BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM december 2017

3.932 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 193 194 195 196 197 » | Laatste
€d_Modus Vivendi
2
De laatste maand van het jaar om er qua koers nog iets moois van te maken.
Zoals de vorige maanden, bij iedere aanvang van de maanddraad, werd verzocht om elkaar niet constant in de haren te willen vliegen heeft dat tot nu toe niet echt zoden aan de dijk gezet. Probeer je eens in te houden qua overvloedig ongefundeerd halelulja als wel geïrriteerde beantwoording wat tot niets anders leidt dan uitlokking van soortgelijke reacties. Hou je aan de feiten of anders aan veronderstellingen als het nog geen feit is gebleken.
De koers kan vanaf 7 december evt. wel een sprintje maken, geholpen door onderstaande opdracht, die nu in de afkoelingsperiode staat.

29 November 2017 by Rony Delucia
NCC in consortium with Wayss & Freytag awarded phase of the West Link project for SEK 3.8 billion

Wed, Nov 29, 2017 08:00 CET

The Swedish Transport Administration has selected NCC, in consortium with the German company Wayss & Freytag Ingeniurbau AG, to build the Korsvägen phase of the West Link project. The total order value is SEK 3.8 billion and the contract is expected to be signed in early December.

The total contract consists of building the West Link tunnel, stretching from Landala, via Korsvägen, Örgryte/Jakobsdal to connect with existing tracks in Almedal. Construction start-up is planned for spring 2018 and the project is expected to run until 2026.

The contract will be carried by NCC in consortium with Wayss & Freytag Ingeniurbau AG, each with an approximate stake of 50 percent. NCC will register the order in the Infrastructure business area in the fourth quarter of 2017, provided the award decision is not challenged before the standstill period expires on December 7, 2017.

For further information, please contact:

Anna Trane, Head of Corporate Media Relations, +46 70 884 74 69

NCC's media line: +46 8 585 519 00, E-mail: press@ncc.se, NCC's Mediabank

This is the type of information that NCC could be obligated to disclose pursuant to the EU Market Abuse Regulation. The information was issued for publication through the agency of the contact person set out above, on November 29, 2017 at 08:00 CET.

About NCC. Our vision is to renew our industry and provide superior sustainable solutions.
NCC is one of the leading companies in construction, infrastructure and property development in the Nordic region, with sales of SEK 53 billion and 17,000 employees in 2016. The NCC share is listed on Nasdaq Stockholm.
bartbas
1

In de draadopening van november riep beurs2020 iedereen inclusief zichzelf op om het over Bam te hebben en zich verre te houden van persoonlijke aanvallen en vervelende niet ter zake doende en wrevelopwekkende opmerkingen.
Daar is in november heel weinig van terecht gekomen. Talloze malen moest de moderator ongepaste postings verwijderen. Velen hebben van hun ongenoegen blijk gegeven en het bamforum minder bezocht of helemaal gemeden. Daarom een oproep om onderstaand forumreglement even door te nemen en het in praktijk te brengen. De moderator roep ik op om gebruik te maken van de bevoegdheid om lieden die voortdurend in de fout (zijn) (ge)gaan, hun postingsrecht conform het reglement te ontnemen. De ervaring leert helaas dat er forumgebruikers zijn, die zich ondanks talloze verwijderingen, blijven misdragen.

bartbas

Niemand weet meer dan iedereen
Introductie
Het IEX.NL-Forum heeft als doel lezers met elkaar in discussie te laten treden over hun investeringskeuzes. Het forum is geen plaats voor persoonlijke aanvallen of ruzies. Om de geloofwaardigheid van de site te bewaken vraagt IEX.NL de bezoekers de volgende punten in acht te nemen: •Kwaliteit trekt kwaliteit aan. Indien uw berichten een duidelijke bijdrage leveren aan de forums zal dit anderen stimuleren hetzelfde te doen;
•IEX.NL verzoekt u, alleen berichten te posten die bijdragen aan de discussie op de forums;
•Schrijf uw eigen columns op de forums. Goed posten wordt beloond door het aanbevelingssysteem: elke dag worden de berichten met de meeste aanbevelingen op de homepage van de forums geplaatst;
•IEX.NL vraagt haar leden, openheid van zaken te geven omtrent hun positie in het fonds waarover zij discussiëren (long, short, geen positie). Het is aan te raden om de wettelijke regels hierover goed door te nemen.

Op de fora worden de volgende activiteiten niet toegestaan: •Koersmanipulatie, zie voor info de website van de AFM;
•Het verspreiden van voorkennis, zie voor meer info de website van de AFM;
•Agressief, onethisch of misleidend gedrag;
•Onnodig grievend taalgebruik;
•Het overnemen van artikelen zonder toestemming van de auteur;
•Publiceren privacy-gevoelige informatie, zoals adressen;
•Zakelijke sollicitaties;
•Adverteren;
•Het is niet toegestaan aliassen te gebruiken die aanleiding (kunnen) geven tot verwarring. Aliassen kunnen geweigerd worden als hiermee de indruk wordt gewekt namens een bedrijf, organisatie of persoon het woord te voeren, zonder dat dit daadwerkelijk het geval is;
•Het is op de forums niet toegestaan andere bezoekers, anders dan middels inhoudelijke argumenten, persoonlijk aan te vallen, te treiteren, te kwetsen of anderszins opzettelijk te beschadigen, dit alles in de ruimste zin van het woord;
•Het is op de forums niet toegestaan om berichten te plaatsen met als kennelijk doel IEX.nl en haar bezoekers commercieel of anderszins te benadelen en/of schade toe te brengen, middels bijvoorbeeld werving voor concurrerende media of het verspreiden van laster of geruchten.
Mensen die zich hier niet aan houden wordt de toegang tot de forums ontzegd; dit betekent niet dat ook het lidmaatschap van IEX.nl/DeBeurs.nl daarmee beëindigd is.

Indien de inhoud van een forumbericht u niet bevalt, reageer hier dan constructief op en niet op een negatieve manier. Indien u vervuiling tegenkomt, kunt u dit melden door een e-mail te sturen naar: forum@iex.nl.

De teksten die in de forums geplaatst worden, worden automatisch eigendom van IEX.NL en IEX.NL is vrij om de inhoud ervan te gebruiken.

Indien u suggesties heeft voor nieuwe forums of onderdelen, kunt u een e-mail sturen naar forum@iex.nl.

Privacy
Deze regels zijn opgesteld om zorg te dragen voor een geloofwaardige, verantwoordelijke, intelligente en informatieve dialoog. Wij gaan er van uit dat u, als u op de forums meedoet, de regels van IEX.NL respecteert.

IEX.NL behoudt zich het recht voor zonder voorafgaande waarschuwing stukken van de site te verwijderen als die de privacy van leden aantasten, en/of als stukken duidelijk behoren tot de eerder genoemde niet-toegestane categorieën. Het is van belang onze site levend te houden.

IEX heeft de privacy van haar leden hoog in het vaandel staan en verstrekt daarom geen persoonsgegevens aan derden, zolang dit geen onderdeel uitmaakt van het afgesproken dienstenpakket of de voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan. Wel kan IEX op grond van de Wet Toezicht Effectenverkeer 1995, artikel 48, eerste lid, door toezichthouders of opsporingsinstanties worden verplicht om gegevens ter beschikking te stellen voor lopende onderzoeken. IEX is er wettelijk aan gehouden om aan zo'n formeel verzoek gevolg te geven.
€d_Modus Vivendi
1
voor wie het nog niet wist inz. bovengenoemde in afwachting zijnde opdracht:

Wayss & Freytag Ingenieurbau AG Konzerngesellschaft der Royal BAM Group
pardon
0
7 december dus een latere sinterklaas als daar de tunnel naar Denemarken nog bovenop komt zou je denken dat de koers wel weer naar 6 euro mag.
Als ze dan nog rond de 5 euro blijven noteren ben ik bang dat een overname niet meer tegen te houden is.
[verwijderd]
0
quote:

bartbas schreef op 30 november 2017 22:07:

In de draadopening van november riep beurs2020 iedereen inclusief zichzelf op om het over Bam te hebben en zich verre te houden van persoonlijke aanvallen en vervelende niet ter zake doende en wrevelopwekkende opmerkingen. Daar is in november heel weinig van terecht gekomen. Talloze malen moest de moderator ongepaste postings verwijderen. Velen hebben van hun ongenoegen blijk gegeven en het bamforum minder bezocht of helemaal gemeden. Daarom een oproep om onderstaand forumreglement even door te nemen en het in praktijk te brengen.
Dat was een mooie oproep van Beurs2020 en heel goed B, dat je die nog even subtiel in herinnering brengt. Ondanks je vermeende onschuld heb je je afgelopen maand niet altijd even netjes gedragen dus zou ik zeggen "begin bij jezelf".
[verwijderd]
0
Zo was toch de afspraak? DIKgedrukt?

29 November 2017 by Rony Delucia

NCC in consortium with Wayss & Freytag awarded phase of the West Link project for SEK 3.8 billion

Wed, Nov 29, 2017 08:00 CET

The Swedish Transport Administration has selected NCC, in consortium with the German company Wayss & Freytag Ingeniurbau AG, to build the Korsvägen phase of the West Link project. The total order value is SEK 3.8 billion and the contract is expected to be signed in early December.

The total contract consists of building the West Link tunnel, stretching from Landala, via Korsvägen, Örgryte/Jakobsdal to connect with existing tracks in Almedal. Construction start-up is planned for spring 2018 and the project is expected to run until 2026.

The contract will be carried by NCC in consortium with Wayss & Freytag Ingeniurbau AG, each with an approximate stake of 50 percent. NCC will register the order in the Infrastructure business area in the fourth quarter of 2017, provided the award decision is not challenged before the standstill period expires on December 7, 2017.

For further information, please contact:

Anna Trane, Head of Corporate Media Relations, +46 70 884 74 69

NCC's media line: +46 8 585 519 00, E-mail: press@ncc.se, NCC's Mediabank


Unter dem Namen Wayss & Freytag existieren seit 1999 zwei Gesellschaften, die aus dem traditionsreichen deutschen Bauunternehmen Wayss & Freytag AG hervorgegangen sind und seit 2002 Tochtergesellschaften der Royal BAM Group sind. Seit 1. Januar 2007 firmieren die Gesellschaften als BAM Deutschland AG und als Wayss & Freytag Ingenieurbau AG.
[verwijderd]
1
Wat het artikel van JP Morgan in mijn ogen betekent?
Voor een langere periode van minstens 2-3 jaar blijft de rente laag en rendeert spaargeld dus niet en wordt zelfs minder waard door inflatie. Als je dat gegeven afzet tegen prima economische cijfers, nog betere bedrijfswinsten (vooral Europese), lagere werkeloosheid en een meute plebs die ruim geld te vergeven heeft dan is mijn conclusie dat we de echte hausse nog moeten krijgen. Dat is dus duidelijk een andere mening dan de "grote correctie", die door enkelen wordt gepredikt. Voor BAM geldt een extra push want daar geldt het bovenstaande zeker ook voor alleen is de koers ver achter gebleven.
Voor hen die aanstoot nemen aan "een meute plebs", zou ik zeggen, zoek er niet teveel achter en lees gewoon "de gewone man". Hoewel, daar zou ik weer over vallen:)
bartbas
0
quote:

pardon schreef op 30 november 2017 23:01:

7 december dus een latere sinterklaas als daar de tunnel naar Denemarken nog bovenop komt zou je denken dat de koers wel weer naar 6 euro mag.
Als ze dan nog rond de 5 euro blijven noteren ben ik bang dat een overname niet meer tegen te houden is.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Helaas betekent veel werk in de bouw nog lang niet altijd veel verdienen.

bartbas
[verwijderd]
0
Erg benieuwd naar de shortposities vanavond. Gisteren bestond al de indruk dat shortcovering was begonnen en vandaag lijkt de start op hetzelfde. Of er is een adviesverhoging geweest van een broker, die de koopgolf verklaart. Whatever, BAM stijgt na gisteren ook vandaag lekker door. Zou eindelijk het kwartje gevallen zijn !?
IN Stap of UIT Stap
0
quote:

pardon schreef op 30 november 2017 23:01:

7 december dus een latere sinterklaas als daar de tunnel naar Denemarken nog bovenop komt zou je denken dat de koers wel weer naar 6 euro mag.
Als ze dan nog rond de 5 euro blijven noteren ben ik bang dat een overname niet meer tegen te houden is.
Volgende de week is Bam week terug richting €5

€d_Modus Vivendi
0
met 107k ask onmiddellijk gedrukt
inmiddels 366k volume, dus kan lekker gaan nog vandaag
snipper
0
quote:

pardon schreef op 30 november 2017 23:01:

7 december dus een latere sinterklaas als daar de tunnel naar Denemarken nog bovenop komt zou je denken dat de koers wel weer naar 6 euro mag.
Als ze dan nog rond de 5 euro blijven noteren ben ik bang dat een overname niet meer tegen te houden is.
pardon?
[verwijderd]
0
quote:

Beurs2020 schreef op 1 december 2017 00:01:

Wat het artikel van JP Morgan in mijn ogen betekent?
Voor een langere periode van minstens 2-3 jaar blijft de rente laag en rendeert spaargeld dus niet en wordt zelfs minder waard door inflatie. Als je dat gegeven afzet tegen prima economische cijfers, nog betere bedrijfswinsten (vooral Europese), lagere werkeloosheid en een meute plebs die ruim geld te vergeven heeft dan is mijn conclusie dat we de echte hausse nog moeten krijgen. Dat is dus duidelijk een andere mening dan de "grote correctie", die door enkelen wordt gepredikt. Voor BAM geldt een extra push want daar geldt het bovenstaande zeker ook voor alleen is de koers ver achter gebleven.
Voor hen die aanstoot nemen aan "een meute plebs", zou ik zeggen, zoek er niet teveel achter en lees gewoon "de gewone man". Hoewel, daar zou ik weer over vallen:)
Geen gewone man, maar wel een bijzonder mens!
pardon
0
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 1 december 2017 09:24:

[...]
Geen gewone man, maar wel een bijzonder mens!
We zijn het eens J, ieder mens is uniek / bijzonder !
Tordan
0
BAM gaat richting jaareinde nog even een inhaalslag maken naar de 5 toe. Niet verkeerd denk ik.
€d_Modus Vivendi
0
het gilde heeft nog even de voorraad op de markt gedumpt in afwachting van lager terugkopen. (complottheorie)
3.932 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 193 194 195 196 197 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 10:35
Koers 3,770
Verschil -0,060 (-1,57%)
Hoog 3,800
Laag 3,758
Volume 95.628
Volume gemiddeld 1.427.326
Volume gisteren 705.352

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront