TomTom « Terug naar discussie overzicht

Groeiaandeel TomTom (30 euro) met dividend

6.601 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 ... 327 328 329 330 331 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 25 november 2014 17:46:

We staan aan vooravond van overname TomTom door Apple !!


Acquisition: Apple moet kiezen tussen Tesla en TomTom (of niet)

Business: Waar praten wij van mogelijke overnames van Apple. Maar dit keer in de auto. Deze sector lijkt te veel analisten tot de nieuwe wegen die het bedrijf geen twijfel in snelweg worden in cash geld lenen kon.

Guillaume Serries

Door Guillaume Serries | Dinsdag, 25 November 2014

Immers, die kon aankondigen in 2005 dat het vak van Steve Jobs een belangrijke speler in de Telecom worden zou? Toen kwam de iPhone. En in 1999, die zag de acteur revolutie in de wereldmuziek? De iPod en iTunes is gebleken dat het mogelijk was.

Met betrekking tot de gebouwen, moet worden opgemerkt dat de belangstelling voor de toewijzing van het Apple-merk al als een belangrijke speler in de wereld van het rijden positioneert.



(Apple CarPlay, de mooie vreemdeling van het Apple-merk. Bron: Apple)

Placebase, C3 technologieën, Locationary, Hopstop.com, Embark en Broadmap, zo veel bedrijven in deze sector die worden doorgegeven onder de Apple Cup, zei analist Roger Lanctot, de stevige Strategy Analytics. ' De meest significante verandering vanaf 2013, echter, was de aankondiging van Apple CarPlay voor de integratie van de iPhones in auto's Opmerking t-het ook.

Echter, dit systeem is nog niet verzonden, en fabrikanten van auto ondergedompeld hun wapens.Audi, General Motors, Honda en Hyundai komen dus een overeenkomst met Google. Als voor Toyota, het geallieerde met IBM.

Maar in het verleden, het is al een ecosysteem dat in beweging zet. In Frankrijk verder telecommunicatie-exploitanten hun pionnen in deze sector, zoals Orange Business Services. Bewijs van de rage, van zijn kant, besloten de W3C op de standaardisering van het web naar de wereld van auto technologieën. Een buzz dat zelfs de initiatieven van de overheid geeft. Het ons vervoer faculteitsbestuur over de uitvoering vaneen wet die nodig heeft om te worden uitgerust met een aangesloten auto. En de beroemde Google auto versterkt deze beweging die zou een belangrijke hefboom van groei voor spelers in de IT en automotive voorwaarden.

In deze context van hyper-concurrentie, kan Apple rekenen op zijn buitengewone blijven cash om te krijgen wat het autonoom kan produceren. Datum, het heeft een cash flow van 155 miljard dollar, en de ongelijke credit toegang in zijn sector.

En Roger Lanctot denk dat TomTom, die volgens hem zou worden een belangrijk doelwit. Hij herinnerde eraan dat het bedrijf afgelopen jaren gezicht chronische moeilijkheden gevonden. Zijn camera Blue & Me, commercialiseren alleen in Europa met Fiat voertuigen op de markt gebracht, niet voldeed aan het verwachte succes.



(Toewijzing, sterke punt van TomTom.) Bron: TomTom)

Dus, het bedrijf financiën zijn meer dan kwaad, en TomTom is nu een software strategie om uit de sleur. TomTom dus richt zich op de verkoop van kaarten, software management en voorspellen van verkeer, lijkt alles met t - hij onderhandelde Cloud hoek.

Van haar kant is Apple de koning van de marketing van hardwareproducten perfect geïnterfacet met hun softwarelaag. Deskundigheid het heeft tot nu toe niet de gelegenheid gehad om naar voren gebracht in de automotive sector.

Roger Lanctot roept ook niet-officiële bronnen op het accrediteren van de stelling van een gemeenschappelijk werk realiseren in de afgelopen jaren tussen de twee merken. TomTom zou dus geholpen hebben Apple op het deel van de toewijzing (herinnerd katastrofisch Apple van plan is vroeg, en toeval of niet, van de last van Mappy door de stem van Pascal Thomas )).

Apple aan de andere kant profiteren de Bataafse business van haar managementexpertise met niet-cartografische gegevens, verbetering van de beheersinstrumenten verkeer.

Deze informele alliantie zou hebben geholpen limiet deel breuk en andere gezicht hier, de kaartservice op Internet van Nokia (nu Microsoft), waarin een cartografische kwaliteit hoger dan die van de Nederlanders.

Een volledige integratie van TomTom door Apple zou, volgens Roger Lanctot, "een verbetering van de coördinatie van cartografische data voor mobiel browsen en reclame.

Bovendien, terwijl het ontwikkelingspartnerschap van TomTom vandaag beperkt tot Volkswagen en Bosch is, een verlossing rebattrait kaarten in dit gebied, en zal leiden tot TomTom navigatie van interieur, gecontroleerd door Apple. Kortom, deal een win-win.

Met name Apple moet nu geconfronteerd met de gevolgen van haar reputatie als een vernieuwer. Tim Cook aangekondigd nieuwe functies voor 2014. Weinig hebben gezien. En op hetzelfde moment, Google in beslag genomen Nest, Facebook van WhatsApp en Oculus.

Van haar kant, Apple Apple aandelen tot 14 miljard dollar gekocht, quips Roger Lanctot. En Apple beleggers beginnen om te vinden de lange tijd die de verlossing van Beats voor $ 3 miljard verschijnen vluchtig. 'Niemand wil maken van Apple verwervingen van gek' zucht de analist, ' niemand behalve me. We hebben geprobeerd, en we vonden een andere.

"Ik denk dat Apple Tesla moet kopen" reageert in feite Jay pijl, in Business Insider.

Elektrische auto van het bedrijf geleid door Elon muskus heeft een marktkapitalisatie van ongeveer 30 miljard dollar, en Apple kan gemakkelijk dubbele zijn Californische buurman investeringsmogelijkheden, vertelt Jay Arrow



(De functie van de automatische piloot Tesla. Bron: Tesla)

Elon muskus heeft ook onlangs vermeld die hem het meest probleem stelde was het aanbod en de productie van de machines. Meer dan verzoek van klanten in ieder geval. "Ik respecteer enorm de industriëlen die kunnen produceren van geavanceerde producten, omdat een auto is samengesteld uit verscheidene duizend stukken", zei hij.

Zoals TomTom, Apple mei zitten kundig Tesla geven een know-how in de zaak volledig meester Tim Cook. "Als Tim Cook niet bestond, de iPad zou kosten $ 5000", verklaarde een paar jaar geleden een concurrent van Apple, Jay Arrow die voorspeld dat als Apple Tesla Motors gekocht, het zou kunnen meer voertuigen produceren rapporten.

Apple zou aan de andere kant de rente op de verlossing van Tesla voor voet aan de grond in de automotive wereld, net als een paar jaar geleden met muziek of telefonie. Jay Arrow opmerking op dit punt dat het maken van een auto was een ambitie van Steve Jobs. "Kijk op de auto-industrie in Amerika, het is verwant aan een tragedie. Die ontwerpen deze voertuigen? "bekritiseerde t - het alvorens te verdwijnen.

Met TomTom en Tesla Motors, kon Apple bereiken wat de oprichter van het bedrijf was in staat om te bereiken in zijn leven.


Onderwerp: Apple TomTom Auto

Guillaume Serries

Over Guillaume Serries

Guillaume Serries is journalist gespecialiseerd in professionele computing voor meer dan 10 jaar. Hij werkte aan de rol centraal ISD in de evolutie van het bedrijf, en met name op de concepten van bestuur.

www.zdnet.fr/actualites/acquisition-a...

over paar uurtjes is het morgen
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 12 november 2014 18:57:

[...]

Te beginnen in Audi:

TomTom (TOM2) heeft een multi-jaren overeenkomst met de Volkswagen-groep gesloten, een van's werelds toonaangevende autofabrikanten en de grootste autofabrikant in Europa. TomTom biedt verkeersinformatie voor ten minste twee miljoen voertuigen van de Volkswagen groep in Europa, Audi maakt het begin van het vierde kwartaal van 2014.

TomTom is een wereldleider op het gebied van verkeer en de metingen heeft de breedste base van real-time GPS wereld, die betrekking hebben op de huidige verkeerssituatie op alle wegen. TomTom verkeer meer congestie - met minder valse rapporten - dan elke andere concurrent, herkent en staat als een duidelijk beeld van de verkeersomstandigheden van tijdens elke reis.

Volkswagen en Audi bestuurder profiteert nu van de meest accurate service, zijn er op de markt, die betrekking hebben op meer dan 100 miljoen kilometer van weg. Navigatiesystemen kunnen voorstellen betrouwbare alternatieve routes en opslaan van vele uren van reistijd per jaar de automobilisten, alsook verminderen brandstofverbruik op hetzelfde moment actief.

"We zijn verheugd dat deze belangrijke samenwerking met Volkswagen kondigen groep, één van's werelds grootste autobouwers en te versterken als onze wereldwijde dominantie als een toonaangevende leverancier van navigatie technologie," zegt Harold Goddijn, CEO van TomTom. "TomTom heeft uitgevonden verkeersinformatie en efficiënte routering aangezien wij het vandaag kennen, en de ontwikkeling doorgezet. Het uitgebreide gebruik en de verdere ontwikkeling van TomTom verkeer zal helpen verminderen van de congestie en CO2-emissies in de toekomst en tegelijkertijd de veiligheid op de straten te verhogen.
Harold:
Graag ook aan aandeelhouders van TomTom uitnodiging versturen om Volkswagen-TomTom deal te vieren.
[verwijderd]
0
Big data deal TomTom-Apple gaat zijn vruchten afwerpen.

Volkswagen kan niet om TomTom heen.

Waar is het feestje ?

[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 26 november 2014 09:42:

Big data deal TomTom-Apple gaat zijn vruchten afwerpen.

Volkswagen kan niet om TomTom heen.

Waar is het feestje ?

'

Rij even naar de VW dealer om de hoek en kijk of er nu echt "iets" van TomTom in de nieuwe Passaat zit. Post je bevindingen op het forum (eventueel met een mooie foto) en je krijgt van mij een dikke AB.
Leeuw 007
0
Leeuw 007
0
In het filmpje wordt Google genoemd en niet TomTom.
Hoeft ook niet te praten over mij inspirator.
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 26 november 2014 17:42:

streetview is van Google
maps zijn van TomTom
Maps zijn in ieder geval niet van Google anders het wel in beeld gestaan.
Het logo van Google staat er nl altijd.
[verwijderd]
0

Apple Rumored to Replace Google as Default Browser in Safari

November 26, 2014 By Steve Parker

google as default browser

Google has been on Apple’s black list for some time now and talks are already underway between Apple, Yahoo and Bing to ensure a new default search provider for iPhones and iPads starting 2015. The company has already been attempting to replace Google as default browser by implementing Wolfram Aplha and Yelp services in Siri, but results weren’t satisfactory and Google often step in to supplement the two services.




Eddy Cue, senior VP of Internet Software and Services has been scheduling meetings with Yahoo and Bing representatives, seniors say, in a clear effort of broadening Apple’s horizon’s where search engines are concerned. Bing remains the search engine powering Siri’s voice on iPhones, iPads and in OS X Yosemite’s search feature, so it would seem that it has the upper hand.

And although Bing and Yahoo are both trying to land the partnership with Apple and end Google’s reign as default search engine, there are experts already wondering whether the tech giant won’t decide to walk a different path.

In fact, Apple has already been developing new algorithms for local search. The company’s servers have been identified as the place of origin for a new web-crawling bot which could only suggest that the tech giant might be planning on launching a completely new search engine by then.

Consumers rely heavily on local search before deciding to make purchases. Services like TomTom, Yelp, Localeze and Waze offer reviews and other important data which users take into consideration when making such purchases. In fact, a Google study suggested that 4 in every 5 consumers rely on search engines to provide local information. Additionally, local searches are also shown to lead to more purchases.

In the meantime, Apple has encouraged the use of their own mapping app to the detriment of Google Maps as the main navigation solution for iOS.

Granted, Apple hasn’t yet confirmed the rumors that other search engines could replace Google as default browser, but the contract between the two giants is coming to a close and a renewal doesn’t seem probable.

Despite the mystique surrounding this seemingly improbable renewal, one thing remains clear: not many companies would dare tackle what Google has built in decades of work, so if Apple does decide to ditch its default search engine, it will surely bring something completely unexpected to the table.
www.utahpeoplespost.com/2014/11/apple...
ischav2
3
quote:

Pexs schreef op 26 november 2014 09:47:

[...]'

Rij even naar de VW dealer om de hoek en kijk of er nu echt "iets" van TomTom in de nieuwe Passaat zit. Post je bevindingen op het forum (eventueel met een mooie foto) en je krijgt van mij een dikke AB.
Antwoord op je vraag:

www.autobild.de/artikel/vw-passat-con...

kunftig = voortaan
[verwijderd]
0
Hier de passage dan hoef je niet alles te lezen (AB van mij ischave)

neueste Generation der Navigationssysteme mit dem Internet verbunden, liefert nun Verkehrsinformationen in Echtzeit und führt so um Staus herum. Noch bezieht VW die Daten vom Anbieter Inrix, den auch Audi und BMW nutzen, wechselt künftig aber wie Mercedes zum niederländischen Spezialisten TomTom, der eine bessere Datenqualität verspricht. Doch nicht nur die Navigation ist auf dem neuesten Stand. Erstmals bietet Volkswagen in der Mittelklasse MirrorLink an. Das ist ein System, mit dem sich Apps von Smartphones auf dem Bildschirm des Autos darstellen und bedienen lassen. Das funktioniert momentan nur mit Geräten, die ein Android-Betriebssystem nutzen, bringt aber trotzdem eine Menge neuer Funktionen ins Auto.
ischav2
0
VW kiest duidelijk voor TT vanwege de superieure kwaliteit. Porsche en Audi vallen onder dezelfde paraplu en zullen zeer waarschijnlijk volgen. Voor nu nog geduld wat betreft de cijfers van TT: die zullen spoedig (2015) verbeteren.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

ischav2 schreef op 27 november 2014 10:13:

[...]

Antwoord op je vraag:

www.autobild.de/artikel/vw-passat-con...

kunftig = voortaan
deutlicher kann man nicht sein;danke sehr!
[verwijderd]
0
quote:

Vici schreef op 27 november 2014 10:33:

künftig vertaling = voortaan, vanaf nu. Goed nieuws dus. Met dank aan ischav2
Dank je, Ich bin kein Berliner ;-) Maar dat is dus idd goed nieuws
[verwijderd]
0
quote:

ischav2 schreef op 27 november 2014 10:26:

VW kiest duidelijk voor TT vanwege de superieure kwaliteit. Porsche en Audi vallen onder dezelfde paraplu en zullen zeer waarschijnlijk volgen. Voor nu nog geduld wat betreft de cijfers van TT: die zullen spoedig (2015) verbeteren.

Dank je ischav2 voor artikel
ischav2
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 27 november 2014 10:38:

[...]

deutlicher kann man nicht sein;danke sehr!
bitte sehr!
6.601 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 ... 327 328 329 330 331 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront