Antonov « Terug naar discussie overzicht

Honda produktie 2003

15 Posts
xblue
7
Pøevrat v automatické pøevodovce nadohled Plynulý pøevod je technologie, kterou zatím masová výroba aut míjí. Velkou pøekážkou pro spolupráci s automobilovými giganty se zatím jeví neochota výrobcù odepsat investice do stávajících výrob automatických pøevodovek. O pøízeò automobilek se nyní ucházejí dvì rozdílné technologie nových automatických pøevodù, které si ale pro svá specifika asi do zelí moc nepolezou. První z nich, realizovaná britskou firmou Torotrak, využívá toroidálních (vzniknou osovým otáèením elipsy) diskù. Obecnou výhodou pøevodovky bez fixních pomìrù je snížení spotøeby minimálnì o 15 %. Je to dùsledek lepšího využití sil v automatické pøevodovce a lepší zpìtnou vazbou pøi ovládání plynového pedálu, kdy je toto spojeno pøímo s toèivým momentem a akcelerací a motor tak bìží na optimální otáèky. Toroidální pøevodovka je na svìtì již od poèátku minulého století, její realizaci však umožòují až technologie nedávné - speciální trakèní olej, který pod tlakem houstne, nové ocele a hlavnì elektronický øídící systém. (pokraèování) Srdcem pøevodovky je variátor, který sestává ze šesti válcù toèících se mezi dvìma disky, pøevodový pomìr se mìní zmìnou náklonu válcù vùèi diskùm. Válce a disky k sobì tlaèí hydraulika; dalším rysem Torotraku je planetové soukolí, které umožní vyhnout se spojce èi pøevodování "neutrálu", je li auto zastaveno. GM a Toyota po testech (prý vibrace) od licence upustili, Ford se stále rozhoduje. Firmì se však povedlo podepsat spolupráci s nejvìtším japonským výrobcem automatických pøevodovek, firmou Aisin. Nyní je vyvíjena tøetí generace pøevodovky a firma hodlá zavést vlastní omezenou produkci, pro pilotní a testovací aplikace. Velký trh pøedpokládá Torotrack v USA, kde je poèet i podíl "žravých" automatizovaných offroadù nejvìtší. Riziko toho, že plynulá pøevodovka je pro nìkteré øidièe nepohodlná, øeší firma pøevody simulujícím softwarem. Druhou technologii vyvíjí po 10 let francouzská firma Antonov a má ji na svìdomí její vynálezce Roumen Antonov. Tento si povšiml vlastnosti užití šnekových pøevodù, kdy vznikají síly, snažící se pøevod rozvolnit. Tyto síly úmìrné toèivému momentu motoru, využil Antonov k centrifugálnímu iniciování zmìny pøevodu, èímž obešel nutnost vysokotlakých hydraulických systémù, které užívají dnešní automaty. Výsledkem je pøevodovka, která je menší a levnìjší, než souèasné. Úspory paliva u šestirychlostní antonovovy pøevodovky jsou 13 - 33 % a cena výroby je polovièní. Neúspìšná licenèní výroba je již realizována v Indii. Antonov právì podepsal licence s Hondou a první auta jsou oèekávána v pùli roku 2003. Trh pro antonovovu pøevodovku je spíše u menších a lehèích aut, ale je možno ji užít u veškerých motorù.
[verwijderd]
0
ja goed zeg, je ziet het gelijk aan de koers, 1 minuut na het bericht springt de koers gelijk met 3 cent omhoog. Jammer dat ze daarna gelijk dicht gingen.
[verwijderd]
0
beste visser, veel berichten hier zijn in het engels, heb me daar dus in verdiept ook kwam er wel eens wat duits voorbij, ok arnie probeert het te begrijpen af en toe wat frans, gelukkig blauwe maandag frans gehad mot ik nou op leeftijd nog russisch of roemeens gaan leren doe me dat niet aan (lol) beetje korter, ik snap er geen bal van, helaas arnie ps heb je niet een uittrekseltje
[verwijderd]
0
Zeker aanbevolen, ondanks dat ik toch een klein schrijffoutje heb ondekt in dit alleszeggende bericht (LOL) gr Eddie
[verwijderd]
1
Maar ja, ik zeg altijd maar zo: zatím jeví výhodou pøevodovky,spojce èi pøevodování "neutrálu. Dan geen bericht. gr. Eddie
[verwijderd]
2
Antonov právì podepsal licence s Hondou a první auta jsou oèekávána v pùli roku 2003. Trh pro antonovovu pøevodovku je spíše u menších a lehèích aut, ale je možno ji užít u veškerých motorù. Niets geen Roemeens of Russisch, in helder Tsjechisch wordt hier uitgelegd dat Honda de schoorsteen bij Antonov zal laten roken vanaf 2003 ..... Maar dat wisten we toch al? Vraagje ter extra check aan de Parijsgangers: had de vestiging van Antonov aldaar wel een schoorsteen? (We moeten uiteindelijk Charts en Licentie ook overtuigen) :) :)
[verwijderd]
2
hmmmm zo had ik t nog nooit bekeken ..... automatické pøevodovce a lepší zpìtnou ...... dus als ik t goed begrijp kan t niet anders want even later zeg t artikel ...... minulého století, její realizaci však ..... Dus die optieregeling gaat lukken :-)))))))
[verwijderd]
0
Meneer Visser. U kent de regels inmiddels toch. Zonder bronvermelding hecht ik hier helemaal geen waarde aan, ze kunnen zoveel beweren.
[verwijderd]
0
Mijn Tsjechisch is belabberd, maar ik denk dat er meer over Torotrak verteld wordt dan over Antonov. Die groenige foto op deze site komt ook van de Torotrak website.
durobinet
0
Het wordt nu toch wel tijd dat de echte vertaler opstaat, anders krijgen we allerlei giswerk hetgeen Antonov geen recht doet. Wat hier staat, en dan beperk ik me tot het laatste gedeelte want de rest is promotie, is dat Antonov in 2003 Honda overneemt! :-)vr.gr. durobinet
[verwijderd]
0
Weliswaar meer dan 6 jaar geleden, maar voor de record" De naam Antonov is wel genoemd in een of andere tsjechische infomercial.

Succes

GH

quote:

xblue schreef:

Pøevrat v automatické pøevodovce nadohled Plynulý pøevod je technologie, kterou zatím masová výroba aut míjí. Velkou pøekážkou pro spolupráci s automobilovými giganty se zatím jeví neochota výrobcù odepsat investice do stávajících výrob automatických pøevodovek. O pøízeò automobilek se nyní ucházejí dvì rozdílné technologie nových automatických pøevodù, které si ale pro svá specifika asi do zelí moc nepolezou. První z nich, realizovaná britskou firmou Torotrak, využívá toroidálních (vzniknou osovým otáèením elipsy) diskù. Obecnou výhodou pøevodovky bez fixních pomìrù je snížení spotøeby minimálnì o 15 %. Je to dùsledek lepšího využití sil v automatické pøevodovce a lepší zpìtnou vazbou pøi ovládání plynového pedálu, kdy je toto spojeno pøímo s toèivým momentem a akcelerací a motor tak bìží na optimální otáèky. Toroidální pøevodovka je na svìtì již od poèátku minulého století, její realizaci však umožòují až technologie nedávné - speciální trakèní olej, který pod tlakem houstne, nové ocele a hlavnì elektronický øídící systém. (pokraèování) Srdcem pøevodovky je variátor, který sestává ze šesti válcù toèících se mezi dvìma disky, pøevodový pomìr se mìní zmìnou náklonu válcù vùèi diskùm. Válce a disky k sobì tlaèí hydraulika; dalším rysem Torotraku je planetové soukolí, které umožní vyhnout se spojce èi pøevodování "neutrálu", je li auto zastaveno. GM a Toyota po testech (prý vibrace) od licence upustili, Ford se stále rozhoduje. Firmì se však povedlo podepsat spolupráci s nejvìtším japonským výrobcem automatických pøevodovek, firmou Aisin. Nyní je vyvíjena tøetí generace pøevodovky a firma hodlá zavést vlastní omezenou produkci, pro pilotní a testovací aplikace. Velký trh pøedpokládá Torotrack v USA, kde je poèet i podíl "žravých" automatizovaných offroadù nejvìtší. Riziko toho, že plynulá pøevodovka je pro nìkteré øidièe nepohodlná, øeší firma pøevody simulujícím softwarem. Druhou technologii vyvíjí po 10 let francouzská firma Antonov a má ji na svìdomí její vynálezce Roumen Antonov. Tento si povšiml vlastnosti užití šnekových pøevodù, kdy vznikají síly, snažící se pøevod rozvolnit. Tyto síly úmìrné toèivému momentu motoru, využil Antonov k centrifugálnímu iniciování zmìny pøevodu, èímž obešel nutnost vysokotlakých hydraulických systémù, které užívají dnešní automaty. Výsledkem je pøevodovka, která je menší a levnìjší, než souèasné. Úspory paliva u šestirychlostní antonovovy pøevodovky jsou 13 - 33 % a cena výroby je polovièní. Neúspìšná licenèní výroba je již realizována v Indii. Antonov právì podepsal licence s Hondou a první auta jsou oèekávána v pùli roku 2003. Trh pro antonovovu pøevodovku je spíše u menších a lehèích aut, ale je možno ji užít u veškerých motorù.
[verwijderd]
2
quote:

Gung Ho schreef:

Weliswaar meer dan 6 jaar geleden, maar voor de record" De naam Antonov is wel genoemd in een of andere tsjechische infomercial.

Succes

GH

[quote=xblue]
Pøevrat v automatické pøevodovce nadohled Plynulý pøevod je technologie, kterou zatím masová výroba aut míjí. Velkou pøekážkou pro spolupráci s automobilovými giganty se zatím jeví neochota výrobcù odepsat investice do stávajících výrob automatických pøevodovek. O pøízeò automobilek se nyní ucházejí dvì rozdílné technologie nových automatických pøevodù, které si ale pro svá specifika asi do zelí moc nepolezou. První z nich, realizovaná britskou firmou Torotrak, využívá toroidálních (vzniknou osovým otáèením elipsy) diskù. Obecnou výhodou pøevodovky bez fixních pomìrù je snížení spotøeby minimálnì o 15 %. Je to dùsledek lepšího využití sil v automatické pøevodovce a lepší zpìtnou vazbou pøi ovládání plynového pedálu, kdy je toto spojeno pøímo s toèivým momentem a akcelerací a motor tak bìží na optimální otáèky. Toroidální pøevodovka je na svìtì již od poèátku minulého století, její realizaci však umožòují až technologie nedávné - speciální trakèní olej, který pod tlakem houstne, nové ocele a hlavnì elektronický øídící systém. (pokraèování) Srdcem pøevodovky je variátor, který sestává ze šesti válcù toèících se mezi dvìma disky, pøevodový pomìr se mìní zmìnou náklonu válcù vùèi diskùm. Válce a disky k sobì tlaèí hydraulika; dalším rysem Torotraku je planetové soukolí, které umožní vyhnout se spojce èi pøevodování "neutrálu", je li auto zastaveno. GM a Toyota po testech (prý vibrace) od licence upustili, Ford se stále rozhoduje. Firmì se však povedlo podepsat spolupráci s nejvìtším japonským výrobcem automatických pøevodovek, firmou Aisin. Nyní je vyvíjena tøetí generace pøevodovky a firma hodlá zavést vlastní omezenou produkci, pro pilotní a testovací aplikace. Velký trh pøedpokládá Torotrack v USA, kde je poèet i podíl "žravých" automatizovaných offroadù nejvìtší. Riziko toho, že plynulá pøevodovka je pro nìkteré øidièe nepohodlná, øeší firma pøevody simulujícím softwarem. Druhou technologii vyvíjí po 10 let francouzská firma Antonov a má ji na svìdomí její vynálezce Roumen Antonov. Tento si povšiml vlastnosti užití šnekových pøevodù, kdy vznikají síly, snažící se pøevod rozvolnit. Tyto síly úmìrné toèivému momentu motoru, využil Antonov k centrifugálnímu iniciování zmìny pøevodu, èímž obešel nutnost vysokotlakých hydraulických systémù, které užívají dnešní automaty. Výsledkem je pøevodovka, která je menší a levnìjší, než souèasné. Úspory paliva u šestirychlostní antonovovy pøevodovky jsou 13 - 33 % a cena výroby je polovièní. Neúspìšná licenèní výroba je již realizována v Indii. Antonov právì podepsal licence s Hondou a první auta jsou oèekávána v pùli roku 2003. Trh pro antonovovu pøevodovku je spíše u menších a lehèích aut, ale je možno ji užít u veškerých motorù.
[/quote]
Ha die Gung, het slimste mannetje van de klas.
Ik mag aannemen dat jij nu ook Antonovtjes in het bezit hebt en ik mag aannemen dat jij ze op 0,38 cent hebt gekocht, zo niet dan twijfel ik zeer aan je IQ.
Al die moeite de afgelopen jaren om Antonov in een kwaad daglicht te houden is toch te vergeefs geweest.
De komende weken zullen het bewijs leveren: resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst en die zinsnede heb jij altijd nou precies verkeerd gelezen en toegepast, n.l. dat het allemaal negatief moet zijn voor wat het resultaat betreft. Er zijn voorbeelden te over dat het ook anders kan uitpakken en Antonov is daar nu een mooi voorbeeld van.
10 jaar lang verguisd door allerlei bashers en zie zowaar het resultaat gloort.
Dus gooi die oude schoenendoos met je mooie infootjes maar gewoon weg.
Wat een negatieve moeite heb jij je de afgelopen jaren getroost. Je had beter die tijd met je vrouw, vriend, partner of kinderen kunnen doorbrengen, dan had je nog tenminste iets nuttigs gedaan.

De dag is dus nog niet om, ga lekker naar de dierentuin of zo. Aapjes kijken en zien hoe deze onbezorgd leven
15 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
874,79  +8,28  +0,96%  23 apr
 Germany40^ 18.161,70 +0,13%
 BEL 20 3.890,71 +0,71%
 Europe50^ 5.015,49 +0,15%
 US30^ 38.504,96 0,00%
 Nasd100^ 17.481,67 0,00%
 US500^ 5.069,70 0,00%
 Japan225^ 37.938,71 0,00%
 Gold spot 2.322,14 +0,00%
 EUR/USD 1,0708 +0,53%
 WTI 83,30 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +26,32%
BAM +4,73%
PROSUS +3,52%
ASMI +3,14%
JUST EAT TAKE... +3,10%

Dalers

RANDSTAD NV -7,22%
Akzo Nobel -6,93%
FASTNED -4,65%
NSI -3,89%
ArcelorMittal -2,65%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront