TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM SEPTEMBER 2015

4.651 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 229 230 231 232 233 » | Laatste
mjmj
0
quote:

me and myself schreef op 31 augustus 2015 10:00:

Man iedereen navigeert met een telefoon van 5 inch of meer. Sygic world heb je al voor 20 euro met levenslange updates. Zie er zoveel mensen met rijden. Tomtom zal voor eeuwig een bedrijfje blijven waarvan Wesley Sneijder zou zeggen ik verdien zelfs nog meer.
Steekproef van n=1?
Erik9400
0
quote:

me and myself schreef op 31 augustus 2015 10:00:

Man iedereen navigeert met een telefoon van 5 inch of meer. Sygic world heb je al voor 20 euro met levenslange updates. Zie er zoveel mensen met rijden. Tomtom zal voor eeuwig een bedrijfje blijven waarvan Wesley Sneijder zou zeggen ik verdien zelfs nog meer.
Lol.... inderdaad met I Phone met tt kaarten
[verwijderd]
1
9 is de top. De 8 gaat binnenkort weer aangevallen worden. En dan staat het nog veel te hoog. Tomtom wil gewoon zelfstandig blijven en zo doorhobbelen totdat Google er korte metten meemaakt. En Tomtom echt op zijn rug ligt .
mjmj
0
quote:

me and myself schreef op 31 augustus 2015 10:16:

9 is de top. De 8 gaat binnenkort weer aangevallen worden. En dan staat het nog veel te hoog. Tomtom wil gewoon zelfstandig blijven en zo doorhobbelen totdat Google er korte metten meemaakt. En Tomtom echt op zijn rug ligt .
Veldonderzoek van n=1?
[verwijderd]
1
www.tu-auto.com/europe/index.php

TU-Automotive Europe (formerly Telematics Munich) is Europe's largest conference & exhibition dedicated to the future of auto mobility.

The agenda and speaker line-up for 2015 has just been launched. There is no other event in Europe that will cover connectivity, future mobility and the path from ADAS to autonomy as thoroughly and with the level of speakers as TU-Automotive Europe!

Congres 2-3 november in Stuttgart. Spreker o.a. Peter Frans Pauwels
Co-founder & Head of Product Innovation
TomTom
[verwijderd]
0
quote:

Vici schreef op 31 augustus 2015 10:30:

www.tu-auto.com/europe/index.php

TU-Automotive Europe (formerly Telematics Munich) is Europe's largest conference & exhibition dedicated to the future of auto mobility.

The agenda and speaker line-up for 2015 has just been launched. There is no other event in Europe that will cover connectivity, future mobility and the path from ADAS to autonomy as thoroughly and with the level of speakers as TU-Automotive Europe!

Congres 2-3 november in Stuttgart. Spreker o.a. Peter Frans Pauwels
Co-founder & Head of Product Innovation
TomTom
Voor mijn smaak zou Pieter Geelen een nog betere spreker zijn. Ik vond zijn presentatie bij de lancering van de Bandit zeer indrukwekkend. Maar ja, toen moest Peter Frans de Bandit presenteren, wat hij met veel enthousiasme deed. Dus wellicht is het onterecht dat ik denk dat hij het minder zou doen dan Pieter.
[verwijderd]
1
quote:

xynix schreef op 31 augustus 2015 10:38:

[...]
Voor mijn smaak zou Pieter Geelen een nog betere spreker zijn. Ik vond zijn presentatie bij de lancering van de Bandit zeer indrukwekkend. Maar ja, toen moest Peter Frans de Bandit presenteren, wat hij met veel enthousiasme deed. Dus wellicht is het onterecht dat ik denk dat hij het minder zou doen dan Pieter.
@Xynix, Hij gaat hier over spreken:

Create The Maps of Tomorrow With Car Sensor Data
Community input has always been useful in making maps and connected services like traffic. Now, cars are becoming packed with sensors, bringing the opportunity to take the community feedback loop to a new level.

Hear what role active and passive community input can play in making maps and services
Understand what platforms are needed to create high-quality real-time products efficiently
Learn how TomTom enhances its platforms to leverage car sensor data
[verwijderd]
0
quote:

Vici schreef op 31 augustus 2015 10:44:

[...]
@Xynix, Hij gaat hier over spreken:

Create The Maps of Tomorrow With Car Sensor Data
Community input has always been useful in making maps and connected services like traffic. Now, cars are becoming packed with sensors, bringing the opportunity to take the community feedback loop to a new level.

Hear what role active and passive community input can play in making maps and services
Understand what platforms are needed to create high-quality real-time products efficiently
Learn how TomTom enhances its platforms to leverage car sensor data
Pieter is inderdaad meer de man van big data en algoritmen. Dus lijkt Peter Frans voor sensoren (i.s.m. Bosch) inderdaad de logischere keuze. Dat zijn immers "producten". Maar zou TomTom daar dan ook "productmatig" bij betrokken zijn?

Vici, echt top hoe jij bijdraagt aan dit forum. Ik ben echt heel blij met alle info die jij aanreikt. Dus maar weer even een AB-tje tussendoor.

En ondertussen straalt de koers uit dat "men" zich er van bewust is dat we de goed nieuws weken in gaan. Maar het volume is wel flinterdun.
[verwijderd]
0
Ja die nauwere samenwerking met Bosch is, volgens mijn bescheiden mening, een hele goede zet geweest.

Hier zie je waarmee Bosch bezig is op het gebied van automative solutions.
Test auto's": Volkswagen Passat, Mercedes, Tesla, Audi, etc.
Een leuk artikel met veel foto's, wel even doorscrollen naar beneden.

paultan.org/2015/08/30/2015-bosch-int...
[verwijderd]
0
quote:

R8GT schreef op 31 augustus 2015 08:29:

wat mij helemaal niet zint is dat de Duitsers voor een defensieve move op Here vervelend strategisch bezig zijn en dat terwijl ze officieel nog niet eens eigenaar zijn.
dat hebben we hier op t forum allemaal zwaar verkeerd gelezen

ik denk dat Goddijn de tent prima heeft gedraaid, maar zwaar te kort komt op strategisch niveau, ik hoop dat de adviezen die hij krijgt ter harte neemt en zich niet vergaloppeert , er kan zo maar een 2e Google periode aankomen voor TT als hij niet oppast.
TT moet nu ijzersterke allianties aangaan en niet op contract basis, maar op equity basis, een contract means shit, die hebben allemaal een houdbaarheidsdatum.
TT zal vooralsnog als Hedge voor autofabrikanten gebruikt worden die nog niet zeker zijn of ze met Here zullen meedoen, maar hoe meer zich aansluiten bij de Duitsers, hoe moeilijker TT het gaat krijgen.

TT neemt een mega risico door niet van dit momentum in de sector gebruik te maken het aandeel naar een hoger plateau te tillen, zodat er een buffer ontstaat, ik hoop dat JdM dit inziet.

voorlopig ligt er een betonnen dak boven het aandeel op 10 euro, dat is de penalty als je uit een range breekt en Ja , niet aan de bovenkant zoals wij allen hadden verwacht, Neen aan de onderkant.

dat dak gaan we niet breken met een Geit met een nieuw fitness bandje om zijn poot of een selfie van breedlachende aandeelhouders op een Beurs.
"We allemaal" vind ik wat zwaar uitgedrukt.

Ik denk dat TT nog wel wat tijd heeft om zaken te doen, net als jij hoop ik echter dat ze het huidige momentum niet onbenut zullen laten.

Verder kan ik me niet zo druk maken; als deze koers (of liefst hoger) over 3 weken nog op het bord staat is er voor mij geen man over boord.

PS

TT beleggers zijn kennelijk dusdanig opgewonden dat het augustusdraadje op 31 augustus al wordt verruild voor een september variant. Zegt misschien ook wel wat ;)
Dokus
0
quote:

casalinga schreef op 31 augustus 2015 10:45:

www.tu-auto.com/europe/index.php

Belangrijker nog m.i.: Afwezigheid van Here !
daimler, bmw aanwezig dus ook HERE
[verwijderd]
1
Bmw en Audi en Daimler kiezen niet voor niks voor Here. Andere auto fabrikanten zullen aansluiten bij deze e luxe merken. Zelfrijdend zal vooral in Luxe autos gaan plaatsvinden en niet in de Renault Clio met TT. Bovendien hebben deze 3 merken heel veel cash. Tomtom heeft niet veel cash zeker niet voor het dure zelfrijdend rijden.
[verwijderd]
0
quote:

Dokus_ schreef op 31 augustus 2015 11:50:

[...]

daimler, bmw aanwezig dus ook HERE
Here is nog steeds van Nokia hoor die deal is nog lang niet afgerond..
[verwijderd]
0
quote:

me and myself schreef op 31 augustus 2015 12:27:

Bmw en Audi en Daimler kiezen niet voor niks voor Here. Andere auto fabrikanten zullen aansluiten bij deze e luxe merken.
Goh dat jij dat allemaal al weet,knap hoor..
Orginal
0
Zo de laatste 200 K aandelen verkocht. Ben eindelijk af van mijn Tom2 aandelen.
Nu al 1 % winst in BAM. Bij Tom2 moet je er een week voor wachten. Never again..
[verwijderd]
0
quote:

Orginal schreef op 31 augustus 2015 12:33:

Zo de laatste 200 K aandelen verkocht. Ben eindelijk af van mijn Tom2 aandelen.
Nu al 1 % winst in BAM. Bij Tom2 moet je er een week voor wachten. Never again..
Knap hoor dat op een omzet van 341 k jij je 200 k aandelen verkoopt zonder dat de koers inklapt..
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 31 augustus 2015 11:04:

[...]
Pieter is inderdaad meer de man van big data en algoritmen. Dus lijkt Peter Frans voor sensoren (i.s.m. Bosch) inderdaad de logischere keuze. Dat zijn immers "producten". Maar zou TomTom daar dan ook "productmatig" bij betrokken zijn?

Vici, echt top hoe jij bijdraagt aan dit forum. Ik ben echt heel blij met alle info die jij aanreikt. Dus maar weer even een AB-tje tussendoor.

En ondertussen straalt de koers uit dat "men" zich er van bewust is dat we de goed nieuws weken in gaan. Maar het volume is wel flinterdun.
En ondertussen straalt de koers uit dat "men" zich er van bewust is dat we de goed nieuws weken in gaan

Hè?
Orginal
0
quote:

TKR schreef op 31 augustus 2015 12:37:

[...]
Knap hoor dat op een omzet van 341 k jij je 200 k aandelen verkoopt zonder dat de koers inklapt..
Heb ik in 4 keer gedaan vanaf afgelopen donderdag.
[verwijderd]
0
quote:

Hik schreef op 31 augustus 2015 12:39:

[...]

En ondertussen straalt de koers uit dat "men" zich er van bewust is dat we de goed nieuws weken in gaan

Hè?
Ik voel de straling en heb overal natte plekken.
4.651 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 229 230 231 232 233 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront