TomTom « Terug naar discussie overzicht

augustus afwachtingsmaand

877 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Gvv2024
0
quote:

boem! schreef op 1 augustus 2022 16:26:

Ik zal het je nog sterker vertellen.

Juist omdat de koers altijd een afspiegeling is van wat er voor aandeelhouders wordt verdiend zal bij het waarmaken van een CAGR van 15% in prod omzet A&E met een CAGR van 5% bij de kosten de koers door deze hefboomwerking het volgende patroon laten zien:
ult 2022 10 euro
ult 2023 17 euro
ult 3034 24 euro
ult 2025 33 euro
keep dreaming !
Gvv2024
0
slot 8,725 brokkel, brokkel, brokkel, ..... inmiddels er al weer 52,5 cent af sinds laatste high. De vraag is niet of maar wanneer we weer op de 7,50 euro staan.
Wereldbelegger
0
quote:

RVV schreef op 1 augustus 2022 16:52:

www.iex.nl/Premium/Adviezen/752462/St...
Uit het artikel:

Inzetten op duurdere modellen
Ook bij Stellantis vormen de chiptekorten een hoofdpijndossier, maar de sterke vraag naar auto’s zorgt ervoor dat automakers hoge prijzen kunnen vragen en vooral kunnen inzetten op de duurdere modellen. Die pricing power zal niet eeuwigdurend zijn natuurlijk, want in deze sector is de (prijs)concurrentie doorgaans moordend.
Wereldbelegger
0
quote:

Odessadream schreef op 1 augustus 2022 17:37:

slot 8,725 brokkel, brokkel, brokkel, ..... inmiddels er al weer 52,5 cent af sinds laatste high. De vraag is niet of maar wanneer we weer op de 7,50 euro staan.
En nog steeds geen fantasieopwekkende/verwachtingsvolle/koersopdrijvende CMD datum
marathon 11
10
quote:

Odessadream schreef op 1 augustus 2022 17:37:

slot 8,725 brokkel, brokkel, brokkel, ..... inmiddels er al weer 52,5 cent af sinds laatste high. De vraag is niet of maar wanneer we weer op de 7,50 euro staan.
Pfff. Kap nou een keer met dit soort kinderachtige opmerkingen.
De kleuter moet en zal gelijk krijgen en blijft maar drammen.
Koers omhoog en weer onder de steen. Koers omlaag en maar blijven drammen.
Blij dat ik tegenwoordig nog maar een keer per dag kijk.
Skip ik snel door al je onzin en lees de waardevolle bijdragen van Ketchup Boem Tatje en nog vele andere gewaardeerde posters die hun kennis ook met ons willen delen.
NewKidInTown
0
Opvallend rustig hier. Beursbreed zal het omlaag gaan met voor de AEX circa -0,6%

Dus geen paniek, maar er zal niet veel verdiend gaan worden zoals het er nu uitziet.
Gvv2024
0
quote:

marathon 11 schreef op 1 augustus 2022 17:53:

[...]
Pfff. Kap nou een keer met dit soort kinderachtige opmerkingen.
De kleuter moet en zal gelijk krijgen en blijft maar drammen.
Koers omhoog en weer onder de steen. Koers omlaag en maar blijven drammen.
Blij dat ik tegenwoordig nog maar een keer per dag kijk.
Skip ik snel door al je onzin en lees de waardevolle bijdragen van Ketchup Boem Tatje en nog vele andere gewaardeerde posters die hun kennis ook met ons willen delen.
Verliefd raken op een aandeel is de grootste fout die een belegger kan maken, geldt ook als het personen betreft. Blijf objectief naar aandelen kijken en het verleden verteld wel degelijk iets over de toekomst zeker bij TT.
Wereldbelegger
0
Hoe deze Chinese stad koploper wil worden op vlak van zelfrijdende wagens

Cruciaal is dat er sinds maandag een wettelijk kader is voor wie aansprakelijk is bij een potentieel ongeval. Als een autonoom voertuig een chauffeur achter het stuur heeft, zal die vatbaar worden geacht voor een ongeluk. Moest het langs de andere kant een fout in het systeem zijn dat problemen veroorzaakt, dan kan de eigenaar van de auto compensatie zoeken bij de fabricant.

“Als je meer auto’s wilt, zullen er uiteindelijk ongelukken gebeuren, dus deze regelgeving is erg belangrijk voor een massale uitrol”, zei Maxwell Zhou, CEO van DeepRoute, een bedrijf dat robotische taxi’s uitbaat, tijdens een toespraak in Shenzhen. “Dit is niet volledig chauffeurloos, maar het is een grote mijlpaal.”

bron:
businessam.be/shenzhen-china-stad-zel...
Wereldbelegger
0
VS inhalen
De wetgeving is van cruciaal belang voor de Chinese autoindustrie. Die probeert al jaren de competitie in de Verenigde Staten (VS) in te halen, momenteel de koploper op vlak van zelfrijdende technologie. Door het nieuwe wetgevende kader zullen de bestaande uitbaters van robottaxi’s in Shenzhen ruim baan krijgen om hun testen op te schalen.

In het voorbije jaar is de industrie in China’s tech-hoofdstad al snel vooruitgegaan. Bedrijven als Baidu, Toyota, DeepRoute, Nissan en Alibaba testten toen allemaal een eigen vloot van zelfrijdende auto’s. Door die in een grootstad als Shenzhen te testen, kunnen zij beter leren omgaan met complexe situaties, om zo fietsers, voetgangers en elektrische steppen te leren herkennen.

In de VS worden dergelijke testen al sinds 2014 uitgevoerd, toen Californië voor het eerst proeven op de openbare weg toeliet. Daardoor konden bedrijven als Waymo, een dochterbedrijf van Alphabet, Cruise en Tesla intussen al uitvoerig hun technologie testen.
Chinese inhaalbeweging

China wil nu een serieuze inhaalmanoeuvre uitvoeren. Peking kondigde tijdens het meest recente vijfjarenplan, een reeks sociale en economische ontwikkelingsinitiatieven van de Chinese Communistische Partij die om de vijf jaar worden uitgegeven, aan dat zelfrijdende technologie een sleutelrol moet spelen in de komende jaren.

bron:
businessam.be/shenzhen-china-stad-zel...
NewKidInTown
1
quote:

Odessadream schreef op 2 augustus 2022 07:43:

Verliefd raken op een aandeel is de grootste fout die een belegger kan maken, geldt ook als het personen betreft. Blijf objectief naar aandelen kijken en het verleden verteld wel degelijk iets over de toekomst zeker bij TT.
Het verleden vertelt wel degelijk iets over de toekomst, zeker bij TT. Ja, wat dat betreft hebben ze een ijzersterk track-record, het herhalen van de resultaten uit het verleden.
Kijk eens naar de koersgrafiek vanaf eind 2007 en vergelijk dat eens met wel kansrijke aandelen.
Beter naar betere aandelen kijken met jarenlange groei van omzetten en winsten, jarenlange groei dus. En dus ook jarenlang steeds maar weer een hoger DIVIDEND !
Johan8
1
quote:

marathon 11 schreef op 1 augustus 2022 17:53:

[...]
Pfff. Kap nou een keer met dit soort kinderachtige opmerkingen.
De kleuter moet en zal gelijk krijgen en blijft maar drammen.
Koers omhoog en weer onder de steen. Koers omlaag en maar blijven drammen.
Blij dat ik tegenwoordig nog maar een keer per dag kijk.
Skip ik snel door al je onzin en lees de waardevolle bijdragen van Ketchup Boem Tatje en nog vele andere gewaardeerde posters die hun kennis ook met ons willen delen.
Het is wel een beeld wat we in het verleden vaker
hebben gezien, elke dag 0,10 naar beneden
Gvv2024
0
quote:

Johan8 schreef op 2 augustus 2022 08:42:

[...]

Het is wel een beeld wat we in het verleden vaker
hebben gezien, elke dag 0,10 naar beneden
Right, jij begrijpt het :-)
tatje
4
Gaan onze beschermheiligen, missionarissen, onzelfzuchtige forumleden, vandaag hun record verbreken.

Op dit draadje gisteren 20 uit 24.

Kom op, je kunt het :-) :-)

Als je toch zo voor je centen moet werken !

Gaan ze de kansen waarmaken, dat weet je pas als het zover is, cijfermatig dan.

Tot zolang doe ik het met een TT uitspraak.

Today, TomTom is the leading independent geolocation technology specialist.

Our highly accurate maps, navigation software, real-time traffic information and APIs enable smart mobility on a global scale, making the roads safer, the drive easier and the air cleaner.

Doei.

Benieuwd :-)
GLMF
0
quote:

tatje schreef op 2 augustus 2022 09:33:

Gaan onze beschermheiligen, missionarissen, onzelfzuchtige forumleden, vandaag hun record verbreken.

Op dit draadje gisteren 20 uit 24.

Kom op, je kunt het :-) :-)

Als je toch zo voor je centen moet werken !

Gaan ze de kansen waarmaken, dat weet je pas als het zover is, cijfermatig dan.

Tot zolang doe ik het met een TT uitspraak.

Today, TomTom is the leading independent geolocation technology specialist.

Our highly accurate maps, navigation software, real-time traffic information and APIs enable smart mobility on a global scale, making the roads safer, the drive easier and the air cleaner.

Doei.

Benieuwd :-)
pas maar op anders wordt de ‘framing’ kaart gespeeld :-)
Wereldbelegger
0
Bij gebrek aan (positieve) informatie via TT voor beleggers.
Nog een TT uitspraak.

Building a better world is core to our business

At TomTom, corporate responsibility isn’t an afterthought or about checking a box. We are guided by our desire to create a better world. Our values and vision come through in our products and services, people and communities, and our business operations.
vreemdvermogen
0
Building a better world and start with yourself. Nou dat heeft HG goed in z'n oortjes geknoopt.
Alfonz
0
TT, nog altijd veel beloftes die ze tot op heden nog altijd niet waargemaakt hebben. Nog altijd een slechte communicatie naar de aandeelhouders toe en niets nieuw onder de zon.....
Alfonz
0
quote:

Odessadream schreef op 1 augustus 2022 17:37:

slot 8,725 brokkel, brokkel, brokkel, ..... inmiddels er al weer 52,5 cent af sinds laatste high. De vraag is niet of maar wanneer we weer op de 7,50 euro staan.
Binnenkort!
877 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil -0,205 (-3,31%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 2.045.397

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront