Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France - KLM 2016

604 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 27 28 29 30 31 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Starbuck schreef op 6 april 2016 10:05:

hvasd2 wat bedoel je met de daglaag?
boeing 747... en had je nog gebruik gemaakt van de daling? ik wel... ;)
Starbuck
0
Hahahah LOL nee sugar1 ik niet - helaas -, maar ik gun ieder zijn geluk. Ik ben nu alleen wat minder happy, baal serieus. De koers is gelukkig weer beetje aan het herstellen, mag het nu weer omhoog? Iemand al idee wie nieuwe CEO zal worden?
[verwijderd]
0
quote:

hvasd2 schreef op 6 april 2016 09:55:

Toeval of niet maar de daglaag is 7,47 !
Ik neem aan dat je liever in de dreamliner zit ;)
[verwijderd]
0
quote:

Starbuck schreef op 6 april 2016 11:26:

Hahahah LOL nee sugar1 ik niet - helaas -, maar ik gun ieder zijn geluk. Ik ben nu alleen wat minder happy, baal serieus. De koers is gelukkig weer beetje aan het herstellen, mag het nu weer omhoog? Iemand al idee wie nieuwe CEO zal worden?
Het spijt me te lezen dat je er een beetje ziek van bent. Technisch zag ik een dergelijk koersval al aankomen en vrees dat het nog wel een euro of 2 lager kan.
Starbuck
0
Ha Etap, tja dat is het risico van beleggen, ik leer iedere dag weer bij door o.a. ander forum leden en hoop daardoor emotie de baas te blijven en winsten beter te behouden en verliezen te beperken. Maar waar baseer je nu op dat het nog lager kan? Deze koersval had je toch niet kunnen beoordelen op basis van technische analyse? technisch gezien zag het er de afgelopen tijd juist positief uit? www.4-traders.com/AIR-FRANCE-KLM-4604... kijk ik zie nu twee oorzaken de laatste tijd van de daling 1. Zaventem/ onrust en 2. aftreden CEO. Brandstofkosten blijven laag komende tijd en vluchten (passagiers) blijven toenemen. Graag je visie waarom nog verder naar beneden.
Starbuck
0
Goed bericht vandaag, mooie toename passagiers. Gaan we nog stijgen vandaag/ komende week of weer dalen? Weet iemand hoe de agenda eruit ziet voor de komende maanden?
Starbuck
0
Beetje stil laatste tijd op KLM forum, Etap ga je jouw visie nog met mij delen? Weet iemand nog hoe de agenda eruit ziet voor de komende maanden?
hvasd2
0
Omdat de impact van de lage brandstof prijzen zo groot is op het resultaat kan het niet anders dat AF/KLM dikke winst gaat maken en dat de koers een stuk hoger zal gaan zijn ! 10 euro + lijkt mij mogelijk op een termijn van 3 maanden.
[verwijderd]
0
quote:

Starbuck schreef op 11 april 2016 08:06:

Beetje stil laatste tijd op KLM forum, Etap ga je jouw visie nog met mij delen? Weet iemand nog hoe de agenda eruit ziet voor de komende maanden?
zet de data maar alvast in je agenda...
www.airfranceklm.com/en/finance/finan...
Starbuck
0
Nou mooie koersdoelverhoging naar 10 euro van Barclays. Hopelijk kunnen we nu zone 8,20/8,30 doorbeken en richting 8,50 gaan.
hvasd2
0
quote:

Starbuck schreef op 15 april 2016 10:04:

Nou mooie koersdoelverhoging naar 10 euro van Barclays. Hopelijk kunnen we nu zone 8,20/8,30 doorbeken en richting 8,50 gaan.
Koers stijgt idd lekker nu maar kan die verhoging van Barclays niet vinden ! Heb je een linkje ?
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 15 april 2016 17:41:

Beursblik: Barclays verlaagt verhoogt koersdoel Air France-KLM

Koersdoel naar 10,00 euro.

Barclays heeft vrijdag het koersdoel voor Air France-KLM (AF.FR) verhoogd van 8,30 naar 10,00 euro met een onveranderd Gelijkgewogen advies.

Analisten van de Britse bank rekenen op "robuuste" resultaten van Europese luchtvaartmaatschappijen in het eerste kwartaal. Een aanjager daarbij zijn de lagere olieprijzen. De kans op een verhoging van de consensus is volgens de bank het grootst bij Air France-KLM. Toch noemden de analisten voor de lange termijn IAG het meest kansrijke aandeel.

Verder waarschuwden de analisten dat in het tweede kwartaal, ondanks een relatief makkelijke vergelijkingsbasis, een rendementsstijging in de sector niet heel waarschijnlijk is. Daarvoor wezen de marktvorsers onder meer op de gevolgen van de terreuraanslagen in Brussel, het feit dat Pasen dit jaar in het eerste kwartaal viel en de beschikbare capaciteit.

Op een vrijwel vlak Damrak koerste het aandeel Air France-KLM kort voor het sluiten van de handel 0,1 procent hoger op 8,20 euro.

Door ABM Financial News. Info@abmfn.nl: +31(0)20-26 28 999
blijkbaar lees je het artikel niet eens en copy paste je maar wat...
van 8,30 naar 10,00 euro is 'n verhoogd advies, titel klopt niet
edit: de intentie was goed ;)
hvasd2
0
'Air France-KLM heeft interesse in Air Europa'
Gepubliceerd op 18 apr 2016 om 10:29 | Views: 0 | Onderwerpen: Europa, luchtvaart
ArtikelReacties Gerelateerde instrumenten
Air France-KLM 10:14
8,39 0,00 (+2,30%)

MADRID (AFN) - Air France-KLM overweegt de Spaanse luchtvaartmaatschappij Air Europa over te nemen. Dat melden Spaanse media op basis van ingewijden.
Air Europa is eigendom van reisonderneming Globalia. De luchtvaartmaatschappij maakt net als Air France-KLM deel uit van de SkyTeam-alliantie. Air Europa vliegt op bestemmingen in Europa en Noord- en Zuid-Amerika.
ADVERTENTIE

inRead invented by Teads
Globalia werkt al langer aan de verkoop van Air Europa. Het Chinese HNA leek lange tijd de beste kaarten te hebben, maar de gesprekken met die onderneming leverden de afgelopen maanden geen akkoord op.
hvasd2
0
Update: Air France-KLM heeft interesse in Air Europa - media

Spaanse luchtvaartmaatschappij momenteel in handen van Globalia.


Air France-KLM overweegt een overname van de Spaanse luchtvaartmaatschappij Air Europa. Dit meldden diverse Spaanse media maandag op basis van ingewijden.

De Frans-Nederlandse luchtvaartgroep wilde geen commentaar geven op de berichten.

Een consortium van Amerikaanse banken zou gevraagd zijn de koop te begeleiden, volgens de bronnen.

De Spaanse luchtvaartmaatschappij is momenteel in handen van Globalia. Air Europa is met een jaarlijkse omzet van zo'n 1.600 miljoen euro verantwoordelijk voor 40 procent van de omzet van Globalia. Air France-KLM boekte over 2015 een omzet van 26,1 miljard euro.

Een eerdere verkoop aan de Chinese groep HNA van 49 procent van de aandelen ging niet door, schreef de Spaanse krant El Confidencial maandag. Een partij buiten Europa mag onder Europese regelgeving geen Europese luchtvaartmaatschappij in handen hebben.

Air France-KLM kampt nog steeds met een enorme schuld van zo'n 4,3 miljard euro en is nog niet teruggekeerd naar houdbare winstgroei.

Op een licht lager Damrak noteerde het aandeel maandagmiddag 0,7 procent hoger op 8,26 euro.

Update: om reactie Air France-KLM toe te voegen.


Door ABM Financial News. Info@abmfn.nl: +31(0)20-26 28 999


(END) Dow Jones Newswires

April 18, 2016 06:57 ET (10:57 GMT)

*Binck is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden

Die investering is zo terugverdient met die lage kerosine prijs… Ook die schuld zal als sneeuw voor de zon verdwijnen…
voda
0
Spaanse luchtvaartmaatschappij ontkent overname-interesse Air France-KLM

Mediaberichten overname-interesse Air Europa niet waar volgens moederbedrijf.

Air Europa ontkent berichten in de Spaanse media dat Air France-KLM zou overwegen de Spaanse luchtvaartmaatschappij over te nemen. Dit meldde een woordvoerder van Air Europa's moedermaatschappij, Globalia, maandag aan ABM Financial News.

"We kunnen het nieuws niet bevestigen. We zijn niet de bron die de Spaanse media van de informatie heeft voorzien. Dat is waarom wij het nieuws altijd ontkend hebben", was de geschreven reactie van Globalia.

Spaanse media, waaronder de digitale krant El Confidencial, berichtten eerder op basis van ingewijden dat Air France-KLM Air Europa zou willen overnemen. Een consortium van Amerikaanse banken zou gevraagd zijn de koop te begeleiden, volgens de bronnen.

De Frans-Nederlandse luchtvaartgroep wilde maandag geen commentaar geven op de berichten.

Air Europa is met een jaarlijkse omzet van zo'n 1.600 miljoen euro verantwoordelijk voor 40 procent van de omzet van Globalia. Air France-KLM boekte over 2015 een omzet van 26,1 miljard euro.

Een eerdere verkoop aan de Chinese groep HNA van 49 procent van de aandelen ging niet door, schreef El Confidencial. Een partij buiten Europa mag onder Europese regelgeving geen Europese luchtvaartmaatschappij in handen hebben.

Air France-KLM kampt nog steeds met een enorme schuld van zo'n 4,3 miljard euro en is nog niet teruggekeerd naar houdbare winstgroei.

Het aandeel Air France-KLM noteerde maandagmiddag nagenoeg vlak op 8,19 euro en leverde daarmee de winst van eerder op de dag volledig in.


Door ABM Financial News. Info@abmfn.nl: +31(0)20-26 28 999
Starbuck
0
Man man man, waarom vanmiddag nu weer zo naar beneden gestort? Kan iemand mij dat uitleggen.
Starbuck
0
hvasd2 sorry zag je berichtje pas later maar onze Voda heeft je al geholpen met berichtje van Barclays. Alleen vandaag ondanks lage oliekoers toch weer afgestort...kom dit doordat beleggers niet blij zijn met eventuele nieuwe kandidaten voor CEO? Risico overname van Air Europa? Deze overname verstevigd de positie binnen europa en ook richting Zuid-amerika. Maar ik zie vast weer iets over het hoofd.
hvasd2
0
quote:

Starbuck schreef op 18 april 2016 17:40:

Man man man, waarom vanmiddag nu weer zo naar beneden gestort? Kan iemand mij dat uitleggen.
Ondanks de pieken en dalen blijft AF/KLM tussen de 8 en de 9 Euro hangen.. Al met al een zijwaartse beweging die doorbroken kan worden door bijv. de cijfers binnenkort. Ik hoop omhoog maar andere misschien omlaag ?
604 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 27 28 29 30 31 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 14:45
Koers 9,912
Verschil +0,032 (+0,32%)
Hoog 9,956
Laag 9,540
Volume 671.869
Volume gemiddeld 1.801.173
Volume gisteren 2.158.542

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront