Pharming « Terug naar discussie overzicht

Vacatures bij Pharming

986 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 » | Laatste
Janssen&Janssen
1
Dierverzorger-Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
Date: Jan 26, 2023

Location: Eindhoven, NL

Company: Pharming Group N.V.

About Pharming
Pharming is een globale biofarmaceutische onderneming in de commerciële fase, die innovatieve eiwitvervangende therapieën en geneesmiddelen ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Pharming heeft het hoofdkantoor in Nederland (Leiden) maar ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is in Amsterdam aan de Euronext en in de VS aan de Nasdaq genoteerd. Ons sterk groeiende team van 300 medewerkers is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor een wereldwijde commerciële uitrol.

Our Culture

We zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die we bedienen. Teamwork, leiderschap en respect is voor ons de basis. Zo komen wij tot goede prestaties en creeëren we een prettige werkomgeving.

Together to get ther(e)!

“We hire for attitude and train for skills” is ons simpele mantra, maar één die invloed heeft op de manier waarop wij nieuwe medewerkers selecteren.

Over de rol:
Binnen Pharming zoeken wij een proactieve en enthousiaste Animal Caretaker- Biotechnicus ter aanvulling van ons team (omgeving Eindhoven)
De Animal Caretaker- Biotechnicus voert onder supervisie van de teamleider en coordinating Biotechnician (biotechnische) werkzaamheden uit.
Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het melken en de juiste verzorging, voeding en observatie van de dieren. Je begeleidt de dieren in de gehele levenscyclus.

Eens in de 6 tot 8 weken wordt er van je verwacht dat je een weekenddienst draait. Dit duurt ongeveer 2 a 3 uur per dag. In de week na je weekenddienst ben je altijd een dag vrij geroosterd.




Taken en verantwoordelijkheden:

Produceren van konijnenmelk
Uitvoeren van biotechnische handelingen en laboratorium werkzaamheden
Registratie/invoer van productie data
Opfokken van konijnen
Gezondheidscontroles en dierenwelzijnsbewaking
Werkzaamheden t.b.v. een hoogwaardige hygiëne
Uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden rondom productie
Werkzaamheden uitvoeren volgens werkinstructies en procedures

Functie-eisen:

Afgeronde MBO-Dieropleiding (minimaal niveau 3)
Basiskennis van de Nederlandse (en Engelse) taal
In het bezit van een kwalificatie conform art.12 WOD of Art 13F WOD is een pre maar niet noodzakelijk

Competenties en vaardigheden:

Een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken
Kwaliteitsgericht
Resultaatgericht
Effectieve communicatie


Wat kun je van ons verwachten

Wij bieden je een vaste aanstelling (te beginnen met een jaarcontract), met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:

Een zeer competitief salaris
8,33% vakantiegeld
Minimaal 30 vakantiedagen
Een uitstekende pensioenregeling
Reiskostenvergoeding
Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat is een op maat gemaakt ontwikkelingsplan gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn er overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde werk en prive balans met veel flexibiliteit.
Wanneer je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.
Janssen&Janssen
1
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)
Date: Jan 25, 2023

Location: NL

Company: Pharming Group N.V.

About Pharming
Pharming is een globale biofarmaceutische onderneming in de commerciële fase, die innovatieve eiwitvervangende therapieën en geneesmiddelen ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Pharming heeft het hoofdkantoor in Nederland (Leiden) maar ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is in Amsterdam aan de Euronext en in de VS aan de Nasdaq genoteerd. Ons sterk groeiende team van 300 medewerkers is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor een wereldwijde commerciële uitrol.

Our Culture

We zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die we bedienen. Teamwork, leiderschap en respect is voor ons de basis. Zo komen wij tot goede prestaties en creeëren we een prettige werkomgeving.

Together to get ther(e)!

“We hire for attitude and train for skills” is ons simpele mantra, maar één die invloed heeft op de manier waarop wij nieuwe medewerkers selecteren.

Pharming is een wereldwijd actieve biofarmaceutische onderneming in de commerciële fase die innovatieve eiwitvervangende therapieën en precisiegeneesmiddelen ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften.



Cultuur:
Wij zijn een dynamisch bedrijf en onze cultuur wordt gekenmerkt door een prettige sfeer, gericht op samenwerking.
Het transformeren van de toekomst van onze patiënten en het ontwikkelen van medicijnen voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften is altijd onze topprioriteit!
Deze combinatie is de basis voor een uitdagende omgeving met volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Pharming is internationaal gevestigd en groeit snel. Door deze groei zijn wij op zoek naar een Dierverzorger/Animal Caretaker (omgeving Oss).

Wil je graag een belangrijke rol spelen in het transformeren van de toekomst van onze patienten? Wil je bijdragen aan het ontwikkelen en het op de markt brengen van medicijnen? Heb je een goed oog voor dierenwelzijn?

Dan is Pharming wellicht interessant voor jou!


Over de rol:
Binnen Pharming zoeken wij een proactieve en enthousiaste Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss) ter aanvulling van ons team. De dierverzorger/ Biotechnicus voert onder supervisie van de teamleider en coordinating Biotechnician (biotechnische) werkzaamheden uit. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het melken en de juiste verzorging, voeding en observatie van de dieren. Je begeleidt de dieren in de gehele levenscyclus.

Nieuwsgierig naar hoe een gemiddelde werkdag eruit ziet? Klik hier


Taken en verantwoordelijkheden:

Produceren van konijnenmelk
Registratie/invoer van productie data
Opfokken van konijnen
Gezondheidscontroles en dierenwelzijnsbewaking
Werkzaamheden t.b.v. een hoogwaardige hygiëne
Uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden rondom productie
Werkzaamheden uitvoeren volgens werkinstructies en procedures
Uitvoeren van biotechnische handelingen en laboratorium werkzaamheden

Functie-eisen:

Afgeronde MBO-Dieropleiding (minimaal niveau 3)
Basiskennis van de Nederlandse (en Engelse) taal
In het bezit van een kwalificatie conform art.12 WOD of Art 13F WOD is een pre maar niet noodzakelijk

Competenties en vaardigheden:

Kwaliteitsgericht
Resultaatgericht
Een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken
Effectieve communicatie


Wat kun je van ons verwachten

Wij bieden je een vaste aanstelling (te beginnen met een jaarcontract), met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:

Een zeer competitief salaris
8,33% vakantiegeld
Minimaal 30 vakantiedagen
Een uitstekende pensioenregeling
Reiskostenvergoeding


Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat is een op maat gemaakt ontwikkelingsplan gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn er overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde werk en prive balans met veel flexibiliteit.
Wanneer je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.
Lijkt dit jou wat en wil jij ons team komen versterken als onze nieuwe? Dan horen we graag van je!
Janssen&Janssen
1
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
Date: Jan 20, 2023

Location: Someren, NL, 5711 CP

Company: Pharming Group N.V.

About Pharming
Pharming is een globale biofarmaceutische onderneming in de commerciële fase, die innovatieve eiwitvervangende therapieën en geneesmiddelen ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Pharming heeft het hoofdkantoor in Nederland (Leiden) maar ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is in Amsterdam aan de Euronext en in de VS aan de Nasdaq genoteerd. Ons sterk groeiende team van 300 medewerkers is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor een wereldwijde commerciële uitrol.

Our Culture

We zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die we bedienen. Teamwork, leiderschap en respect is voor ons de basis. Zo komen wij tot goede prestaties en creeëren we een prettige werkomgeving.

Together to get ther(e)!

“We hire for attitude and train for skills” is ons simpele mantra, maar één die invloed heeft op de manier waarop wij nieuwe medewerkers selecteren.

Wij zijn een dynamisch bedrijf en onze cultuur wordt gekenmerkt door een prettige sfeer, gericht op samenwerking.
Het transformeren van de toekomst van onze patiënten en het ontwikkelen van medicijnen voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften is altijd onze topprioriteit!
Deze combinatie is de basis voor een uitdagende omgeving met volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling .

Pharming is internationaal gevestigd en groeit snel. Door deze groei zijn wij op zoek naar een Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Wil je graag een belangrijke rol spelen in het transformeren van de toekomst van onze patienten? Wil je bijdragen aan het ontwikkelen en het op de markt brengen van medicijnen? Heb je een goed oog voor dierenwelzijn?

Dan is Pharming wellicht interessant voor jou!

Over de rol:
Binnen Pharming zoeken wij een proactieve en enthousiaste Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven) ter aanvulling van ons team.
De Dierverzorger- Biotechnicus voert onder supervisie van de teamleider en coordinating Biotechnician (biotechnische) werkzaamheden uit.
Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het melken en de juiste verzorging, voeding en observatie van de dieren. Je begeleidt de dieren in de gehele levenscyclus.

Eens in de 6 tot 8 weken wordt er van je verwacht dat je een weekenddienst draait. Dit duurt ongeveer 2 a 3 uur per dag. In de week na je weekenddienst ben je altijd een dag vrij geroosterd.




Taken en verantwoordelijkheden:

Produceren van konijnenmelk
Uitvoeren van biotechnische handelingen en laboratorium werkzaamheden
Registratie/invoer van productie data
Opfokken van konijnen
Gezondheidscontroles en dierenwelzijnsbewaking
Werkzaamheden t.b.v. een hoogwaardige hygiëne
Uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden rondom productie
Werkzaamheden uitvoeren volgens werkinstructies en procedures

Functie-eisen:

Afgeronde MBO-Dieropleiding (minimaal niveau 3)
Basiskennis van de Nederlandse (en Engelse) taal
In het bezit van een kwalificatie conform art.12 WOD of Art 13F WOD is een pre maar niet noodzakelijk

Competenties en vaardigheden:

Een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken
Kwaliteitsgericht
Resultaatgericht
Effectieve communicatie
Wat kun je van ons verwachten

Wij bieden je een vaste aanstelling (te beginnen met een jaarcontract), met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:

Een zeer competitief salaris
8,33% vakantiegeld
Minimaal 30 vakantiedagen
Een uitstekende pensioenregeling
Reiskostenvergoeding
Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat is een op maat gemaakt ontwikkelingsplan gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn er overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde werk en prive balans met veel flexibiliteit.
Wanneer je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.
Lijkt dit jou wat en wil jij ons team komen versterken als onze nieuwe? Dan horen we graag van je!
Janssen&Janssen
1
Operations
=Head External Partnership Management Leiden Full time
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Medical Affairs
=Medical Director Locatie: USA Full Time
=Medical Director, Canada Location Canada Full time

Regulatory Affairs
=Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden
=Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Compliance
=Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
=Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Supply Chain
=Director SCM Leiden, full time

Continuous Improvement
=Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Procurement
=Procurement Assistant Leiden Full time

Human Resources
=HR Specialist Leiden Full time
=Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Quality Assurance
=Quality Specialist Leiden Full time
=Senior Qa Officer Leiden Full time
=Senior QA Officer Leiden, Full Time

Market Access
=Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Full-time Remote, USA

Corparte Office
=Internal Communication Officer Part-time Leiden

Bijgekomen;
Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren
Medical Director Locatie: USA Full Time
Medical Director, Canada Location Canada Full time

Afgenomen;
Senior Manager, GRA- CMC Location GB

Aantal openstaand: 21

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 205
Vervuld: 190

2023
Bijgekomen: 21
Afgenomen: 12
Janssen&Janssen
1
Sr Project Manager, Wereldwijde Regelgeving
Warren, NJ, VS, 07059
Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 mensen staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur


Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan op houding en trainen op vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.


Doel van de functie

De functie Global Regulatory Affairs Project Management is verantwoordelijk voor het ondersteunen van de ontwikkeling van wereldwijde regelgevingsstrategieën om de tijdige levering van regelgevingsaanvragen en interacties met Heath Authority te garanderen, inclusief alle aspecten van planning en projectbeheer. De GRA-PM werkt functieoverschrijdend met wereldwijde teamleden, coördineert de regelgevende werkstroomelementen voor de voorbereiding van documenten voor indiening en identificeert proactief alle regelgevingsrisico's. De GRA-PM speelt een belangrijke rol in de ondersteuning van regelgevende strategieën voor Pharming producten, zowel in onderzoek en ontwikkeling als in post-marketing.

Verantwoordelijkheden

Leidt de coördinatie van regelgevingsaanvragen door het opstellen en communiceren van uitgebreide tijdlijnen die bijdragen aan het behalen van het einddoel.
Projectbeheer van regelgevende indieningsactiviteiten door het ontwikkelen en onderhouden van hulpmiddelen om te helpen bij het bijhouden van tijdlijnen en indieningsbeheer.
Houdt toezicht op de voortgang ten opzichte van de ontwikkelde tijdlijnen en houdt cross-functionele teamvergaderingen om de voortgang te beoordelen en hiaten of risico's te identificeren.
Heeft een diepgaand begrip van complexe wetenschappelijke informatie en ontwikkelingsgegevens om op deskundige wijze regelgevende tijdlijnen te ontwikkelen en te handhaven.
Leidt interacties, interfaces en samenwerkingsverbanden met een gevarieerde groep van auteurs van inhoud om de geplande voorbereiding van de indiening te bespreken en ervoor te zorgen dat de documenten voldoen aan de regelgevingsrichtlijnen/specificaties.
Contact onderhouden met klinische operaties en CMC om onderlinge afhankelijkheden vast te leggen en bij te dragen aan de ontwikkeling van tijdlijnen.
Assisteren bij het opstellen van contentplannen samen met de Global Regulatory Affairs Strategists, het bijhouden van content en het opstellen van rapporten voor cross-functionele communicatiedoeleinden.
Coördineert met het Regulatory Operations-team om te zorgen voor tijdige en accurate indieningen bij gezondheidsautoriteiten.
Werkt samen met het Corporate Project Management Team om te zorgen voor tijdige updates van belangrijke mijlpalen en activiteiten op het gebied van regelgeving.
Werkt samen met de juridische en financiële teams om de contracten en andere financiële documentatie op het gebied van Global Regulatory Affairs te beheren.


Wat u nodig hebt om te slagen

Basiskwalificaties:

Bachelordiploma
8+ jaar ervaring in projectbeheer
4+ jaar ervaring in de farmaceutische industrie
Vereiste kwalificaties:

Vermogen om effectief samen te werken in een wereldwijde organisatie
6+ jaar ervaring met zeldzame ziekten
Kennis van eCTD-inzendingen en -normen.
Uitstekende vaardigheden op het gebied van organisatie, projectbeheer en multitasking/prioritering.
Sterke mondelinge en schriftelijke communicatie en interpersoonlijke vaardigheden
Bewezen staat van dienst voor het consequent halen of overtreffen van doelen en doelstellingen.


Wat krijg je ervoor terug

Wij bieden u een permanente positie met een uitstekende beloningsregeling, waaronder

Een zeer concurrerend salaris
Jaarlijkse bonus
20 dagen PTO
Uitstekende gezondheidsvoordelen
401k-pakket
U zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op uw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".


Ook belangrijk - Wij hechten echt waarde aan een gezonde levens-werk balans met veel flexibiliteit.
Janssen&Janssen
1
Medisch Directeur US

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur

Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.


Together to get ther(e)!

"We nemen aan op houding en trainen op vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.


Doel van de functie

De medisch directeur is lid van het team voor klinisch onderzoek en levert medische en wetenschappelijke input, terwijl hij/zij functioneel samenwerkt met een team dat zich richt op de uitbreiding van de indicatie voor leniolisib, een selectieve PI3K-delta-remmer. Wij zoeken een uitzonderlijke kandidaat om klinisch leiderschap te bieden bij de vooruitgang van de klinische ontwikkelingsprogramma's van Pharming.

Deze persoon zal:

Dienen als wetenschappelijke en medische expert in het indicatie-uitbreidingsteam bij het selecteren van nieuwe indicaties voor leniolisib ontwikkeling.
Leiding geven aan het definiëren van klinische ontwikkelingsstrategieën en het uitvoeren van klinische programma's voor activa/indicaties in de Pharming pijplijn.


Verantwoordelijkheden

Ondersteunen van de ontwikkeling en uitvoering van klinische ontwikkelingsstrategieën.
Optreden als klinische materiedeskundige en effectief werken als teamlid van cross-functionele/matrix (project) teams.
Beoordelen van het indicatielandschap en medische input leveren voor doelproductprofielen en commerciële marktbeoordelingen.
Faciliteert interacties met academische thought leaders om externe relaties op te bouwen, klinische studies/ontwikkelingsstrategieën te optimaliseren en te ontwikkelen.
Functieoverschrijdend werken bij het definiëren, plannen en uitvoeren van klinische studies (ontwikkelen van protocollen, ondersteunen bij het opstarten/afsluiten van studies, bieden van medisch toezicht, bijdragen aan gegevensanalyse/rapportage en ondersteunen van regelgevende aanvragen).
Medische input leveren voor veiligheidsbeoordelingen en regelgevende interacties.
Collega's binnen en buiten het bedrijf voorlichten over huidige en toekomstige producten.
Ervoor zorgen dat de SOP's, werkinstructies en Good Clinical Practice worden nageleefd.
Wat u nodig hebt om te slagen


Basiskwalificaties:

PhD, PharmD, en/of MSc
3+ jaar in klinische ontwikkeling
Ervaring in het werken met wereldwijde belangrijke opinieleiders en het ontwikkelen van relaties met externe medewerkers
Ervaring met de ontwikkeling van geneesmiddelen voor zeldzame ziekten
Vereiste kwalificaties:

Vermogen om effectief samen te werken in een wereldwijde organisatie
Sterke kennis van fundamentele immunologie en hematologische, immunodeficiëntie aandoeningen.
Uitstekende organisatorische, project management en multi-tasking/prioritering vaardigheden.
Sterke mondelinge en schriftelijke communicatie en interpersoonlijke vaardigheden
Bewezen staat van dienst voor het consequent halen of overtreffen van doelen en doelstellingen


Wat krijg je ervoor terug

Wij bieden u een permanente positie met een uitstekende beloningsregeling, waaronder

Een zeer concurrerend salaris
Jaarlijkse bonus
20 dagen PTO
Uitstekende gezondheidsvoordelen
401k-pakket
U zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op uw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".


Ook belangrijk - Wij hechten echt waarde aan een gezonde levens-werk balans met veel flexibiliteit.
Janssen&Janssen
1
Medisch directeur, Canada VS

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur

Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.

Doel van de functie

De Medical Director-Canada rapporteert aan de Vice President Medical Affairs US en is een leidinggevende functie die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen en aansturen van het Medical Affairs Plan voor APDS/leniolisib in Canada. De belangrijkste functies van deze functie zijn het vertegenwoordigen van en rekening houden met de gezondheidszorgomgeving van Canada bij regelgevende instanties en interne en externe klanten die betrokken zijn bij onderzoek en behandeling van zeldzame ziekten, waaronder het Global Medical Affairs-team, Clinical Research, Marketing, Sales, Managed Markets en Patient Advocacy & Government Affairs. De Medical Director, Canada assisteert bij de ontwikkeling en uitvoering van het medical affairs plan binnen de regio.

Candide moet in Canada wonen; bij voorkeur in Montreal / Toronto.

Verantwoordelijkheden

Het vermogen om diepgaande materiedeskundigheid aan te tonen in APDS/immunologie klinische studies en klinisch gebruik, pijplijn en concurrerende producten.
Ontwikkelen van strategieën en implementatieplannen om onvervulde onderzoeks- en medische behoeften binnen de betrokken Amerikaanse patiëntenpopulaties te definiëren en aan te pakken.
Amerikaanse klantsegmenten, waaronder traditionele Opinion Leaders en HCP's en zal ook Integrated Medical Systems / Ziekenhuizen en Formulary Decision Makers omvatten.
Presentatiemateriaal voorbereiden en wetenschappelijke gegevens presenteren op interne vergaderingen en externe adviesraden.
Dienen als informatiebron en trainer voor Pharming-collega's, inclusief medische onderwijsactiviteiten, subsidies en door onderzoekers gesponsorde/samenwerkingsstudies.
Ondersteunen van activiteiten voor het genereren van gegevens door middel van:
Kritische beoordeling van Ph 3b en Ph4 studievoorstellen en Investigator-Initiated Trials (IITs).
Beoordelen van samenvattingen en/of manuscripten
Communiceren van Pharming's inzet voor wetenschappelijke excellentie door middel van onderzoek en onderwijs
Medisch en wetenschappelijk leiderschap en ondersteuning bieden bij belangrijke wetenschappelijke bijeenkomsten (Canada, VS en internationaal).
Leveren van strategische input voor Global/Regional Medical Affairs Plan
Assisteren bij de medische en wetenschappelijke beoordeling van Canadees promotiemateriaal voor indiening bij promotionele beoordelingscommissie (PRC), medische beoordelingscommissie (MRC) en sociale medische bestuursraad (SMGC).
Andere activiteiten, zoals toegewezen, ter ondersteuning van APDS/zeldzame ziekten Medical Affairs initiatieven.

Wat u nodig hebt om te slagen

Basiskwalificaties:

PhD, PharmD, en/of MD
Ervaring met productlancering, regelgevende mededelingen/vullingen
6+ jaar ervaring in de farmaceutische industrie


Vereiste kwalificaties:

Vermogen om effectief samen te werken in een wereldwijde organisatie
6+ jaar ervaring met zeldzame ziekten
Ervaring met productlancering, regelgevende communicatie/vullingen in Canada.
Uitstekende vaardigheden op het gebied van organisatie, projectbeheer en multitasking/prioritering.
Sterke mondelinge en schriftelijke communicatie en interpersoonlijke vaardigheden
Bewezen staat van dienst voor het consequent halen of overtreffen van doelen en doelstellingen


Wat krijg je ervoor terug

Wij bieden u een permanente positie met een uitstekende beloningsregeling, waaronder

Een zeer concurrerend salaris
Jaarlijkse bonus
20 dagen PTO
Uitstekende gezondheidsvoordelen
401k-pakket
U zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op uw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

Ook belangrijk - Wij hechten echt waarde aan een gezonde levens-werk balans met veel flexibiliteit.


Solliciteer voor de job
Klinkt dit als jou en wil je ons team komen versterken? Dan horen we graag van je!
Janssen&Janssen
1
Operations
=Head External Partnership Management Leiden Full time
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Medical Affairs
=Medical Director Locatie: USA Full Time
=Medical Director, Canada Location Canada Full time

Regulatory Affairs
=Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden
=Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Compliance
=Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
=Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Supply Chain
=Director SCM Leiden, full time

Continuous Improvement
=Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Procurement
=Procurement Assistant Leiden Full time

Human Resources
=HR Specialist Leiden Full time
=Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Quality Assurance
=Quality Specialist Leiden Full time
=Senior Qa Officer Leiden Full time
=Senior QA Officer Leiden, Full Time

Market Access
=Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Full-time Remote, USA

Corparte Office
=Internal Communication Officer Part-time Leiden

CMC
=Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden full time

Bijgekomen;
Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden Full Time

Afgenomen;

Aantal openstaand: 22

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 206
Vervuld: 190

2023
Bijgekomen: 22
Afgenomen: 12
Janssen&Janssen
1
Senior Manager, GRA- CMC

Locatie: Leiden, NL, 2332 AA

Bedrijf: Pharming Group N.V.

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur
Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.


Doel van de functie:

De Senior Manager / Manager GRA CMC is verantwoordelijk voor het bijdragen aan de ontwikkeling van, de implementatie van en het adviseren over CMC-strategieën voor Pharming-producten in ontwikkeling en voor op de markt gebrachte producten. U gebruikt uw kennis van regelgevende vereisten en hebt het vermogen om kennis zowel strategisch als operationeel toe te passen op ontwikkelingsprojecten en regelgevende kwesties voor op de markt gebrachte producten om de bedrijfsdoelstellingen te ondersteunen. In deze rol beheert u CMC-regelgevingsaanvragen en -dossiers in alle fasen van de ontwikkeling en post-approval op wereldwijde markten. Hij/zij houdt toezicht op de CMC-regelgeving voor aangewezen projecten en zorgt ervoor dat wordt voldaan aan de meest recente vereisten en normen van de internationale gezondheidsautoriteiten. De Senior Manager / Manager, GRA CMC zal ook verantwoordelijk zijn voor het opstellen van regelgevende CMC-evaluaties om CMC-onderwerpen te evalueren in relatie tot CMC indieningsstrategieën.


Verantwoordelijkheden:

Verantwoordelijk voor het assisteren bij de ontwikkeling van wereldwijde CMC-regelgevingsstrategieën voor producten.
Ontwikkelen van tijdlijnen voor CMC-regelgeving die zijn afgestemd op de strategische doelen van het bedrijf, inclusief belangrijke mijlpalen en activiteiten op het gebied van regelgeving.
Optreden als vertegenwoordiger van CMC regelgevingszaken in multifunctionele teams om advies en aanbevelingen te geven over CMC regelgevingsstrategie en kan contacten onderhouden met gezondheidsautoriteiten.
Identificeren, beoordelen en helpen bij het beperken van risico's op het gebied van CMC-regelgeving.
Bewaken, verzamelen, analyseren, interpreteren en verspreiden van CMC-informatie onder relevante belanghebbenden.
De juiste ontwikkelingsgegevens beoordelen om ervoor te zorgen dat deze in overeenstemming zijn met de vereisten van de CMC-regelgeving.
Bijdragen aan indieningen, waaronder Investigational New Drug Applications (IND's), Clinical Trial Applications (CTA's), documenten voor reglementaire vergaderingen, registratiedossiers en aanvullingen/wijzigingen daarop.
Coördineren met het Regulatory Operations-team om tijdige en accurate indieningen bij wereldwijde gezondheidsautoriteiten te garanderen.


Wat je nodig hebt om te slagen:

Bachelordiploma in biowetenschappen of een technisch vakgebied; gevorderd diploma heeft de voorkeur.
Minimaal twee (2) jaar gerelateerde ervaring in GRA CMC.
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, sterke interpersoonlijke vaardigheden en tactvolle onderhandelingsvaardigheden.
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Engels zijn een must, evenals superieure planningsvaardigheden.
De ideale kandidaat is detailgericht en gemotiveerd en kan goed omgaan met brede verantwoordelijkheden in een snelle omgeving.

Aanvullende opleiding en kennis:
RAC-certificering bij voorkeur
Ervaring met zeldzame ziekten of farmaceutische specialiteiten bij voorkeur.
Kennis van de vereisten van de Global Health Authority voor farmaceutische en biologische producten.

Wat krijgt u ervoor terug
Wij bieden u een permanente positie (beginnend met een jaarcontract), met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:
Een zeer concurrerend salaris
8,33% vakantiegeld (voor NL)
Minimaal 30 vakantiedagen
Een uitstekende pensioenregeling
Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer

Je neemt ook deel aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

Ook belangrijk! Wij hechten echt waarde aan een gezonde levens-werk balans met veel flexibiliteit.
En als je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.
Janssen&Janssen
1
Marketing
EU Marketing associate director Full time GB

CMC
Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US

Finance
Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Corparte Office
Internal Communication Officer Part-time Leiden

Regulatory Affairs
Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Operations
Head External Partnership Management Leiden Full time

Medical Affairs
Medical Director Locatie: USA Full Time
Medical Director, Canada Location Canada Full time

Regulatory Affairs
Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden

Quality Assurance
Senior Qa Officer Leiden Full time

Human Resources
Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Compliance
Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Operations
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Supply Chain
Director SCM Leiden, full time

Continuous Improvement
Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Procurement
Procurement Assistant Leiden Full time

Human Resources
HR Specialist Leiden Full time

Quality Assurance
Quality Specialist Leiden Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

CMC
Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden full time

Market Access
Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Full-time Remote, USA

Bijgekomen;
Marketing
EU Marketing associate director Full time GB
CMC
Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US
Finance
Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Afgenomen;

Aantal openstaand: 25

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 209
Vervuld: 190

2023
Bijgekomen: 25
Afgenomen: 12
Janssen&Janssen
1
EU Marketing associate director Full time GB

Datum: 9 februari 2023

Locatie: GB

Bedrijf: Pharming Group N.V.


Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.

Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur
Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.





Doel van de functie:

We zijn op zoek naar een marketing associate director om het huidige marketingteam (2 personen) te versterken en te zorgen voor de succesvolle lancering van ons nieuwe product in 2023. In deze functie leidt u de ontwikkeling van de Joenja-lanceringscampagne, inclusief de digitale infrastructuur voor HCP's en patiënten in de EU, het ondersteuningsprogramma voor patiënten, de HCP-marketingcampagne, de digitale campagne en alle opleidingsinstrumenten voor het commerciële team. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van de EU tactiek voor Joenja en het ondersteunen van de regionale commerciële directeuren van de belangrijkste markten met hun promotionele tactiek/activiteiten.



Verantwoordelijkheden:

Het leiden en ontwikkelen van de merkstrategie voor Joenja, op bovenlandelijk niveau (EU en ROW).
Samenwerken met het hoofd marketing en andere marketingteamleden aan onze nieuwe troef
Leid het merk planningsproces (pre- en post launch)
Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van EU-marketingtactieken
Monitoren van de activiteiten van onze concurrenten, rapporteren over klantinzichten en deze verwerken in de strategie
Nauw samenwerken met commerciële regionale directeuren om de strategie op elkaar af te stemmen.


Wat je nodig hebt om te slagen:

We zijn op zoek naar iemand die graag werkt in een snelle en snel veranderende omgeving, in een klein team dat soms andere projecten op zich moet nemen.

Er is veel samenwerking en teamwerk binnen en tussen afdelingen. Daarom is het goed om georganiseerd en gestructureerd te werken, met een hoog niveau van projectmanagementvaardigheden.



ervaring en vaardigheden:

7+ jaar ervaring in de marketing van speciale producten en in soortgelijke functies. Bij voorkeur functies in de EU of het VK. Kennis van en ervaring met de Britse ABPI-code is een must.
Een bachelordiploma in marketing, bedrijfskunde en/of een wetenschappelijke discipline.
Bedreven in PPT
Vlot in het Engels



Wat krijgt u ervoor terug

Wij bieden u een permanente positie (beginnend met een jaarcontract), met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:


Een zeer competitief salaris
Minimaal 30 vakantiedagen
Een uitstekende pensioenregeling
Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer


Je komt ook terecht in ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

Ook belangrijk! Wij hechten echt waarde aan een gezonde levens-werk balans met veel flexibiliteit.

En als je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Janssen&Janssen
1
Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur
Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan op houding en trainen op vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.


Doel van de functie
De Global Regulatory Affairs- CMC Manager is verantwoordelijk voor het bijdragen aan de ontwikkeling, implementatie en advisering van CMC-strategieën voor Pharming-producten in ontwikkeling en voor op de markt gebrachte producten. Deze persoon beheert CMC regelgevingsaanvragen en -dossiers tijdens alle fasen van de ontwikkeling en na goedkeuring op wereldwijde markten. Hij/zij houdt toezicht op de CMC-regelgeving voor aangewezen projecten en zorgt ervoor dat wordt voldaan aan de meest recente vereisten en normen van de internationale gezondheidsautoriteiten. De Global Regulatory Affairs- CMC Manager zal ook verantwoordelijk zijn voor de voorbereiding van regelgevende CMC beoordelingen om CMC onderwerpen te evalueren in relatie tot CMC indieningsstrategieën.



Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor het assisteren bij de ontwikkeling van wereldwijde CMC regelgevingsstrategieën voor producten.
Ontwikkelt tijdlijnen voor CMC-regelgeving die zijn afgestemd op de strategische doelen van het bedrijf, inclusief belangrijke mijlpalen en activiteiten op het gebied van regelgeving.
Treedt op als vertegenwoordiger van CMC regelgevende zaken in cross-functionele teams om begeleiding en aanbevelingen te geven over CMC regelgevende strategie.
Kan optreden als interface met gezondheidsautoriteiten.
Identificeert, beoordeelt en helpt bij het beperken van risico's op het gebied van CMC-regelgeving.
Bewaakt, verzamelt, analyseert, interpreteert en verspreidt CMC-informatie onder relevante belanghebbenden.
Evalueert de juiste ontwikkelingsgegevens om ervoor te zorgen dat deze in overeenstemming zijn met de vereisten van de CMC-regelgeving.
Draagt bij aan indieningen, waaronder Investigational New Drug Applications (IND's), Clinical Trial Applications (CTA's), documenten voor reglementaire vergaderingen, registratiedossiers en aanvullingen/wijzigingen daarop.
Coördineert met het Regulatory Operations-team om tijdige en accurate indieningen bij wereldwijde gezondheidsautoriteiten te garanderen.
Geeft blijk van inzicht in regelgevingsvereisten in de farmaceutische industrie en gezondheidszorgomgeving, met inbegrip van beleidstrends.
Gebruikt kennis van regelgeving en het vermogen om kennis zowel strategisch als operationeel toe te passen op ontwikkelingsprojecten en regelgevingskwesties voor op de markt gebrachte producten ter ondersteuning van bedrijfsdoelstellingen.
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden zijn een must, evenals superieure planningsvaardigheden.
De kandidaat moet detailgericht en gemotiveerd zijn en zich goed voelen bij brede verantwoordelijkheden in een snelle omgeving.

Wat u nodig hebt om te slagen

Basiskwalificaties:

Bachelordiploma

8+ jaar ervaring in GRA CMC

Ervaring in specialisme

Ervaring in het managen van junior personeel.



Vereiste kwalificaties:

Master's Degree

10+ jaar ervaring in GRA CMC

RAC-certificering

Ervaring met zeldzame ziekten of farmaceutische specialiteiten

Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en sterke interpersoonlijke vaardigheden en tactvolle onderhandelingsvaardigheden.

Sterke analytische vaardigheden

Bedreven in Microsoft Office



Wat krijg je ervoor terug

Wij bieden u een permanente positie met een uitstekende beloningsregeling, waaronder

Een zeer concurrerend salaris
Jaarlijkse bonus
20 dagen PTO
Uitstekende gezondheidsvoordelen
401k-pakket
U zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op uw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Janssen&Janssen
0
Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur
Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan op houding en trainen op vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.

Doel van de functie

Deze Sr Financial Analyst functie zal de dagelijkse, voorbereidende taken van de afdeling Financial Planning & Analysis overnemen. Deze functie houdt toezicht op de verschillende FP&A functies in de VS en coördineert met het Finance Business Control team in Leiden alle rapportage/forecasting/budgetteringsverzoeken. De focus van deze functie ligt op financiële boekhouding, budgettering, business partnership, interne controles, implementatie van financiële systemen en het voldoen aan de groeiende eisen van een nu geformaliseerde business control groep.

Verantwoordelijkheden

Jaarlijkse begroting / kwartaalprognoses

Assisteren bij de coördinatie van het jaarlijkse budgetproces in de VS (juli-nov) en het lopende driemaandelijkse prognoseproces, in nauwe samenwerking met de Associate Director of Finance, het Senior Leadership Team (SLT) van de VS en de afdelingshoofden om ervoor te zorgen dat de tijdschema's duidelijk zijn en de doelstellingen worden gehaald.
Consolideren van verschillende budget/forecast inputs en voorbereiden van interne rapportage ter ondersteuning van een grondige beoordeling door Finance / US SLT / GM voorafgaand aan verzending naar de moedermaatschappij.
Voorbereiden en indienen van budget/forecasts in verschillende formaten op verzoek van de moedermaatschappij.

Zakelijke partners

Optreden als belangrijkste financiële zakenpartner voor alle Amerikaanse afdelingshoofden, waaronder Commercial (Commercial Operations / Analytics, Marketing, Market Access, HEOR, Patient Access), Medical (Medical Affairs, Pharmacovigilance, Regulatory Affairs, Clinical Operations), G&A (Finance, HR, Legal, IT, Facilities).
Onderhouden van financiële trackers voor elk van de partnergebieden, ondersteunen van afdelingshoofden met budget-tot-actual analyse, maandelijkse accrual ondersteuning, contractering / inkooporder ondersteuning, en prognose / ondersteuning van besluitvorming
Nauw samenwerken met financiën en compliance over nieuwe contracten en inkooporders die worden goedgekeurd, om ervoor te zorgen dat deze op de juiste wijze worden vastgelegd in de financiële trackers.
Maandelijks de overlopende posten berekenen op basis van de financiële trackers en besprekingen met de afdelingshoofden. Zorgen voor een grondige controle zodat de overlopende posten logisch zijn en goed onderbouwd.
Nauw samenwerken met het Finance Business Control-team van de moedermaatschappij aan het proces en op kwartaalbasis of ad hoc resultaten voorbereiden.
Ondersteuning en onderhoud HR Payroll forecast model, nauw samenwerken met HR en financiën op inputs en zorgen voor back-end communicatie, zodat iedereen zich bewust van de gevolgen van aanwerving / vertraging overwegingen.
Nauw samenwerken met de Chief Commercial Officer / Commercial Operations / Analytics om up-to-date unit / bruto verkoopprognoses bij te houden.

Interne rapportage

Onderhouden en leveren van diverse interne (US) management rapportages - zowel op maandelijkse als ad hoc basis.
Initiatieven voorstellen ter verbetering van processen, waaronder organisatorische verbeteringen om de interne managementbehoeften beter te ondersteunen, evenals verbeteringen in excelmodellen en het stroomlijnen van consolidatie.
Altijd zorgen voor actuele financiële trackers en modellen, om snel te kunnen reageren op financiële verzoeken
Ondersteunen van de veranderende rapportagebehoeften van het bedrijfscontroleteam van de moedermaatschappij, waaronder het verstrekken van gedetailleerde maandelijkse budgettaire en feitelijke commentaren.
Ondersteuning bieden bij het overwegen van financiële systemen en helpen bij de selectie/implementatie van een US forecasting tool.

Wat je nodig hebt om te slagen

Basiskwalificaties:
Bachelordiploma
4+ jaar ervaring in financiën, financiële controle, consulting of operations
FP&A-ervaring met het ondersteunen van groepen zoals S&M, G&A en/of rapportage
Ervaring met algemene boekhoudkundige principes (US GAAP en IFRS).

Vereiste kwalificaties:

MBA
6+ jaar ervaring in financiën, financiële controle, consulting of operations
Excel-vaardigheden op expertniveau
5+ jaar ervaring
Ervaring met financiële planningstools zoals PowerBI, Vena, Onestream, enz.


Wat krijg je ervoor terug

Wij bieden je een permanente positie met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:

Een zeer competitief salaris
Jaarlijkse bonus
20 dagen PTO
Uitstekende gezondheidsvoordelen
401k-pakket
U zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op uw persoonlijke en professi

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Janssen&Janssen
0
Quality Control
Business Risk & Control Officer Locatie Warren, US, Full time

Market Access
Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Locatie Warren, US, Full time

Marketing
EU Marketing associate director Full time GB

CMC
Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US

Finance
Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Corparte Office
Internal Communication Officer Part-time Leiden

Regulatory Affairs
Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Operations
Head External Partnership Management Leiden Full time

Medical Affairs
Medical Director Locatie: USA Full Time
Medical Director, Canada Location Canada Full time

Regulatory Affairs
Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden

Quality Assurance
Senior Qa Officer Leiden Full time

Human Resources
Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Compliance
Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Operations
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Supply Chain
Director SCM Leiden, full time

Continuous Improvement
Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Human Resources
HR Specialist Leiden Full time

Procurement
Procurement Assistant Leiden Full time

Quality Assurance
Quality Specialist Leiden Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

CMC
Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden full time

Bijgekomen;
Business Risk & Control Officer Locatie Warren, US, Full time

Afgenomen;

Aantal openstaand: 26

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 210
Vervuld: 190

2023
Bijgekomen: 26
Afgenomen: 12
Janssen&Janssen
0
Business Risk & Control Officer Locatie Warren, US, Full time

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.
Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur

Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.


Doel van de functie
De Business Risk & Control Officer maakt deel uit van de afdeling Internal Control & Risk Management
afdeling die verantwoordelijk is voor de samenwerking met proceseigenaren in de hele
bedrijf om interne controles te ontwerpen en te onderhouden in overeenstemming met onze risicobereidheid en om
de kwaliteit van onze processen te handhaven.

De Business Risk & Control Officer is verantwoordelijk voor het uitvoeren van SOX walkthroughs,
procesdocumentatie, effectiviteitstesten en risicobeoordelingen. De functie is ook
verantwoordelijk voor het uitvoeren van individuele interne controleprojecten, als onderdeel van het totale interne controle en uiteindelijk auditplan. Deze verantwoordelijkheid omvat het uitvoeren van interne procedures en ondersteuning van het management bij de implementatie van interne controles, het analyseren van proceshiaten in het licht van het nieuw geïmplementeerde ERP (SAP S/4HANA), en in de toekomst ook het opstellen van interne auditverslagen die de resultaten van de verrichte werkzaamheden weergeven. De werkzaamheden zullen onder meer betrekking hebben op financiële en operationele processen. Daarnaast verricht de Business Risk & Control Officer een follow-up van de status van openstaande controle- en auditkwesties. De Business Risk & Control Officer helpt ook de directeur Risk & Control bij de periodieke rapportage aan het auditcomité, de ontwikkeling van het SOX testplan en uiteindelijk het jaarlijkse interne controleplan en het bevorderen van interne controle en corporate governance-concepten in het hele bedrijf.

De afdeling Interne Controle & Risicobeheer biedt een manier om de middelen, het beleid en de procedures van de organisatie te bewaken en te meten. De Business Risk & Control Officer is verantwoordelijk voor het verhogen van de operationele efficiëntie van organisaties, het opsporen en elimineren van fraude en het waarborgen van de naleving van relevante regelgeving. De Business Risk & Control Officer kan goed omgaan met belanghebbenden, is comfortabel met het uitdagen van proceseigenaren om met robuuste, schaalbare oplossingen te komen die de belangrijkste risico's beperken en tegelijkertijd de bedrijfsvoering mogelijk maken.

Verantwoordelijkheden

Binnen de afdeling Finance fungeren als SOX-liaison (specifiek met betrekking tot de controleomgeving) tussen de afdelingen Compliance, Operations, Finance, HR, etc. en de externe accountants van het bedrijf.
Interactie tussen afdelingspersoneel om ervoor te zorgen dat SOX-doelstellingen, te leveren prestaties en tijdschema's worden gehaald.
Samenwerken met proceseigenaren om de SOX-documentatie te ontwikkelen, te onderhouden en te herzien.
Assisteren bij de documentatie van interne controleprocessen in de vorm van verhalen en stroomschema's.
Assisteren bij de coördinatie en uitvoering van managementtests van controles en het bijhouden van de status van hiaten en herstelacties.
Regelmatig evalueren van controles per gebied om ervoor te zorgen dat ze nog steeds relevant zijn.
Gebruikmaken van een softwaretool voor interne controles (AuditBoard).
Assisteren bij het coördinatieproces om managementbeoordelingen van interne controles te verkrijgen, inclusief de identificatie van zwakke punten en mogelijkheden voor verbetering.
Presentatiegrafieken opstellen en indien nodig statusupdates verstrekken voor gebruik door het management.
Assisteren bij het ontwikkelen en leiden van regelmatige opleidings-/bewustmakingsprogramma's om proces- en controle-eigenaren op te leiden en te onderrichten over interne controleonderwerpen.
Ontwikkelen/onderhouden van praktische kennis van wetten en industriële richtlijnen voor het opzetten, onderhouden en rapporteren van interne controles.
Assisteren bij de coördinatie van de driemaandelijkse en jaarlijkse SOX-processen.
Indien nodig werken aan andere bedrijfsaangelegenheden.
Zo nodig werken aan speciale opdrachten.
Periodiek audits uitvoeren om na te gaan of de afdelingen de vastgestelde procedures volgen volgens het auditplan.


Wat u nodig hebt om te slagen

Basiskwalificaties:

Bachelordiploma
CPA- of CIA-certificering
5+ jaar ervaring in Internal Audit & Controls, Accounting of Private Industry
Ervaring met SOX

Vereiste kwalificaties:

Ervaring met SAP S/4HANA
6+ jaar in boekhouding, interne audit en controles, of privésector
Ervaring in de farmaceutische industrie

Wat je ervoor terugkrijgt

Wij bieden u een vaste positie met een uitstekende beloning

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Janssen&Janssen
1
Finance
Business Risk & Control Officer (EU) Full time Leiden

Transgenic Platform
Dierverzorger- biotechnicus ( Omgeving Oss) Full time Oss

Quality Control
Business Risk & Control Officer Locatie Warren, US, Full time

Market Access
Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Locatie Warren, US, Full time

Marketing
EU Marketing associate director Full time GB

CMC
Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US

Finance
Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Corparte Office
Internal Communication Officer Part-time Leiden

Regulatory Affairs
Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Medical Affairs
Medical Director Locatie: USA Full Time

Medical Affairs
Medical Director, Canada Location Canada Full time

Regulatory Affairs
Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden

Quality Assurance
Senior Qa Officer Leiden Full time

Operations
Head External Partnership Management Leiden Full time

Quality Assurance
Senior Qa Officer Leiden Full time

Human Resources
Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Compliance
Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Operations
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Continuous Improvement
Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Supply Chain
Director SCM Leiden, full time

Human Resources
HR Specialist Leiden Full time

Procurement
Procurement Assistant Leiden Full time

Quality Assurance
Quality Specialist Leiden Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

CMC
Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden full time

Bijgekomen;
Business Risk & Control Officer (EU) Full time Leiden
Dierverzorger- biotechnicus ( Omgeving Oss) Full time Oss

Afgenomen;

Aantal openstaand: 28

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 212
Vervuld: 190

2023
Bijgekomen: 28
Afgenomen: 12
Janssen&Janssen
1
Business Risk & Control Officer (EU) Full time Leiden

Over Pharming
Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ beurs.

Ons groeiende team van 300 medewerkers staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, alsmede voor wereldwijde commerciële roll-outs.

Onze cultuur
Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij dienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwerk, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

Together to get ther(e)!

"We nemen aan voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.

Doel van de functie:

De Business Risk & Control Officer maakt deel uit van de afdeling Internal Control & Risk Management die verantwoordelijk is voor de samenwerking met proceseigenaren in het hele bedrijf om interne controles te ontwerpen en te onderhouden in overeenstemming met onze risicobereidheid en om de kwaliteit van onze processen te handhaven. De Business Risk & Control Officer is verantwoordelijk voor het uitvoeren van SOX walkthroughs, procesdocumentatie, effectiviteitstesten en risicobeoordelingen. De functie is ook verantwoordelijk voor het uitvoeren van individuele interne controleprojecten, als onderdeel van het totale interne controle- en uiteindelijk auditplan. Deze verantwoordelijkheid omvat het uitvoeren van interne controleprocedures en het ondersteunen van het management bij de implementatie van interne controles, het analyseren van hiaten in de processen in het licht van het nieuw geïmplementeerde ERP (SAP S/4HANA), en in de toekomst ook het opstellen van interne auditrapporten die de resultaten van de uitgevoerde werkzaamheden weergeven. De uitgevoerde werkzaamheden zullen onder meer gericht zijn op financiële en operationele processen. Daarnaast zorgt de Business Risk & Control Officer voor de follow-up van de status van openstaande interne controle- en auditkwesties. De Business Risk & Control Officer staat de directeur Risk & Control ook bij met de periodieke rapportage aan het auditcomité, de ontwikkeling van het SOX-testplan en uiteindelijk het jaarlijkse interne controleplan en het uitdragen van concepten voor interne controle en ondernemingsbestuur in het hele bedrijf.
De afdeling Interne Controle & Risicobeheer biedt een manier om de middelen, het beleid en de procedures van de organisatie te bewaken en te meten. De Business Risk & Control Officer is verantwoordelijk voor het verhogen van de operationele efficiëntie van organisaties, het opsporen en elimineren van fraude en het waarborgen van de naleving van relevante regelgeving. De Business Risk & Control Officer kan goed omgaan met stakeholders, is comfortabel met het uitdagen van proceseigenaren om met robuuste, schaalbare oplossingen te komen die de belangrijkste risico's beperken en tegelijkertijd de business mogelijk maken.

Verantwoordelijkheden:

Dienen op de afdeling Finance als de SOX-liaison (specifiek met betrekking tot de controleomgeving) tussen de afdelingen compliance, operations, finance, HR, etc. en de externe auditors van het bedrijf.
Interactie tussen afdelingspersoneel om ervoor te zorgen dat SOX-doelstellingen, deliverables en tijdschema's worden gehaald.
Samenwerken met proceseigenaren om de SOX-documentatie te ontwikkelen, te onderhouden en te herzien.
Assisteren bij de documentatie van interne controleprocessen in de vorm van verhalen en stroomschema's.
Assisteren bij de coördinatie en uitvoering van managementtests van controles en het bijhouden van de status van hiaten en herstelacties.
Regelmatig evalueren van controles per gebied om ervoor te zorgen dat ze nog steeds relevant zijn.
Gebruikmaken van een softwaretool voor interne controles (AuditBoard).
Assisteren bij het coördinatieproces om managementbeoordelingen van interne controles te verkrijgen, inclusief de identificatie van zwakke punten en mogelijkheden voor verbetering.
Presentatiegrafieken opstellen en indien nodig statusupdates verstrekken voor gebruik door het management.
Assisteren bij het ontwikkelen en leiden van regelmatige opleidings-/bewustmakingsprogramma's om proces- en controle-eigenaren op te leiden en te onderrichten over interne controleonderwerpen.
Ontwikkelen/onderhouden van praktische kennis van wetten en industriële richtlijnen voor het opzetten, onderhouden en rapporteren van interne controles.
Assisteren bij de coördinatie van de driemaandelijkse en jaarlijkse SOX-processen.
Indien nodig werken aan andere bedrijfsaangelegenheden.
Zo nodig werken aan speciale opdrachten.
Periodiek audits uitvoeren om na te gaan of de afdelingen de vastgestelde procedures volgen volgens het auditplan.

Wat je nodig hebt om te slagen:

In het bezit zijn van een universitair diploma in boekhouding/financiën.
Beschikken over een CPA/CIA/RA/ACCA-certificaat of gelijkwaardig.
5 of meer jaar ervaring hebben in de openbare boekhouding en/of de privésector met interne audit en/of interne controle.
Ervaring met SOX of vergelijkbare ICFR-raamwerken en een goed begrip van COSO- en COBIT-raamwerken voor interne controle.
Kennis van SAP S/4HANA is een pluspunt.
Ervaring in de sector is een pluspunt


Wat krijg je ervoor terug
Wij van

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Janssen&Janssen
0
Dierverzorger- biotechnicus ( Omgeving Oss)

About Pharming
Pharming is een globale biofarmaceutische onderneming in de commerciële fase, die innovatieve eiwitvervangende therapieën en geneesmiddelen ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Pharming heeft het hoofdkantoor in Nederland (Leiden) maar ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is in Amsterdam aan de Euronext en in de VS aan de Nasdaq genoteerd. Ons sterk groeiende team van 300 medewerkers is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor een wereldwijde commerciële uitrol.

“We hire for attitude and train for skills” is ons simpele mantra, maar één die invloed heeft op de manier waarop wij nieuwe medewerkers selecteren.


Onze Cultuur
Wij zijn een dynamisch bedrijf en onze cultuur wordt gekenmerkt door een prettige sfeer, gericht op samenwerking.
Het transformeren van de toekomst van onze patiënten en het ontwikkelen van medicijnen voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften is altijd onze topprioriteit!
Deze combinatie is de basis voor een uitdagende omgeving met volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Pharming is internationaal gevestigd en groeit snel. Door deze groei zijn wij op zoek naar een Dierverzorger/Animal Caretaker (omgeving Oss).

Wil je graag een belangrijke rol spelen in het transformeren van de toekomst van onze patienten? Wil je bijdragen aan het ontwikkelen en het op de markt brengen van medicijnen? Heb je een goed oog voor dierenwelzijn?

Over de rol:
Binnen Pharming zoeken wij een proactieve en enthousiaste Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss) ter aanvulling van ons team. De dierverzorger/ Biotechnicus voert onder supervisie van de teamleider en coordinating Biotechnician (biotechnische) werkzaamheden uit. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het melken en de juiste verzorging, voeding en observatie van de dieren. Je begeleidt de dieren in de gehele levenscyclus.



Taken en verantwoordelijkheden:

Produceren van konijnenmelk
Registratie/invoer van productie data
Opfokken van konijnen
Gezondheidscontroles en dierenwelzijnsbewaking
Werkzaamheden t.b.v. een hoogwaardige hygiëne
Uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden rondom productie
Werkzaamheden uitvoeren volgens werkinstructies en procedures
Uitvoeren van biotechnische handelingen en laboratorium werkzaamheden

Functie-eisen:

Afgeronde MBO-Dieropleiding (minimaal niveau 3)
Basiskennis van de Nederlandse (en Engelse) taal
In het bezit van een kwalificatie conform art.12 WOD of Art 13F WOD is een pre maar niet noodzakelijk

Competenties en vaardigheden:

Kwaliteitsgericht
Resultaatgericht
Een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken
Effectieve communicatie

Wat kun je van ons verwachten

Wij bieden je een vaste aanstelling (te beginnen met een jaarcontract), met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:

Een zeer competitief salaris
8,33% vakantiegeld
Minimaal 30 vakantiedagen
Een uitstekende pensioenregeling
Reiskostenvergoeding
Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat is een op maat gemaakt ontwikkelingsplan gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn er overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde werk en prive balans met veel flexibiliteit.
Wanneer je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.
Lijkt dit jou wat en wil jij ons team komen versterken? Dan horen we graag van je!
Janssen&Janssen
1
CMC
=Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden full time

Finance
=Business Risk & Control Officer (EU) Full time Leiden

Transgenic Platform
=Dierverzorger- biotechnicus ( Omgeving Oss) Full time Oss

Quality Control
=Business Risk & Control Officer Locatie Warren, US, Full time

Market Access
=Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Locatie Warren, US, Full time

Marketing
=EU Marketing associate director Full time GB

CMC
=Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US

Finance
=Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Corparte Office
=Internal Communication Officer Part-time Leiden

Regulatory Affairs
=Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Medical Affairs
=Medical Director Locatie: USA Full Time

Medical Affairs
=Medical Director, Canada Location Canada Full time

Regulatory Affairs
=Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden

Quality Assurance
=Senior Qa Officer Leiden Full time

Quality Assurance
=Senior Qa Officer Leiden Full time

Human Resources
=Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Compliance
=Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
=Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Transgenic Platform
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Operations
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Continuous Improvement
=Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Human Resources
=HR Specialist Leiden Full time

Procurement
=Procurement Assistant Leiden Full time

Quality Assurance
=Quality Specialist Leiden Full time

Transgenic Platform
=Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Bijgekomen;

Afgenomen;
Supply Chain
Director SCM Leiden, full time

Operations
Head External Partnership Management Leiden Full time

Aantal openstaand: 26

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 212
Vervuld: 192

2023
Bijgekomen: 28
Afgenomen: 14
Janssen&Janssen
1
Clinical Development
Clinical Project Manager Fulltime Warren US

Information Technology
Application Manager SAP Full time Leiden

CMC
Senior Manager, GRA- CMC Location Leiden full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- biotechnicus ( Omgeving Oss) Full time Oss

Finance
Business Risk & Control Officer (EU) Full time Leiden

Quality Control
Business Risk & Control Officer Locatie Warren, US, Full time

Market Access
Associate Director, Reimbursement and Access - Northeast Locatie Warren, US, Full time

Marketing
EU Marketing associate director Full time GB

CMC
Global Regulatory Affairs, CMC Fulltime Warren US

Finance
Senior Financial Analyst - FP&A Fulltime Warren US

Corparte Office
Internal Communication Officer Part-time Leiden

Regulatory Affairs
Sr Project Manager, Global Regulatory Affairs Full Time Warren

Medical Affairs
Medical Director Locatie: USA Full Time

Quality Assurance
Senior Qa Officer Leiden Full time

Medical Affairs
Medical Director, Canada Location Canada Full time

Quality Assurance
Senior Qa Officer Leiden Full time

Human Resources
Center of Expertise Support Specialist Full time Leiden

Compliance
Sr Director of Compliance US Full Time

Commercial Operations
Commercial Cluster Lead - East Duitsland Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Operations
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Oss)

Continuous Improvement
Continuous Improvement & Change Management Lead Leiden, full time

Human Resources
HR Specialist Leiden Full time

Procurement
Procurement Assistant Leiden Full time

Quality Assurance
Quality Specialist Leiden Full time

Transgenic Platform
Dierverzorger- Biotechnicus (omgeving Eindhoven)

Bijgekomen;
Clinical Development
Clinical Project Manager Fulltime Warren US

Information Technology
Application Manager SAP Full time Leiden

Afgenomen;
Manager Labeling Operations, Global Regulatory Affairs Full Time Leiden

Operations
Head External Partnership Management Leiden Full time

Aantal openstaand: 27

Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
Bijgekomen: 214
Vervuld: 193

2023
Bijgekomen: 30
Afgenomen: 15
986 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 22 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,914
Laag 0,881
Volume 6.570.354
Volume gemiddeld 6.940.923
Volume gisteren 6.570.354

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront