Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Onlinebroker DeGiro zet opmars voort'

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 februari 2016 16:52
    Helaas geen goede broker.
    Als er een probleem komt dan zijn zij niet thuis en word je doorverwezen naar de uitgevende instelling (bij turbo's is dit dus naar de bank verwezen omdat zij alleen maar doorgeeflijk zijn)
    Daarbij klopt de administratie niet van degiro, heb momenteel een issue
    wat betreft een stop-los order die uitgestopt was(een turbo)
    Er werd meer van mijn rekening afgeschreven als ddat de positie gekocht was.
    Naar navraag (is al ruim een maand bezig)krijg ik steeds ontwijkende antwoorden van deze mensen.
    Heb ze nog 2 weken gegeven voor een reactie, als deze niet komt ga ik ermee naar de VEB.
    Zorg ervoor dat je een screendump maakt van de gegevens zodat dit later terug te herleiden is.
  2. tijgertje 16 1 februari 2016 18:15
    Hopelijk wordt de website snel beter want inloggen op de webtrader.degiro.nl werkt niet bij mij en log ik in via de Duitse versie van de giro en dat klikt wel ...en daar staat het woordje trader niet tussen . De Giro weet dat van mij maar kan er niets aan doen of ik moet een andere computer gebruiken nu werk ik met een eepad van Asus met de Android versie .
  3. [verwijderd] 1 februari 2016 20:44
    quote:

    tijgertje 16 schreef op 1 februari 2016 18:15:

    Hopelijk wordt de website snel beter want inloggen op de webtrader.degiro.nl werkt niet bij mij en log ik in via de Duitse versie van de giro en dat klikt wel ...en daar staat het woordje trader niet tussen . De Giro weet dat van mij maar kan er niets aan doen of ik moet een andere computer gebruiken nu werk ik met een eepad van Asus met de Android versie .
    probeer eens via google chrome dat ws wel gewoon goed.
    had hetzelfde nl
  4. Bonost 1 februari 2016 21:30
    Geen echte problemen met DeGiro om in te loggen. Niet via de PC en niet via de telefoon.
    En heb juist ervaringen dat de helpdesk zeer goed functioneert. Tenminste bij mij zijn voor die drietal keer in twee jaar tijd de verschillen in de boekingen altijd gehonoreerd en rechtgetrokken.
    Verder geen behoefte aan de stockdividend, maar die optie mag voor mij best komen. Maar ik heb liever cash, zodat ik weer een ander aandeel kan opnemen in mijn portefeuille en daarmee telkens voor een betere spreiding zorg.
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links