BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM april 2022

633 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 » | Laatste
Zwijnash
0
De gratis geld begint te opstarten , het is wachten op hoger volume om echt op stoom te komen
Zwijnash
0
Feyenoord stopt met de plannen voor de bouw van een nieuw stadion. Vanwege de onzekere situatie is het zogenoemde project Feyenoord City voorlopig niet haalbaar, zegt algemeen directeur Dennis te Kloese donderdag op een persconferentie. Ook zal het huidige stadion niet drastisch verbouwd worden.
HenkdeV
0
quote:

popie schreef op 21 april 2022 17:58:

Waardeloze dag weet !!
Geen aanbieding bij de Hema?
4 tompoezen halen 3 betalen?
€d_Modus Vivendi
1
quote:

HenkdeV schreef op 21 april 2022 17:39:

[...]

Nog dik 20 cent te gaan morgen.
Wie weet gebeurt er een wonder:-).
het is nog geen Hemelvaart
HenkdeV
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 21 april 2022 19:50:

[...]het is nog geen Hemelvaart
Die dag valt precies 3 weken na de eerste kwartaalcijfers. Wat zou de koers van BAM dan zijn?
glam
0
Heb nog putopties juni 3 euro.
Als eerste kwartaal iets positief brengt ,hoop ik dat ze waardeloos aflopen, anders maar weer doorrollen naar volgend jaar
JVDP
1
quote:

HenkdeV schreef op 21 april 2022 20:19:

[...]

Die dag valt precies 3 weken na de eerste kwartaalcijfers. Wat zou de koers van BAM dan zijn?
Gewoon drie keer gooien met een dobbelsteen, die uitkomsten achter elkaar zetten en je hebt de koers (geen garantie uiteraard, maar je kunt het proberen)! Wel een komma zetten na het eerste getal.
bartbas
0
quote:

Zwijnash schreef op 21 april 2022 17:54:

De gratis geld begint te opstarten , het is wachten op hoger volume om echt op stoom te komen
Ik had verwacht dat de stijging vandaag wel even zou stoppen gezien de verwachte forse daling van de indices. Maar de verwachte opening van Bam is + 2, 8 cent.
bb
HenkdeV
0
quote:

bartbas schreef op 22 april 2022 08:05:

[...]
Ik had verwacht dat de stijging vandaag wel even zou stoppen gezien de verwachte forse daling van de indices. Maar de verwachte opening van Bam is + 2, 8 cent.
bb
(ABM FN-Dow Jones) De Amsterdamse beurs maakt zich vrijdag op voor een lagere opening, nadat Federal Reserve-voorzitter Jerome Powell donderdagavond de Amerikaanse rentevrees aanwakkerde. Futures op de AEX index wezen ongeveer een uur voor de beursgong op een verlies van 1,4 procent.
HenkdeV
0
quote:

Jvdpee schreef op 21 april 2022 22:34:

[...]

Gewoon drie keer gooien met een dobbelsteen, die uitkomsten achter elkaar zetten en je hebt de koers (geen garantie uiteraard, maar je kunt het proberen)! Wel een komma zetten na het eerste getal.
Direct jouw advies opgevolgd.
De uitkomst 6,66 euro:-)).
€d_Modus Vivendi
1
Woontoren De Zalmhaven van 215 meter in Rotterdam opgeleverd door gebiedsontwikkelaar AM en Amvest
Woontoren De Zalmhaven van 215 meter in Rotterdam opgeleverd door gebiedsontwikkelaar AM en Amvest
0 AM, Amvest, Nieuwbouw Rotterdam

In het Scheepvaartkwartier is De Zalmhaven de nieuwe blikvanger aan de Rotterdamse skyline. Het project is deze maand opgeleverd door gebiedsontwikkelaar AM en Amvest en omvat in totaal 485 woningen, commerciële voorzieningen en parkeervoorzieningen. Op de bovenste verdieping komt een restaurant met een prachtig uitzicht over Rotterdam en ver daarbuiten.

De bouw van De Zalmhaven is na ruim 3,5 jaar bouwtijd afgerond. Om zo veel mogelijk rekening te houden met de omgeving en vanwege de bouwveiligheid is gekozen voor een geprefabriceerde constructie. De Zalmhaven is de hoogste prefab-toren ter wereld. Met een hoogte van 215 meter is het tevens de hoogste woontoren van de Benelux. Een project van de lange adem: voor de start van de bouw ging een ontwikkelproces van zo’n twintig jaar vooraf.

“Binnenstedelijk bouwen is altijd complex en de realisatie van zo’n hoog gebouw midden in Rotterdam was dan ook een enorme uitdaging. Wij zijn trots dat het is gelukt om deze blikvanger aan de stad toe te voegen. De Zalmhaven biedt met het toekomstige restaurant op de bovenste verdieping een plek voor de Rotterdammer die de stad graag een keer van bovenaf wil bekijken. Zo is De Zalmhaven ook echt vóór Rotterdam gebouwd.” aldus Michelle Corbeau (Projectontwikkelaar AM).
Gewilde plek om te wonen en te werken

De centrale ligging in de stad, de uitstekende bereikbaarheid en de uitstraling van het project hebben bijgedragen aan de vlotte verhuur en verkoop. Ook de aanwezigheid van een residence manager in de centrale hal en het zeer complete afwerkingsniveau van de woningen zijn een toegevoegde waarde en zorgen ervoor dat De Zalmhaven een gewild project is om in te wonen. Werken in De Zalmhaven is ook mogelijk in de commerciële ruimtes met diverse werkplekken.

De koopwoningen zijn zo goed als uitverkocht en er is veel belangstelling voor de commerciële ruimtes. De eigenaren van de koopwoningen krijgen de komende maanden de sleutel van hun appartement.
Volledig verhuurd

Alle huurwoningen, verdeeld over de drie torens, zijn ‘instapklaar’ opgeleverd. Het is opvallend dat de 200 huurappartementen in De Zalmhaven zelfs al voor oplevering zijn verhuurd. In september 2021 hebben de eerste huurders hun intrek genomen en de laatste huurwoningen zijn begin april opgeleverd. Alle huurwoningen zijn door Amvest namens AEGON in portefeuille genomen.

Edwin van Leeuwen, Ontwikkelingsmanager Amvest: “Vooraf hebben we goed onderzoek gedaan naar de woonwensen van onze toekomstige huurders en kopers, waardoor we erin zijn geslaagd om woningen te realiseren waar een grote vraag naar is op deze plek in de stad en die veel mensen een fijn thuis bieden.”
Over De Zalmhaven

De Zalmhaven bestaat uit De Zalmhaven I, een toren van 215 meter met 61 verdiepingen, geflankeerd door De Zalmhaven II en III, twee gebouwen van 70 meter hoog, gelegen in het Scheepvaartkwartier in Rotterdam. In totaal zijn er 485 woningen, waarvan 256 in de hoge toren. Naast woningen komen er een grote gedeelde daktuin voor bewoners, commerciële ruimten, een parkeergarage (met fietsenstallingen) en een restaurant met panoramisch uitzicht.

Het project is een ontwikkeling van Zalmhaven CV, een samenwerkingsverband van gebiedsontwikkelaar AM en gebiedsontwikkelaar en investment manager Amvest. Twee internationaal bekende Nederlandse architectenbureaus werken aan dit project. De hoge toren is een ontwerp van Diederik Dam van Dam & Partners Architecten. De lagere woongebouwen zijn ontworpen door Kees Kaan van KAAN Architecten. De bouw was in handen van BAM Bouw en Techniek – Speciale Projecten.
Marinus-86
0
€d_Modus Vivendi
3
Bam given go-ahead to build £200m motorway link

22 Apr 2022 By Rob Horgan

Bam Nuttall can finally begin work on the motorway link between the M54 and M6, after planning permission was granted.

Transport secretary Grant Shapps approved National Highways' plan for a link road, six months after deferring his original decision.

The M54-to-M6 link road is valued at between £175m and £200m. National Highways claims it is needed to provide additional capacity and relieve traffic congestion on the A460, A449 and A5, leading to more reliable journey times for passengers.

The scheme includes:

A new link road of approximately 2.5km in length between the M54 Junction 1 and the M6 Junction 11
A new junction at M54 Junction 1 to provide direct links to and from the M54 and the new link road, and to maintain the connections to the local road network
Realignment of Hilton Lane over the new link road
A new junction at M6 Junction 11, with junction-capacity improvements and changes proposed to Mill Lane

The application was submitted to the Planning Inspectorate for consideration by Highways England on 31 January 2020?and accepted for examination on 28 February 2020.

Shapps was originally due to rule on the application in October 2021, but delayed his decision for “environmental considerations”.

In its recommendation report, the inspectorate advised Shapps to only grant the development-consent order once he was satisfied that the plans would not contradict the Sixth Carbon Budget, as set by the UK's Climate Change Committee, which was announced after inspectors had concluded their examination.

In making his decision, Shapps concluded that it was “very unlikely that the impact of a road project will, in isolation, affect the ability of government to meet its carbon-reduction-plan targets”.

The decision letter added that the link road would contribute between 0.0061 per cent and 0.0082 per cent of the carbon budget.

It stated: “The secretary of state notes that the scheme will result in an increase in carbon emissions but that the view reached by the ExA [examining authority] is that it will not be so significant that it would materially impact on the ability of government to meet its carbon-reduction targets […] Overall, the secretary of state considers that: over time the net carbon emissions resulting from the operation of the scheme will decrease as measures to reduce emissions from vehicle usage are delivered; the magnitude of the increase in carbon emissions resulting from the proposed development is below 0.01 per cent of any carbon budget and therefore small; and there are policies in place to ensure these carbon budgets are met, such as the Transport Decarbonisation Plan and NH’s [National Highways'] own Net Zero Highway Plan, published in July 2021.

“The secretary of state is satisfied that the scheme is compatible with these policies and that the small increase in emissions that will result from the scheme can be managed within government’s overall strategy for meeting net-zero.”

Planning Inspectorate chief executive Sarah Richards added:?“The Planning Inspectorate has now examined more than 100?nationally significant infrastructure projects since the Planning Act 2008 process was introduced, ensuring ?local communities? have had the?opportunity of being involved in the examination of projects that may affect them.

“This examination took place during the COVID-19 pandemic and its associated restrictions,?and the? examining?authority worked hard to ensure that local people, the local authority and other interested parties were able to fully participate.

“The examining authority listened and gave full consideration to local views?and the evidence gathered during the? examination?before making their recommendation.”
€d_Modus Vivendi
0
ProRail moest 85 miljoen betalen aan PGO-aannemers na arbitragezaak

Prorail heeft in 2021 in totaal 85 miljoen euro moeten betalen aan Asset Rail, Strukton Rail, BAM Rail en VolkerRail als gevolg van een rechtszaak die de spooraannemers hadden aangespannen. Dat blijkt uit het ProRail-jaarverslag van 2021.
€d_Modus Vivendi
5
Rechter zet streep door bouw 160 woningen vanwege stikstof

HAARLEM - De rechtbank Noord-Holland heeft de vergunning vernietigd van een nieuwbouwproject in Egmond aan den Hoef. In de vergunning is geen rekening gehouden met de regels voor neerslag van stikstof. Daardoor mogen ruim 160 geplande woningen niet worden gebouwd.

De vergunning voor het zogenoemde project Delversduin is in 2020 verleend door de Gedeputeerde Staten van Noord-Holland. Het moet gebouwd worden naast het Noordhollands Duinreservaat, een Natura 2000-gebied. Omwonenden maakten bezwaar. Volgens hen is het niet uit te sluiten stikstof die vrijkomt door de woningbouw het beschermde natuurgebied aantast.
Stikstofwet

Begin 2020 is een stikstofwet aangenomen, die vergunningverlening voor woningbouwprojecten mogelijk moet maken. In een systeem worden maatregelen bijgehouden die de uitstoot van stikstof verminderen. Daarmee ontstaat zogeheten ’stikstofruimte’. Deze ruimte kan weer worden ingezet voor een woningbouwproject.

Volgens de rechtbank is verlaging van de maximum snelheid naar 100 kilometer per uur op de snelweg momenteel de enige ingevoerde stikstofreducerende maatregel. Rapporten laten zien dat de natuurlijke kenmerken van het Noordhollands Duinreservaat mogelijk nog steeds worden aangetast met deze verlaging van de maximumsnelheid. Daarom oordeelt de rechter dat er aanvullende maatregelen nodig zijn om de depositie van stikstof weg te nemen.
HenkdeV
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 22 april 2022 17:35:

ProRail moest 85 miljoen betalen aan PGO-aannemers na arbitragezaak

Prorail heeft in 2021 in totaal 85 miljoen euro moeten betalen aan Asset Rail, Strukton Rail, BAM Rail en VolkerRail als gevolg van een rechtszaak die de spooraannemers hadden aangespannen. Dat blijkt uit het ProRail-jaarverslag van 2021.
Heeft BAM daar ooit iets over bekend gemaakt?
633 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 17:35
Koers 3,986
Verschil +0,180 (+4,73%)
Hoog 3,988
Laag 3,790
Volume 1.515.663
Volume gemiddeld 1.432.747
Volume gisteren 557.556

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront