AMG « Terug naar discussie overzicht

Energietransitie en AMG: Blik op 2030

57 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Fred Nek.
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
r66
1
quote:

Fred Nek. schreef op 18 december 2021 08:56:

Prachtig dat snelladen maar waar haal je de stroom vandaan?

En hoe groot en zwaar zijn die nieuwe batterijen?

En wat kosten ze eigenlijk?

Nek
Energie buffer buffers bouwen.
Zoals AMG bv met vanadium redox batterij wil doen.
Gewicht en volume is lager. De prijs kan in principe ook lager, omdat er geen schaarse grondstoffen voor nodig zijn.
Maar eerst moet natuurlijk nog massa productie aangetoond worden.
Klaas Vaak
0
AMG Advanced Metallurgical Group heeft de outlook voor 2022 verhoogd. Dit meldde het Amsterdamse speciaalmetaalbedrijf woensdagochtend.

De bandbreedte voor de EBITDA gaat van 175 tot 200 miljoen dollar naar een outlook van 225 miljoen dollar of hoger. De oude outlook was in december vorig jaar ook al een keer opwaarts bijgesteld.

AMG gaf woensdag aan dat de marktomstandigheden voor lithium sinds eind vorig jaar "significant" zijn verbeterd.

In de eerste helft van januari maakte het bedrijf bekend stevig te gaan investeren in de lithiumactiviteiten. Volgens ING zou het daarbij gaan om 450 miljoen dollar. Voorts werd een beursgang van de lithiumdivisie niet uitgesloten, waarmee de waarde ervan zichtbaar zal worden gemaakt.
Duurzame Harrie
2
www.shell-amg.com/

Shell & AMG Recycling provides sustainable long-term solutions for the recycling, reclamation and management of spent catalysts.

Shell & AMG Recycling offers world-class proprietary technology to help refiners address the global challenge of managing high volumes of spent residue upgrading catalysts, driven by the implementation of IMO 2020 and increased bottom of the barrel conversion for fuels & petrochemical feedstock production.

Shell & AMG Recycling proprietary technologies convert spent catalyst and other vanadium containing residues into ferrovanadium, high purity vanadium pentoxide, and nickel and molybdenum products. This provides refiners a sustainable, circular solution, by replacing hazardous waste disposal with recycling/reuse, significantly reducing pollution and CO2 emissions, and turning waste into value. Refiners are ensured to avoid landfill cost and long-term liabilities as recycling reduces hazardous waste up to 99% and leaves only a small amount of inert material. Our processes have extremely low overall emissions in the industry (solid waste, air, and water), and have over 99% conversion into saleable product.

Shell & AMG Recycling is currently conducting feasibility engineering work for one or more facilities in both the Middle East and Asia Pacific regions. Our vision is to build and operate the most comprehensive and flexible facilities in the world that can process a variety of feedstocks and produce both vanadium alloys and high-purity oxides to enable serving the growing high strength steel industry and the expanding specialty vanadium chemical market for electrolytes in vanadium redox flow batteries.

Shell Catalysts & Technologies supports Shell and non-Shell refining and petrochemical businesses by working with them to co-create integrated, customised catalyst and licensing solutions. We have five catalyst manufacturing plants in Belgium, China and the USA, three research centres in India, the Netherlands and the USA, Sales and technical service offices in Canada, China, Dubai, India, the Netherlands, Russia, and Singapore.

AMG recycles spent catalyst and produces highly engineered specialty metals and mineral products and provides related vacuum furnace systems and services to the transportation, infrastructure, energy, and specialty metal and chemical sectors with production facilities and sales offices in Brazil, China, Czech Republic, France, Germany, India, Mexico, Mozambique, Sri Lanka, UK, USA, as well as sales and customer service offices in Russia and Japan.

Het mannetje van de radio
0
LONDON, Feb 3 (Reuters) - Big miners, under pressure to increase their exposure to minerals needed to drive the electric vehicle revolution, have so far opted for the cautious approach of joint ventures with small explorers rather than buying them outright.

Shareholders will scrutinise quarterly results and statements in this month's earning season for news on battery metals such as copper, nickel, cobalt and lithium, used in batteries and renewable energy.

But the miners will also be keen to retain the loyalty of shareholders they have lured with dividends and buybacks to a high-risk sector that remembers reckless spending in previous commodity booms that were followed by bust.

Joint ventures, rather than outright acquisitions, have the advantage of spreading the risks associated with complex minerals that may not provide the margins of the traditional bulk commodities.

As the trend gathered pace, the world's largest listed BHP Group this month said it had spent $40 million to advance a nickel project in Tanzania through UK-based private developer Kabanga Nickel. The deal also marks its re-entry into Africa. [nL4N2TQ1KE]

Such joint ventures can give miners more geographical reach without full exposure to jurisdictions seen as politically challenging.

Over recent years, world number two miner Rio Tinto has been exploring for copper on Canada-listed junior Midnight Sun's licences in Zambia under a joint venture agreement and Anglo American has been in discussion with Zambian-focused junior Arc Minerals to hunt for copper.

"We expect the diversified miners to enter new geographies in 2022 through the acquisition of early-stage projects," said James Whiteside, research director at consultancy WoodMac.

But the consultancy predicts large acquisitions this year will remain constrained by a reluctance to buy at high commodity prices that will leave investment growth across metals and mining at multi-year lows.

BHP's exploration budget for the first half of this year is just $80 million.

That could be a problem for ensuring sufficient battery minerals to meet the expected surge in demand.

In the venture deals, the big miners help with providing for equipment and labour skills, while the assets are mainly run by the smaller exploring company.

"The problem is you need extra supply and ...it's going to need more than M&A," Richard Marwood, senior fund manager at Royal London Asset Management, said.

Bank of America head of metals research Michael Widmer also said investments in battery metals markets by major miners will not rival spending and profits of established markets such as iron ore, where high margins are far easier to deliver.

"The reality is that for the big mining companies investment in smaller miners doesn't move the needle that much, but it's good to show that they are in the battery metals," he said.
Het mannetje van de radio
1
Het bedrijf waar ik voor werk (>2000 fte) heeft inmiddels ook EV's toegevoegd aan het wagenpark. Een klein stukje transitie in de dagelijkse praktijk.
Duurzame Harrie
0
Lithium carbonate prices in China extended their rally to 473,500 yuan/tonne in the last week of February, marking a gain of 65% so far in 2022, amid high global demand and projections of scarcity. Sales of electric vehicles powered by lithium batteries are soaring amid the transition to greener energy. According to Adamas Intelligence, a record 25,921 tonnes of lithium carbonate equivalent batteries were deployed to roads during December 2021, a 68% increase on the year and a 31% increase on the month. At the same time, sales of new energy vehicles in China rose by 157% to 3.2 million units in 2021 and are expected to surpass 5 million in 2022. Meanwhile, battery manufacturers race to secure long-term supply contracts due to mineral scarcity.

Benchmark Mineral Intelligence estimates a 26,000-tonne shortfall in 2022 and a 300,000 tonne by 2030, as miners cannot keep up with demand.
Just lucky
0
Spodumene Concentrate(6%,CIF China), USD/mt

Save to my list

Li2O content 5.5%-6.2%

Excluding tax

Guidance price, delivered to factory

Null

Brand:

Sub-brand of Galaxy, Pilbara, etc.

Avg.:2,635

0 (0%)

Feb 18, 2022

CST

Price Range:2,610 -2,660

wesmail
0
Eerste fase van 800MWh grootste stroombatterij ter wereld in gebruik genomen in China
DoorAndy Colthorpe
21 juli 2022
Azië & Oceanië, Centraal- en Oost-Azië
Rasterschaal
Beleid, Technologie
Delen op linkedin
LinkedIn
Delen op Twitter
Twitter
Deel op reddit
Reddit
Delen op Facebook
Facebook
Delen via e-mail
E-mail
Detail van celstapels bij het voltooide demonstratiesysteem bij het project van VRB Energy in de provincie Hubei. Afbeelding: VRB Energie.
De inbedrijfstelling heeft plaatsgevonden van een 100MW/400MWh vanadium redox flow batterij (VRFB) energieopslagsysteem in Dalian, China.

Het is het grootste project in zijn soort in de wereld van vandaag, de planning, het ontwerp en de constructie van het VRFB-project hebben zes jaar geduurd. Het werd eind mei aangesloten op het Dalian-net, volgens een rapport deze week van de industriegroep China Energy Storage Alliance (CNESA) .

Het systeem bevindt zich in het Shahekou-district van de stad Dalian, in de provincie Liaoning in het noordoosten van China. Het zal bijdragen aan het verlagen van de piekbelasting op het net in Dalian City en zou zelfs een rol kunnen spelen op provinciaal niveau, door de stroomvoorziening te verbeteren en de mogelijkheid om nieuwe opwekkingsbronnen zoals hernieuwbare energie op het net aan te sluiten.

VRFB-ontwikkelaar en fabrikant Rongke Power leverde de batterijtechnologie. Het bedrijf is een spin-off van het Dalian Institute of Chemical Physics van de Chinese Academie van Wetenschappen en het instituut heeft toezicht gehouden op het project via doctoraalbegeleider en hoofd van de afdeling energieopslag Li Xianfeng.

Er werd gezegd dat Rongke Power eerder samenwerkte met het in de VS gevestigde stroombatterijtechnologiebedrijf UniEnergy Technologies aan het project, maar het Chapter 11-faillissement van dat bedrijf werd eind vorig jaar breed uitgemeten en zelfs de website lijkt nu offline te zijn.

Een update over de voortgang van het project, die in juni werd uitgegeven door de handelsgroep Zhongguancun Energy Storage Industry Alliance uit Peking, zei dat de VRFB-technologie is ontwikkeld door het Dalian Institute of Chemical Physics-team.

Samen hebben de academici met Rongke Power al aan bijna 40 commerciële demonstratiestroombatterijprojecten gewerkt, aldus de alliantie, waaronder projecten in zowel China als overzee, zoals een 10MW/50MWh-systeem dat 's werelds grootste was toen het in 2013 werd voltooid en een 10MW-systeem /40MWh project bij een windpark.

Voorheen was de grootste stroomaccu-installatie ter wereld een 15MW/60MWh-systeem dat in 2015 in Noord-Japan werd ingezet door Sumitomo Electric. Sumitomo Electric bracht in april van dit jaar een tweede grootschalig systeem van 51 MWh online , dat nog steeds tot de grootste ter wereld zou behoren voor een technologie die hoog aangeschreven staat vanwege zijn technische mogelijkheden, maar tot dusverre grotendeels niet in staat is geweest om op te schalen .

Het Dalian-project is echter, naast een demonstratieproject en onderdeel van een golf van grootschalige VRFB's die China wil inzetten, pas in de eerste fase van de bouw. Een tweede fase zal het op 200MW/800MWh brengen.

Schaal van China VRFB-projecten doen tot nu toe alles in de wereld in de schaduw
Het was het eerste project dat in 2016 werd goedgekeurd in het kader van een nationaal programma om grootschalige demonstraties van stroombatterijen in China op te zetten toen de regering van het land een beleidsstrategie voor energieopslag lanceerde. Er wordt gedacht dat verschillende factoren, waaronder onverwachte volatiliteit in de prijs van vanadium en de vraag naar het metaal in andere industrieën, zoals de bouw, het programma enigszins hebben vertraagd volgens bronnen waarmee Energy-Storage.news eerder had gesproken.

Elders, in de Chinese provincie Hubei, wordt in fasen een andere (zeer) grootschalige VRFB gebouwd die via hetzelfde programma is goedgekeurd. VRB Energy, met hoofdkantoor in Canada, bouwt die faciliteit van 100 MW/500 MWh, met een ceremonie die in augustus vorig jaar werd gehouden om de start van de bouw aan te geven voor een eerste fase van 100 MWh .

VRB Energy en zijn lokale partners hadden al een succesvol demonstratieproject van 3 MW/12 MWh gebouwd in Hubei en op een later tijdstip zou ook een VRFB-fabriek met een jaarlijkse productiecapaciteit van 1.000 MWh op de site kunnen worden gebouwd .

De kosten van het Hubei-project voor 500 MWh VRFB, samen met een gecombineerde 1GW aan zonne-PV- en windopwekking waarvan het zal opladen, werden genoemd als ongeveer US $ 1,44 miljard.

De eerste fase van het Dalian-project van Rongke Power werd ondertussen gegeven als RMB 1,9 miljard (US $ 298 miljoen) in de aankondiging van CNESA, wat overeenkomt met RMB 4,75/Wh (US $ 0,7/Wh).

Hoewel niet op de schaal van beide Chinese projecten, zijn de afgelopen maanden over de hele wereld enkele stroombatterijprojecten op megawattschaal voltooid, aangekondigd of begonnen met de bouw.

In het VK is deze zomer het grootste batterijopslagsysteem ter wereld voor het hybridiseren van de lithium-ion- en vanadiumstroom officieel in gebruik genomen door 50 MW/50 MWh lithium te koppelen aan een 2 MW/5 MWh VRFB-systeem .

Het stroombatterijbedrijf achter dat project, Invinity Systems, levert ook Australië's eerste stroombatterijopslag op grid-schaal, een 2MW/8MWh-systeem naast een 6MWp-zonne-PV-installatie in Zuid-Australië. Invinity zal ook een batterijopslagsysteem van 2,8 MW/8,4 MWh leveren bij een demonstratieproject in Alberta, Canada .

Aan de grotere kant van de schaal koos de Californische non-profit energieleverancier Central Coast Community Energy (CCCE) drie VRFB-projecten als onderdeel van een inkoop van middelen die tegen 2026 online moeten komen, variërend van 6MW/18MWh tot 16MW/128MWh en in totaal 226MWh .

Een ding dat de omvang en schaal van stroombatterijen vandaag beperkt, is de toegang tot vanadiumpentoxide, dat wordt gebruikt in hun elektrolyten. Hoewel vanadium zelf overvloedig aanwezig is in zowel zijn ruwe primaire vorm als als secundair bijproduct van de staalproductie , zijn er niet veel faciliteiten om het tot elektrolyt te verwerken.

Dit heeft ertoe geleid dat sommige stroombatterijbedrijven, zoals het Oostenrijkse CellCube en anderen, zich, althans voorlopig, hebben gericht op het commerciële en industriële (C&I) en microgrid-segment van de markt voor energieopslag.
Klaas Vaak
0
Boven consensus.

AMG trekt outlook weer op.

(ABM FN-Dow Jones) AMG heeft in het tweede kwartaal van dit jaar de resultaten fors zien aantrekken en verhoogde opnieuw de outlook. Dit bleek donderdag uit de kwartaalcijfers van het in Amsterdam genoteerde speciaalmetaalbedrijf.

De omzet liep op jaarbasis met 42 procent op tot 424 miljoen dollar. De EBITDA steeg met 158 procent tot 81,1 miljoen dollar en dit leverde een marge op van 19,1 procent. Een jaar terug was dit nog 10,5 procent.

De analistenconsensus rekende op een omzet van 418 miljoen dollar met een EBITDA van 76,3 miljoen dollar.

Inmiddels stijgt de EBITDA nu al acht kwartalen op rij en afgelopen kwartaal betroft het de hoogste EBITDA ooit.

De nettowinst steeg van 3,6 miljoen naar 29,6 miljoen dollar.

Outlook

AMG mikte voor 2022 op een EBITDA van 260 tot 290 miljoen dollar, maar trok dit donderdag op naar 280 tot 300 miljoen dollar. AMG heeft nu al meermaals de outlook verhoogd.

Analisten zagen ook voldoende ruimte voor een outlookverhoging. De consensus lag voor de halfjaarcijfers al op 309 miljoen dollar.

AMG denkt binnen maximaal 5 jaar een EBITDA van 500 miljoen dollar te kunnen realiseren.

Het aandeel AMG stijgt donderdag 3,6 procent.

Bron: ABM Financial News
Klaas Vaak
2
Check 2023 en ga na wat voor jaar 2023 en met name 2024 gaat worden. Het geld stroomt nu al met bakken binnen, laat staan als de huidige bouwkosten wegvallen en die fabrieken klaar zijn. Bedrijfswaarde ligt nu op maar 800 miljoen. Dat kan in 2025 met gemak 5 miljard zijn.
Bijlage:
Duurzame Harrie
3
Vraag naar lithium zal in 2030 ongeveer 400% hoger liggen dan nu.

In 2040 per maand evenveel als nu jaarlijks nodig is.

Op de korte termijn zal er een graphite tekort zijn, nog een plus voor AMG.

youtu.be/Xu4lBRf6Ss0
Lithium Koning
1
quote:

Duurzame Harrie schreef op 17 november 2022 20:04:

Vraag naar lithium zal in 2030 ongeveer 400% hoger liggen dan nu.

In 2040 per maand evenveel als nu jaarlijks nodig is.

Op de korte termijn zal er een graphite tekort zijn, nog een plus voor AMG.

youtu.be/Xu4lBRf6Ss0
Filmpje geeft mooi aan hoe belangrijk AMG is voor de EU!
DeZwarteRidder
0
Prijs van lithium fors gestegen

De prijs van lithium is in 2022 fors gestegen, tot €80 per kilo. Maar sinds afgelopen herfst is de prijs net zo sterk gedaald en stevent hij af op drie tient­jes per kilo. Volgens Reuters zijn vooraanstaande lithium­producenten in China het eens geworden over een prijsbodem van het equi­valent van 33 euro per kg om het inzakken van de prijzen tege­n te gaan.
De stand van zaken bij solid state-accu's

Jarenlang kregen ze lof, vanwege de grote sprong voorwaarts in de accu-ontwikkeling: in solid state-accu’s is de elektrolyt vast in plaats van vloeibaar. Een vaste elektrolyt is niet brandgevaarlijk. Het bijzondere van deze accu’s is de anode van zuiver lithiummetaal. Hierdoor ontstaat een cel met een optimale energiedichtheid. We moeten afwachten of en wanneer solid state-accu’s op grote schaal tot inzet komen, want conventionele cellen met een hoog siliciumgehalte aan de grafietanode beloven eigenschappen als van solid state-cellen.

Veel fabrikanten zeggen binnenkort solid state-accu’s te gaan monteren, maar vaak zijn dit slechts ‘halfvaste’ elektrolyten zonder zuiver lithium. Dergelijke cellen hebben niet de extreem hoge energiedichtheid van echte solid state-cellen. Een merk als VinFast uit Vietnam streeft ernaar om zijn nieuwe generatie elektrische auto’s vanaf 2024 te leveren met solid-state batterijen.

De beste accusystemen komen nu uit China

Ongeacht de chemie en het formaat combineren fabrikanten de afzonderlijke cellen tot een accusysteem. Dit is bepalend voor de feitelijke actieradius en prestaties van een elektrische auto. Softwaremanagement stuurt de cellen aan. Ook de verwarming en koeling zijn belangrijk voor de prestaties in de praktijk van alledag. Bovendien moet de bescherming in orde zijn in het geval van een aanrijding. De bekendste accusystemen komen momenteel van de wereldmarktleider CATL en BYD, beide Chinese fabrikanten. CATL brengt de ‘Qilin’-accu op de markt. Dit systeem is geschikt voor zowel NMC- als LFP-cellen. De koeling is zo goed dat de laadtijd van 10 tot 80 procent naar verluidt slechts tien minuten bedraagt.

Ter vergelijking: Hyundai produceert de snelst ladende seriemodellen van nu en die doen er ongeveer achttien minuten over. De Blade-accu van BYD daarentegen voert een basisprincipe tot het uiterste door: weinig verpakking, veel zogenoemd actief materiaal. De cellen worden bij die aanpak niet alleen rechtstreeks in de behuizing geplaatst. Dit wordt cell-to-pack genoemd. Het bovenste deksel doet ook dienst als binnenbodem. Dit heet cell-to-body. De BYD Seal krijgt deze blade-accu met cell-to-pack- en cell-to-body-­technologie standaard aan boord. Het model komt waarschijnlijk tegen het eind van het jaar op de Nederlandse markt.
Welke accuvorm is de beste?

Accucellen kunnen rond zijn (‘cilindrisch’), plat zijn als een doos (‘prismatisch’) of omge­ven zijn door een flexibele zak (‘pouch’). Het is onmogelijk te zeggen welke celvorm de beste is, want tot nu toe heeft geen enkele cel duidelijk de overhand gehad. De bekendste is de ronde cel, die we allemaal wel eens vervangen hebben in een elektrisch apparaat. Voor Tesla droegen ze ooit bij aan de doorbraak van de fabrikant. Tegenwoordig is geen enkele auto­fabrikant op dit vlak streng in de leer.

BMW gaat in zijn Neue Klasse-modellen (vanaf 2025) ronde cellen gebruiken van de leverancier EVE. De eigenschappen van deze cellen zouden superieur kunnen zijn aan die van Tesla. Toch zitten in de huidige elektrische auto’s meestal prismatische cellen of pouch-­cellen. Prismatische cellen kunnen door hun doosvorm op bijzonder ruimte­besparende wijze in de behuizing tussen de assen worden geïntegreerd.

Volkswagen koos voor dit formaat voor de komende eenheidscel waar de fabrikant aan werkt. Prismatische cellen zijn ook te vinden in de zogeheten blade-accu van BYD. De Chinezen zijn zowel accu- als autofabrikant. BYD maakt gebruik van lange, platte en smalle cellen met LFP-chemie. Over het algemeen heeft de vorm niets te maken met de inhoud; alles kan wat dat betreft samengaan.
Klaas Vaak
1
In 2022, #energy storage has for the first time become the second-largest consumer of #vanadium globally, surpassing chemicals & catalysts, and titanium alloys. Steel remains the largest consumer, as Mining Review Africa writes. Though use in energy storage is small as a percentage of global vanadium consumption at 4.3%, its growth from 2021 to 2022 marks a 42% year-on-year increase.

This highlights the progress towards a sustainable energy future: The increased use of vanadium is driven by the growing adoption of vanadium redox flow batteries (VRFBs) for large-scale renewable energy storage. #AMG is the world’s largest recycler of vanadium-containing refinery waste in spent catalysts.

Three facts about our vanadium strategy:

1. In #Zanesville, Ohio, USA, the new vanadium spent catalyst recycling facility started partially operating in 2022. The facility doubles AMG’s production of ferrovanadium to 60,000 tons annually.

2. We invested $325 million in the Zanesville facility – the largest AMG investment project ever, on time and on budget.

3. The #LIVA Hybrid Energy Storage System (HESS) for industrial applications helps to improve energy and power management to reduce energy costs and CO2 emissions. HESS can serve an energy demand of 3.45 MWh up to 100MWh.

Learn more about AMG Vanadium at: www.amg-v.com

Learn more about the LIVA Hybrid Energy Storage System at: www.livapms.com/home
H. Voorman
1
Zo gaan lithium-ion-accu’s zich doorontwikkelen

NMC- en LFP-cellen zullen de markt blijven domineren (vanwege hoge energiedichtheid en lage gewicht). In NMC-cellen verandert de mengverhouding: er zit steeds meer nikkel en steeds minder kobalt in. De eigenlijke stap voorwaarts met betrekking tot accucellen betreft niet de kathode, maar de andere pool, de anode. Daarvoor gebruiken bijna alle fabrikanten grafiet. Grafiet heeft zijn waarde bewezen, maar maakt de accu wel zwaar en vermindert de laadprestaties. Om dat te voorkomen kunnen fabrikanten aan het grafiet silicium toevoegen. De Porsche Taycan was de eerste EV waarbij een fabrikant voor een dergelijke aanpak koos. Het aandeel silicium is op het moment nog een eencijferig percentage, maar dat zal in de loop van het decennium geleidelijk toenemen. Het effect: veel sneller opladen en een toenemende energiedichtheid.

De stand van zaken bij solid state-accu's

Jarenlang kregen ze lof, vanwege de grote sprong voorwaarts in de accu-ontwikkeling: in solid state-accu’s is de elektrolyt vast in plaats van vloeibaar. Een vaste elektrolyt is niet brandgevaarlijk. Het bijzondere van deze accu’s is de anode van zuiver lithiummetaal. Hierdoor ontstaat een cel met een optimale energiedichtheid. We moeten afwachten of en wanneer solid state-accu’s op grote schaal tot inzet komen, want conventionele cellen met een hoog siliciumgehalte aan de grafietanode beloven eigenschappen als van solid state-cellen.

Veel fabrikanten zeggen binnenkort solid state-accu’s te gaan monteren, maar vaak zijn dit slechts ‘halfvaste’ elektrolyten zonder zuiver lithium. Dergelijke cellen hebben niet de extreem hoge energiedichtheid van echte solid state-cellen. Een merk als VinFast uit Vietnam streeft ernaar om zijn nieuwe generatie elektrische auto’s vanaf 2024 te leveren met solid-state batterijen.
57 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 apr 2024 17:35
Koers 24,160
Verschil +0,020 (+0,08%)
Hoog 24,600
Laag 23,800
Volume 140.716
Volume gemiddeld 244.611
Volume gisteren 271.509

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront