Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 ... 2930 2931 2932 2933 2934 » | Laatste
Pedro Ines Kuilen
6
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
wiegveld
11
quote:

Sir, St.- Pedro Ines Kuilen schreef op 15 februari 2023 12:17:

[...]

Welkom!! Gelet op je positie is het goed om eerst even de hier zo bekende en veel besproken JET-regel te lezen en te begrijpen!!
Klopt, en die regel is: laat je niets maar dan ook niets op de mouw spelden door PKKIE alias Pedro.
Dat kost je klauwen met geld.
wiegveld
0
Overigens heb ik vandaag meer verdiend met Alfen dan met JET.
Alfen zit op de achtbaar en de ritjes zijn kort en snel en leveren euries op
Steef89
5
quote:

wiegveld schreef op 15 februari 2023 12:31:

Overigens heb ik vandaag meer verdiend met Alfen dan met JET.
Alfen zit op de achtbaar en de ritjes zijn kort en snel en leveren euries op
Ik heb begrepen dat Brent vandaag uitgehuurd was aan Alfen om de conference call van 9 uur een beetje op te leuken.
wiegveld
1
quote:

Steef89 schreef op 15 februari 2023 12:33:

[...]

Ik heb begrepen dat Brent vandaag uitgehuurd was aan Alfen om de conference call van 9 uur een beetje op te leuken.
Nou ik denk dat de cijfers zodanig zijn dat daghandel kansen heeft…..Brent zit nog in de JETTENT en komt er pas na mei uit. kansloos dat hij weer zo’n job krijgt als bij JET.
Daling snelheid groei in 2023 en mega KW. Recept voor succes.
GakGak
0
quote:

Steef89 schreef op 15 februari 2023 12:33:

[...]

Ik heb begrepen dat Brent vandaag uitgehuurd was aan Alfen om de conference call van 9 uur een beetje op te leuken.
.
´ terwijl het EBITDA-resultaat van Alfen wel weer conform verwachting was.....¨

kortom, even liet het toverwoord de koers enorm oplopen...
en daarna de afstort.

deja-vu.
openneer
0
Zijn de meeste beleggers in Jet inmiddels niet de tent uitgejaagd? Het is wel erg kalm vandaag met de koers.
DeWalt
4
De koers voor de jaarupdate was EUR24. En de jaarupdate was goed.

Een normaal denkend mens snapt dat de huidige koers lachwekkend is en houdt de stukken stevig vast.
Eagle1959
0
DeWalt
0
quote:

Eagle1959 schreef op 15 februari 2023 12:57:

Kabbelt rustig door. Als we voor zaterdag a.s. niet de 22,- aantikken is dat prima.
voor je geschreven calls ;-)

tip je kunt ze voor weinig sluiten, waarom nog het risico lopen.
Eagle1959
0
quote:

DeWalt schreef op 15 februari 2023 12:58:

[...]
voor je geschreven calls ;-)

tip je kunt ze voor weinig sluiten, waarom nog het risico lopen.
Heb nog 20 stuks met waarde van € 500,- en gedekt met nog 2 handelsdagen te gaan. Is toch wel snel verdiend, want ik verlies pas als de aandelen in 2 dagen 0,75 hoger gaan. op deze opties. En dan is dat 1500,- op de dekking, waarvan ik de aandelen dan wel moet leveren. Dus ik denk nog maar even afwachten, twijfel nog... en kan ze ook doorrollen.
valeo 325
2
quote:

wiegveld schreef op 15 februari 2023 12:30:

[...]
Klopt, en die regel is: laat je niets maar dan ook niets op de mouw spelden door PKKIE alias Pedro.
Dat kost je klauwen met geld.
Je krijgt wel veel ab tjes op dit bericht
Dus zal er wel een grond van waarheid in zitten
Ga zo door
Kruid
0
Validus
0
quote:

DeWalt schreef op 15 februari 2023 12:55:

De koers voor de jaarupdate was EUR24. En de jaarupdate was goed.

Een normaal denkend mens snapt dat de huidige koers lachwekkend is en houdt de stukken stevig vast.
Market Cap nu van 4,5 miljard met bijna 2 miljard cash op de bank toch?

Do the math!
DeZwarteRidder
1
quote:

Validus schreef op 15 februari 2023 14:37:

[...]
Market Cap nu van 4,5 miljard met bijna 2 miljard cash op de bank toch?

Do the math!
De schuld is ca 2,5 miljard, Slimpie.
Hendrik Roo
2
quote:

DeZwarteRidder schreef op 15 februari 2023 14:41:

[...]

De schuld is ca 2,5 miljard, Slimpie.
Daar heeft DZR natuurlijk gelijk. We zijn ongeveer schuldenvrij. De suggestie dat we 2,5 mld over hebben, is een verkeerde voorstelling van zaken.
Jimnotaris
0
Aaron Elstein crainsnewyork

In the Markets: Only an Uber-Lyft merger could drive out massive losses in ridesharing

If there’s a difference between an Uber or Lyft ride, I can’t tell. Whichever you call, it’s the same drivers in the same cars charging the same rates.

But Uber and Lyft aren’t the same at all, so far as the financial community is concerned. Uber has a $70 billion market valuation, but Lyft’s is less than $4 billion.

That’s striking, considering both are seeing ridership recover in New York, and at much faster rates than taxis, although it remains 15% below prepandemic levels. Both are also constantly nickel-and-diming drivers, who have been asking Albany to classify them as employees so they can get the right to unionize. And even after more than 10 years in business, neither Uber nor Lyft is remotely profitable.

It starts with Uber being bigger and more diverse because of its food delivery and trucking business. Its $32 billion in annual revenue is eight times larger than Lyft's; rideshare is the entire ballgame for Lyft. Uber operates in 72 countries, Lyft in the U.S. and Canada. It starts with Uber being bigger and more diverse because of its food delivery and trucking business. Its $32 billion in annual revenue is eight times larger than Lyft's; rideshare is the entire ballgame for Lyft. Uber operates in 72 countries, Lyft in the U.S. and Canada.

Ridesharing swamped the taxi business a decade ago and changed city living in really useful ways. Last week Uber said it surpassed 2 billion trips globally in a single quarter for the first time. New Yorkers e-hailed an Uber or Lyft more than 600,000 times in December, according to Taxi & Limousine Commission data, compared to waving down 100,000 cabs.

Even so, Uber still posted $500 million in net losses for 2022 and Lyft tallied up a $1.5 billion annual loss. Uber went public in 2019 at $45 a share and now trades for $34. Lyft went public at $72 a share and now trades for $10, meaning investors question whether ridesharing will be a viable business plan for a public company.

There is good reason to wonder.

[verwijderd]
1
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
DeZwarteRidder
0
quote:

kassa! schreef op 15 februari 2023 14:56:

[...]
Zoals altijd, een correcte reactie waarbij de geadresseerde in zijn waarde wordt gelaten.
Tot voor kort wist DZR geen eens wat een shorter was, gelukkig heeft ie bijgeleerd op het Shell forum. Denk dat ie hier ook nog veel gaat leren, geen schande want niemand heeft alle kennis in huis behalve het trio Bard, Ernie en ChatGPT.
Je mag geen leugens vertellen.......!!!

En op het Shell-forum kom ik bijna nooit.
[verwijderd]
2
quote:

DeZwarteRidder schreef op 15 februari 2023 14:59:

[...]

En op het Shell-forum kom ik bijna nooit.
Gelukkig niet, de keren dat je er komt word je afgeserveerd.
58.668 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 ... 2930 2931 2932 2933 2934 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 13:42
Koers 14,335
Verschil +0,235 (+1,67%)
Hoog 14,465
Laag 13,860
Volume 1.025.737
Volume gemiddeld 2.398.085
Volume gisteren 1.477.065

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront