CM.com « Terug naar discussie overzicht

CM.COM 2022

1.934 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 93 94 95 96 97 » | Laatste
Zombira
1
quote:

Charlie b23 schreef op 9 mei 2022 17:46:

ik stap nooit uit middel liever en spreid posities met kleine aantallen asml, adyen, rivian, cm
Rivian? Zijn die niet over 9 maanden failliet?
Jelle Trader
0
CM.com,...herstel aanstaande. De optimisten van weleer verwachten nu nog een daling van ca.25% of zelfs meer, dan is de bodem nabij!!!

Een forumbezoeker: "Ik zie een eerstvolgende steun rond de euro 13.50. Wanneer die geen standhoudt, is het bij een markt zonder vertrouwen kansrijk, dat het aandeel nog door de euro 10,- zakt. De ATL staat immers nog altijd ergens rond de euro 8.50"

Buy low, sell high,....Gestaffelde koop in dit speculatieve aandeel is een interessante optie!
Onder de regenboog
0
quote:

tivako schreef op 9 mei 2022 16:30:

Men heeft hier volgens mij de plank flink misgeslagen. Ben bang dat het koersverlies pas na zeer lange periode misschien weer goed wordt gemaakt.

Heb in ieder geval "premium" geannuleerd. Voor dit soort advies wil ik niet meer betalen.
De schuld nooit bij een ander leggen, het is slechts een advies en het wikken en wegen moet je echt zelf doen.
Zodra een advies + is denk ik al -
Toen het advies werd gegeven was de rente nog niet aan het stijgen, tech zakt altijd bij hogere rente.
En oorlog kan je gen advies op geven, morgen staan ze in onze achtertuin dan is advies ook waardeloos.

Zelf denken en uitpluizen is echt het beste.
[verwijderd]
0
Ik denk dat de koers wel in lijn beweegt: hoe meer omzet hoe meer verlies CM in de boeken zet. Het moet wel ergens van betaald worden hè.
RJ 80
7
quote:

tivako schreef op 9 mei 2022 16:30:

Men heeft hier volgens mij de plank flink misgeslagen. Ben bang dat het koersverlies pas na zeer lange periode misschien weer goed wordt gemaakt.

Heb in ieder geval "premium" geannuleerd. Voor dit soort advies wil ik niet meer betalen.
Dan verwacht je dus van andere mensen dan jezelf dat men de bodem in kan schatten. Groei zit in een verdomhoek, niet enkel CM. Niemand heeft de huidig geziene dalingen met zekerheid in kunnen schatten. Koersdoelen worden overigens ook genoemd voor vaak minimaal 12-18 maanden. Datdit wel eens langer kan duren is ook bekend, marktsentiment nu drukt veel bedrijven die in de toekomst succesverhalen kunnen worden op de beurs stevig en irrationeel ver naar beneden. Onderschat niet de margin calls/stoplosses die nu worden getriggerd. Ergo, er wordt nu (en al een tijdje) en ook verkocht door mensen die het niet willen, maar vanwege margeverplichtingen of ‘verkeerde’ SL niveau’s wel moeten. Irrationele koersdruk dus.

Bewaar je bericht nog eens een jaar, of mss wel 2 jaar, en oordeel dan nog eens. Premium artikelen zijn richtinggevend, en voor mij vooral informatief. Ik koop nooit omdat men het als een steong buy ziet, hooguit als het matched met het marktsentiment. Premium IeX geeft overigens ook aan dat CM.Com risicovoller dan gemiddeld is. Dus tja,… wie geef je nou eigenlijk de schuld. Spiegel pakken zou ik zeggen, je bent zelf degene die je koopknop indrukt toch?

Ik sta hier ook stevig in verlies hoor, maar is ook niet het enige aandeel waar dat zo mee is. Mijn conclusie is dat ik beter in had moeten schatten dat slecht beurssentiment voor groei/tech langer kan duren, en al helemaal met de onzekerheden die nu spelen, wellicht wel meer (verschillende) dan ooit. Ik had nog iets rustiger posities moeten uitbreiden (nu telkens na -10-15% eraf bij CM. Bij sommige anderen hanteer ik 25-30% koersval tov vorige aankopen, had ik hier ook moeten doen).

Geen analist kan opanalyseren tegen zulke bizarre marktomstandigheden. Zie je premium account ook als voeding voor informatie door professionals en kijk niet tezeer naar de adviezen. Afgeven is zo gemakkelijk…. Hoewel ik wel met je ens ben dat de wijzigingen van koersdoelen door iEX analisten niet altijd voldoende beargumenteerd zijn, of teveel met markt mee bewegen ipv op hun eigen analyses. Dat wetende doe ik niet al te veel met de gegeven koersdoelen, maar wel met de inhoudelijke info, die is vaak wel van toegevoegde waarde voor me.
Nuchtere Kijk Op
2
Jejo 40
0
Vandaag werd in BNdeStem een krantenartikel gepubliceerd over de uitbreidingsplannen voor de CM campus richting het Havenkwartier in Breda. Met de verwerving van de AH-Woisz locatie aan de zuidelijke zijde van de Noordelijke Rondweg ontstaat voor CM.com de mogelijkheid om de campus direct te koppelen aan de stedelijke ontwikkelingen van het Havenkwartier.

www.bndestem.nl/breda/cm-steekt-met-c...
max2
1
Als de directeuren deze panden maar niet privé gekocht hebben en dan de panden gaan verhuren aan hun eigen bedrijf.
Jejo 40
2
CM.com breidt campus wéér uit: nu met pand AH
Technologiebedrijf steekt noordelijke rondweg over
Technologiebedrijf CM.com trekt de Albert Heijn-vestiging aan de Crogtdijk in Breda bij zijn steeds verder uitdijende CM Campus.

Technologiebedrijf CM. com trekt de Albert Heijn-vestiging aan de Crogtdijk in Breda bij zijn steeds verder uitdijende CM Campus.

www.e-pages.dk/bndestem/15426/article...
Jejo 40
0
Bericht op Twitter van vandaag:

CM.com: ik tel 5 waves down, ik zie een falling wedge waar de koers is uitgebroken, gisteren een doji candle, nu een gap en een witte candle: het lijkt erop dat een rebound gestart is!

mobile.twitter.com/search?q=cm.com&am...
Onder de regenboog
0
Laatste deel van laatste zin.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ondanks nu lichte stijging CM er nog geen echte bodem is voor tech.
______________________________________________________
Loeb: energie enige goede investering momenteel
Third Point vergroot belang in Shell.

(ABM FN-Dow Jones) Belegger Daniel Loeb vergroot zijn blootstelling aan de olie- en gassector en belegde meer in Shell. Dit blijkt uit een brief die hij stuurde naar zijn beleggers in Third Point.

Volgens Loeb is in de huidige markt alleen deze sector nog interessant.

Energie-aandelen in de S&P 500 stegen dit jaar al met 49 procent, terwijl de index 14 procent daalde.

Vooral Amerikaanse energiebedrijven zijn volgens Loeb erg interessant.

Volgens de activistische belegger voeren overheden een bijzonder slecht doordacht energiebeleid. Daardoor is er veel geld gegaan naar goedbedoelde, maar "rampzalige" ESG-initiatieven.

Loeb verwacht dat de bedrijven hun cashflow vooral zullen gebruiken voor het verlagen van de schulden, de inkoop van eigen aandelen en het uitkeren van dividend.

Ook zei Loeb in zijn brief dat hij zijn positie in Shell heeft vergroot, na "constructieve" gesprekken met de energiereus. Dat Shell heeft gekozen voor een verhuizing naar Londen en de duale aandeelhoudersstructuur opgeeft, kan op goedkeuring van de belegger rekenen.

Loeb zei dat hij nu ook een belang heeft genomen in Glencore. En de bodem voor techaandelen is nog niet gezet, volgens de belegger.
Onder de regenboog
0
Rente spook zoals verwacht, gewoon achter overleunen en niet denken bij elke sprong omhoog dat je erin moet stappen omdat de bodem was bereikt . We gaan richting 12 en dan stappen wij erin voor de helft, want je weet maar nooit met die mega inflatie.
Jejo 40
3
CM.com Wins Exclusive Ticketing Deal with Glamorgan Cricket

Thu, May 12, 2022, 10:30 AM·3 min read

Multi-year deal will see Glamorgan replacing its existing ticketing solution to use CM.com's platform exclusively

CM.com, a global leader in cloud software for conversational commerce, has won a competitive tender to become the exclusive ticketing partner to Glamorgan Cricket, one of 18 county cricket clubs and the only Welsh first-class county.

Ahead of the start of the 2023 cricket season, Glamorgan is investing in delivering a first-class customer experience for its dedicated fanbase. It selected CM.com to help it take a new, innovative approach to ticketing to complement the club's ongoing fan experience enhancements using CM.com's integrated marketing and customer service platforms, Mobile Marketing Cloud and Mobile Service Cloud.

The multi-year deal will see Glamorgan replacing its existing ticketing solution to use CM.com's platform for all domestic competitions, international matches and women's cricket matches hosted at Sophia Gardens. Supporters and fans can expect to see improvements on the new ticketing platform in time for the start of next season.

At a time when Digital Native audiences predominantly engage with events through their mobile phones, CM.com's ticketing platform is mobile-first, combining smart audience analytics and in-event mobile order capabilities. Setting a new precedent for what a ticketing platform can offer, CM.com streamlines every aspect of event organisation, from the beginning through to the end of an event's lifecycle.

James Matthews, UK & Ireland Country Manager at CM.com said: "Were very excited to welcome Glamorgan and support their ambitions to enhance their customer experience. Through our combined vision and expertise, we can deliver a superior fan experience. Glamorgan is a club that embraces technology as we've seen from the beginning of our journey together and I am very excited to see this relationship grow."

Sam Windridge, Head of Commercial Development at CM.com commented: "Glamorgan is a beloved cricket club that cares deeply about continually improving the fan experience by taking a creative, technology-first approach. CM.com's ticketing platform has revolutionised the booking and ticketing experience at the Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix and a number of European sports clubs, and we're now very proud to support Glamorgan's ongoing growth and success with quick, tangible improvements for both fans and employees of the club."

Huw Warren, Head of Commercial at Glamorgan County Cricket Club said: "As planning for the 2023 season began, we knew that we needed to take a fresh approach to ticketing in order to provide our supporters with agile, fast and smooth customer experience. We were impressed by CM.com's hands-on approach to identifying the best solution for Glamorgan, as well as the strength and agility of its ticketing platform and ease of use for employees and fans. We're excited to see how the improvements will be received."

CM.com is a leader in the global ticketing industry, with major partnerships including the Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix at Circuit Zandvoort and the Invictus Games designed to deliver the ultimate fan experience to sports fans everywhere. The company has made a series of acquisitions in the events and ticketing space in recent months, including Appmiral, YourTicketProvider and TraceDock.

finance.yahoo.com/news/cm-com-wins-ex...
Nuchtere Kijk Op
5
Thanks Jejo 40 ;-)

12 mei 2022

CM.com, een wereldleider in cloudsoftware voor conversational commerce, heeft een aanbesteding gewonnen om de exclusieve ticketingpartner van Glamorgan Cricket te worden.

Vooruitlopend op de start van het cricketseizoen van 2023 investeert Glamorgan in het leveren van een eersteklas klantervaring voor zijn toegewijde fanbase. De club koos voor CM.com om het te helpen een nieuwe, innovatieve benadering van ticketing te hanteren als aanvulling op de voortdurende verbeteringen van de fanervaring door gebruik te maken van de geïntegreerde marketing- en klantenserviceplatforms van CM.com, Mobile Marketing Cloud en Mobile Service Cloud.

Door de meerjarige deal zal Glamorgan zijn bestaande ticketingoplossing vervangen om het CM.com-platform te gebruiken voor alle binnenlandse competities, internationale wedstrijden en cricketwedstrijden voor vrouwen die worden georganiseerd in Sophia Gardens. Supporters en fans kunnen voor de start van volgend seizoen verbeteringen verwachten op het nieuwe ticketingplatform.

In een tijd waarin Digital Native-publiek zich voornamelijk bezighoudt met evenementen via hun mobiele telefoons, is het ticketingplatform van CM.com eerst mobiel en combineert het slimme doelgroepanalyses en mobiele bestelmogelijkheden tijdens evenementen. Door een nieuw precedent te scheppen voor wat een ticketplatform te bieden heeft, stroomlijnt CM.com elk aspect van de evenementenorganisatie, van het begin tot het einde van de levenscyclus van een evenement.

James Matthews, UK & Ireland Country Manager bij CM.com zei: “We zijn erg verheugd om Glamorgan te verwelkomen en hun ambities te ondersteunen om hun klantervaring te verbeteren.

"Door onze gecombineerde visie en expertise kunnen we een superieure fanervaring bieden. Glamorgan is een club die technologie omarmt, zoals we vanaf het begin van onze reis samen hebben gezien en ik ben erg enthousiast om deze relatie te zien groeien."

Sam Windridge, Head of Commercial Development bij CM.com merkte op: “Glamorgan is een geliefde cricketclub die zich sterk maakt voor het continu verbeteren van de fanervaring door een creatieve, technologie-first benadering te volgen.

"Het ticketingplatform van CM.com heeft een revolutie teweeggebracht in de boekings- en ticketingervaring bij de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix en een aantal Europese sportclubs, en we zijn nu erg trots om de voortdurende groei en het succes van Glamorgan te ondersteunen met snelle, tastbare verbeteringen voor zowel fans en medewerkers van de club.”

Huw Warren, Head of Commercial bij Glamorgan County Cricket Club zei: "Toen de planning voor het seizoen 2023 begon, wisten we dat we een frisse kijk op ticketing moesten nemen om onze supporters een flexibele, snelle en soepele klantervaring te bieden.

"We waren onder de indruk van de praktische benadering van CM.com om de beste oplossing voor Glamorgan te identificeren, evenals de kracht en flexibiliteit van het ticketingplatform en het gebruiksgemak voor werknemers en fans. We zijn verheugd om te zien hoe de verbeteringen zullen worden ontvangen.”

CM.com is een leider in de wereldwijde ticketingindustrie, met belangrijke partnerschappen, waaronder de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix op Circuit Zandvoort en de Invictus Games, ontworpen om de ultieme fanervaring te bieden aan sportfans overal.

Het bedrijf heeft de afgelopen maanden een reeks overnames gedaan in de evenementen- en ticketingruimte, waaronder Appmiral, YourTicketProvider en TraceDock.

Vertaalresultaten uit brontekst >
glamorgancricket.com/news/cmcom-wins-...

www.cm.com/en-gb/press/cmcom-wins-exc...

media-exp1.licdn.com/dms/image/C4E34A...

Mobile Ticket Sales by Ximedes and CM.com
www.cm.com/about-cm/our-customers/xim...
max2
1
1.934 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 93 94 95 96 97 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 6,880
Verschil -0,020 (-0,29%)
Hoog 6,950
Laag 6,820
Volume 92.667
Volume gemiddeld 36.938
Volume gisteren 15.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront