TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom januari 2023 - een goed beursjaar toegewenst

1.305 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
dachthetniet
3
Zomaar weer 2% eraf…. Van de geweldige koers van dit top bedrijf met gouden omzetten, winsten en marges van 90% of zelfs misschien wel meer. Niemand die dit ziet behalve een hele enkeling op dit forum. Een goudmijn.
sniklaas
0
quote:

Koos99 schreef op 16 januari 2023 15:37:

[...]Inderdaad een groot goed om van mening te mogen verschillen, daarnaast waardeer ik je waarnemingen in algemene zin.

Wat jij stelt:

wat een bedrijf en of persoon met de ontvangen vooruitbetalingen mag doen is geborgd in de overeenkomst tussen klant & leverancier en in de accounting principes die een individu en of bedrijf hanteert.

Wanneer jij een tv koopt en je hebt 5 jaar garantie, dan kan je ook niet met de leverancier afspreken wat deze met het geld doet zolang de garantie loopt. Hetzelfde voor een B-T-B relatie. Of je betaalt in 1 keer zoals nu gebeurt of je betaalt gespreid. Maar je gaat niet in 1 keer betalen, en dan van de leverancier verwachten dat hij het geld niet mag gebruiken, dat hij het geld ergens op een rekening moet zetten waar hij er wel naar mag kijken, maar niets mee mag doen.

Het is niet gezegd dat er helemaal geen regels zijn, maar die zullen veel algemener zijn
om bij jouw voorbeeld te blijven Koos kent ook TT diverse verschillende vooruitbetalingen, daar waar de TV al is uitgeleverd maar nog niet is aangesloten als ook waar de TV nog bij TT staat en wacht op uitlevering...

Kan zijn dat de accounting principes de afgelopen 10 jaar zijn versoepelt maar indertijd vanuit een project hoedanigheid zeer regelmatig te maken gehad met prepayments (afkomstig van hard en software leveringen) waarvan de middelen tot aan de vrijval onder strikte voorwaarden te besteden waren.

Je hebt natuurlijk ook cowboys in deze wereld waar alle binnenkomende centen nodig zijn om überhaupt de operaties te laten runnen en waar de creatieve accountant bij elke betalingsrun zijn billen bij elkaar kneep of de bank deze accepteerde terwijl de beste man/vrouw aan de voorkant al heel selectief was welke betalingen werden aangeboden...

Op zich zijn de voorschotten die de meeste van ons maandelijks betalen aan de energie leverancier voor een deel ook 'vooruitbetalingen' en zeker voorschotten die zomerdag worden afgedragen, vervelend wordt het wanneer klanten 'bewust' een hoog voorschot betalen en vervolgens worden geconfronteerd dat hun vooruitbetalingen met het faillissement zijn verdampt.
Gevolg, centen kwijt van nog niet afgenomen energie en daarnaast voor de hoofdprijs een nieuwe aanbieder. Stornering van de laatste betalingen is het enige dat valt te corrigeren.

Zijn ook hele strikte afspraken zoals bijvoorbeeld met een bouwdepot in eigen beheer, de hypotheek nemer is de eigenaar van het volledige banksaldo maar de verstrekker bepaalt de vrijval op basis van afspraken, fase van de bouw, indienen van facturen etc etc etc om te voorkomen dat het saldo in het depot wordt besteed aan andere door de verstrekker ongewenste uitgaves…
tatje
0
Capital allocation

> Profitable growth leads to a strengthening of our
balance sheet
> Once we stably generate positive free cash
flows, we will reassess our options for capital
redistribution
> Over the last years, we have engaged in share
buybacks to cover the dilutive effects of sharebased compensation.
We do not foresee a need to do so again in 2023

On capital allocation, our balance sheet is strong, we don't have any debt. So, we have a little bit over €300
million of cash. Some of that cash is, of course, used to run our business, to fund our bank accounts. The
rest, with the benefit of hindsight, is needed to be ready for an unplanned events like pandemics and supply
chain issues, but also to make sure that we can be independent. What we have done in the last years, is
that we have bought back shares. But that is purely to prevent the dilutive effects of our share option plans
– RSU plans, that we have internally. We have enough treasury shares in house to compensate for that for
the coming years. So, I don't expect to buy back any shares in 2023. If we reach that level of profitability,
and it is sustainable, and there's kind of a short- to mid-term outlook that we can continue on that path, we
will we think and rediscuss capital allocation. But for now, we do not have any short term plans.

Maarten Verbeek – the IDEA! – Research Analyst
Maarten Verbeek, the IDEA!. Firstly, looking at your capital allocation. And to understand you correctly?
You say that you first want to do something about returning cash to shareholders when you have a stable
free cash flow, does that imply that it won't be before 2025? So, as of 2026?

Taco Titulaer – TomTom – Chief Financial Officer
Well, I think there are a couple of things. So, two things are important. Independence. So, no debt and a
strong cash position. Now, we've reached that. The second is, knowing that you're in an operation where
you create free cash flow, and also have the forecast that that will continue. That could be in 2024, but not
in 2023. And if we reach our target as we explained, it will be in 2025.

Kijk wat Taco zegt tijdens de Q en A.

Er zijn 2 dingen belangrijk, onafhankelijkheid en je FCF moet blijvend zijn.
Het kan in 2024, maar niet in 2023 en als we ons doel bereiken in 2025.

MAAR OVER 2024 zei TACO HET KAN.

Aandelen inkoop voor RSU, zeker niet in 2023.
opties 2016 7,58 dus voor mei 2023
opties 2017 9,56 dus voor mei 2024
opties 2018 8,12 dus voor mei 2025

Ik verwacht dat alleen de opties 2018 in the money komen

Een kapitaal teruggave in welke vorm dan ook, niet op korte termijn.

Doei.
sniklaas
4
Kunnen we afspraken dat voor de volgende maand(en) slechts 1 draadje wordt aangemaakt en dat degene die het eerste initiatief daartoe neemt de 'gelukkige' voor die maand is...

Het gaat potverdikkie om de inhoud en niet wie de Dik(st)e of de Lang(st)e heeft, is zonder meer nutteloos en doelloos zolang IEX het gebruik van camera's niet ondersteund...
JustRevisited
3
quote:

sniklaas schreef op 16 januari 2023 16:28:

Kunnen we afspraken dat voor de volgende maand(en) slechts 1 draadje wordt aangemaakt en dat degene die het eerste initiatief daartoe neemt de 'gelukkige' voor die maand is...

Het gaat potverdikkie om de inhoud en niet wie de Dik(st)e of de Lang(st)e heeft, is zonder meer nutteloos en doelloos zolang IEX het gebruik van camera's niet ondersteund...
Kan het niet beloven, maar wie weet als iemand een normaal draadje aanmaakt waar het cynisme niet uitspuit. Het is ook best overzichtelijk om al het niet serieus te nemen fake news bij elkaar te hebben in een ‘shit’ draadje.
tatje
1
quote:

sniklaas schreef op 16 januari 2023 16:28:

Kunnen we afspraken dat voor de volgende maand(en) slechts 1 draadje wordt aangemaakt en dat degene die het eerste initiatief daartoe neemt de 'gelukkige' voor die maand is...

Het gaat potverdikkie om de inhoud en niet wie de Dik(st)e of de Lang(st)e heeft, is zonder meer nutteloos en doelloos zolang IEX het gebruik van camera's niet ondersteund...
Ben het ergens met je eens, maar voor de positivos was het een gedeeltelijke verademing .

Ik ben op zoek naar de eigenaar van de IEX en wil dit ook niet schriftelijk afhandelen,, maar persoonlijk toelichten.
Ik moet dus een afspraak kunnen maken met echte mensen in een echt gebouw, om mijn problemen te bespreken.

Kijk als je positief bent, wil je niet op een draadje posten dat begint met :

sniklaas
31 december 2022 01:29
auteur info
Een hilarisch beursspel Shit Happens 18+!

Benoem de ongewenste situaties welke TT sinds haar beursintroductie is overkomen en rangschik deze naar de mate van impact in het worstverahngen.

Shit Happens is een hilarisch en weerzinwekkend, maar levensecht beursspel met echte pegels .Je komt allerlei ongewenste situaties tegen die je moet rangschikken op jouw lane of pain. Die loopt van 1 tot 100. Wat is erger? Harold die eigen aandelen koopt of Corinne die haar ontslag neemt of weer een OEM die afscheid neemt?

Verzamel 10 ellendige situaties en win het spel en wordt de supporter-topper!

Ik zit er niet op te wachten en ik denk dat je anders bent, dan dat begin.

Natuurlijk mag je een draadje zo beginnen, maar mag ik dan ook zelf beslissen, dat ik daar niet aan mee doe.

Maar je hebt je populair gemaakt bij een bepaalde bevolkingsgroep, gezien 190 van de eerste 200 posten op jouw draadje.
sniklaas
9
quote:

JustRevisited schreef op 16 januari 2023 16:42:

[...]Kan het niet beloven, maar wie weet als iemand een normaal draadje aanmaakt waar het cynisme niet uitspuit. Het is ook best overzichtelijk om al het niet serieus te nemen fake news bij elkaar te hebben in een ‘shit’ draadje.
dat is het mooie van een forum Justin, de enige die bepaald wat wel en niet door de beugel kan is de moderator...

Wanneer jij niet wenst deel te nemen aan een forum met leden met andere opvattingen kun je beter een besloten whatsapp of mailgroep maken, IEX streeft een open forum na waar ruimte is voor iedereen ongeacht zijn of haar mening en opvatting...
dachthetniet
7
quote:

JustRevisited schreef op 16 januari 2023 16:42:

[...]

Kan het niet beloven, maar wie weet als iemand een normaal draadje aanmaakt waar het cynisme niet uitspuit. Het is ook best overzichtelijk om al het niet serieus te nemen fake news bij elkaar te hebben in een ‘shit’ draadje.
wat is fake? Ik vind ‘fake’ bijv. Jarenlange informatie stromen die nog niet een beetje in de buurt komen van wat er werkelijk gebeurt bijv. Fake. Of de ene na de andere ‘mogelijke overname’ of deelname, of contract… die nooit waarheid zijn of enige impact hebben nl fake. Maar ja wie ben ik om dat te zeggen. Ik ben ook maar iemand die zegt dat tomtom niet de beste papieren heeft en ws langzaamaan zichzelf opvreet. Wel gek dat de koers van dit gouden bedrijf net iets meer negatief dan positief uitslaat. Om mij heeeel mild uit te drukken.
tatje
1
quote:

sniklaas schreef op 16 januari 2023 16:54:

[...]dat is het mooie van een forum Justin, de enige die bepaald wat wel en niet door de beugel kan is de moderator...

Wanneer jij niet wenst deel te nemen aan een forum met leden met andere opvattingen kun je beter een besloten whatsapp of mailgroep maken, IEX streeft een open forum na waar ruimte is voor iedereen ongeacht zijn of haar mening en opvatting...
Je zegt het perfect.

IEX streeft een open forum na waar ruimte is voor iedereen ongeacht zijn of haar mening en opvatting...

Maar bedrijven of personen die daar hun uiterste best doen belachelijk maken.

Of constant cynisch zijn, eigenlijk TT belachelijk maken en degenen die positief zijn ook.

De positivos, kunnen best tegen kritiek, maar dit ging te ver.

Vandaar 2 draadjes.

Kijk ik heb je geen duimpje gegeven.

Laten de 3 duimpjes zich zelf bekend maken.

Dan weet je de hoek :-)
tatje
2
Kijk je naar het verleden.

Ik probeer via het verleden, toekomst mogelijkheden in te schatten.

Anderen gebruiken het verleden alleen maar om met modder te gooien.

Wat is er mis met 2 draadjes.

ik snap het wel van sommigen, daarom wil ik een persoonlijke afspraak.

De komende 3 jaar, zal er meer veranderen, ook in deze tak van sport, dan de laatste 10 jaar :-)
ketchup
5
we hebben ons allemaal vergist in TT na het mooie jaar 2015 toen TT bijna aan 3 miljard beurswaarde noteerde
in de daarop 2 volgende jaren werd al snel duidelijk dat deze mooie performance van het aandeel 100% te danken was aan de hype die door de sector ging nadat HERE en later Fleetmatics verkocht werden voor grote sommen geld

eens dat die hype verdwenen was en het aankwam om "geld" te verdienen met deze waardevolle assets bleek wederom waarom TT zo ongelofelijk zwak is en dat ondanks alle mooie samenwerkingen die TT is aangegaan

het is nog steeds enerzijds de waarde van de assets tegen anderzijds het verdienmodel voor nu komt het eerste er niet uit en kunnen ze bij TT het tweede niet hard maken .. er mogen dan bergen ongerealiseerde winsten in de pipe-line zitten, tot nu toe blijven ze daar ook, want elke opkomende vrijval is tot op heden verdampt aan opex kosten, en TT verdient nog steeds geen rooie cent bottom line

het is daarom ook dat de beloningen bij TT niet cijfer( winst) gericht zijn, het is allemaal 'vaag' voor behaalde doelen en die worden elk jaar zeer laag ingezet

ik blijf Long, want ik ben de mening toegedaan dat zolang de waarde van de assets niet verdampen omdat er een nieuwe innovatieve techniek komt die het belang van de kaarten ondermijnt , de assets zeker 2,5 @ 3 x de huidige ondernemingswaarde van TT ( thans 500 mio) aan de beurs waard zijn, maar ben niet blind ... weet dat het voor omzet toename en wpa voor de komende 2 jaar een uphill struggle blijft

het moet nu echt komen uit die ongerealiseerde winsten uit het forward book dat in de cijfers moet lopen en daarbij een plafon op de OPEX kosten en hier is juist de grote twijfel .. weet TT en dat forward boek hard te maken en de kosten te plafonneren en daarnaast ook toekomstige deals winnen die een omzet gaan brengen op termijn van ten minste 1,5 miljard euro jaarlijks

teveel 'ifs' and 'buts' om hierin te geloven, dus voor mijn geld en daarom zit ik ook in het aandeel op eigen kracht de toko de komende jaren hopelijk naar 12 euro tillen en dan aan 50% premie verpatsen en ik geloof dat dit mogelijk kan zijn

maar dan zonder HG aan het roer, die moet eruit, dat anker heeft lang genoeg het aandeel onderuit getrokken.
tatje
2
Heb ik iets gemist.

De 3 duimpjes op de post van:

sniklaas
16 januari 2023 16:54.

Als ik een duimpje geef, kun je me rustig naar vragen.

Ik denk dat de 3 duimpjes zich niet melden, heeft iets te maken, weten wat voor vlees je in de kuip hebt .
sniklaas
6
quote:

tatje schreef op 16 januari 2023 17:07:

[...]Je zegt het perfect.

IEX streeft een open forum na waar ruimte is voor iedereen ongeacht zijn of haar mening en opvatting...

Maar bedrijven of personen die daar hun uiterste best doen belachelijk maken.

Of constant cynisch zijn, eigenlijk TT belachelijk maken en degenen die positief zijn ook.

De positivos, kunnen best tegen kritiek, maar dit ging te ver.

Vandaar 2 draadjes.

Kijk ik heb je geen duimpje gegeven.

Laten de 2 duimpjes zich zelf bekend maken.

Dan weet je de hoek :-)
het gaat om de inhoud Martin en niet om de vorm..

Dat jij moeite hebt met bepaalde uitlatingen dat kan en dat mag ook en jijzelf bepaald of je reageert op deze posts of simpelweg overslaat.

Het kan nooit zo zijn dat jij Martin, Justin of wie dan ook zich de rol van moderator plus aanneemt om op die manier de discussie naar zijn of haar hand te zetten.

Nogmaals, de enige die bepaald wat wel en niet door de beugel kan is de moderator en hij/zij heeft geen enkele moeite met de koptekst en inhoud van het eerste januari maanddraadje van 2023...
tatje
1
quote:

ketchup schreef op 16 januari 2023 17:19:

we hebben ons allemaal vergist in TT na het mooie jaar 2015 toen TT bijna aan 3 miljard beurswaarde noteerde
in de daarop 2 volgende jaren werd al snel duidelijk dat deze mooie performance van het aandeel 100% te danken was een de hype die door de sector ging nadat HERE en later Fleetmatics verkocht werden voor grote sommen geld

eens dat die hype verdwenen was en het aankwam om "geld" te verdienen met deze waardevolle assets bleek wederom waarom TT zo ongelofelijk zwak is en dat is ondanks alle mooie samenwerkingen die TT is aangegaan

het is nog steeds enerzijds de waarde van de assets tegen anderzijds het verdienmodel voor nu komt het eerste er niet uit en kunnen ze bij TT het tweede niet hard maken .. er mogen dan bergen ongerealiseerde winsten in de pipe-line zitten, tot nu toe blijven ze daar ook, want elke opkomende vrijval is tot op heden verdampt aan opex kosten, en TT verdient nog steeds geen rooie cent bottom line

het is daarom ook dat de beloningen bij TT niet cijfer( winst) gericht zijn, het is allemaal 'vaag' voor behaalde doelen en die worden elk jaar zeer laag ingezet

ik blijf Long, want ik ben de mening toegedaan dat zolang de waarde van de assets niet verdampen omdat er een nieuwe innovatieve techniek komt die het belang van de kaarten ondermijnt , de assets zeker 2,5 @ 3 x de huidige ondernemingswaarde van TT ( thans 500 mio) aan de beurs waard zijn, maar ben niet blind ... weet dat het voor omzet toename en wpa voor de komende 2 jaar een uphill struggle blijft

het moet nu echt komen uit die ongerealiseerde winsten uit het forward book dat in de cijfers moet lopen en daarbij een plafon op de OPEX kosten en hier is juist de grote twijfel .. weet TT en dat forward boek hard te maken en de kosten te plafonneren en daarnaast ook toekomstige deals winnen die een omzet gaan brengen op termijn van ten minste 1,5 miljard euro jaarlijks

teveel 'ifs' and 'buiten' om hierin te geloven, dus voor mijn geld en daarom zit ik ook in het aandeel opeugenkracht de toko de komende jaren hopelijk naar 12 euro tillen en dan aan 50% premie verpatsen en ik geloof dat dit mogelijk kan zijn

maar dan zonder HG aan het roer, die moet eruit, dat anker heeft lang genoeg het aandeel onderuit getrokken.
Kijk, zo hoort het, gewoon je mening geven.

Reageren op de zelfde toon en het forum zou weer leesbaar worden.

Het doet er niet toe, of ik het eens ben met ketchup, maar de toon enz
Crash Bandicoot
4
Eentje was van mij.

quote:

tatje schreef op 16 januari 2023 17:19:

Heb ik iets gemist.

De 3 duimpjes op de post van:

sniklaas
16 januari 2023 16:54.

Als ik een duimpje geef, kun je me rustig naar vragen.

Ik denk dat de 3 duimpjes zich niet melden, heeft iets te maken, weten wat voor vlees je in de kuip hebt .
dachthetniet
1
Inmiddels 5. Die laatste van mij tatje. En een vraag. Jij hebt dus liever dat een bedrijf en bijbehorende koers met gouden woorden beschreven wordt terwijl ze nog geen oud ijzer waard is? En wellicht ten overvloede, de positive voorspellingen zijn de afgelopen 8-9 jaar totaal niet uitgekomen. De negatieve (helaas) wel.
JustRevisited
2
quote:

sniklaas schreef op 16 januari 2023 16:54:

[...]dat is het mooie van een forum Justin, de enige die bepaald wat wel en niet door de beugel kan is de moderator...

Wanneer jij niet wenst deel te nemen aan een forum met leden met andere opvattingen kun je beter een besloten whatsapp of mailgroep maken, IEX streeft een open forum na waar ruimte is voor iedereen ongeacht zijn of haar mening en opvatting...
Je hebt mij niet horen zeggen of iets wel of niet door de beugel kan. De enige scheidsrechter is een moderator. Ik ga daar niet over. Ik mag alleen wel voor mijzelf bepalen of ik wil participeren in zo’n cynisch draadje en daar dan legitimiteit aan fake news (jij noemt het een mening, ik noem het verdraaien) verleen.

Uiteraard sta ik wel open voor kritische geluiden want als long heb je daar ook veel aan. Aan oogkleppen heb je niets, zowel als bull of bear niet.

Verder berustte een en ander ook op toeval. Ik had al in mijn notitie app een openingspost gemaakt die 99% af was en toen kwam jouw post. Ik kon toen kiezen om mijn opening weg te gooien of niet. Dat deed ik dus niet en ik postte hem, ook omdat op zijn minst een normale nieuwjaarsboodschap in plaats van een emmer azijn mij gepaster leek.
tatje
0
quote:

Crash Bandicoot schreef op 16 januari 2023 17:26:

Eentje was van mij.

[...]
Als dat zo is, dan bedankt.

Wat er mis met 2 draadjes, ik vind het goed, ik lees toch maar 1 draadje.

Positivos hebben geen moeite met 2 draadjes, omdat ze anders door bepaalde personen belachelijk worden gemaakt.

Ik post echt niet op het andere draadje, moet toch mogen.

Wat heb aan het gezeik dat TT de boot heeft gemist, ik wil weten hebben ze NU nog kansen om te schitteren.

Nu roepen bepaalde personen Hosanna over het nieuwe platform, ze wisten geeneens daat het kwam.

Het verleden zegt het al, dat kun je niet meer veranderen, het gaat om de eventuele kansen in de toekomst.

Over de kansen in de toekomst ben ik positief, dat anderen een andere mening hebben, schrijf het van je af.
tatje
0
quote:

dachthetniet schreef op 16 januari 2023 17:30:

Inmiddels 5. Die laatste van mij tatje. En een vraag. Jij hebt dus liever dat een bedrijf en bijbehorende koers met gouden woorden beschreven wordt terwijl ze nog geen oud ijzer waard is? En wellicht ten overvloede, de positive voorspellingen zijn de afgelopen 8-9 jaar totaal niet uitgekomen. De negatieve (helaas) wel.


Ik heb over TT de toekomstvisie en jij zegt het was niets, is niets en wordt niets.

Natuurlijk mag jij die mening hebben.

Wat moet ik met iemand die niet verder komt als oud ijzer.

TT heeft een CMD gehad en die probeer ik cijfermatig te benaderen.

190 van de 200.

Haal je op het andere draadje niet je doel.

Begrijp eigenlijk niet waarom je niet bij 190 / 200 blijft.

Ik zei het al, duurt niet lang en ze gaan het andere draadje aanvallen.

Het doel heiligt de middelen.

Niemand, zelfs de IEX heeft moeite met 2 draadjes, DUS.
JustRevisited
0
quote:

ketchup schreef op 16 januari 2023 17:19:

er mogen dan bergen ongerealiseerde winsten in de pipe-line zitten, tot nu toe blijven ze daar ook, want elke opkomende vrijval is tot op heden verdampt aan opex kosten, en TT verdient nog steeds geen rooie cent bottom line

Wat je zegt klopt wel en niet. TomTom Automotive moet ongeveer 300 van de 500 miljoen kosten dragen. Daarnaast moet Enterprise + Consumer 200 kosten dragen. Dat lukt dit jaar precies en ik verwacht een licht positieve vrije kasstroom.

In het orderboek Automotive zit 2,4 miljard aan deals en in de langetermijn outlook van TomTom (marktaandeel groei en marktgroei) zit een terug te rekenen Automotive omzet van 420 miljoen. Tatje deed vandaag nog die berekening. Uitgaande van verdere voortzetting van bestaande trends (zoals de EV en ADAS) is een Automotive omzet van 600 miljoen (na een tussenstap op 420) helemaal geen gekke gedachte.

Daarvoor moet het ‘forward book’ zoals je dat je noemt naar de 3 miljard. Hij ging in 2022 van 1,9 naar 2,4 in 1 jaar tijd. Dus dit komt mij totaal niet als onrealistisch over. De omzet zal in 2025 sowieso ruim liggen boven datgene dat het moet bijdragen aan OPEX kosten.

Dan Enterprise. Dat moet 200 miljoen bijdragen. Nu komt er 45 per kwartaal uit. Dat gaat eerst dalen (heronderhandelde contracten ivm nieuwe platform dat eind Q2 live gaat) om vervolgens te groeien met een nieuw product en sales plan en nieuwe sales teams. TomTom spreekt zelf van een ‘mid term’ (= zo’n 3 jaar) doel om Enterprise omzet te verdubbelen. In dat geval zal Enterprise ook ruim meer omzet halen dan de 200 mio die ze moet bijdragen aan de OPEX.

Stel dat dit niet lukt (ik denk van wel, is goed onderbouwd op de CMD) dan zou het op zijn minst moeten lukken om Enterprise break even te krijgen en Automotive flink winstgevend. Dat is een worst case na alle inspanningen en investeringen, maar ook dan heeft TT een goede free cashflow.

Dan is vervolgens Consumer nog een wildcard. De PND nadert zijn einde maar er is richting consumenten meer dan alleen de PND. Als ik TT was zou ik eerst Enterprise op de rit zetten (dit gebeurt nu) en als dat eenmaal slaagt zou ik als TT niet uitsluiten om toch nog wat in het consumenten segment te doen. TT hoeft niet een 100% business to business merk te worden. Kan ook 80/20 worden.
1.305 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil -0,155 (-2,71%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront