkelde data.

De info zal als het meezit voor de kwartaalcijfers volgen, al is 28 april ook nog begin tweede kwartaal.

Deelcitaat uit PB:
"Capelle aan den IJssel, 14 maart 2022 -- GeoJunxion (GOJXN.AS) maakt bekend dat het is geselecteerd om deel te nemen in een consortium van innovatieve bedrijven om een project rond autonoom rijden te ontwikkelen. GeoJunxion zal HD-kaarten leveren, verrijkt met verschillende eigen datasets, gericht op de veiligheid op de weg en duurzaamheid. Begin Q2 2022 komt er een gezamenlijk persbericht met de andere projectpartners."

Terzijde: bijzonder dat je een speciale accountnaam hebt aangemaakt.
voda
2
PERSBERICHT: GeoJunxion (GOJXN.AS) kondigt met trots een significant location-intelligence servicecontract aan met een belangrijke leverancier van navigatie- en infotainmentsystemen in de auto-industrie en de lancering van de School Safety Zones.

Capelle aan den IJssel, 13 april 2022 -- GeoJunxion (GOJXN.AS) kondigt met trots een significant location-intelligence servicecontract aan met een belangrijke leverancier van navigatie- en infotainmentsystemen in de auto-industrie. GeoJunxion kondigt ook de lancering aan van de nieuwe dataset met School Safety Zones.

Na de succesvolle afronding van een proof-of-concept-project, geboekt in mei 2021 (zie persbericht van 6 mei 2021), en uitgevoerd in het tweede semester van vorig jaar, is GeoJunxion zeer verheugd het vervolgproject aan te kondigen. Het contract, met dezelfde klant, betreft een servicecontract voor locatie-gerichte diensten. GeoJunxion zal diensten leveren voor het definiëren, samenstellen en verrijken van navigatiekaarten voor een aanzienlijk groter geografisch gebied en meer functionaliteiten. Hierbij gebruikmakend van de lange ervaring en het leveren van gespecialiseerde sourcing- en integratiediensten om de gebruikservaring en bruikbaarheid van het product te verbeteren.

Ivo Vleeschouwers, CEO/CFO van GeoJunxion: "Dit nieuwe contract is de volgende stap in een lange reis die we een jaar geleden zijn begonnen. Stap voor stap hebben we het vertrouwen van onze klant gewonnen, door tijdig een kwalitatief hoogstaand product te leveren. We zijn gestart met een onderzoeksproject, gevolgd door een proof-of-concept project met beperkte scope. Nu maken we de stap naar een volwaardig project met een uitgebreide scope".

Francesco Altamura, GeoJunxion CBO/MD: "We zijn enorm blij en trots op deze prestatie. Het draait allemaal om uitvoering, maar ook om vertrouwen tussen twee organisaties die als partners een langdurige samenwerking willen aangaan die verder gaat dan een simpele klant -leveranciersrelatie".

GeoJunxion maakt ook van deze gelegenheid gebruik de nieuwe dataset, School Safety Zones, te lanceren en aan te kondigen. De School Safety Zones zijn een belangrijk onderdeel van de Safety Alert Zones datasuite.

"Onze missie is om data-oplossingen te creëren die door B2B-klanten en partners kunnen worden gebruikt in specifieke toepassingen. Dit om de veiligheid op de weg en duurzaamheid ondersteunen of bevorderen. We zijn bezorgd om de veiligheid van bestuurders en kwetsbare voetgangers. Gebieden rond scholen zijn vaak erg druk tijdens de openings- en sluitingstijden van scholen. Rond deze tijdstippen zijn er veel leerlingen en hun ouders aanwezig in een beperkt gebied en het is zeer belangrijk dat alle bestuurders erg alert zijn", zegt Francesco Altamura, Chief Business Officer en Managing Director bij GeoJunxion.

---EINDE---
emilio!.!
0
Mooi tussendoor bericht, nu nog het bericht mbt de HD kaarten voor het paasweekend graag. Wel zou ik graag horen waar het significant betrekking op heeft, ze praten altijd met de schaal van Mock bij Geojunxion.
652 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 29 30 31 32 33 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront