Euronav « Terug naar discussie overzicht

Forum geopend voor Euronav

19.290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 961 962 963 964 965 » | Laatste
Rob 74
0
quote:

tedje007 schreef op 14 februari 2016 12:49:

31 maart volgens hun website. Zie nog geen dividend kalender staan op hun website
Bedankt weet je hoeveel dividend ze geven?
[verwijderd]
0
Toch een verdomd volatiel aandeel , van 10 weer naar 9,63 , en om welke reden ???
Op deze manier kan het nooit naar 16 euro.

Wat ik niet begrijp is dat het aandeel eerst 10 staat en er een tijdje later weer vlot verkopers zijn tegen 9,63 , dat is toch onbegrijpbaar....
aossa
0
Wetende dat er nog een mega-coupon van het aandeel gaat geknipd worden...

PS. in Iran is de eerste tanker, sinds lang, dit week-end volgetankd en vertrokken naar Europa. Ik weet niet of het een EURONAV tanker is, Het is alleszins een gecharterde.
deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland...
[verwijderd]
0
quote:

aossa schreef op 16 februari 2016 16:56:

Wetende dat er nog een mega-coupon van het aandeel gaat geknipd worden...

PS. in Iran is de eerste tanker, sinds lang, dit week-end volgetankd en vertrokken naar Europa. Ik weet niet of het een EURONAV tanker is, Het is alleszins een gecharterde.
deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland...
Heb ook niet kunnen terugvinden dat het er ééntje was van Euronav.
[verwijderd]
0
quote:

aossa schreef op 17 februari 2016 00:01:

Iran heeft 15 VLCC tankers voorradig om opnieuw in te zetten...
www.euronav.com/Documents/IR/Presenta...
zie page 11: neutral impact
Bedankt aossa. Ik zie eigenlijk wel een goede toekomst voor Euronav, maar de volaliteit van dit aandeel kan me soms angst aanjagen ( bijv gisteren ) enige zekerheid heb je niet meer, eerst sterk naar omhoog en plots lijkt men bereid om veel lager te verkopen.
Ik kan niet begrijpen wat hier achter steekt. Iemand die plots veel lager gaat verkopen, maakt in ieder geval toch veel minder winst ?
De daling van de olieprijs was zelfs goed voor Euronav en schijnbaar heeft men het nog niet begrepen want toen gisteren de olie begon te zakken begon de koers af te kalven.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Sky-jumper schreef op 17 februari 2016 11:47:

Zijn de shorters gaan slapen ??? Weinig volume en geen 2K dump-orders.

Ik hoop dat er binnenkort een short-squeeze komt. Mijn inziens staat het aandeel fel onder zijn waarde.
objectief
0
quote:

Timmy. schreef op 18 februari 2016 15:22:

[...]

Ik hoop dat er binnenkort een short-squeeze komt. Mijn inziens staat het aandeel fel onder zijn waarde.
Wat is waarde in deze specifieke sector....kijk naar de concurrenten TNK, NAT etc.
TNK kwam vandaag met winstcijfers over het laatste kwartaal..0,10 ct onder de verwachtingen, maar wel enorme omzetstijging en k/w 3. Deze aandelen worden extreem laag gewaardeerd of dit terecht is zal de toekomst uitwijzen.
[verwijderd]
0
Heb gemerkt dat het algoritmisch verkooporder van 2K weer de kop op steekt, we gaan weer naar beneden, we zullen die computer eens moeten saboteren.
[verwijderd]
0
quote:

Gordon_Gekko! schreef op 18 februari 2016 16:10:

het aandeel is bijna net zo dood als dit forum...
Dood is het zeker niet, maar je weet nooit hoe je moet reageren, ofwel verkoop je te vroeg ofwel koop je veel te hoog terug. Zeer volatiel aandeel en je kunt er geen reden aan vastknopen.
Biobert
0
quote:

fred12345 schreef op 18 februari 2016 15:34:

[...]

Wat is waarde in deze specifieke sector....kijk naar de concurrenten TNK, NAT etc.
TNK kwam vandaag met winstcijfers over het laatste kwartaal..0,10 ct onder de verwachtingen, maar wel enorme omzetstijging en k/w 3. Deze aandelen worden extreem laag gewaardeerd of dit terecht is zal de toekomst uitwijzen.
Extreem laag gewaardeerd, maar als er daadwerkelijk een recessie komt dan gaat het aandeel nog veel verder omlaag. In de zomer van 2011 ging Euronav van 12,50 naar een dieptepunt van 2,50 en dat wil je liever niet meemaken. Vandaar dar veel beleggers nu liever uitstappen dan instappen.
objectief
0
quote:

Biobert schreef op 18 februari 2016 21:10:

[...]

Extreem laag gewaardeerd, maar als er daadwerkelijk een recessie komt dan gaat het aandeel nog veel verder omlaag. In de zomer van 2011 ging Euronav van 12,50 naar een dieptepunt van 2,50 en dat wil je liever niet meemaken. Vandaar dar veel beleggers nu liever uitstappen dan instappen.
@Biobert: Dit is weer totale onzin, de situatie tussen toen en nu is totaal verschillend...verdiep je eerst in de merites van een bedrijf.
jessebrown
0
quote:

fred12345 schreef op 19 februari 2016 08:30:

[...]

@Biobert: Dit is weer totale onzin, de situatie tussen toen en nu is totaal verschillend...verdiep je eerst in de merites van een bedrijf.
Deze persoon heeft groot gelijk met zijn berichtgeving t.a.z.Euronav en de
gehele tankervaart wereldwijd,er heerst een enorme angst voor een global recessie
de opslag tanks wereldwijd zitten overvol,het is een kwestie van tijd en dan zal er
melding komen uit de tankervaart,dat deze vessel niet meer uitvaren omdat ze de olie niet meer kwijt kunnen,schepen in de mottenballen.
[verwijderd]
0
quote:

kusadasi schreef op 19 februari 2016 12:21:

[...]Deze persoon heeft groot gelijk met zijn berichtgeving t.a.z.Euronav en de
gehele tankervaart wereldwijd,er heerst een enorme angst voor een global recessie
de opslag tanks wereldwijd zitten overvol,het is een kwestie van tijd en dan zal er
melding komen uit de tankervaart,dat deze vessel niet meer uitvaren omdat ze de olie niet meer kwijt kunnen,schepen in de mottenballen.
In ieder geval stijgt het aandeel niet. Dit is één van de lastigste aandelen om in te beleggen, veel te volatiel geholpen door die vervelende 2000 stuks verkooporders van de shorters kl.... zakken.
[verwijderd]
0
Aandeel mag precies niet meer hoger gaan dan 9,76 dan onmiddelijk 2K in de laat.
objectief
0
quote:

kusadasi schreef op 19 februari 2016 12:21:

[...]Deze persoon heeft groot gelijk met zijn berichtgeving t.a.z.Euronav en de
gehele tankervaart wereldwijd,er heerst een enorme angst voor een global recessie
de opslag tanks wereldwijd zitten overvol,het is een kwestie van tijd en dan zal er
melding komen uit de tankervaart,dat deze vessel niet meer uitvaren omdat ze de olie niet meer kwijt kunnen,schepen in de mottenballen.
Warrig verhaal...begrijp de inhoud niet.
LeonVo
0
De Iraanse tankers zijn altijd actief geweest. Transporteerden olie naar landen die niet aan de boycot meededen.
Weerstand Eurn (Nyse) is $ 10,02.
aossa
0
quote:

LeonVo schreef op 19 februari 2016 17:52:

De Iraanse tankers zijn altijd actief geweest. Transporteerden olie naar landen die niet aan de boycot meededen.
Weerstand Eurn (Nyse) is $ 10,02.
Iran:

Part of fleet been trading with Far East during sanctions period

Production ramp up uncertain but more supply could hit oil price

Overall impact limited
-
insurance of Iranian vessels unclear

Iranian fleet re-admittance to global fleet – neutral impact

17 VLCCs trading during sanctions to China, Turkey, India, Taiwan? Syria, S Korea & Japan

7 VLCCs been on storage

8 VLCCs been on storage near 3rd special survey

8 VLCCs full time storage

Only net 15 VLCCs likely to re-enter global commercial fleet
19.290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 961 962 963 964 965 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 22 apr 2024 17:35
Koers 15,300
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 15,410
Laag 15,180
Volume 24.422
Volume gemiddeld 226.295
Volume gisteren 24.422

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront