Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2022

1.580 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
GakGak
0
Er waren ooit tijden (in vroegere jaren zelfs nog zonder internet) dat je klakkeloos de KLM aandelen kon inslaan
in voorjaar en vroege zomer en op tijd voor het winterseizoen weer dumpen.

Nu moet je voor de crisis verkopen en niemand vertelt je wanneer de volgende crisis begint of begonnen is.
GakGak
0
quote:

visboer schreef op 3 augustus 2022 11:23:

is er nog een klm bbq?
Misschien voor pensionado´s (of nada´s ivm gebrek aan indexering).
Die hebben de buit binnen en er dreigen geen verdere salariskortingen of bedrijfsongelukken aan
Nederlandse of Franse kant of echtscheidingen zonder alimentatie.
keessie
1
Jalen
2
Poeh, wat zou ik klaar zijn met IEX. Elke keer dat de koers van AF KLM boven het maaiveld uitkomt, probeert zij m weer omlaag te rammen met ronkende stukken..
Artemis
0
Omdat hij vandaag een paar cent zakt hoor je de iex ineens weer maar bij de 50% stijging was het stil.
We zien wel wie er het hardst lacht straks!
[verwijderd]
0
Tsja, het kan natuurlijk zijn dat zo'n verhaal slecht uit komt door de positie die je hebt ingenomen (aanname van mijn kant), maar ik zie zelf geen duidelijke onwaarheden in het artikel. Ik zie je bovendien geen enkel argument noemen dat het verhaal van IEX zou verzwakken of zelfs onderuit halen.
Kortom, waarschijnlijk verkeerde positie.
btw ik krijg de indruk dat je de kwaliteit van artikelen niet best vindt, als dat zo is, waarom betaal je er dan voor? Of krijg je ze gratis?
Artemis
0
Dat klopt de negatieve berichten komen mij zeer slecht uit, heb behoorlijk wat aandelen (ook meegedaan met de claimemissie). Ik heb het artikel eigenlijk niet eens in zijn geheel gelezen. Doe ik eigenlijk nooit, er klopt vaak weinig van is mijn mening. KlM is 1 van de grootste stijgers (50%) daar had best iets positiefs over gezegd kunnen worden. Ik betaal voor de iex puur ivm de irritante reclames, maar kan ook de beurs volgen bij de ABNAMRO en kijk vaak bij beide ivm met storingen soms.
GakGak
0
AF/KLM 50 % gestegen...

Dat soort oprispingen zie je vaker in de meerjarige grafieken en net zo hard weer afgewisseld met forse dalingen.
Dat laatste leek wel even achter de rug voorlopig door de dramatische prestaties rond en na de emissie (1.09 dip) maar
het snelle tijdelijke herstel geeft weer volop ruimte alle kanten op en vanaf 1.60 euro is de shortkant veruit de
meest belovende.

Tenzij je alleen maar kijkt naar de historisch lage waardering voor dit aandeel en blind bent voor de kansloze positie
van AF/KLM en de trend (na de zomeropleving) van de luchtvaart in het algemeen.
Veel concurrentie en veel nieuwkomers met nieuwe investeringen en daardoor minder slechte schuldpositie en
dat maakt KLM en zeker AF volkomen kansloos in een onrustige markt die nog lang niet hersteld is van
de corona periode door de vele naweeen (personeel en milieu ellende) al doet men zijn uiterste best om de schijn op te houden.
torro
0
Air France en Delta in onderhandeling over ITA Airways
< 1 minuten geleden (vandaag 13:05:29)
Dow Jones Newswires
Rome start exclusieve gesprekken op.

(ABM FN-Dow Jones) Rome gaat in onderhandeling met partners Delta Air Lines en Air France-KLM over een privatisering van ITA Airways. Dit maakte de Italiaanse regering bekend.

De twee maatschappijen hebben samen met investeerder Certares Management een bod uitgebracht op ITA Airways dat door de Italiaanse regering als beste werd bestempeld.

De onderhandelingen zullen exclusief zijn.

ITA Airways is het oude Alitalia. MSC Mediterranean Shipping en Deutsche Lufthansa toonden ook interesse.
GakGak
0
ITA is een simpele doorstart van het dramatische Alitalia en daarmee een vrij kansloze onderneming altijd al geweest en reken maar
dat het megalomane Air France daar wel wat in ziet en het risico is voor de belastingbetalers in de toekomst want de Franse
staatssteun is voor altijd gegarandeerd.

KLM heeft hierbij weinig in te brengen en hangt er maar een beetje bij.
Dit kan nooit goed zijn voor de koers en misschien even wat opgeklopt opportunisme.
Hernia
0
quote:

GakGak schreef op 31 augustus 2022 17:33:

ITA is een simpele doorstart van het dramatische Alitalia en daarmee een vrij kansloze onderneming altijd al geweest en reken maar
dat het megalomane Air France daar wel wat in ziet en het risico is voor de belastingbetalers in de toekomst want de Franse
staatssteun is voor altijd gegarandeerd.

KLM heeft hierbij weinig in te brengen en hangt er maar een beetje bij.
Dit kan nooit goed zijn voor de koers en misschien even wat opgeklopt opportunisme.
De oude alliantie komt weer boven. Dit altijd een droomwens geweest van Air France. Zou deze een keer dan toch in vervulling gaan.
1.580 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:37
Koers 9,956
Verschil +0,076 (+0,77%)
Hoog 10,050
Laag 9,540
Volume 1.672.155
Volume gemiddeld 1.815.589
Volume gisteren 2.158.542

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront