TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Augustus 2022

34 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
GLMF
1
ik stel voor om verder te gaan op dit draadje voor augustus; kan het andere draadje door de huidige (19/8) posters worden gebruikt
tatje
2
quote:

GLMF schreef op 19 augustus 2022 22:36:

ik stel voor om verder te gaan op dit draadje voor augustus; kan het andere draadje door de huidige (19/8) posters worden gebruikt
Was gisteren een nieuw record van HET.

Ik kom tot 45 waarvan 39 van HET.

Post ik nog, dan is het op dit draadje.

Hopelijk blijft HET op het andere aug draadje.

Ben ook voorstander van 2 sep draadjes.

1 voor HET en des landsheren genotsknots en 1 voor mensen die nog altijd geloven in Harold en de kansen voor zijn bedrijf.

U kunt technologische concepten alleen ontwikkelen, maar ook in partnerships. Zo is Microsoft zowel klant als partner – denk aan uw levering van locatiedata aan Microsofts Azure-cloudplatform. Hoe bepaal je wanneer het verstandiger is te partneren?

‘Dat is erg afhankelijk van de casus, daar kun je geen algemene regels voor geven. Het kan slim zijn om technologie niet zelf te ontwikkelen, maar in te kopen of te partneren met iemand die die technologie al heeft. Auto’s zullen steeds meer verbonden worden met de cloud, maar het zou onzin zijn als wij zelf cloudtechnologie zouden gaan bouwen. Dus daarvoor gaan we dan op zoek naar een partner. Maar er zijn ook andere redenen denkbaar om een alliantie aan te gaan. Zo kun je er makkelijker je schaalbaarheid mee vergroten.’

Wie zich niet continu kan aanpassen – en dan maakt het niet uit of je Google, een OEM, Facebook, een autofabrikant of TomTom bent – hoort in onze tak van sport niet thuis.’

Je gelooft in de woorden van de voorzitter RVC

Harold zei al iets over nieuwe technologie van kaarten maken, meer
automatiseren, wat niet alleen leidt tot efficiency slagen, maar ook tot meer mogelijkheden om
een kaart aan te bieden buiten onze traditionele Automotive sector. Dat is niet morgen klaar,
maar daar zijn we al wel een tijdje mee bezig en we hebben als Raad van Commissarissen enmanagement volledige overeenstemming over die weg. Laten we hopen dat deze heel succesvol
blijkt te zijn en dan zal het zich op termijn ook reflecteren in de beurskoers.
tatje
0
Waarom noemen ze de VS het beloofde land.

Waarom wil Tom Tom niet naar de Nasdaq ?

Niets is zeker, maar alles kan !

www.telegraaf.nl/financieel/171672200...

Zie dat de baas van Rivian ook goed in de slappe was zit :-)

Maar de huidige tijd is niet zo best, maar de tijd zal het leren.

www.autoblog.nl/nieuws/rivian-ontslaa...

Ik blijf erbij, uitstel maar geen afstel.
tatje
2
Nou ik durf ook geen voorspelling over de koers te doen naar aanleiding van Q3.

Heb het gezien bij Accell.

3 april 2020 13,26
4 juni 2021 46,50
3 dec 2021 34.95
4 feb 2022 overname op 57,80

Jantje en natte ( bijnaam van Pietje ) hebben 1 fiets zonder stang of bagagedrager en moeten van A naar B.

Laten we het eerlijk verdelen zegt Jantje, goed zegt Natte .

Jantje zegt : als ik fiets loop jij en als jij loopt fiets ik.

Dasss goed zegt Natte.

Moet TT momenteel aan een hogere koers, denk van niet.
Zit TT nog steeds in de kopgroep, ik denk van wel.
Gaat TT winnen, weet ik niet, speelt wel in de hoogste klasse.

Ook 2 draadjes in sept ?

Ik hoop van wel en zal mezelf er ook aan houden.

Toch mooi die lieve reactie van odessadream ( veel succes en farewell !!! )
[verwijderd]
4
Geweldig idee, ik ga vanaf nu de diepgaande filosofische hersenspinsels van tatje over Jantje en Natte hier volgen. Eindelijk een inhoudelijk draadje i.p.v. dat geneuzel over de opmerkelijke 10% daling in enkele dagen.
De koers is de koers en Goddijn doet het supergoed, alsof groei en waardecreatie zo belangrijk is voor een navigatiebedrijfje. Ze hebben toch maar mooi een jaar geleden IndiGo gelanceerd, dat kan HERE ze niet nazeggen.
NewKidInTown
2
quote:

tatje schreef op 22 augustus 2022 09:35:

......Jantje en natte ( bijnaam van Pietje ) hebben 1 fiets zonder stang of bagagedrager en moeten van A naar B.
Wat weer een fantastisch ON-topic bijdrage van tatje. Heb jij wel een zadel op je fiets ?

Of zullen we het maar liever over de koers en het koersverloop hebben ?

Voor resultaten en GROEI, zit ik liever in andere aandelen.
tatje
0
Here eventueel een SPAC van 5 miljard dollar.

Bijna 5 miljard euro

De 3 duitse autobouwers kochten Here voor 2,8 miljard euro.

De voor mij niet serieuze cijfers van Here voor 2021 laat ik even rusten.

capital contribution
Here zeker 800 miljoen
TT 0

cash or debt
Here cash 136 debt 493
TT cash 403

Waar zit het verschil tussen Here en TT volgens Harold.

. Waar zit het duurzame voordeel ten opzichte van HERE. Er zijn een aantal elementen waarin we nadrukkelijk verschillen. Ik denk één van de belangrijkste, als bedrijf, is dat we veel efficiënter kunnen werken dan HERE voor het produceren van
geografisch materiaal en database. Maar ook onze applicaties, die we boven op onze database
draaien, zijn van een hogere kwaliteit dan van HERE. Dat komt omdat we heel veel auto's hebben
rondrijden. We verzamelen heel veel informatie uit die voertuigen en die informatie gebruiken
we weer om onze diensten te verbeteren. Dus je krijgt een soort vliegwieleffect wat daar gaat
spelen en dat geeft ons een duidelijk onderscheidend vermogen in de markt. En dat
onderscheidend vermogen is vooral belangrijk in het Enterprise gedeelte.

Here dass toch dat bedrijf dat werd ingeruild voor Tom Tom door Microsoft.

Je kon verwachten dat 1 van de poten toch lekker ook op dit draadje verschijnt :-)

Laat ik het anders zeggen, hoe moeten we een draadje maken, waar WB odessa dacht het niet Kid en riet niet willen verschijnen.

Ik zal dan ook niet meer op jullie draadje komen.

Maar ja, heiligt het middel dan nog het doel !
NewKidInTown
1
quote:

tatje schreef op 22 augustus 2022 10:53:

......Je kon verwachten dat 1 van de poten toch lekker ook op dit draadje verschijnt :-)

Laat ik het anders zeggen, hoe moeten we een draadje maken, waar WB odessa dacht het niet Kid en riet niet willen verschijnen.
Je kunt je vraag beter anders stellen: hoe kan ik een draadje beginnen op een discussie-forum waar alleen slechts diegenen komen waar ik het mee eens ben en zij met mij ?

Overigens, wie zijn precies die "poten" en wat is er precies mis met het "poot" zijn ? In hoeverre doet hier op IEX de sexuele orientatie en voorkeur er iets toe ? Is dat relevant en zou je bepaalde groepen op basis daarvan willen weren ? Staat er iets over in het forumregelement, zoja, waar dan ?
marathon 11
2
[quote alias=NewKidInTown id=14367648 date=202208221214]
[...]
Je kunt je vraag beter anders stellen: hoe kan ik een draadje beginnen op een discussie-forum waar alleen slechts diegenen komen waar ik het mee eens ben en zij met mij ?

Dat is toch feitelijk exact wat Tatje voorstelt.
Dat gelul over de rest van je post is binnen zijn reactie absoluut niet relevant en staat buiten deze discussie
[verwijderd]
0
quote:

marathon 11 schreef op 22 augustus 2022 12:38:

[quote alias=NewKidInTown id=14367648 date=202208221214]
[...]

Dat gelul over de rest van je post is binnen zijn reactie absoluut niet relevant en staat buiten deze discussie
De kwalificatie ‘poten’ omdat je het met mensen niet eens bent over het aandeel van en verliesgevend krimpbedrijf is wel degelijk verwerpelijk en zal naar ik aanneem ook als dusdanig door iex behandeld worden.

Misschien zijn Jantje en Natte twee homosexuelen, dat maakt het verhaal over hun fiets op dit serieuzere tt-draadje toch niet minder inhoudelijk?
tatje
1
Ik bedoel natuurlijk met poten, het schaap met de 5 poten.

Geaardheid is voor mij nooit een thema.

Natuurlijk weet het schaap wat ik bedoel, maar zuigen en meer, is de bedoeling :-) :-)

Maar ga niet in discussie met het schaap, want de bedoeling is duidelijk.

Iedereen wegjagen die wel in Harold gelooft.

Hoop het schaap ooit te ontmoeten :-) :-)
GLMF
1
Beste Riet, NewKid, WB, Odessadream en de rest van de groep
Allereerst hartelijk dank voor uw continue, dagelijkse, onovertroffen bijdrages, die stuk voor stuk zeer inhoudelijk zijn en voor alle lezers een meerwaarde bieden.
Ik begrijp dan ook volkomen (en deel hierbij mijn complimenten) dat IEX u hier een ongelimiteerd/ongecensureerd platform biedt, waarbij u niet 1 maar 2 augustus draadjes nodig heeft om al die bijdrages (incl. 1-2'tjes, 1-2-3'tjes, herhaling van het ene draadje op het andere, enz.) te kunnen delen.
Het biedt mij daarnaast ook heel veel vertrouwen dat TT het enige AEX/AMX/ASCX fonds is waar u zich elke dag inzet om de rest zo uitgebreid te informeren; dit leidt er inmiddels toe dat de rest nog maar sporadisch bijdrages levert.

Ga aub door, ga met dit mooie weer niet iets anders doen (want dan mist de rest heel veel) en dit TT forum zal nog meer (als dat al kan) floreren

GLMF
NewKidInTown
1
quote:

marathon 11 schreef op 22 augustus 2022 12:38:

[quote alias=NewKidInTown id=14367648 date=202208221214]
[...]
Je kunt je vraag beter anders stellen: hoe kan ik een draadje beginnen op een discussie-forum waar alleen slechts diegenen komen waar ik het mee eens ben en zij met mij ?

Dat is toch feitelijk exact wat Tatje voorstelt.
Daarom is het ook zo belachelijk, om maar geen ergere termen te gebruiken op een discussie-forum.
Toon27
2
DeM, ik vind het verfrissend om nu een discussie te zien waar gesproken wordt over de kansen van Tom2 zonder de hinderlijke negatieve inbreng van U en Uw collega's in de duisternis.. Helaas wenst U zich hier ook weer in te mengen.
NewKidInTown
0
Met de veelheid aan binnenstromende orders, de elk jaar grotere omzet en netto winst plus het verhoogde dividend maar last but not least de grote transparantie van het bedrijf, moeten we eind 2022 toch wel rekening houden met een koers van minimaal NEGEN.
[verwijderd]
1
quote:

NewKidInTown schreef op 22 augustus 2022 15:55:

Met de veelheid aan binnenstromende orders, de elk jaar grotere omzet en netto winst plus het verhoogde dividend maar last but not least de grote transparantie van het bedrijf, moeten we eind 2022 toch wel rekening houden met een koers van minimaal NEGEN.
Goed om te zien dat jij feitelijk ook inhoudelijke discussies prefereert. Eind 2032 weten we misschien wie die ene klant voor IndiGO is waarover bij de introductie een klein jaar geleden werd gesproken. Natuurlijk gaat die openbaring de koers een boost geven en ben ik dus optimistischer met mijn koersdoel van 10+.voor 2035.
34 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:35
Koers 7,275
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 7,275
Laag 7,075
Volume 227.592
Volume gemiddeld 272.576
Volume gisteren 213.528

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront