Volkswagen « Terug naar discussie overzicht

Volkswagen

3.074 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 150 151 152 153 154 » | Laatste
Shapers
0
Is al bekend wanneer je als aandeelhouder van VW je dat speciale dividend ontvangt (mbt beursgang Porsche)? Ik kan het nergens vinden
DeZwarteRidder
1
quote:

Shapers schreef op 4 oktober 2022 10:41:

Is al bekend wanneer je als aandeelhouder van VW je dat speciale dividend ontvangt (mbt beursgang Porsche)? Ik kan het nergens vinden
Voorlopig krijg je niks; je bent veel te ongeduldig.
Stork 49
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 4 oktober 2022 10:47:

[...]

Voorlopig krijg je niks; je bent veel te ongeduldig.
dividend of ook hier (net als bij OCI) kapitaaluitkering; ik moet dat nog nazien.
Bregt14
1
Als ik het me goed herinner is er in december een aandeelhoudersvergadering ivm eenmalig dividend. In voorjaar 2023 betalen ze dat dan uit.
voda
0
Analyse: beursgang Porsche mooie les voor VW
Door GERT VAN HARSKAMP

Updated Gisteren, 19:14
Gisteren, 17:22
in FINANCIEEL

AMSTERDAM - De beursgang van Porsche is moederconcern Volkswagen goed bevallen. Zo goed, dat ceo Oliver Blume overweegt een of meerdere merken van het Volkswagen-concern (Audi, VW, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini en Ducati) afzonderlijk naar de beurs te brengen.

Na de geslaagde beursgang van Porsche lijkt ook Audi alles in zich te hebben voor een mooie rit op de beurs. ANP/HH

De topman gaat hierbij niet over één nacht ijs. In een interview met het Duitse Handelsblatt zegt hij zelfs dat de verschillende merken moeten droogzwemmen en oefenen met een beursgang. Het enthousiasme komt niet uit de lucht vallen, want Volkswagen heeft meer ijzers in het vuur.

Bij de klap op de beursgong haalde Porsche donderdag zijn rivalen Mercedes en BMW qua marktwaarde direct in. Met de koers van dinsdag evenaart het luxemerk zelfs een marktkapitalisatie van €78 miljard, bijna net zoveel als de hele VW-groep. Er lonkt zelfs een plekje in de belangrijkste Duitse beursindex DAX. Uiteindelijk leverde de beursgang een bedrag van ruim €19 miljard op, zonder zeggenschap weg te halen bij de families Piëch en Porsche.

BEKIJK OOK:
Porsche haalt op eerste beursdag rivalen al in; DAX-index lonkt

Voor Blume die, saillant detail, sinds 1 september zowel ceo is van Porsche als de hele Volkswagen Groep, reden genoeg om ook de andere merken alvast voor te bereiden op een beursgang. Hij heeft bankenteams opgezet die de verschillende merken moeten adviseren bij de virtuele beursgang.

BEKIJK OOK:
Aandeelhouder krijgt ook na beursgang geen grip op koers Porsche

Ferrari
Volgens Blume valt er veel meer geld te halen uit het Volkswagen-concern. Daarbij weten ze in de directiekamer in Wolfsburg maar al te goed wat de voorwaarden zijn om een beursgang van een apart merk te laten slagen. Fiat-Chrysler liet dat al in 2015 zien toen bij de beursgang van Ferrari het sportwagenmerk met één klap op de gong meer waard was dan het moederconcern.

"Heilige koe moet vooral een cash cow zijn"
Het merk moet tot de verbeelding spreken, technisch voorop lopen en, nog belangrijker, de heilige koe moet vooral een cash cow zijn. Dat laatste is een uitdaging, want de marges op auto’s zijn laag. Bij standaard merken vaak hooguit een procentje. Seat en Skoda zullen daarom niet tot de gegadigden horen.

BEKIJK OOK:
Ferrari zet met run op sportwagens recordcijfers neer

Porsche is met een winstmarge van ruim 19% in de eerste helft van dit jaar een briljantje. Maar Volkswagen heeft meer merken die financieel voorbeeldig presteren en waarbij de liefhebber zijn vingers aflikt. In het Handelsblatt wordt Audi getipt. Niet onlogisch. Met een winstmarge van 11% in 2021 en verantwoordelijk voor de grootste kasstroom binnen de Volkswagen-groep heeft Audi alles in zich voor een mooie rit op de beurs.

www.telegraaf.nl/financieel/997059874...
voda
0
Skoda, Audi, Lamborghini... Welke Volkswagen-merken kunnen nog naar de beurs?

9 miljard euro. Op dat bedrag waarderen analisten Lamborghini bij een mogelijke beursgang. ©Shutterstock
BAS KURSTJENS
05 oktober 2022 20:19

De rekenmeesters zijn aan de slag. Volkswagen-CEO Oliver Blume heeft alle merken in het VW-imperium de opdracht gegeven de gevolgen van een beursgang te bestuderen. Die is niet voor ieder merk even vanzelfsprekend.

De huidige waardering van 80 miljard euro van de Volkswagen-groep zint CEO Oliver Blume duidelijk niet. Vooral omdat sinds vorige week duidelijk is dat dochter Porsche in haar eentje al op 75 miljard euro wordt gewaardeerd. Uitgaande van de 75 procent die VW nog in Porsche heeft, vinden beleggers al de rest van de VW-groep - van Seat tot en met Audi en Bentley - niet meer dan 25 miljard waard. Door enkele merken extra naar de beurs te brengen zou ook de waarde van de overkoepelende Volkswagen Group omhoog kunnen. En zou het verschil met Tesla, dat bijna tien keer meer waard is, kleiner worden. Een overzicht van de belangrijkste kanshebbers.

Volkswagen
Een aparte notering voor het kernmerk van het VW-concern lijkt in eerste instantie dubbelop. Volkswagen Group zelf staat al op de beurs. Dat dat geen beletsel hoeft te zijn bewees Porsche vorige week. Porsche Holding SE, dat een blokkeringsminderheid in de sportwagenbouwer heeft opgebouwd, is zelf ook beursgenoteerd.

LEES MEER
En aan het einde wint de familie Porsche-Piëch

Belangrijker is de vraag of beleggers veel interesse zullen hebben. Volkswagen mag dan de meeste auto’s van alle merken in de groep maken, het is tegelijk het merk met een van de laagste winstmarges. Daar komt bij dat de elektrificatie van het modellengamma minder voorspoedig verloopt dan gehoopt.

De ID.3 is vooralsnog niet de betaalbare elektrische auto die Volkswagen beloofde. ©BELGAIMAGE

De ID.3 zou dezelfde democratiserende kracht voor e-auto’s moeten hebben als de Kever of de Golf in de jaren 50 en 80 voor automobiliteit in het algemeen. Dat lukt voorlopig niet echt. In 2019 beloofde VW de ID.3 vanaf 30.000 euro te kunnen leveren. Vandaag kost de goedkoopste ID.3 in ons land minstens 45.000 euro, niet bepaald een bedrag dat particuliere autokopers snel op tafel leggen.

Bovendien zal Volkswagen voor betaalbare elektrische auto’s moeten opboksen tegen snel groeiende Chinese concurrenten als BYD, Nio en Xpeng.

Skoda
Het nieuwe Volkswagen, dat is zonder al te veel overdrijving Skoda. Gebruikmakend van bewezen ontwikkelingen uit de ontwikkelingshuizen van Audi en Volkswagen maakt de Tsjechische dochter zeer degelijke auto’s tegen een voor VW-begrippen bescheiden prijs.

De elektrische Skoda Enyaq is een hit op de leasemarkt. ©Photo News

Ondanks de lage plek in de ontwikkelingspikorde heeft Skoda wel al snel eigen elektrische modellen ontwikkeld. De e-SUV Enyaq is zeker in de bedrijfswagenmarkt een doorslaand succes. Daardoor is Skoda wellicht het best geplaatst om als eerste in de groep een betaalbare elektrische auto op de markt te brengen. Het blijft echter de vraag of beleggers veel vertrouwen hebben in winstmarges van om en bij 7 procent.

Audi
Als één merk uit de VW-stal zonder al te veel moeite de gang naar de beurs kan maken, is het Audi. Het verkoopt in een normaal jaar makkelijk meer dan 1 miljoen auto’s en weet daar - voor die volumes - zeer behoorlijke winstmarges op te halen.

Het imago van het Zuid-Duitse merk kreeg de voorbije jaren een stevige opdoffer door het sjoemelsoftwareschandaal, dat de leuze ‘Forsprung durch Technik’ een bittere bijsmaak gaf. Tegelijk werd Audi losgereden door het minstens even Beierse BMW, dat veel meer auto’s kon verkopen. Ondertussen heeft Audi onder CEO Markus Duesmann het merk weer op de rails en verkopen de elektrische modellen als zoete broodjes.

De Audi e-tron GT (foto) is een rechtstreekse rivaal van concerngenoot Porsche Taycan. ©REUTERS
Voorts is Audi nog altijd het kennispowerhouse, dat zijn kennis en kunde intern kan verkopen aan zustermerken als Lamborghini, Cupra en Bentley. Maar Blume is nog niet helemaal tevreden over Audi. ‘Zeker voor Audi moeten we het profiel van de merken nog verfijnen voor we een beslissing nemen', zei hij dinsdag kritisch in de Duitse zakenkrant Handelsblatt.

Lamborghini
Zeker 9 miljard euro. Dat zou volgens analisten in de Italiaanse zakenpers Lamborghini minstens waard moeten zijn, mocht het naar de beurs gaan. Daarmee is het overduidelijk het kleine broertje van Porsche, dat bij de beursgang vorige week ondanks het kille beleggersklimaat vlotjes op 75 miljard euro werd gewaardeerd. Sinds Volkswagen Lamborghini in 1998 overnam, is de brute buurman van Ferrari als een feniks uit zijn as herrezen.

Ondanks de coronacrisis en de chiptekorten verkocht Lamborghini vorig jaar meer exemplaren dan ooit: 8.405. Dat is voor een groot deel te danken aan de introductie van de eerste SUV van het merk, de Urus. Die stijgende verkoop gaat hand in hand met stevige winsten. Met een operationele winstmarge van meer dan 20 procent over 2021 zit Lamborghini zelfs hoger dan Porsche en kan het met minstens evenveel recht een luxewaardering als Ferrari opeisen.

Zonevreemd, maar een enorm verkoopsucces: de Urus is de eerst SUV ooit van Lamborghini. ©lamborghini

Maar Lamborghini worstelt met de nakende uitfasering van de verbrandingsmotor. Met frisse tegenzin komt er volgend jaar een eerste plug-inhybride. En 'tegen het einde van dit decennium' moet volgens CEO Stephan Winkelmann de eerste volledig elektrische Lamborghini ten tonele verschijnen. Het verschil met Porsche, dat vorig jaar meer elektrische Taycans verkocht dan de oer-Porsche 911, is wat dat betreft enorm.

PowerCo
Waarschijnlijk de eerste VW-dochter die het voorbeeld van Porsche zal volgen, is de batterijentak van het bedrijf. PowerCo werd nog maar dit jaar opgericht, maar heeft grootse plannen. Het moet alle batterijactiviteiten van de groep overkoepelen en vormt zo de kern van de autoreus als definitief afscheid genomen wordt van de verbrandingsmotor.

In het Duitse Salzgitter is PowerCo begonnen met de bouw van de eerste van zes batterijfabrieken. ©REUTERS

Batterijen zijn nog altijd goed voor 40 procent of meer van de productiekosten van een elektrische auto. PowerCo heeft de opdracht gekregen voor het einde van dit decennium minstens zes batterijfabrieken uit de grond te stampen die genoeg accu’s kunnen maken voor jaarlijks 3 miljoen e-auto’s. Daarvoor wordt de komende acht jaar minstens 20 miljard euro geïnvesteerd. De schop voor de eerste batterijfabriek, in Salzgitter, is inmiddels de grond ingegaan.

Tegen het einde van het decennium moet PowerCo met 20.000 personeelsleden jaarlijks minstens 20 miljard euro omzet draaien. Het sloot met Umicore een joint venture om zich van de hele productieketen van batterijcelfabricage te verzekeren, van het delven van de benodigde grondstoffen tot recyclage. De twee gaan de komende jaren 3 miljard euro investeren in batterijmateriaalfabrieken.

Bron De Tijd
Bijlage:
Ron Kerstens
0
IPO is een groot succes, Porsche AG staat nb op 92,50 (emissie 82,50). Nou ja, iedereen heeft nog de mogelijkheid gehad om in te stappen in de Porsche AG aandelen onder de ipo prijs.

Curieus dat VW pref shares, VW ordinary shares en de holding Porsche SE zo ver achter blijven, sterker nog flink naar beneden zijn sinds de IPO.
Jeffryv
0
The Saint
0
De reden is dat particuliere beleggers nu via hun broker een fooitje extra kunnen verdienen met uitlenen van hun aandelen. Zo kunnen shortfondsen hun short positie vergroten. De instituties vinden het wel prima om voor lage prijzen aandelen in te kopen. Die hebben een bredere horizon. Op termijn halen ze daar weer meer rendement uit. Particulieren die niet long zitten en in paniek verkopen zijn altijd de verliezers.
DeZwarteRidder
0
quote:

The Saint schreef op 10 oktober 2022 18:30:

De reden is dat particuliere beleggers nu via hun broker een fooitje extra kunnen verdienen met uitlenen van hun aandelen. Zo kunnen shortfondsen hun short positie vergroten. De instituties vinden het wel prima om voor lage prijzen aandelen in te kopen. Die hebben een bredere horizon. Op termijn halen ze daar weer meer rendement uit. Particulieren die niet long zitten en in paniek verkopen zijn altijd de verliezers.
Dit is een onzinverhaal: niemand gaat nog short in Volkswagen op deze koers.
Bregt14
0
Heb ik iets gemist of zo? Ze maken mega winst met de IPO. Ze maken mega winst met gasverkoop. Maar toch zakt dit elke dag? Ik zit er wel in voor de langere termijn, maar zoveel zakken op goed nieuws is toch maar een triestige situatie.
voda
0
quote:

Bregt14 schreef op 13 oktober 2022 09:29:

Het zal hier precies rustig zijn tot 28 oktober.
Dacht je? :-)

Volkswagen investeert miljarden in autonoom rijden China
Steekt 2,4 miljard in meerderheidsbelang in joint venture.

(ABM FN-Dow Jones) Volkswagen stapt in een Chinese joint venture om de ontwikkeling van zelfrijdende auto's in China te versnellen. Dat maakte het Duitse bedrijf donderdag bekend.

Volkswagens softwarebedrijf CARIAD gaat samen met het Chinese bedrijf Horizon Robotics de ontwikkeling van geavanceerde systemen voor rij-assistentie en zelfrijdende systemen in China versnellen.

CARIAD wordt de meerderheidsaandeelhouder met een belang van 60 procent in de joint venture en Volkswagen zal in totaal zo'n 2,4 miljard euro investeren in de samenwerking. De transactie zal naar verwachting in de eerste helft van 2023 worden afgerond.

CARIAD en Horizon Robotics willen diverse functies samenbrengen op één enkele chip, waardoor het systeem stabieler en goedkoper wordt en het energieverbruik daalt.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
voda
0
Energiekosten leveranciers leiden tot slapeloosheid bij grote autoconstructeurs
Marc Horckmans - Gisteren om 16:25

De grote autoconstructeurs volgen met een wantrouwig oog de prijsontwikkelingen op de energiemarkten. Hoge prijzen en een mogelijke schaarste kunnen immers een grote impact op hun productie hebben. Daarbij blijken vooral de kleinere toeleveranciers tot probleemsituaties te leiden. De constructeurs worden massaal door de leveranciers benaderd om de lopende contracten aan te passen.

© Aangeboden door Business AM

Indien er geen oplossingen worden gevonden, zouden een aantal van deze onderaannemers in zware problemen kunnen komen, waardoor ook de productie bij de autobouwers zelf in het gedrang zou kunnen komen.

Contractvoorwaarden
“Grote autobouwers zoals BMW, Volkswagen of Mercedes-Benz hebben hun toekomstige energievoorziening veiliggesteld, maar dat geldt niet noodzakelijk voor hun netwerken van tientallen leveranciers”, merkt het persbureau Reuters op.

Indien die onderaannemers zouden wegvallen omdat ze de volgende winter hun oplopende energierekeningen niet meer kunnen betalen, zouden ook de productielijnen van de autofabrikanten kunnen stilvallen. Steeds meer leveranciers proberen bij de autobouwers dan ook betere contractvoorwaarden te bedingen, zodat ze zelf de duurdere energie zouden kunnen betalen.

“We moeten vermijden dat de productieketen zou stilvallen omdat een van de leveranciers van onderdelen zijn activiteiten heeft moeten staken omdat hij zijn energiefactuur niet meer kan betalen”, erkende Geng Wu, aankoopverantwoordelijke bij de VW Group. “Op dat ogenblik dreigt iedereen in problemen terecht te komen.”

Een aantal leveranciers van de autosector zeggen met een vertienvoudiging van de energiekosten rekening te moeten houden. “Er worden dan ook pogingen ondernomen om de contracten met de autosector aan te passen”, beklemtoont Christian Hofmann, verkoopdirecteur bij Kron Solingen, een bedrijf dat metalen en plastic onderdelen voor de autosector en voor elektronicafabrikanten vervaardigt.

“We vragen de autobouwers ons te helpen met de oplopende kosten voor grondstoffen. Maar nog veel problematischer zijn de energiekosten. Indien de klanten niet bereid zijn tussen te komen, zullen wij de activiteiten niet verder kunnen zetten. In dat geval zullen wij genoodzaakt zijn de contracten zelf op te zeggen.”

Hoffman merkt daarbij op dat het bedrijf inmiddels de energiekost van elk individueel product berekent om tijdens onderhandelingen met de autobouwer in te zetten. Tegelijkertijd onderzoekt Kron Solingen op welke manier de productie met een lager energieverbruik op peil gehouden kan worden.

De contracten in de toeleveringsketen van de Duitse automobielsector bevatten vaak clausules waarbij de prijzen worden aangepast aan de kosten van de grondstoffen, maar voor energie zijn dergelijke afspraken veel minder evident.

“Deze kosten kunnen veel moeilijker worden berekend en dit zou bovendien vereisen dat leveranciers belangrijke informatie zouden vrijgeven over hun marges, het productieproces en de energiecontracten”, merkt Reuters op.

“Maar ook dat zou vele kleine leveranciers niet echt kunnen helpen”, zegt Max Schumacher, directeur van het Bundesverband der Deutschen Gießerei-Industrie (BDI). “Deze ondernemingen hebben immers vaak onvoldoende financiële reserves om over een periode van vier tot vijf maanden hun energierekeningen te kunnen blijven betalen, de wachttijd die mogelijk is vooraleer hun klanten eindelijk hun facturen betalen.”

Nieuwe tests
De autofabrikanten en hun belangrijkste leveranciers hebben wel een grotere ruimte om de gestegen kosten op te vangen. Vaak kan die meerprijs ook aan de klant worden doorgerekend. Een aantal bedrijven hebben aangekondigd zich mogelijk te zullen bevoorraden bij leveranciers in andere landen, waar de energievoorziening een stabieler karakter vertoont.

“Overschakelen op een nieuwe leverancier is echter ook niet eenvoudig”, zegt Mauricio Morales, inkoopdirecteur bij Würth Industrie Service, wereldwijd een van de grootste leveranciers van schroeven, moeren en bouten aan autofabrikanten.

“In deze sector duurt het vaak minstens zes maanden vooraleer een nieuwe leverancier kan worden ingeschakeld. Zelfs bij de introductie van een nieuwe schroef moesten autofabrikanten vaak nieuwe crashtest organiseren, zodat de kwaliteit van het onderdeel kan worden gegarandeerd.”

Ook het bedrijf Van Roll, een groot producent van thermische bescherming voor batterijen, zegt met diverse autofabrikanten nieuwe voorwaarden te hebben kunnen afspreken. “Autofabrikanten waren in het verleden zelden bereid om afspraken over energiekosten in hun contracten op te nemen”, merkt Christian Hennerkes, topman van Von Roll op.

“Maar dat wordt nu wel anders, al is dat vaak slechts voor een beperkte periode. Het is immers ook niet in hun belang dat hun netwerk van leveranciers instort.”

(evb)

Met sub-links:

www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig/energ...
voda
0
Audi & Krajete Developing Technology to Filter CO2 out of Air

Strategic Research Institute
Published on :
25 Oct, 2022, 4:50 am

Audi Hungaria has completed the expansion of its tool shop in Gyor, with plans to develop it into a competence center providing world class services which significantly contribute to the success of the global Audi Group. It will be used to produce body parts for exclusive Volkswagen and Audi group models. The milestone will enable local production of even more Audi, Lamborghini and Bentley models.

Following the expansion, the 58,300-square-meter hall now features state-of-the-art technology, including a highly flexible press line, laser cutting equipment and flexible robot cells.

Since its establishment in 2005, the tool shop of Audi Hungaria has been continuously expanding. With its three business lines, toolmaking, appliance and equipment manufacturing, and exclusive series production, it currently employs around 700 people and is one of the largest of its kind in Central and Eastern Europe. Over the past few years, Audi Hungaria colleagues have acquired a broad range of engineering and design competences, which has enabled the tool shop to offer a product and service portfolio that includes manufacturing simulation, design and manufacture of production equipment, as well as exclusive series production of body parts.
Stork 49
0
quote:

voda schreef op 25 oktober 2022 08:09:

Audi & Krajete Developing Technology to Filter CO2 out of Air

Strategic Research Institute
Published on :
25 Oct, 2022, 4:50 am

Audi Hungaria has completed the expansion of its tool shop in Gyor, with plans to develop it into a competence center providing world class services which significantly contribute to the success of the global Audi Group. It will be used to produce body parts for exclusive Volkswagen and Audi group models. The milestone will enable local production of even more Audi, Lamborghini and Bentley models.

Following the expansion, the 58,300-square-meter hall now features state-of-the-art technology, including a highly flexible press line, laser cutting equipment and flexible robot cells.

Since its establishment in 2005, the tool shop of Audi Hungaria has been continuously expanding. With its three business lines, toolmaking, appliance and equipment manufacturing, and exclusive series production, it currently employs around 700 people and is one of the largest of its kind in Central and Eastern Europe. Over the past few years, Audi Hungaria colleagues have acquired a broad range of engineering and design competences, which has enabled the tool shop to offer a product and service portfolio that includes manufacturing simulation, design and manufacture of production equipment, as well as exclusive series production of body parts.
en. nu nog info over " Developing Technology to Filter CO2 out of Air" want daarover gaat hierboven helemaal niets
voda
0
quote:

Zwaluwe/Dongen schreef op 25 oktober 2022 08:44:

[...]
en. nu nog info over " Developing Technology to Filter CO2 out of Air" want daarover gaat hierboven helemaal niets
www.greencarcongress.com/2022/10/2022...,above%20all%2C%20on%20innovative%20processes.
voda
0
Veel meer resultaat voor Volkswagen
Outlook gehandhaafd.

(ABM FN-Dow Jones) Volkswagen heeft in het derde kwartaal de omzet en het resultaat flink zien toenemen, ondanks de lastige marktomstandigheden. Dit bleek vrijdag uit de kwartaalupdate van de Duitse autobouwer.

De omzet kwam op 70,7 miljard euro uit tegen 56,9 miljard in dezelfde periode een jaar eerder.

De operationele winst voor bijzondere posten bedroeg afgelopen kwartaal circa 4,3 miljard euro. Dat is ruim meer dan de 2,8 miljard euro in het derde kwartaal van 2021.

De winst na belastingen daalde wel, van 2,9 naar 2,1 miljard euro.

Volkswagen meldde een versnelling van het herstel in China, waar afgelopen kwartaal 27 procent meer auto's werden afgeleverd.

Outlook

Volkswagen herhaalde de outlook voor het hele boekjaar. De autobouwer rekent op een omzetstijging van 8 tot 13 procent in 2022.

Het afleverpeil blijft naar verwachting gelijk ten opzichte van een jaar eerder door vertragingen in de aanvoer van onderdelen, waarschuwde de fabrikant uit Wolfsburg.

Vanwege de succesvolle IPO van Porsche wil Volkswagen een speciaal dividend uitkeren van 19,06 euro per aandeel. Op 16 december vindt hierover een aandeelhoudersvergadering plaats. Uitbetaling van het dividend vindt vermoedelijk plaats op 9 januari 2023.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
3.074 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 150 151 152 153 154 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 20:18
Koers 121,950
Verschil +1,500 (+1,25%)
Hoog 122,800
Laag 120,850
Volume 1.040
Volume gemiddeld 3.378
Volume gisteren 1.029

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront