BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

September 2014

5.926 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 ... 293 294 295 296 297 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Mr. President schreef op 29 september 2014 18:26:

Wat voel ik me klote, niet omdat BAM zo giga gedaald is maar de wijze waarop. Niet een negatief bericht van BAM zelf maar een collega bouwer in VK die een winstwaarschuwing geeft zorgt er voor dat BAM bijna 9% in de min staat. En dat terwijl Balfour zelf 15% is gedaald!

Maar dan iets anders. Daalde Balfour ook toen BAM begin juli zo naar beneden knalde? Nee dus!! Balfour is toen nauwelijks van zijn plaats gekomen!! Het bewijst maar weer eens dat externe partijen (shorters) het koersverloop van BAM bepalen.
Klopt Pres, maar ik zeg het wel vaker, de beurs is niets meer voor de doorsnee particulier...... (heb het niet over de mensen hier, maar de particulier die zo maar wat aandelen koopt.. omdat rente zo laag is en de bank raad het hem of haar aan...en dan... na je werk, kom je thuis, schrik je je dood om koers, nu dik verlies, vrouw zegt: kap je nu eindelijk met dat aandelen geklooi!!
[verwijderd]
0
Misschien een tip om nooit met meer geld te beleggen dan dat je bereid bent om te verliezen. Anyway beleggen blijft grillig. Dat moet je op de koop toenemen. Op de langere termijn doen individuele aan- en verkoopadviezen van analisten er niet veel toe. Welk plan trek jezelf is waar het om gaat. En heb je ook een plan b,c,d etc.
€d_Modus Vivendi
1
GRONINGEN - Minister Schultz van Verkeer opent vandaag de nieuwe N33. Hoe zat het ook alweer met die weg?

Waar ligt de N33 eigenlijk?

De weg verbindt Assen met de Eemshaven en gaat onder andere langs Veendam en Zuidbroek.

Wat is er nou precies veranderd?

Op het traject tussen Assen en Zuidbroek liggen nu twee keer twee rijbanen. Vroeger waren dit eenbaanswegen. Daarnaast rijdt je nu via een klaverblad de A7 op bij Zuidbroek en is de aansluiting op de A28 bij Assen verbeterd.

Waarom is dit belangrijk?

De N33 stond bekend als de dodenweg. Het is een weg waar veel vrachtwagens met 80 kilometer per uur overheen rijden terwijl de maximumsnelheid 100 kilometer per uur is. Gehaaste automobilisten haalden deze vrachtwagens in waar dit niet mocht (en niet kon) met veel fatale ongelukken als gevolg. Dankzij de tweebaanswegen kunnen automobilisten veilig inhalen.

Hoeveel geld heeft dit gekost?

Het project kostte 200 miljoen euro. Onder andere de provincie Groningen en de provincie Drenthe en enkele gemeentes uit de buurt betalen mee.

Hoelang hebben de werkzaamheden geduurd?

In december 2005 werd besloten dat de weg verdubbeld moest worden. Op 15 februari 2013 begon BAM met de bouw. Op maandag 29 september opent minister Schultz de weg officieel. Dit is een half jaar eerder dan aanvankelijk was gepland.
Tiekoes1
0
Ik had een plan en een plan getrokken vrijdag verkocht 2,40 mij daaraan gehouden maar dat ik om 5,29 uur ze weer terug kon kopen had ik niet verwacht.
Ben eigenllijk een rustige belegger maar met Bam weet je het nooit nu en wil als ik werk niet hiermee bezig zijn morgen zie ik wel verder.
Wat is beleggen toch moeilijk maar vandaag was in mijn voordeel.
Het zijn je centjes dus opletten en laat het je niet afpakken.
manuss
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 29 september 2014 18:50:

GRONINGEN - Minister Schultz van Verkeer opent vandaag de nieuwe N33. Hoe zat het ook alweer met die weg?

Waar ligt de N33 eigenlijk?

De weg verbindt Assen met de Eemshaven en gaat onder andere langs Veendam en Zuidbroek.

Hoeveel geld heeft dit gekost?

Het project kostte 200 miljoen euro. Onder andere de provincie Groningen en de provincie Drenthe en enkele gemeentes uit de buurt betalen mee.

Hoelang hebben de werkzaamheden geduurd?

In december 2005 werd besloten dat de weg verdubbeld moest worden. Op 15 februari 2013 begon BAM met de bouw. Op maandag 29 september opent minister Schultz de weg officieel. Dit is een half jaar eerder dan aanvankelijk was gepland.
Dat is dus een mooi financieel voordeel voor de BAM-kas!!!
Erik9400
0
Samenvatting:

Heijmans - 1%

Hochtief: - 0.1%

Eiffage: - 0.6%

vinci: - 2%

Carillion: - 3%

BAM: -9 %!!!

Balfout - 15%

Sorry hoor maar deze daling slaat nergens op...heeft in ieder geval niets te maken met bam als bedrijf
Tiekoes1
0
Wat ik in het weekend bedoelde koop een boot er zijn prachtige beursgenoteerde(familie) bedrijven die sterk zijn Heiniken,Albers,Ten Cate TomTom en nog velen.
bammie
0
quote:

manusolie schreef op 29 september 2014 19:09:

[...] Dat is dus een mooi financieel voordeel voor de BAM-kas!!!
Ja geweldig nieuws en zou helemaal top zijn als de Overheid de rekeningen eens een keer op tijd betaald.
rationeel
0
Shorters zijn aan het afbouwen.Totale netto shortpositie op 29 september 2014: 3,59% . De CEO van Bam, de heer de VRIES, was tijdens het uitje voor de aandeelhouders afgelopen donderdag ook gewoon positief.
manuss
0

Ik verwacht morgenochtend het laatste PB'tje van Nico, dat hij zich niet kan
vinden in het onderstaand bericht........

"Midkapper BAM verloor 8,7% op €2,18, onder invloed van een winstwaarschuwing door een Britse bouwer."

"En dat van een winstwaarschuwing van BAM geen sprake is".

Een dergelijk berichtje is Nico ons wel verschuldigd na al die vervelende PB's die hij in het verleden over ons uitstrooide.
Ik hoop dat hij vanavond nog 1 keer op het BAM-forum gaat neuzen en mijn opmerking leest. Nico alvast bedankt en het ga je goed!

Morgen 10% erbij dankzij Nico!!!
john steed
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 29 september 2014 18:50:

GRONINGEN - Minister Schultz van Verkeer opent vandaag de nieuwe N33. Hoe zat het ook alweer met die weg?

Waar ligt de N33 eigenlijk?

De weg verbindt Assen met de Eemshaven en gaat onder andere langs Veendam en Zuidbroek.

Wat is er nou precies veranderd?

Op het traject tussen Assen en Zuidbroek liggen nu twee keer twee rijbanen. Vroeger waren dit eenbaanswegen. Daarnaast rijdt je nu via een klaverblad de A7 op bij Zuidbroek en is de aansluiting op de A28 bij Assen verbeterd.

Waarom is dit belangrijk?

De N33 stond bekend als de dodenweg. Het is een weg waar veel vrachtwagens met 80 kilometer per uur overheen rijden terwijl de maximumsnelheid 100 kilometer per uur is. Gehaaste automobilisten haalden deze vrachtwagens in waar dit niet mocht (en niet kon) met veel fatale ongelukken als gevolg. Dankzij de tweebaanswegen kunnen automobilisten veilig inhalen.

Hoeveel geld heeft dit gekost?

Het project kostte 200 miljoen euro. Onder andere de provincie Groningen en de provincie Drenthe en enkele gemeentes uit de buurt betalen mee.

Hoelang hebben de werkzaamheden geduurd?

In december 2005 werd besloten dat de weg verdubbeld moest worden. Op 15 februari 2013 begon BAM met de bouw. Op maandag 29 september opent minister Schultz de weg officieel. Dit is een half jaar eerder dan aanvankelijk was gepland.
...en een groot deel van het traject is al bijna een half jaar geopend. Mooi stukje werk. Maak er vaak gebruik van.
[verwijderd]
0
Ik zie vandaag als een rondje winstnemingen van een aandeel dat bijna 40% is gestegen in een kleine maand tijd. Herstel gaat toch nooit in een rechte streep, het blijft vallen en opstaan. Zeker met een aandeel als BAM waar omheen nog steeds een zweem van onzekerheid hangt. Dan worden de berichten van vandaag even aangegrepen om flink uit te verkopen. En wellicht dat de hedgies ook nog een duit in het zakje deden, zullen we wel zien.

Had gisteren al het idee dat vandaag richting zou worden gekozen. Helaas ging het omlaag. Ben er even uitgestapt op 2,27, maar zat er dan ook in voor gem. 2,05.
dree53
0
In een kwartier tijd ging het aandeel nog ff 9 cent naar beneden. dat is geen sterk signaal toch??
[verwijderd]
0
Chart Navigator - Midkapfondsen (selectie) week 39 - 26 september 2014
BAM - Dapper herstel

Enkele weken terug werd er gebodemd
op 1,65, de downswing werd keurig op -9
afgerond, waarna de RSI een upcross met
de O-lijn maakte dankzij een forse witte
candle. Er ging conform de spelregels van
mijn Dashboard Beleggen een rebound van
start, ofwel een opleving in de downtrend.
Fibonacci retracementgrenzen geven
daarbij aan tot hoever de opleving kan
reiken. In dit geval ligt er een weerstandzone
tussen 2,50 en 3,00. Al met al best veel
herstelruimte. Voor nu bezien hoeveel witte
candles er nog bijkomen voordat er getopt
gaat worden. De bulls zijn aan zet.
Koopjesjagers doen goede zaken. Zij
houden hun koopposities vast, maar
verzilveren hun winst bij een zwarte kaars.
[verwijderd]
0
ingestapt beneden de 2.20, maar weer uitgestapt rond de 2.25, vertrouwde het niet meer, je zag de koers weer omhoog gemanipuleerd worden om vervolgens de instappers weer met flinke dumpen te confronteren. Zeer link aandeel, dat nu door grotere speculanten beheerst wordt.
[verwijderd]
0
quote:

dree53 schreef op 29 september 2014 20:13:

In een kwartier tijd ging het aandeel nog ff 9 cent naar beneden. dat is geen sterk signaal toch??
dat is nou juist waar de shorts op uit zijn, deze daling slaat nergens en wat zou ik lachen als het morgen ochtend gelijk flink hoger opent een hoop angst hazen er uit, zolang die hier nog in zitten blijft het een speel bal.
wel jammer want koers was eindelijk wat tot rust gekomen.
gpjf
0
Blijf vol ongeloof kijken naar al die paniekverkopers. Natuurlijk als je met daytraden je geld wil verdienen,dan begrijp ik dat maar je laat je toch niet ophitsen door shorters die de koers lager manipuleren om je in onzekerheid te brengen en te laten verkopen? Zo'n daling als vandaag is nergens op gebaseerd en het signaal van de Engelse bouwer wordt gewoon gebruikt om de koers van een andere bouwer,die al in de afgelopen tijd ook op oneigenlijke gronden al was gedaald, weer opnieuw lager te zetten. Ik kan er met mijn pet niet bij.
5.926 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 ... 293 294 295 296 297 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 09:58
Koers 3,782
Verschil -0,048 (-1,25%)
Hoog 3,800
Laag 3,758
Volume 68.368
Volume gemiddeld 1.427.326
Volume gisteren 705.352

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront