TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom juli 2022

1.060 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Biofoed
2
quote:

Odessadream schreef op 21 juli 2022 13:41:

[...]

[...]
Sta ik nog steeds achter, de stijging is nergens op gebaseerd anders dan dat bepaalde partijen aandelen van particulieren van de beurs willen halen. Gezien de free float niet al te groot meer is kan dat alleen door de koers tijdelijk wat op te pumpen. Overnamebod/exit blijft gehandhaafd op ca. 8,50 als deze hype weer voorbij is. Kijk de koers nu al gaan richting de 9. Voor mij is 7,25 euro weer het bijkoop moment.
Het zou zomaar kunnen dat TT weer een eind gaat terug zakken. U schreef echter dat TT dit jaar niet boven de €8 zou komen:
"Yep de 8+ gaan we dit jaar niet meer zien, hopelijk volgend jaar mits er niets negatief meer gebeurt in de wereld."

Indien u het mogelijke overnamebod handhaaft op €8,50 en u houdt nog ruim 50% achter bij een koers van €9,20 dan vraag ik mij echt serieus af of u wel het rekenkundig inzicht hebt om te beleggen? Of wilt u graag verlies maken?
Gvv2024
0
quote:

Biofoed schreef op 21 juli 2022 13:52:

[...]

Het zou zomaar kunnen dat TT weer een eind gaat terug zakken. U schreef echter dat TT dit jaar niet boven de €8 zou komen:
"Yep de 8+ gaan we dit jaar niet meer zien, hopelijk volgend jaar mits er niets negatief meer gebeurt in de wereld."

Indien u het mogelijke overnamebod handhaaft op €8,50 en u houdt nog ruim 50% achter bij een koers van €9,20 dan vraag ik mij echt serieus af of u wel het rekenkundig inzicht hebt om te beleggen? Of wilt u graag verlies maken?
Hmmm blijkbaar heeft U niet goed op school opgelet. Deel wat ik nog heb staat op verlies maar met 50% die ik heb verkocht met winst kan ik later weer meer aandelen terugkopen bij een koers op 7,25 en zo GAK aanzienlijk verlagen en uiteindelijk nog zonder kleerscheuren uit TT komen bij een exit aan 8,50. Echt geen rocket science, middelbare school niveau.
Gvv2024
0
quote:

Odessadream schreef op 20 juli 2022 11:38:

In de euforie hiero : verkoop gedeeltelijk op tijd want zoals het verleden heeft aangetoond kunnen we zo maar weer euros zakken. Laatste top was iets van 9,20 meen ik.
nu nog maar een richting op, een gewaarschuwd man/vrouw telt voor 2 !

Morgen laatste dag van de week , dan worden er veel posities gesloten.
Wereldbelegger
0
quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 21 juli 2022 13:44:

[...]

Onverbeterlijk, vele malen erger dan WB!
Wat een onzinnige posten en reacties.
U doet uw alias geheel geen eer aan.
Alleen maar zeiken over wat andere posters hier schrijven.
Wees eens positief over TomTom.
Kom zelf eens met goed nieuws.
Vive tu vida positivamente
0
quote:

Odessadream schreef op 21 juli 2022 15:12:

[...]

nu nog maar een richting op, een gewaarschuwd man/vrouw telt voor 2 !
Lollies zijn in de aanbieding bij AH!!!
Wereldbelegger
2
TomTom Applauded by Frost & Sullivan for Enabling Ease and Convenience in Automotive Navigation With its Cloud-Native In-Dash Hybrid Navigation System

TomTom Navigation for Automotive enables cost efficiency, onboard storage, and enhanced user experience in automotive navigation for fast, up-to-date automotive routing with less need for onboard storage

SAN ANTONIO, TX., 21 July 2022 – Frost & Sullivan recently analyzed the global automotive navigation industry, and based on its findings, recognizes TomTom with the 2022 Global Automotive Navigation New Product Innovation Award. The company is a leading mapping software and device manufacturer of factory-fitted in-vehicle navigation system based on digital technologies and satellite imagery. Advancements in disruptive technologies, GPS, and navigation features in-vehicle drive the connected car industry. Apart from music and other convenience features, navigation is a major contributor to the next-generation growth of the automotive industry. The leading player in mapping and location services launched TomTom Navigation for Automotive, a cloud-native in-dash hybrid navigation system, relies on the “cloud-first, onboard next” technology leveraging cloud and onboard maps for constant navigation functionality.

The TomTom Navigation for Automotive solution integrates the latest advanced services through cloud computing to eliminate the need for onboard storage. The powerful cloud-computing technology enables fast, up-to-date routing and fresh maps with smart usage of online services, over-the-air (OTA) software, and continuous map updates to create a responsive user experience. The cloud-integrated online navigation structure integrates with the in-vehicle infotainment (IVI) system to provide users with secure, connected, fast, and real-time navigation information and switches to using the cloud while connected and available onboard maps in case of loss of connectivity for non-stop, seamless navigation. The solution’s new intuitive user interface can be displayed on the center stack, cluster display, and head-up display (HUD) — irrespective of screen size and aspect ratio based on TomTom’s safety and ease-of-use principle.

According to Ashwini Suvarna, Frost & Sullivan industry analyst, “The TomTom navigation system easily integrates with any vehicle type, whether EVs, trucks, or motorbikes, with a full-stack navigation portfolio comprising the navigation engine, navigation UI, EV routing and range, maps, traffic and travel data, and vehicle sensor information.”

TomTom’s ability to connect its new intuitive user interface to multiple displays allows information, such as turn-by-turn navigation, lane-level instruction, and traffic/hazard warnings to be displayed on the cluster and HUD, improving driver safety and comfort. The technology can easily be integrated into any IVI system as a pre-integrated stack delivered through easy-to-use SDKs and APIs that can run on the cloud. The adaptable solution also integrates with advancements made to the software engine remotely to provide users with the best-in-class experience. Map data is updated much frequently OTA, giving consumers an efficient and reliable in-vehicle hybrid navigation system. The hybrid navigation system offers impressively strong competition against existing conventional onboard navigation systems or cloud-only navigation technologies in the market.

“TomTom’s dynamic range mapping helps drivers visualize the EV range, alerting users with charging location and cost comparisons and adding the charging destination as a waypoint, all based on the system’s predicted range analysis. The in-vehicle solution works in online and offline situations with cloud-computing and state-of-the-art hyper-fast routing and responsive navigation technology,” said Suvarna.

TomTom’s flexible hybrid navigation approach allows automakers to consume significantly less data storage than the traditionally used built-in capability of 64 GB. It also does not rely on data connectivity as heavily as cloud-only navigation and brings in a balance for automakers and consumers in terms of data cost efficiency, onboard storage and enhanced user experience. The technology also offers users voice-support integration via Amazon Alexa, Cerence, and Houndify for additional safety. The solution enables TomTom to properly address customer challenges while cementing the brand’s presence in an EV-dominant future fueled by immersive experiences and automation. More details about the solution as well as the report can be found on the TomTom Navigation for Automotive page. With product innovation as its key growth strategy and a strong overall performance, TomTom earns the 2022 Frost & Sullivan Global Automotive Navigation New Product Innovation Award.

Each year, Frost & Sullivan presents this award to the company that has developed an innovative element in a product by leveraging leading-edge technologies. The award recognizes the value-added features/benefits of the product and the increased return on investment (ROI) it gives customers, which, in turn, raises customer acquisition and overall market penetration potential.

Frost & Sullivan Best Practices awards recognize companies in various regional and global markets for demonstrating outstanding achievement and superior performance in leadership, technological innovation, customer service, and strategic product development. Industry analysts compare market participants and measure performance through in-depth interviews, analyses, and extensive secondary research to identify best practices in the industry.
Biofoed
3
quote:

Odessadream schreef op 21 juli 2022 13:59:

[...]

Hmmm blijkbaar heeft U niet goed op school opgelet. Deel wat ik nog heb staat op verlies maar met 50% die ik heb verkocht met winst kan ik later weer meer aandelen terugkopen bij een koers op 7,25 en zo GAK aanzienlijk verlagen en uiteindelijk nog zonder kleerscheuren uit TT komen bij een exit aan 8,50. Echt geen rocket science, middelbare school niveau.
Ik vat het even samen:
- U verwacht dat TT ooit voor €8,50 van de beurs gaat.
- Momenteel noteert TT aan ongeveer €9,00 (was zelfs even €9,20).
- Tussen €8,50 en €9,20 hebt u een deel verkocht maar 50% hebt u behouden
- U verkoopt dit deel nooit maar houdt dit deel permanent vast om ze dan uiteindelijk voor €8,50 te verkopen, zijnde uw zekere overnamebod.
- Indien TT onder de €7,25 zakt koopt u weer aandelen terug zodat uw verlies op uw huidige positie TT dan vermindert als u die aandelen uiteindelijk op €8,50 gaat verkopen.

Indien dit klopt dan is het rekenkundig voordeliger om die overige 50% nu ook te verkopen en dit aantal weer terug te kopen indien TT onder de €7,25 staat. Want uiteindelijk rekent u op maximaal €8,50 voor deze "ijzeren voorraad" volgens uw eerdere bijdragen dus nu verdient u extra geld op deze aandelen.

Ik ben heel benieuwd. Ik vermoed dat u op papier probeert geen verlies te maken op een positie en dan is de positie helemaal verkopen en terug kopen natuurlijk uit den boze. Of verwacht u stiekem toch meer dan €8,50 bij een overname?
Wereldbelegger
0
Na Marc Hesselink van ING van €7,50 naar €8,00
en
Romain Pierredon van AlphaValue van €6,35 naar €6,40
zijn er nog drie analisten die TT volgen over die nog geen koersdoel en/of advies hebben aangepast.

Broker Analyst Date Target Price Recommendation
ABN AMRO - ODDO BHF Wim Gille 15-jul-22 12,00 Buy
Independent Minds Andrew Hayman 14-apr-22 11,50 Buy
UBS François-Xavier Bouvignies 15-jul-22 10,50 Buy
ING Marc Hesselink 18-jul-22 8,00 Hold
Morningstar Julie Bhusal Sharma 14-apr-22 8,00 3/5 Stars
Barclays Keagan Bryce-Borthwick 4-feb-22 7,50 Equal-weigt
AlphaValue Romain Pierredon 18-jul-22 6,40 Sell
Kempen Nigel van Putten 15-jul-22 6,00 Sell

Gemiddeld koersdoel €8,74
DeWalt
0
Gvv2024
0
quote:

Biofoed schreef op 21 juli 2022 15:29:

[...]

Ik vat het even samen:
- U verwacht dat TT ooit voor €8,50 van de beurs gaat.
- Momenteel noteert TT aan ongeveer €9,00 (was zelfs even €9,20).
- Tussen €8,50 en €9,20 hebt u een deel verkocht maar 50% hebt u behouden
- U verkoopt dit deel nooit maar houdt dit deel permanent vast om ze dan uiteindelijk voor €8,50 te verkopen, zijnde uw zekere overnamebod.
- Indien TT onder de €7,25 zakt koopt u weer aandelen terug zodat uw verlies op uw huidige positie TT dan vermindert als u die aandelen uiteindelijk op €8,50 gaat verkopen.

Indien dit klopt dan is het rekenkundig voordeliger om die overige 50% nu ook te verkopen en dit aantal weer terug te kopen indien TT onder de €7,25 staat. Want uiteindelijk rekent u op maximaal €8,50 voor deze "ijzeren voorraad" volgens uw eerdere bijdragen dus nu verdient u extra geld op deze aandelen.

Ik ben heel benieuwd. Ik vermoed dat u op papier probeert geen verlies te maken op een positie en dan is de positie helemaal verkopen en terug kopen natuurlijk uit den boze. Of verwacht u stiekem toch meer dan €8,50 bij een overname?
Goed begrepen :-), een MEDE reden dat ik nu de overige 50% niet verkoop is dat als er toch nog "ïemand" (kans acht ik wel zeeeeer klein (<0,1%)) TT overneemt voor de hoofdprijs (en dat is dan minimaal de toenmalige uitgifteprijs van 17,50 euro) ik niet zonder aandelen zit.

Voor alsnog staat de 8 weer voor de komma.
Gvv2024
0
En morgen een hele lading winstnemers (wat normaal is) en wat denk je dat daar het gevolg van zal zijn ?
Jelle Trader
0
quote:

Odessadream schreef op 21 juli 2022 16:47:

En morgen een hele lading winstnemers (wat normaal is) en wat denk je dat daar het gevolg van zal zijn ?
Zeker! Was weer een superrrr mooie trade!
Bijlage:
Wereldbelegger
0
quote:

Jelle Trader schreef op 21 juli 2022 16:51:

[...]Zeker! Was weer een superrrr mooie trade!
Dat is een verdomd mooi plaatje.
Wereldbelegger
2
quote:

Biofoed schreef op 21 juli 2022 15:29:

[...]

Ik vat het even samen:
- U verwacht dat TT ooit voor €8,50 van de beurs gaat.
- Momenteel noteert TT aan ongeveer €9,00 (was zelfs even €9,20).
- Tussen €8,50 en €9,20 hebt u een deel verkocht maar 50% hebt u behouden
- U verkoopt dit deel nooit maar houdt dit deel permanent vast om ze dan uiteindelijk voor €8,50 te verkopen, zijnde uw zekere overnamebod.
- Indien TT onder de €7,25 zakt koopt u weer aandelen terug zodat uw verlies op uw huidige positie TT dan vermindert als u die aandelen uiteindelijk op €8,50 gaat verkopen.

Indien dit klopt dan is het rekenkundig voordeliger om die overige 50% nu ook te verkopen en dit aantal weer terug te kopen indien TT onder de €7,25 staat. Want uiteindelijk rekent u op maximaal €8,50 voor deze "ijzeren voorraad" volgens uw eerdere bijdragen dus nu verdient u extra geld op deze aandelen.

Ik ben heel benieuwd. Ik vermoed dat u op papier probeert geen verlies te maken op een positie en dan is de positie helemaal verkopen en terug kopen natuurlijk uit den boze. Of verwacht u stiekem toch meer dan €8,50 bij een overname?
Zo als u (nu ook) ziet is Odessadream een stuk minder gek dan wat de believers/gelovigen/TomTomgarchen/wensdenkers/complotroepers/koerstoeteraars/mondsnoeders/bully's/intoleranten proberen te framen.

Mij lijkt het dat deze belegger actief bezig is om rendement te maken met handelen om verliezen in TT uit het verleden kleiner te maken dan wel om te zetten in een positief resultaat in de portefeuille zonder de frustratie van verlies nemen bij verkoop van het hele pakket TT aandelen.
Waarbij m.i. de mogelijkheid van een overname of (dirty) exit niet uit het oog wordt verloren.
Dat vergt kennis, ervaring en moed.
Wereldbelegger
0
Vijf dagen op rij een dergelijke omzet bij een AScX fonds is opmerkelijk.
Een beetje wensdenker ziet hier de weg naar de heilige graal in.
Alleen vraag ik me af waarom er zoveel verkocht wordt?
Zijn dat allemaal slimme handelaartjes geweest die 'laag kopen hoger verkopen'
meer zien zitten dan de B&H strategie van de believers?

Date Price Open High Low Vol. Change %
Jul 21, 2022 8.89 8.83 9.25 8.73 1.36M 1.77%
Jul 20, 2022 8.73 8.60 8.98 8.60 1.47M 0.98%
Jul 19, 2022 8.65 8.28 8.80 8.26 1.71M 4.22%
Jul 18, 2022 8.30 8.37 8.71 8.25 1.70M -1.01%
Jul 15, 2022 8.39 7.35 8.49 7.34 1.98M 13.85%
Biofoed
3
quote:

Wereldbelegger schreef op 21 juli 2022 18:26:

[...]

Zo als u (nu ook) ziet is Odessadream een stuk minder gek dan wat de believers/gelovigen/TomTomgarchen/wensdenkers/complotroepers/koerstoeteraars/mondsnoeders/bully's/intoleranten proberen te framen.

Mij lijkt het dat deze belegger actief bezig is om rendement te maken met handelen om verliezen in TT uit het verleden kleiner te maken dan wel om te zetten in een positief resultaat in de portefeuille zonder de frustratie van verlies nemen bij verkoop van het hele pakket TT aandelen.
Waarbij m.i. de mogelijkheid van een overname of (dirty) exit niet uit het oog wordt verloren.
Dat vergt kennis, ervaring en moed.
Leuk dat u het altijd voor hem opneemt, dit is nu al de derde of vierde keer dat u reageert op een vraag van mij aan hem.

Ik snap heel goed dat hij handelt binnen bepaalde marges, zoals ik eerder heb aangegeven doe ik dit ook, voornamelijk met korte call- en soms putopties los van mijn lang(er) lopende call-opties en aandelen.

Waar het mij omgaat is, zoals ook al eerder aangegeven, dat ik dagdagelijks moet aanhoren dat TT niks waard is. En meer specifiek een maand geleden nog dat TT het hele jaar onder de €8 zal blijven en nooit voor meer dan €8,50 definitief wordt verkocht (zijn bijdrage op 21-6-2022). Als ik hem daar dan bij een koers van €9,00 aan herinner, houdt hij eerst tot 2-3 keer vol dat hij daar nog steeds achter staat, maar uiteindelijk geeft hij aan dat hij 50% vasthoudt voor een mogelijke overnamekoers van misschien €17,50.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, en waar veel mensen het mee eens zijn, zijn dit volgens mij niet-inhoudelijke weinig toevoegende en zelfs ook onjuiste bijdragen en zou een eigen draadje hiervoor de aangewezen plek zijn. Gelukkig zijn er veel mensen die wel inhoudelijke bijdragen hebben, zeker ook uw bijdragen m.b.t. de cijfers van de auto-industrie, alleen sneeuwen die door deze berichten helemaal onder.
Gvv2024
2
quote:

Wereldbelegger schreef op 21 juli 2022 18:26:

[...]

Zo als u (nu ook) ziet is Odessadream een stuk minder gek dan wat de believers/gelovigen/TomTomgarchen/wensdenkers/complotroepers/koerstoeteraars/mondsnoeders/bully's/intoleranten proberen te framen.

Mij lijkt het dat deze belegger actief bezig is om rendement te maken met handelen om verliezen in TT uit het verleden kleiner te maken dan wel om te zetten in een positief resultaat in de portefeuille zonder de frustratie van verlies nemen bij verkoop van het hele pakket TT aandelen.
Waarbij m.i. de mogelijkheid van een overname of (dirty) exit niet uit het oog wordt verloren.
Dat vergt kennis, ervaring en moed.
Tevens de cash die ik nu heb vrijgemaakt door verkoop kan ook elders gebruikt worden, fondsen waar wellicht op korte termijn een hogere winst te behalen is en zo de verliezen op de overgebleven 50% TT te compenseren. Je moet het gewoon wat breder zien en niet te veel verliefd blijven op TT. Onder de streep zorgen HG en consorten alleen maar voor zichzelf en niet voor ons kleine beleggers (kijk maar naar het dividend en bonussen beleid van TT).
Wereldbelegger
0
quote:

Biofoed schreef op 21 juli 2022 18:45:

[...]

Leuk dat u het altijd voor hem opneemt, dit is nu al de derde of vierde keer dat u reageert op een vraag van mij aan hem.

Ik snap heel goed dat hij handelt binnen bepaalde marges, zoals ik eerder heb aangegeven doe ik dit ook, voornamelijk met korte call- en soms putopties los van mijn lang(er) lopende call-opties en aandelen.

Waar het mij omgaat is, zoals ook al eerder aangegeven, dat ik dagdagelijks moet aanhoren dat TT niks waard is. En meer specifiek een maand geleden nog dat TT het hele jaar onder de €8 zal blijven en nooit voor meer dan €8,50 definitief wordt verkocht (zijn bijdrage op 21-6-2022). Als ik hem daar dan bij een koers van €9,00 aan herinner, houdt hij eerst tot 2-3 keer vol dat hij daar nog steeds achter staat, maar uiteindelijk geeft hij aan dat hij 50% vasthoudt voor een mogelijke overnamekoers van misschien €17,50.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, en waar veel mensen het mee eens zijn, zijn dit volgens mij niet-inhoudelijke weinig toevoegende en zelfs ook onjuiste bijdragen en zou een eigen draadje hiervoor de aangewezen plek zijn. Gelukkig zijn er veel mensen die wel inhoudelijke bijdragen hebben, zeker ook uw bijdragen m.b.t. de cijfers van de auto-industrie, alleen sneeuwen die door deze berichten helemaal onder.
Dank voor uw reactie.
Helaas maakt u zich ook schuldig aan framen.
1] Ik neem het helemaal niet op voor deze belegger. Hij is prima in staat om ieder van repliek te dienen.
2]" Veel mensen niet mee eens"? Laat me niet lachen. Een paar zeurpieten die niet verder komen dan hakken op bijdrages van andere beleggers op dit openbare forum i.p.v. eigen mening ventileren over TT nu en in de (nabije) toekomst.
3] Tegengestelde meningen zijn wat mij betreft meer dan welkom. Dat normale omgangsvormen achter het keybord soms genegeerd worden hoort er blijkbaar bij.
4] Dat stompzinnige, laatdunkende en vooral kinderachtige bullygedrag van enkelen die zichzelf 'believers' noemen is tenenkrommend en laat zien hoe intolerant sommige TTbeleggers kunnen zijn tegenover medebeleggers die een andere mening hebben over dit fonds. Alsof we het verdorie over een religie hebben waarbij de heer Goddijn de grote roerganger is.

Bottomline
Op een openbaar beleggingsforum kan ieder zijn/haar zegje doen.
Reageren daarop lijkt mij essentieel voor het voor het voortbestaan van een dergelijk forum.
Afzeiken van een medebelegger is zo goedkoop en zo onder de gordel.
Maar als je het zo nodig vindt om dat te doen gebruik dan enige vorm van humor i.p.v. laten zien dat je gebrek aan opvoeding hebt genoten.

Maar goed dat is mijn mening. dus zal deze post wel weer worden afgezeken of ik correcte spelling heb gebruikt.
Of door "Get a life" toeteraars geadviseerd wordt om andere dingen te doen in mijn leven.
Gvv2024
0
quote:

Biofoed schreef op 21 juli 2022 18:45:

[...]

Leuk dat u het altijd voor hem opneemt, dit is nu al de derde of vierde keer dat u reageert op een vraag van mij aan hem.

Ik snap heel goed dat hij handelt binnen bepaalde marges, zoals ik eerder heb aangegeven doe ik dit ook, voornamelijk met korte call- en soms putopties los van mijn lang(er) lopende call-opties en aandelen.

Waar het mij omgaat is, zoals ook al eerder aangegeven, dat ik dagdagelijks moet aanhoren dat TT niks waard is. En meer specifiek een maand geleden nog dat TT het hele jaar onder de €8 zal blijven en nooit voor meer dan €8,50 definitief wordt verkocht (zijn bijdrage op 21-6-2022). Als ik hem daar dan bij een koers van €9,00 aan herinner, houdt hij eerst tot 2-3 keer vol dat hij daar nog steeds achter staat, maar uiteindelijk geeft hij aan dat hij 50% vasthoudt voor een mogelijke overnamekoers van misschien €17,50.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, en waar veel mensen het mee eens zijn, zijn dit volgens mij niet-inhoudelijke weinig toevoegende en zelfs ook onjuiste bijdragen en zou een eigen draadje hiervoor de aangewezen plek zijn. Gelukkig zijn er veel mensen die wel inhoudelijke bijdragen hebben, zeker ook uw bijdragen m.b.t. de cijfers van de auto-industrie, alleen sneeuwen die door deze berichten helemaal onder.
again goed lezen en volledig citeren: ik geef ook aan dat de kans op een overname op de iop < 0,1 % dus 0. Het citeren van info die iedereen op internet kan vinden heeft geen meerwaarde anders dan jouw ego Biofoed proberen op te veizelen.
1.060 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil -0,155 (-2,71%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront