TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM SEPTEMBER 2016

4.714 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 ... 232 233 234 235 236 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

Rabo. schreef op 29 september 2016 21:36:

Leuk te zien Riet dat je eindelijk dezelfde overtuiging hebt die ik vorig jaar al verkondigde nl. dat er eerst significate winst moet komen Q op Q (lees maar terug, toen verketterde je me nog maar als de jaren verstrijken komt ook bij jou het inzicht, no offence).

[...]
Ik heb daarvoor al een keer mijn excuses aangeboden, je was met Moneymaker die er op 12 en nog wat uitstapte de enige die het in het euforische 2015 het bij het rechte eind had, al was je soms wat drammerig. Ik hoop ook van harte dat je ernaar hebt gehandeld, die winsten heb je verdiend.

Inmiddels zijn er wel meer net als ik overstag gegaan, al wordt de schuld nog te vaak aan HG, IR, de AFM en John de Mol gegeven, zonder vraagtekens te zetten bij een torenhoge k/w die inhoudelijk telkenmale beproefd wordt op CC's, AVA's en persconferenties. Men straalt ongeïnteresseerdheid en zwakte uit.

Hoewel we al tijden rond de 8 dobberen blijft vrijwel iedereen hier superpositief geloven in luchtkastelen die het navigatiebedrijfje eenvoudigweg niet waar kan maken.
Bijkoop- en instapmomenten zijn de enige woorden die voorkomen in het vocabulaire van de believers hier die gul met ab's rondstrooien als een arme vrouw van 68 zeer grof en seksistisch beledigd wordt, het zij zo........
seren
0
quote:

Foutgegokt schreef op 29 september 2016 21:38:

[...]

Hahaha , noem mij één nieuwsbericht dit jaar waar TT BLIJVEND op gestegen is ..
orderboek van 300 miljoen morgen is genoeg om het vertrouwen te herstellen
geeft in ieder geval genoeg lucht totdat de SDC beleggers komen
MNC
0
Hoe zeker is het uberhaupt dat er nieuws komt morgen. Kan het ook zo zijn dat dit het was of is dat zeer onwaarschijnlijk?
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 29 september 2016 21:41:

We kunnen met zekerheid stellen dat het hier morgen lachen, gieren, brullen gaat worden.

precise, deze avond is nog voor de zeikers; morgen weer een leuke dag
[verwijderd]
0
quote:

seren schreef op 29 september 2016 21:49:

[...]

orderboek van 300 miljoen morgen is genoeg om het vertrouwen te herstellen
geeft in ieder geval genoeg lucht totdat de SDC beleggers komen

TT gaat morgen geen uitspraken doen over grootte orderboek.
Op zijn vroegst pas tijdens Q3 cijfers en dan op zijn Goddijns : zeer bescheiden zoals zijn vrienden het wensen....
[verwijderd]
0
quote:

GLMF schreef op 29 september 2016 21:50:

[...]
precise, deze avond is nog voor de zeikers; morgen weer een leuke dag
Je hebt mijn zegen maar ik verwacht op zijn best een consolidatie.
Het komt wel vaker voor dat de winst na een goed bericht weer na een paar dagen wordt ingeleverd.
holenbeer
0
quote:

Riet van Milt schreef op 29 september 2016 15:16:

[...]

Manipulatie, koers wordt gedirigeerd, mooi bijkoopmoment, stilte voor de storm etc. etc.

Dit forum is smoorverliefd op TomTom en een grote meerderheid wenst de koersrealiteit niet te accepteren.
Ik voorspelde dit gisterenavond al en werd beloond met vuilbakkerij vol ab'tjes
Kusje d'r op?
viermeiden
0
Blijkbaar miskent talent!
Ook van de meiden een 'kusje' voor het lijden c.q. leiden van de koers!

Jongens/meisjes stop nu met dit gezeur.
De volgende opties:
1. Je staat op verlies omdat je niet durfde te verkopen. Neem het verlies man/vrouw moedig!
2. Je gelooft in TT en ziet het 'manipuleren' als een geweldig koop moment! Je moet wel de tijd hebben. TT is niet een synoniem voor 'snel geld'!
3. Of je wilt je gelijk halen. Ga in therapie of praat de ruzie met je vrouw/man uit!
Nog meer opties?

viermeiden
[verwijderd]
0
klopt vele leven hier in een droom. Ik hoor hier al tijden (lees : ruim een jaar) over koersen van 100 tot 300 euro per aandeel, het zou het Apple scenario worden maar TT is geen Apple. Ik denk dat we als "kleine" aandeelhouders (incl. zelfs Wiesje) als we heel veel geluk hebben nog een koers tussen de 12 en 15 euro gaan zien maar wanneer geen idee. Meer ziet er niet meer in.
quote:

Riet van Milt schreef op 29 september 2016 21:49:

[...]

Ik heb daarvoor al een keer mijn excuses aangeboden, je was met Moneymaker die er op 12 en nog wat uitstapte de enige die het in het euforische 2015 het bij het rechte eind had, al was je soms wat drammerig. Ik hoop ook van harte dat je ernaar hebt gehandeld, die winsten heb je verdiend.

Inmiddels zijn er wel meer net als ik overstag gegaan, al wordt de schuld nog te vaak aan HG, IR, de AFM en John de Mol gegeven, zonder vraagtekens te zetten bij een torenhoge k/w die inhoudelijk telkenmale beproefd wordt op CC's, AVA's en persconferenties. Men straalt ongeïnteresseerdheid en zwakte uit.

Hoewel we al tijden rond de 8 dobberen blijft vrijwel iedereen hier superpositief geloven in luchtkastelen die het navigatiebedrijfje eenvoudigweg niet waar kan maken.
Bijkoop- en instapmomenten zijn de enige woorden die voorkomen in het vocabulaire van de believers hier die gul met ab's rondstrooien als een arme vrouw van 68 zeer grof en seksistisch beledigd wordt, het zij zo........
[verwijderd]
1
Ik verwacht morgen geen nieuws van de orde die ons een flinke upwaardse koerssprong zullen laten zien.
vreemdvermogen
2
Ik verwacht morgen groot nieuws van de orde die ons een flinke upwaardse koerssprong zullen laten zien.
[verwijderd]
0
quote:

Rabo. schreef op 29 september 2016 22:13:

Ik verwacht morgen geen nieuws van de orde die ons een flinke upwaardse koerssprong zullen laten zien.
Ik verwacht dat als er morgen nieuws is en de koers gaat stijgen, dat jij er natuurlijk weer in zit voor de LT

Ik verwacht dat als er morgen geen nieuws is en de koers gaat zakken, dat jij dit natuurlijk had zien aankomen

interesting...........
[verwijderd]
0
quote:

Riet van Milt schreef op 29 september 2016 21:49:

[...]

Ik heb daarvoor al een keer mijn excuses aangeboden, je was met Moneymaker die er op 12 en nog wat uitstapte de enige die het in het euforische 2015 het bij het rechte eind had, al was je soms wat drammerig. Ik hoop ook van harte dat je ernaar hebt gehandeld, die winsten heb je verdiend.

Inmiddels zijn er wel meer net als ik overstag gegaan, al wordt de schuld nog te vaak aan HG, IR, de AFM en John de Mol gegeven, zonder vraagtekens te zetten bij een torenhoge k/w die inhoudelijk telkenmale beproefd wordt op CC's, AVA's en persconferenties. Men straalt ongeïnteresseerdheid en zwakte uit.

Hoewel we al tijden rond de 8 dobberen blijft vrijwel iedereen hier superpositief geloven in luchtkastelen die het navigatiebedrijfje eenvoudigweg niet waar kan maken.
Bijkoop- en instapmomenten zijn de enige woorden die voorkomen in het vocabulaire van de believers hier die gul met ab's rondstrooien als een arme vrouw van 68 zeer grof en seksistisch beledigd wordt, het zij zo........
waarom kruip je altijd zo gauw in de slachtoffer rol Riet ?
emilio!.!
0
quote:

groeibriljant schreef op 29 september 2016 08:40:

[...]
Volvo Trucks is een zeer interessante deal

Skoda 1 miljoen auto's per jaar Traffic
jaar 1 30% take-rate = 3 miljoen aan jaarabonnementen
jaar 2 35% take-rate = 6,5 miljoen
jaar 3 40% take-rate = 10,5 miljoen
jaar 4 45% take-rate = 15 miljoen
jaar 5 50% take-rate = 20 miljoen

(take-rates zullen waarschijnlijk sneller stijgen; verder krijgt TomTom er in die 5 jaar enkele miljoenen traffic-probes bij (mist Here))

Volvo Trucks 250.000 stuks per jaar (stel Europa 200.000)
dure kaarten en software = 70 euro initieel voor licentie
real-time abonnement 30 euro per jaar (maps 20 + traffic 10)
take-rate 100% (ADAS systemen af-fabriek)

jaar 1 = 20 miljoen
jaar 2 = 26 miljoen
jaar 3 = 32 miljoen
jaar 4 = 38 miljoen
jaar 5 = 44 miljoen

Trucks hebben meer en meer Telematics aan boord
stel 50% neemt ook een abonnement op Webfleet a 200 per jaar.
Dan komt er per jaar aan TomTom-Telematics de volgende omzet bij:

jaar 1 = 20 miljoen
jaar 2 = 40 miljoen
jaar 3 = 60 miljoen
jaar 4 = 80 miljoen
jaar 5 = 100 miljoen

En dat loopt vervolgens daarna ook nog 5 jaar door (levensduur vrachtwagen 10 jaar). Verlengd Volvo het contract, dan wordt het stapelen van de jaarabonnementen nog leuker.

beste GB hoe kom je aan 250K trucks per jaar ik kan vinden dat ze er +-80000 per jaar maken wereldwijd
outofthebox
0
quote:

emilio!.! schreef op 29 september 2016 22:31:

[...]

beste GB hoe kom je aan 250K trucks per jaar ik kan vinden dat ze er +-80000 per jaar maken wereldwijd
@ Emilio,
Volgens de resultaten van Volvo Trucks:
Jaar 2015:
15Q1 15Q2 15Q3 15Q4
19.794 22.329 18.408 25.917
15.950 17.839 15.329 15.389
2.117 2.784 3.060 3.100
7.314 8.734 7.173 8.758
3.151 3.927 3.368 3.034
48.326 55.613 47.338 56.198
207.475 totaal
www.volvogroup.com/group/global/en-gb...
leonardus65
0
@emilio Dan heb je niet goed genoeg gezocht(Wiki) Zeg maar dik 200.000 stuks waarvan 40% Europa.
RESEARCH
1
Morgen komt er vast nog een mooi persbericht. Daarom moest de koers vandaag weer lager worden gezet. zo voorspelbaar dit fonds. Dan ga ik morgen mijn knopen maar eens tellen. Ben het eigenlijk zat om op de achterbak te blijven zitten met een lolly.
[verwijderd]
0
quote:

Riet van Milt schreef op 29 september 2016 21:26:

[...]

Door jou gezegd ervaar ik dat als een compliment, dank en ga vooral door met dit soort inhoudelijke postings, ik waardeer dat erg.
Heb van jou of al je alter ego's nog nooit een inhoudelijke post gezien.
4.714 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 ... 232 233 234 235 236 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil -0,205 (-3,31%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 2.045.397

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront