TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Maart 2017

3.102 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 » | Laatste
Beperktedijkbewaking
0
quote:

Hik schreef op 1 april 2017 13:35:

[...]
Nou nee, Xynix. Het is gewoon voor mij een ondoorzichtige sector.
Inderdaad. Voor mij minder.

boem!
0
Met een stijging van 10,43% in maart valt te leven zeker indien je in ogenschouw neemt,dat er geen spraakmakend persbericht ten grondslag heeft gelegen aan deze stijging.

Deze maand een zelfde stijging zonder spraakmakend PB is voor mij van harte welkom alhoewel een knallend PB uiteraard noodzakelijk is om droomkoersen mogelijk te houden in deze zeer snel veranderende omgeving waarbij HERE/Mobileye zich zeker nog niet gewonnen hebben gegeven.

Moet toch toegeven, dat ik naast de door mij zeer gewaardeerde posts van Xynix,Harry,Tatje,Hik,BDB,Gerard maar ook zeker Ron de beschouwingen van Justin meer en meer mis.up
pielsje
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 13:30:

[...]

xynix, ik hou van jou, al was het maar vanwege 040.
TT's traffic is idd de beste die er is. Kan vele Duitse consumentenbeoordelingen citeren. Ik weet waar ik het over heb, ik was superambtenaar die geacht werd om deze dingen te bekijken.
And I did.

Over voorgedefinieerde standaarden: ik was erbij, bij de meesten. Don't fpol me, never. Vaak hoor ik lieve en brave TomTommers zoals Hik dingen zeggen waarvan ik denk: "What's new, pussycat?"

Maar gelukkig is het meestal een verdere invulling of een nieuwe toevoeging van wat allang in de sterren geschreven stond. Verras me eens een keer.
Ook jullie dames. Met jullie '"50 grades of grey". Vertel!

Het is best vroeg om nu al te drinken
hvasd2
1
[quote alias=martinmartin id=9968657 date=201704011347]
Met een stijging van 10,43% in maart valt te leven zeker indien je in ogenschouw neemt,dat er geen spraakmakend persbericht ten grondslag heeft gelegen aan deze stijging.....

Geen spraakmakend persbericht !! Deze stijging heeft naar mijn idee alles te maken met de koop van mobileye door Intel. Ook de stijging tot ruim 12 Euro ten tijde van de overname van Here door de drie Duitsers ging niet over 1 nacht ijs maar geleidelijk. Net zoals nu het geval lijkt te zijn.

vreemdvermogen
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 13:30:

[...]

xynix, ik hou van jou, al was het maar vanwege 040.
TT's traffic is idd de beste die er is. Kan vele Duitse consumentenbeoordelingen citeren. Ik weet waar ik het over heb, ik was superambtenaar die geacht werd om deze dingen te bekijken.
And I did.

Over voorgedefinieerde standaarden: ik was erbij, bij de meesten. Don't fpol me, never. Vaak hoor ik lieve en brave TomTommers zoals Hik dingen zeggen waarvan ik denk: "What's new, pussycat?"

Maar gelukkig is het meestal een verdere invulling of een nieuwe toevoeging van wat allang in de sterren geschreven stond. Verras me eens een keer.
Ook jullie dames. Met jullie '"50 grades of grey". Vertel!

Ik hoor toch liever TomTom Jones zingen.
And uhh What the h... is 50 grades of grey? I donot want to fool you :)
Beperktedijkbewaking
0
quote:

vreemd vermogen schreef op 1 april 2017 15:23:

[...]
Ik hoor toch liever TomTom Jones zingen.
And uhh What the h... is 50 grades of grey? I donot want to fool you :)
Ik onthoud me van commentaar. Ik heb er nog steeds geen verstand van.

Wel weet ik nu dat vrouwen even graag neuken. Tja, dat hadden ze me eerder moeten vertellen...
Nee, ik ben niet dronken. Lees alleen wat stumpers hier zeiden, maar ze hebben geen besef van wat mijn doodzieke geliefden (2x) ooit in mijn oor fluisterden.
Het is en was mooi. Ik heb de portie liefde gehad die mijn Schepper mij beloofde.

Tegenwoordige en moderne wijven bepalen hun seks zonder liefde, beweren ze.
Dat is idioot, het is hetzelfde als op weg gaan zonder TomTom.

[verwijderd]
1
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 17:46:

[...]
Ik onthoud me van commentaar. Ik heb er nog steeds geen verstand van.

Wel weet ik nu dat vrouwen even graag neuken. Tja, dat hadden ze me eerder moeten vertellen...
Nee, ik ben niet dronken. Lees alleen wat stumpers hier zeiden, maar ze hebben geen besef van wat mijn doodzieke geliefden (2x) ooit in mijn oor fluisterden.
Het is en was mooi. Ik heb de portie liefde gehad die mijn Schepper mij beloofde.

Tegenwoordige en moderne wijven bepalen hun seks zonder liefde, beweren ze.
Dat is idioot, het is hetzelfde als op weg gaan zonder TomTom.

Kan het hier ook nog over TomTom gaan meneer de Superambtenaar pfff..
[verwijderd]
2
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 1 april 2017 17:46:

[...]
Ik onthoud me van commentaar. Ik heb er nog steeds geen verstand van.

Wel weet ik nu dat vrouwen even graag neuken. Tja, dat hadden ze me eerder moeten vertellen...
Nee, ik ben niet dronken. Lees alleen wat stumpers hier zeiden, maar ze hebben geen besef van wat mijn doodzieke geliefden (2x) ooit in mijn oor fluisterden.
Het is en was mooi. Ik heb de portie liefde gehad die mijn Schepper mij beloofde.

Tegenwoordige en moderne wijven bepalen hun seks zonder liefde, beweren ze.
Dat is idioot, het is hetzelfde als op weg gaan zonder TomTom.

Heb je je medicijnen vergeten?
[verwijderd]
2
quote:

VOORTS schreef op 1 april 2017 18:02:

[...]

Heb je je medicijnen vergeten?
volgens mij al een paar dagen !
MNC
0
Dit is de tekst van het artikel.

UPDATED: 3/31/17 12:58 pm ET - adds Bosch statement
Apple may have left another clue that its self-driving car project is still alive.
In February, the tech giant published a list of suppliers it is working with, including Robert Bosch. Apple lists Bosch’s office in Reutlingen, Germany, which houses the supplier's automotive electronics division.

A spokesman for Apple declined to comment on the relationship. A Bosch spokesman confirmed the company was working with Apple as a supplier, but declined to comment on the specifics of the relationship.

To be sure, Bosch’s Reutlingen office also handles non-automotive electronics, such as sensors for consumer electronics devices, according to the company’s website. However, many of the products developed in the division are automotive-related, including components for vehicle sensors and electronic control units, which power braking, steering and other vehicle systems.

Apple’s relationship with Bosch follows the company’s public comment on the National Highway Traffic Safety Administration’s autonomous vehicle guidelines.

“The company is investing heavily in the study of machine learning and automation, and is excited about the potential of automated systems in many areas, including transportation,” the comment states.

The comment, authored by Steve Kenner, who left his position as director of Ford Motor Co.’s automotive safety office two years ago to head Apple’s product integrity unit, rekindled speculation over Apple’s automotive aspirations after the company reportedly laid off many of the engineers working on its car project.
Alpen
2
quote:

Hik schreef op 31 maart 2017 19:42:

[...]

...
Allemaal luchtfietserij. En dan vandaag wordt er als een losse flodder een patent rechtzaak door Xynix in de groep gegooid. Waar halen jullie het allemaal vandaan? Het is te grof voor woorden. En dan dat domme gel*l over Slam en TomTom die dat verworpen zouden hebben. Geef me voor alles wat je beweert een bewijs en ik ga met je mee. Tot die tijd is het pure misleiding en kolder.
...
In het RoadDNA patent haalt TT het gebruik van landmarks onderuit v.w.b. plaatsbepaling van het voertuig:

"Examples in the prior art have attempted to determine the position of a vehicle by comparing collected data with known reference data for pre-determined landmarks along a route. However, the landmarks may be sparsely distributed on many routes, resulting in significant errors in the estimation of the vehicle's position when it is travelling between the landmarks. This is a problem in situations such as highly automated driving systems, where such errors can cause catastrophic consequences such as vehicle crash incidents resulting in serious injury or loss of life."

TT heeft het hier trouwens over voorbeelden "in the prior art", dus de methode betreffende het gebruik van landmarks t.b.v. plaatsbepaling was al bekend (en als dát patent bestaat, bezit TT het in ieder geval niet).

(Pag. 5 in tinyurl.com/mj4xyzf )
[verwijderd]
0
Ik denk dat ik voorlopig op het maart draadje blijf. Heb er een goed gevoel bij.
Aan het rijtje van martin zou ik Riet willen toevoegen. Mijn gedachten dwalen steeds vaker naar haar af. Hoe zij zich staan houdt als fiere vrouw tussen die bronstige Italianen. Ik geef het je te doen. Ja.
[verwijderd]
0
quote:

Alpen schreef op 2 april 2017 11:04:

[...]

In het RoadDNA patent haalt TT het gebruik van landmarks onderuit v.w.b. plaatsbepaling van het voertuig:

"Examples in the prior art have attempted to determine the position of a vehicle by comparing collected data with known reference data for pre-determined landmarks along a route. However, the landmarks may be sparsely distributed on many routes, resulting in significant errors in the estimation of the vehicle's position when it is travelling between the landmarks. This is a problem in situations such as highly automated driving systems, where such errors can cause catastrophic consequences such as vehicle crash incidents resulting in serious injury or loss of life."

TT heeft het hier trouwens over voorbeelden "in the prior art", dus de methode betreffende het gebruik van landmarks t.b.v. plaatsbepaling was al bekend (en als dát patent bestaat, bezit TT het in ieder geval niet).

(Pag. 5 in tinyurl.com/mj4xyzf )

Je hoeft het aan mij niet uit te leggen. Ik vraag slechts aan GB of híj met onderlegde info komt. Ik heb het er met JMdeVries over gehad. Hij zei dat ze er in het verleden naar hebben gekeken. Het is gewoon open beschikbare techniek. HERE kwam er tijdens de CES2016 weer mee op de proppen en vrijwel gelijktijdig presenteerde Mobileye REM. Vrijwel alle DARPA challenges gebruikten landmarks. Wat het goede is van HERE en Mobileye: ze hebben zich niet bij de argumentatie van partijen als TomTom neergelegd, maar door de voortschrijdende techniek van machine learning en beschikbaarheid van computingpower in de auto, is het traagheids en onzuiverheidsargument naar de achtergrond verdrongen. je hoeft het niet van mij aan te nemen, maar Mobileye is echt here to stay.
MirzAli
0
quote:

MichaT. schreef op 31 maart 2017 10:03:

[...]

En die gedachtegang is dus precies waarom ik het schrijven van een call optie op dit moment veel te riskant vind. Voor mij is premie melken op dit moment niet aan de orde, een 3-4% premie is nu niet de moeite waard volgens mij.

Ben je bang voor een correctie dan koop je een put optie. Ik waag mijn aandeeltjes niet voor 3-4% premie als het aandeel in een maand 10% stijgt.

Wat wel interessant is is de combinatie van Wies voor de langere termijn.
Ik lees vaak dat men stevig aandeeltjes vasthoudt, terwijl een deel verkopen en lager terugkopen (achteraf) beter was geweest in 2016. Ik heb afgelopen vrijdag serieus overwogen om een deel rond 9,10 te verkopen, maar het bleef zo goed liggen met n volume van ong 2mln dat ik volgende week afwacht.
[verwijderd]
0
Mirzali@

Bij de volgende (kleine) correctie lig jij er uit en dat terwijl de stijgende trend voortzet. Uiteraard geen garantie
MirzAli
0
quote:

TX 7 schreef op 2 april 2017 15:25:

Mirzali@

Bij de volgende (kleine) correctie lig jij er uit en dat terwijl de stijgende trend voortzet. Uiteraard geen garantie
Ik ga er niet volledig uit. Heb veel swings van een eurotje gemist en wil dat niet meer doen. Uiteraard wil ik ook niet de boot missen. Ik gooi 2/5 deel eruit en koop lager nog meer.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

Alpen schreef op 2 april 2017 11:04:

[...]

In het RoadDNA patent haalt TT het gebruik van landmarks onderuit v.w.b. plaatsbepaling van het voertuig:

"Examples in the prior art have attempted to determine the position of a vehicle by comparing collected data with known reference data for pre-determined landmarks along a route. However, the landmarks may be sparsely distributed on many routes, resulting in significant errors in the estimation of the vehicle's position when it is travelling between the landmarks. This is a problem in situations such as highly automated driving systems, where such errors can cause catastrophic consequences such as vehicle crash incidents resulting in serious injury or loss of life."

TT heeft het hier trouwens over voorbeelden "in the prior art", dus de methode betreffende het gebruik van landmarks t.b.v. plaatsbepaling was al bekend (en als dát patent bestaat, bezit TT het in ieder geval niet).

(Pag. 5 in tinyurl.com/mj4xyzf )
Dit bedoelde ik dus met de realistische en leesbare taal in TT's patenten. Heel anders dan MBLY's 'plurifolds' en 'manifolds'.
Beperktedijkbewaking
1
quote:

Juun schreef op 30 maart 2017 07:53:

Het lezen waard, maar neem het voor kennisgeving aan. Er is nog veel te winnen op navigatiegebied. Kom er maar in GB, of beter gezegd kom er maar in HG, met de deals en het orderboek.

BMW navigatie beter dan die van Mercedes en Volvo
www.autoblog.nl/nieuws/bmw-navigatie-...
Vrij domme samenvatting van een Duitse test. Het ging eigenlijk niet om navigatie sec, maar om traffic.

Volvo scoorde abominabel. Logisch als je Inrix gebruikt. Voor de Volvo-liefhebbers: in 2019 gaat Volvo gelukkig op TT's traffic over.

Dat Mercedes slechter scoorde dan BMW wijt men aan "het gebruik van TT-kaarten, itt HERE-kaarten bij BMW". Hoe zo? Het gaat om traffic! Die betrekt Mercedes van TT:
corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...

Het ligt dus idd aan de maps, die heeft Mercedes juist nog van HERE. Tja,dan moet je het zelf maar weten...

Overigens scoorden de 'maps' van Google of Apple beter. Ja hoor, met welke apps precies?

Helemaal leuk is wat ze over RDS-TMC zeggen:
Hierbij moeten we aantekenen dat in het onderzoek als alternatief ook nog het oude TMC-systeem (Traffic Message Channel, in Nederland beter bekend als RDS) is meegenomen. Dit systeem scoorde echter bijna exact gemiddeld en beïnvloedt de verhoudingen tussen de andere systemen dus niet noemenswaardig.

Dat is net zoiets als zeggen dat een SIM-card van het ene merk beter is dan die van het andere. 'RDS-TMC' betreft slechts het communicatiemedium (met een betrekkelijk lage capaciteit, dus minder geschikt voor details over inner-city streets), maar het zegt niks over de traffic provider. Logisch dat dat medium gemiddeld scoorde! (Valt me eerlijk gezegd nog mee.)

Als ik tijd heb zal ik later vandaag of morgen die oorspronkelijke Duitse test navlooien op wat en hoe ze nu precies getest hebben.

[verwijderd]
0
quote:

Rabo. schreef op 31 maart 2017 22:54:

Volgende week weer gewoon tussen de 8 en 9. Wij gaan dat even regelen ;-)
Dus niet jammeren je bent gewaarschuwd.

[...]
Wat nou regelen? Wat nou waarschuwen? De koers stijgt alleen maar grote fantast..
3.102 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront