TomTom « Terug naar discussie overzicht

Nokia HERE te koop

4.995 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... 246 247 248 249 250 » | Laatste
WEBJE
0
pwijsneus
2
quote:

goudenleeuw schreef op 15 juli 2015 22:30:

Dank Xynix, nogmaals! Ik heb ervan geleerd en laat de waardering voor wat het is. Heeft momenteel geen concrete meerwaarde. Als de zaken staan te gebeuren die zijn geschetst dan gaan we er in mijn optiek heel veel profijt van hebben. Ik neem de aankomende weken de informatie van jou en Justin, Wies en anderen graag tot me om er meer van op te steken. Ik gun de meesten hier hun succes in dit waardevolle aandeel/bedrijf. Heel veel succes gewenst voor een ieder. Kijk uit naar de Q2 publicatie en wellicht een mooi nieuwtje volgende week, naast HERE. Prettige avond. Gr
Even tussen ons, zet even een kruisje in je agenda voor aanstaande dinsdag....dan zou er wel eens nieuws naar buiten kunnen komen!

Niet verder verspreiden aub, heb het uit zeer betrouwbare bron.

[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 15 juli 2015 22:27:

[...]
Ik snap dat je een bestiale fixatie hebt, maar wil je AUB de info die ik deel niet kwailificeren als "broodje aap" verhalen?!

Ik denk dat ik een integere poster ben die de grenzen probeert op te zoeken van wat ik wel/niet mag vertellen van zaken die ik in vertrouwen te horen krijg van mensen met direct zicht op de primaire business van TomTom. Ik ontkom er niet aan om daarbij soms zelf interpretaties te maken. Soms kies ik bewoordingen die de informatie moeilijk te herleiden maken naar de bronnen, die ik zeer dankbaar ben voor hun openhartigheid. Ik denk waardevolle informatie aan te leveren voor dit forum (waaronder de informatie dat er bijzonder weinig reden is om te twijfelen aan de relatie met VW) en suggereer niet om daar feilloos in te zijn. Ik doe het op "best effort" basis.

Ik weet bijvoorbeeld dat er een aantal cruciale toekomstgerichte activiteiten lopen met VW, maar ik ben niet zo idioot om die dusdanig concreet te benoemen dat mijn bronnen daar mogelijk last mee krijgen. Iets soortgelijks geldt voor mijn opmerking dat PND's bepaald nog niet zijn afgeschreven. Vaak kun je dat ook zelf wel beredeneren, maar ik heb concrete informatie om dat feitelijk te onderbouwen. Ik probeer me zo te gedragen dat er vertrouwen ontstaat in mijn uitspraken.

Ik ben eerlijk gezegd niet zo van gediend om me te laten schofferen door een inhoudsloze forumvervuiler.
Trek je niks van die Leeuw007 aan. Die weet bijna van elke post iets negatiefs te maken. Natuurlijk is een kritische noot af en toe goed maar dit afschilderen met een broodje aap verhaal slaat nergens op. Ik waardeer je posts zeker en ik denk vrijwel iedereen hier op het forum met mij.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
3
quote:

pwijsneus schreef op 15 juli 2015 22:38:

[...]

Even los van de persoon waar je op reageert. Maar dit is natuurlijk geen nieuws. Ik snap dat je alle mogelijke informatiebronnen probeert aan te boren, maar échte nieuwtjes krijg je te horen op een niveau waar jij en ik niet in thuis zijn.

TomTom heeft "toekomstgerichte activiteiten lopen met VW"....ja nogal wiedes!

"PND's zijn nog totaal niet afgeschreven"....ja nogal wiedes!! Dat is tommenog bijna de helft van de hele omzet!?!?! Die inkomsten van automotive MOET nu inderdaad snel gaan komen, we hebben net een kwartaaltje groei gezien na 7 jaar ofzo.

Eigen interpretaties in deze complexe wereld zijn vaak gevaarlijk xynix - ook al ligt het vaak voor het oog enorm voor de hand - je kunt jezelf aan het "mindfucken" zijn. Goed dat je Justin om ruggespraak vraagt.
Het "niet nogal wiedes" aspect van de informatie die ik heb is dat ik heel concreet man en paard zou kunnen noemen als dat mijn bronnen niet in gevaar zou brengen. Het gaat om heel concrete informatie uit de 1e of 2e lijn over daadwerkelijk plaatsvindende activiteiten. Dat zijn redenen waarom ik mij in ieder geval zelf niet zal laten foppen door welke bewust in de markt gezette misinformatie van welke mindfucker dan ook. Het enige waar ik me druk over hoef te maken is de balans tussen rendement en blootstelling aan "foute spelletjes" tijdens in mijn ogen onvermijdelijke zeer stevige koersstijging die er binnen een een jaar aan zit te komen, en mogelijk beduidend sneller. Ik zit er niet voor niets tot over mijn nek in.

Q2, HERE-ontknoping en IAA lijken de meest voor de hand liggende triggers voor de volgende sprong voorwaarts.

Overigens is het op een hoop vegen van "jij en ik" qua informatie-inwinning niet terecht. Vergeet niet dat dat ik uit de technologie regio Eindhoven kom, waar veel informele informatie uitwisseling plaatsvindt. Wat heb jij te melden? Bezoek jij Developers Days en Open Lectures? Welke andere dingen doe jij om informatie in te winnen?
Meryntje
1
quote:

xynix schreef op 15 juli 2015 22:27:

[...]
Ik snap dat je een bestiale fixatie hebt, maar wil je AUB de info die ik deel niet kwailificeren als "broodje aap" verhalen?!

Ik denk dat ik een integere poster ben die de grenzen probeert op te zoeken van wat ik wel/niet mag vertellen van zaken die ik in vertrouwen te horen krijg van mensen met direct zicht op de primaire business van TomTom. Ik ontkom er niet aan om daarbij soms zelf interpretaties te maken. Soms kies ik bewoordingen die de informatie moeilijk te herleiden maken naar de bronnen, die ik zeer dankbaar ben voor hun openhartigheid. Ik denk waardevolle informatie aan te leveren voor dit forum (waaronder de informatie dat er bijzonder weinig reden is om te twijfelen aan de relatie met VW) en suggereer niet om daar feilloos in te zijn. Ik doe het op "best effort" basis.

Ik weet bijvoorbeeld dat er een aantal cruciale toekomstgerichte activiteiten lopen met VW, maar ik ben niet zo idioot om die dusdanig concreet te benoemen dat mijn bronnen daar mogelijk last mee krijgen. Iets soortgelijks geldt voor mijn opmerking dat PND's bepaald nog niet zijn afgeschreven. Vaak kun je dat ook zelf wel beredeneren, maar ik heb concrete informatie om dat feitelijk te onderbouwen. Ik probeer me zo te gedragen dat er vertrouwen ontstaat in mijn uitspraken.

Ik ben eerlijk gezegd niet zo van gediend om me te laten schofferen door een inhoudsloze forumvervuiler.
Wederom een AB voor jou xynix als één van mijn preferred posters. Dankzij o.a. Jou zit ik zwaar in TomTom en heb dankzij jou m'n vbr afgebouwd met behulp van de door jou beproefde taktiek: melken en met de opbrengst van de melk nieuwe koeien kopen.

Hartelijke groet uit Grunn.
pwijsneus
4
quote:

xynix schreef op 15 juli 2015 23:19:

[...]
Het "niet nogal wiedes" aspect van de informatie die ik heb is dat ik heel concreet man en paard zou kunnen noemen als dat mijn bronnen niet in gevaar zou brengen. Het gaat om heel concrete informatie uit de 1e of 2e lijn over daadwerkelijk plaatsvindende activiteiten. Dat zijn redenen waarom ik mij in ieder geval zelf niet zal laten foppen door welke bewust in de markt gezette misinformatie van welke mindfucker dan ook. Het enige waar ik me druk over hoef te maken is de balans tussen rendement en blootstelling aan "foute spelletjes" tijdens in mijn ogen onvermijdelijke zeer stevige koersstijging die er binnen een een jaar aan zit te komen, en mogelijk beduidend sneller. Ik zit er niet voor niets tot over mijn nek in.

Q2, HERE-ontknoping en IAA lijken de meest voor de hand liggende triggers voor de volgende sprong voorwaarts.

Overigens is het op een hoop vegen van "jij en ik" qua informatie-inwinning niet terecht. Vergeet niet dat dat ik uit de technologie regio Eindhoven kom, waar veel informele informatie uitwisseling plaatsvindt. Wat heb jij te melden? Bezoek jij Developers Days en Open Lectures? Welke andere dingen doe jij om informatie in te winnen?
Ik kom uit dezelfde regio, en met de rest heeft niemand iets mee te maken. Verder ben ik iemand die, als die man en paard weet, ook man en paard noemt. Mocht ik niet willen delen, heb ik iets van better come in heavy, or come in not at all.
. Verder probeer ik me een beetje bescheiden op te stellen, wist niet dat mensen hier ronddwardelden bronnen hadden uit eerste lijn. Kan niets anders betekenen, dan dat Goddijn écht mee was op je concertreis. Maar dat was een aanname van mij, in die zin interpreteren jij en ik toch een heleboel. Assumpion is the mother of all fuck ups. Blijf in ieder geval reflectie zoeken bij iemand als Justin.

Tot nog toe heb ik niets nieuws gehoord, het enige nieuwe is dat je "bronnen" hebt die bijvoorbeeld een samenwerking met tesla, Bosch en TomTom suggereren. What's new? So what. Check mijn geheime bron, youtube:

m.youtube.com/watch?v=2i-t0C7RQWM

IAA staat in mijn agenda. Reden geef ik niet op, kijk gewoon naar alle persberichten van TT rondom mayor autoshows.

Maar vind het prima, alleen een tip van mij: als je niets over je bronnen kwijt wil, lul er dan ook niet over, maar vermeld info uit eigen naam. Net zoals ik.
[verwijderd]
0
Interessant artikel...

thenextweb.com/insider/2015/07/15/why...

Why Uber is buying map companies

Joel Zand by JOEL ZAND Tweet — 12h ago in INSIDER

This month, news broke that Uber acquired a significant chunk of Microsoft Bing’s mapping assets. This included about 100 employees and guesstimates of licensed intellectual property from the Redmond, Washington giant.

In March, Uber’s first mapping acquisition was San Jose-based deCarta. It paid an undisclosed sum for the company that helped power GM’s OnStar turn-by-turn navigation system.

Buying both of these map companies in three months was a smart move for a startup experiencing tremendous growth, and even fiercer competition.

Uber Acquired Mapping Companies to Improve Logistics
Uber is constantly testing and expanding the range of possibilities for customers to use its services.

But let’s be clear: Uber is not just a car ride service.

Fundamentally, it’s a localized logistics company on a massive global scale. Uber’s job listings literally say as much, telling prospective hires that perks include:

“The rare opportunity to change the world such that everyone around you is using the product you built. We’re not just another social web app, we’re moving real people and assets and reinventing transportation and logistics globally.”

Uber faces the same challenges that air traffic controllers and FedEx confront each day: how do you move people and things from point A to point J quickly, efficiently, safely, and effectively?

Solving these problems is something that Google already does for a hefty fee. It sells companies and organizations enhanced mapping solutions for shipping and logistics.

Why would Uber want to pay millions to depend upon Google for logistics, when it can buy mapping technology companies to solve these issues for it?

More Efficient Logistics Will Earn Uber Bigger Bucks
As TechCrunch’s Josh Constine recently observed, “[m]inutes, even seconds saved could add up to serious money” for car services. People who need a ride want it now, not five minutes from now. If they don’t find one quickly with one service, they’ll hail a traditional cab or try another like Lyft or Gett.

Naturally, Uber’s data team keeps track of how customers become impatient if they have to wait a long time for a ride. In January, the company noted that “[t]he longer Uber has been in a city, the less willing to wait for a car everyone becomes.”

But remember, getting cars for people isn’t Uber’s end game.

The bigger picture, according to CEO Travis Kalanick, is “clear[ing] out that dead time these drivers have, and get[ting] super-high utilization.” This ‘aha’ moment came after realizing that “math is [Uber’s] margins.”

Think about it: how motivated will Uber drivers be if they’re not already working on the next passenger pick-up, retail delivery, or food order? The more they work, the more they earn. More income for drivers means more revenue for Uber.

Uber is Broadening its Logistics and Delivery
From fancy food to cargo and condoms, Uber is wisely trying to fill every possible minute of a driver’s free time with opportunities for more products and services.

The service launched UberEATS in April to quickly deliver hungry customers assortments that range from banana pudding, kale with gazpacho, to ramen noodle burgers.

In January the company launched a moving and delivery service, Uber Cargo, in Hong Kong. Rates are based on the time that it takes to load and unload items from an Uber vehicle, plus travel time.

It briefly experimented with Uber Essentials in Washington, D.C. for local delivery of ‘everyday items’ with a 10-minutes or less delivery promise. In the tradition of failed same-day delivery service Kozmo.com, customers were able to get Diet Coke, condoms and Uber ping pong balls on a moment’s notice. Just like Kozmo, the service shut down.

While Uber is testing merchant deliveries for high-end retailers, like Tiffany, Hugo Boss, and Louis Vuitton, catering to the one percent of the one percent is not really scalable. The company’s discussions with Apple and Starbucks weren’t successful, as both companies chose Postmates for local delivery instead.

It’s baffling why the company has not yet partnered with pharmacy chains to bring customers their prescription drugs. Quite a few startups are already in the local medical marijuana delivery space.

Uber is Working On Autonomous Cars
Uber will likely combine the resources of Bing and deCarta to speed the deployment of its own fleet of self-driving cars. The company’s CEO made clear that if Tesla builds autonomous cars, he’d “buy all 500,000 that are expected to be produced.”


The company already has robotics centers in Pittsburgh and Uber’s new mapping tools will help them get self-driving cars further down that road.

In May, Uber acknowledged that a vehicle spotted in Pittsburgh with an “Uber Advanced Technologies Center” logo was part of the company’s “mapping, safety, and autonomy systems” research team.

Could Uber compete with Google’s autonomous cars? It makes perfect sense, even if Google Ventures invested $258 million in Uber two years ago.

Google Already Competes with Uber
Google is testing a ride-sharing service in Tel Aviv, Israel called RideWith. The service is billed as a “carpool powered by Waze.” It locates a commuter using Waze and the RideWith App, and only works with Android phones. Although slightly different, the service will still compete for commuters’ interest in Uber, Gett, and Lyft.

Bloomberg reported in February that Google was developing its own car service, that Google employees were testing it, and that “Uber executives have seen screenshots of what appears to be a Google ride-sharing app.”

The real question is who will win the bigger logistics battle.

Uber’s App Engagement Continues to Grow
Uber’s is growing like wildfire. With that upward trajectory, it makes sense to add an expanding variety of delivery options to users.

According to SimilarWeb’s Uber Android app data, the startup doubled its U.S. rates of Current Installs in the six-month period between December 2014 and May 2015.

During the same time period, Uber’s Install Rate grew more than 300 percent in India, while its DAU rate nearly quadrupled. With almost 60 percent of Indian mobile owners using Android OS, at the end of April, India had more than 973 million wireless subscribers. This means approximately 3.27 million people in India had Uber on their smartphones in April, with more than 550,000 using it daily.

That’s serious growth.
[verwijderd]
0
quote:

pwijsneus schreef op 16 juli 2015 07:01:

[...]

Ik kom uit dezelfde regio, en met de rest heeft niemand iets mee te maken. Verder ben ik iemand die, als die man en paard weet, ook man en paard noemt. Mocht ik niet willen delen, heb ik iets van better come in heavy, or come in not at all.
. Verder probeer ik me een beetje bescheiden op te stellen, wist niet dat mensen hier ronddwardelden bronnen hadden uit eerste lijn. Kan niets anders betekenen, dan dat Goddijn écht mee was op je concertreis. Maar dat was een aanname van mij, in die zin interpreteren jij en ik toch een heleboel. Assumpion is the mother of all fuck ups. Blijf in ieder geval reflectie zoeken bij iemand als Justin.

Tot nog toe heb ik niets nieuws gehoord, het enige nieuwe is dat je "bronnen" hebt die bijvoorbeeld een samenwerking met tesla, Bosch en TomTom suggereren. What's new? So what. Check mijn geheime bron, youtube:

m.youtube.com/watch?v=2i-t0C7RQWM

IAA staat in mijn agenda. Reden geef ik niet op, kijk gewoon naar alle persberichten van TT rondom mayor autoshows.

Maar vind het prima, alleen een tip van mij: als je niets over je bronnen kwijt wil, lul er dan ook niet over, maar vermeld info uit eigen naam. Net zoals ik.
AB pwijsneus, het wachten is nu op het antwoord waarin jij verweten wordt niets boeiends te melden.
NabeursInfoCorrectKaderen
0
quote:

pwijsneus schreef op 16 juli 2015 07:01:

[...]

Ik kom uit dezelfde regio, en met de rest heeft niemand iets mee te maken. Verder ben ik iemand die, als die man en paard weet, ook man en paard noemt. Mocht ik niet willen delen, heb ik iets van better come in heavy, or come in not at all.
. Verder probeer ik me een beetje bescheiden op te stellen, wist niet dat mensen hier ronddwardelden bronnen hadden uit eerste lijn. Kan niets anders betekenen, dan dat Goddijn écht mee was op je concertreis. Maar dat was een aanname van mij, in die zin interpreteren jij en ik toch een heleboel. Assumpion is the mother of all fuck ups. Blijf in ieder geval reflectie zoeken bij iemand als Justin.

Tot nog toe heb ik niets nieuws gehoord, het enige nieuwe is dat je "bronnen" hebt die bijvoorbeeld een samenwerking met tesla, Bosch en TomTom suggereren. What's new? So what. Check mijn geheime bron, youtube:

m.youtube.com/watch?v=2i-t0C7RQWM

IAA staat in mijn agenda. Reden geef ik niet op, kijk gewoon naar alle persberichten van TT rondom mayor autoshows.

Maar vind het prima, alleen een tip van mij: als je niets over je bronnen kwijt wil, lul er dan ook niet over, maar vermeld info uit eigen naam. Net zoals ik.
Ik ben dus zeker niet de enige die omslaat in de reacties. Laten we het gewoon bij feiten en onderbouwde concrete geruchten houden. Dat was eerst ook het geval voordat bepaalde mensen ineens inside info hadden.
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 15 juli 2015 22:27:

[...]

Ik weet bijvoorbeeld dat er een aantal cruciale toekomstgerichte activiteiten lopen met VW, maar ik ben niet zo idioot om die dusdanig concreet te benoemen dat mijn bronnen daar mogelijk last mee krijgen. Iets soortgelijks geldt voor mijn opmerking dat PND's bepaald nog niet zijn afgeschreven. Vaak kun je dat ook zelf wel beredeneren, maar ik heb concrete informatie om dat feitelijk te onderbouwen. Ik probeer me zo te gedragen dat er vertrouwen ontstaat in mijn uitspraken.

Ik heb uit de eerste hand vernomen dat er bij TT nog steeds gewerkt wordt en er dus activiteiten plaatsvinden.

Dat wilde ik graag even melden in MIJN jacht naar gemakkelijke AB'tjes
[verwijderd]
7
quote:

mevr. Riet van Milt schreef op 16 juli 2015 08:51:

[...]

Ik heb uit de eerste hand vernomen dat er bij TT nog steeds gewerkt wordt en er dus activiteiten plaatsvinden.

Dat wilde ik graag even melden in MIJN jacht naar gemakkelijke AB'tjes
Jammer dat u van die lange tenen heeft. Zodra iemand u een keer de maat neemt of u denkt dat dit gebeurd kan die des betreffende poster geen goed meer in uw ogen doen en heeft u de behoefte om dit continu met ons te delen.
Ook meet u met 2 maten. Zo verwijt u Cain dat hij toch weer komt posten terwijl hij had geschreven dat hij zou stoppen met posten. Ik zal uw geheugen even opfrissen, als Marie T hebt u precies hetzelfde gedaan om vervolgens met een andere naam terug te keren.

JanK en MM neemt u de maat met dat zij persoonlijke vetes uitvechten en wederom, de pot verwijt de ketel ...

U mag hierna weer van mij reageren wat u wilt, het zal bij mij geen reactie uitlokken en verder wens ik u een fijne en succesvolle dag.

Gerard
Meryntje
0
@xynix: Ik probeer me zo te gedragen dat er vertrouwen ontstaat in mijn uitspraken.

Mijn vertrouwen heb je.

Groet uit Grunn.
outofthebox
4
quote:

mevr. Riet van Milt schreef op 16 juli 2015 08:51:

[...]

Ik heb uit de eerste hand vernomen dat er bij TT nog steeds gewerkt wordt en er dus activiteiten plaatsvinden.

Dat wilde ik graag even melden in MIJN jacht naar gemakkelijke AB'tjes
Beste Riet,
Misschien wordt het tijd voor een nieuw alias, je vorige (Marie T) vond ik wat minder sarcastisch. De kans om weer met een schone lei te beginnen?
succes met je beleggingen.
[verwijderd]
0
quote:

outofthebox schreef op 16 juli 2015 09:05:

[...]
Beste Riet,
Misschien wordt het tijd voor een nieuw alias, je vorige (Marie T) vond ik wat minder sarcastisch. De kans om weer met een schone lei te beginnen?
succes met je beleggingen.

Marie kom d'r maar weer in!

Het kan toch niet waar zijn dat je zo vreselijk irritant door het leven wilt gaan als die mevrouw Van Milt, als Marie was je leuk, had komische bijdragen, maar dit lijkt echt nergens op! Ik heb het vermoeden dat we qua leeftijd niet veel schelen, maar zou niet zo verzuurd door het leven willen gaan als die Van Milt.

Laten we een bakkie doen, koekje erbij?

Iedereen een mooie dag en vast een heel fijn weekend,

Tini
DeZwarteRidder
0
Garmin houdt vast aan omzetdoel
Gepubliceerd op 16 jul 2015 om 13:20 | Views: 1.426

[13:20 - Garmin houdt vast aan omzetdoel]

SCHAFFHAUSEN (AFN) - Navigatiespecialist Garmin heeft de omzet in het tweede kwartaal zien dalen, maar houdt vast aan de verwachting dat de opbrengsten dit jaar uitkomen op 2,9 miljard dollar. De winst komt wel lager uit dan eerder gedacht, maakte de concurrent van TomTom donderdag bekend.

Garmin haalde in het tweede kwartaal volgens een voorlopige schatting een omzet van 770 à 775 miljoen dollar. Dat is 3 tot 8 miljoen dollar minder dan een jaar eerder. De definitieve kwartaalcijfers volgen op 29 juli.

De opbrengsten in het voor Garmin steeds belangrijkere fitness-segment namen vorig kwartaal minder sterk toe dan voorheen. Het bedrijf verwacht echter een verbetering in de tweede helft van dit jaar. De opbrengsten van fitnessproducten lopen daardoor dit jaar naar verwachting met 25 procent op.

Door negatieve wisselkoerseffecten en druk op de prijzen komt de winst naar verwachting lager uit dan een jaar eerder. Garmin rekent nu op een winst van 2,35 dollar per aandeel, tegen 3,10 dollar bij de vorige prognose.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 16 juli 2015 18:09:

Garmin houdt vast aan omzetdoel
Gepubliceerd op 16 jul 2015 om 13:20 | Views: 1.426

[13:20 - Garmin houdt vast aan omzetdoel]

SCHAFFHAUSEN (AFN) - Navigatiespecialist Garmin heeft de omzet in het tweede kwartaal zien dalen, maar houdt vast aan de verwachting dat de opbrengsten dit jaar uitkomen op 2,9 miljard dollar. De winst komt wel lager uit dan eerder gedacht, maakte de concurrent van TomTom donderdag bekend.

Garmin haalde in het tweede kwartaal volgens een voorlopige schatting een omzet van 770 à 775 miljoen dollar. Dat is 3 tot 8 miljoen dollar minder dan een jaar eerder. De definitieve kwartaalcijfers volgen op 29 juli.

De opbrengsten in het voor Garmin steeds belangrijkere fitness-segment namen vorig kwartaal minder sterk toe dan voorheen. Het bedrijf verwacht echter een verbetering in de tweede helft van dit jaar. De opbrengsten van fitnessproducten lopen daardoor dit jaar naar verwachting met 25 procent op.

Door negatieve wisselkoerseffecten en druk op de prijzen komt de winst naar verwachting lager uit dan een jaar eerder. Garmin rekent nu op een winst van 2,35 dollar per aandeel, tegen 3,10 dollar bij de vorige prognose.

De winst komt wel lager uit dan eerder gedacht, maakte de concurrent van TomTom donderdag bekend.

Wat houdt dat dan concreet in voor TomTom, dat de cijfers van TomTom nog slechter zijn?
4.995 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... 246 247 248 249 250 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront