Air France - KLM remember NOVEMBER

120 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
[verwijderd]
0
... ik begrijp de verontwaardiging op zich wel wel, Elbers haalt de bezem rigoreus door het bedrijf heb ik ook van insiders gehoord, VB: alle pursers oude stijl eruit, pursers nieuwe stijl (lees: goedkopere en gecombineerd met iets anders qua functie) erin. Het zal je baan maar wezen.
Maar men moet zich aan de andere kant ook realiseren dat het hier om noodweer gaat: concurrentie haalt links en rechts in als je niets doet. Elbers is de goede man om dit karwei aan te pakken, hij past een meerjarenplan toe en wil KLM totaal opschonen en moderniseren zodat het in de nabije toekomst concurrerend kan blijven. (Het alternatief zou zijn met zn allen de WW in)
Voor wat betreft de piloten: die moeten echt niet zeuren, die verdienen nl. BAK-KEN met geld. Wake-up, de tijden zijn veranderd. Mijn pensioen gaat er ook wat anders uitzien dan ik dacht dat het zou zijn toen ik net was begonnen.
OllyNL
0
www.iex.nl/Nieuws/ANP-011116-165/Stra...

Dus donderdag klapt het aandeel naar beneden? Nu verkopen dan, of zie ik iets over het hoofd? Zit pas net in KLM, dus excuus als ik het verkeerd zie.
tijnk
0
Ligt er aan. Hoeveel vertrouwen heb je in het bedrijf en het management? Hoe lang is je horizon? Kun je leven met wat schommelingen? Etc.

Ik denk dat KLM echt in een overgangsfase - van het oude werken naar het nieuwe werken - zit, wat veel stof doet opwaaien. Daarom kijk ik ook sterk naar de strategie voor de komende jaren (moet echt een meerjarenplan zijn) ipv de Q3 cijfers. Nog een jaar van stakingen zal KLM niet overleven. Mocht de strategie overtuigend zijn, zal ik zeker weer wat stukken oppakken. Ik heb op dit moment geen positie, omdat ik voornamelijk daghandel.

Daarnaast zijn lage verwachten natuurlijk ook snel overtroffen. ;)
OllyNL
0
quote:

tijnk schreef op 1 november 2016 16:04:


Ligt er aan. Hoeveel vertrouwen heb je in het bedrijf en het management? Hoe lang is je horizon? Kun je leven met wat schommelingen? Etc.

Ik denk dat KLM echt in een overgangsfase - van het oude werken naar het nieuwe werken - zit, wat veel stof doet opwaaien. Daarom kijk ik ook sterk naar de strategie voor de komende jaren (moet echt een meerjarenplan zijn) ipv de Q3 cijfers. Nog een jaar van stakingen zal KLM niet overleven. Mocht de strategie overtuigend zijn, zal ik zeker weer wat stukken oppakken. Ik heb op dit moment geen positie, omdat ik voornamelijk daghandel.

Daarnaast zijn lage verwachten natuurlijk ook snel overtroffen. ;)



Heb wel geduld op zich :p En kan ook wel leven met schommelingen, maar als het gedumpt gaat worden stap ik liever weer in als er een stijgende lijn komt. (daar leek het de laste tijd wel op)

Ik zet er een stoploss op en kijk het even aan. Dank voor de respons.
YNWA
0
De koers stond een halfjaar terug nog op 8 euro. Er is dus al veel ingeprijst. Maar met zoveel shortpartijen aan boord is het altijd uitkijken.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
KLM dreigt met kort geding tegen FNV met zn dram acties lees ik net. Gelijk hebben ze.
Maar ik stap er nu toch even uit, ik zie wel weer na de cijfers en bekendmaking van de toekomstplannen.
YNWA
0
Ik verwacht nog wel een eindsprint eind van de dag. Ik zou namelijk morgen niet short willen zitten in dit fonds.
luuk4
0
quote:

YNWA schreef op 2 november 2016 13:25:


Ik verwacht nog wel een eindsprint eind van de dag. Ik zou namelijk morgen niet short willen zitten in dit fonds.
Hoezo kijk naar LHA Werd ook een sprong omhoog verwacht
YNWA
0
quote:

luuk4 schreef op 2 november 2016 15:24:


[...]Hoezo kijk naar LHA Werd ook een sprong omhoog verwacht
Ha die luuk, lang niet gezien.....gaat de koers iets naar beneden? Drie weken terug 4.65 en nu 5.40. Ben benieuwd morgen.
wouter b.
0
quote:

YNWA schreef op 2 november 2016 16:13:


[...]Ha die luuk, lang niet gezien.....gaat de koers iets naar beneden? Drie weken terug 4.65 en nu 5.40. Ben benieuwd morgen.


@3 Cijfers kun je toch al een beetje weten als je de maandelijkse transportcijfers een beetje volgt. Aantal pasagiers iets lager. Werkonderbrekingen etc... Dus cijfers zijn waarschijnlijk iets lager dan Q3 2015

Revenues of 7.0 billion euros

EBITDAR of 1,305 million euros

Operating result of 750 million euros, excluding strike impact

Strong 9 mths operating free cash flow generation: 533 million euros

Further net debt reduction
YNWA
0
quote:

wouter b. schreef op 2 november 2016 17:08:


[...]

@3 Cijfers kun je toch al een beetje weten als je de maandelijkse transportcijfers een beetje volgt. Aantal pasagiers iets lager. Werkonderbrekingen etc... Dus cijfers zijn waarschijnlijk iets lager dan Q3 2015

Revenues of 7.0 billion euros

EBITDAR of 1,305 million euros

Operating result of 750 million euros, excluding strike impact

Strong 9 mths operating free cash flow generation: 533 million euros

Further net debt reduction
Helemaal met je eens....de koers was een jaar terug 7 euro dus het mag iets minder zijn. Ik ben benieuwd hoe de toekomst plannen er uit gaan zien.
relpinda
0
www.youtube.com/watch?v=lB2YbNZ0-Qc&a...

Weer een leuke korte video, en wat OER Nederlands! En dat willen ze nu naar Frankrijk overhevelen! Om het daar de nek om te kunnen draaien en erger!

LZA
120 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 jul 2020 17:35
Koers 4,026
Verschil +0,050 (+1,26%)
Hoog 4,049
Laag 3,910
Volume 2.676.165
Volume gemiddeld 5.316.273
Volume gisteren 2.841.470