DeBeurs.nl

CM.Com 2025

937 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 47 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 15 juli 2025 18:50
    Ja dat gas terug verhaal van Jochem heb ik ook meegekregen.
    Ik dank je voor je mooie woorden tracker.

    ff kort "specialisten" Tja, ik ben mogelijk te nederig of eerlijk om zelf te posten dat ik een IT leek ben.
    Soort van IT dyslexie noem ik het zelf.

    Leuke oneliner: Perfectie = durven imperfect te zijn.

    Die 'ongrijpbare tijd' gaat het ook hier wel uitwijzen? Alles op hoger, lager of onveranderd ;-) Time will tell.

    Gr. NKO
  2. forum rang 9 aextracker 15 juli 2025 18:58
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 15 juli 2025 18:50:

    ff kort "specialisten" Tja, ik ben mogelijk te nederig of eerlijk om zelf te posten dat ik een IT leek ben.

    Leuke oneliner: Perfectie = durven imperfect te zijn.

    Die 'ongrijpbare tijd' gaat het ook hier wel uitwijzen? Time will tell.

    Gr. NKO
    AB.

    Eerlijkheid duur het langst NKO !
    Mijn complimenten !

    Zie het juist als teken van beperking en zwakte van degene die je eerlijkheid in het belachelijke probeert te plaatsen.

    De tijd zal het velen leren.........mooi bedrijfje dat CM.Com.....veel potentie en toekomst naar mijn mening en opgebouwd inzicht.
  3. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 15 juli 2025 19:45
    Thanks Tracker,

    Alleen je AB komt niet door, zullen de profs ook wel af weten te houden? ;-)
    Of ik kan het zelf niet zien? Mijn IT vaardigheden weer of wie weet nog een hack.
    Je moest eens weten wat ik als IT leek allemaal al heb gezien/meegemaakt op dat gebied.
    Kan daar een boek over schrijven.

    Daarom voor mij geen smartphone hihi

    Die AB bij jou = trouwens wel gelukt LOL

    We gaan het t.z.t. zien allemaal.

    Gr. NKO
  4. forum rang 4 eerlijkadvies 15 juli 2025 20:28
    quote:

    aextracker schreef op 15 juli 2025 18:29:

    [...]

    Persoonlijk verwacht ik een sterke prestatie over H-1 2025 a.g.v. een aangepast beleid welke voortkomt uit een aangescherpte strategie met meer nadruk \ focus op winstgevender groei.
    Die kentering werd voor de oplettende cijfer-lovers al eerder ingezet en zichtbaar in Q4 2024, welke zich voort zette in Q1 2025..... dat voedde mijn vertrouwen en leidde mij naar de CMD eerder dit jaar..... wat ik daar zag en registreerde heb ik al eerder gepost op dit forum en sterkte mijn verwachting, dat CM.Com met enige support vanuit de grotere aandeelhouders en RvC de kentering heeft ingezet en 2025 winstgevend en gezond groeiend gaat afsluiten............ daar heb ik Jochem M niet voor nodig........ hoe grappig 't mannetje ook was ..... met hulp van wat ADHD............ hij moest overigens ondanks al die positieve energie helaas wel gas terug nemen....... dat zie ik bij CM.Com niet gebeuren.......... die gaan ondanks alle negativiteit op dit forum van zelfbenoemde specialisten in AI en neuro netwerken gewoon lekker door........ met groeien......... richting een gezonde winstgevende toekomst..............
    Wil ik wel een gentlemans wager van maken.

    Azerion failliet voor 2027
    Cm.com naar €3 of lager voor 2027

    Valt op: niemand wil graag inhoudelijk over de kwaliteit van de diensten praten. Is geen goed teken.
  5. forum rang 9 aextracker 15 juli 2025 21:02
    quote:

    eerlijkadvies schreef op 15 juli 2025 20:28:

    [...]

    Wil ik wel een gentlemans wager van maken.

    Azerion failliet voor 2027
    Cm.com naar €3 of lager voor 2027

    Valt op: niemand wil graag inhoudelijk over de kwaliteit van de diensten praten. Is geen goed teken.
    Iemand zoals jij die niets in beide bedrijven ziet , noch er moeite voor doet ze te doorgronden en deze voorspelling maakt is in mijn ogen per definitie ongeloofwaardig en voorspelbaar .....

    Daarom ontbreekt ook enige onderbouwing ....... eerder een gevalletje wensdenken i.p.v. "een gewaagde uitspraak".....
  6. forum rang 4 eerlijkadvies 15 juli 2025 21:14
    quote:

    aextracker schreef op 15 juli 2025 21:02:

    [...]

    Iemand zoals jij die niets in beide bedrijven ziet , noch er moeite voor doet ze te doorgronden en deze voorspelling maakt is in mijn ogen per definitie ongeloofwaardig en voorspelbaar .....

    Daarom ontbreekt ook enige onderbouwing ....... eerder een gevalletje wensdenken i.p.v. "een gewaagde uitspraak".....
    Ik vind het heel gek dat je inhoudelijke zorgen - want de kwaliteit van HALO is nogal bepalend voor de toekomst van cm.com - niet wilt uitwerken, alleen maar vanuit het punt dat ik op zoek zou zijn naar discussies die mijn eigen blinde vlek bevestigen. Integendeel. Ik ben hier om het tegendeel te ontdekken, maar ik vind daar geen gronden toe.

    Andersom ben jij dus degene die niet in wil gaan op legitieme issues en daarmee een blinde vlek in stand houd.

    Niet erg. Maar Ik ben nog steeds benieuwd of iemand over de kwaliteit van HALO wil praten. Geef toe, dat is minder sexy dan ani of Grok, maar het gesprek moet gevoerd worden.

    Het geheel komt over als het gesprek over werkkapitaal @ Alfen @ 70-100 dat niemand wilde voeren terwijl het overduidelijk was dat er gewoon mensen zijn met legitieme zorgen.
  7. forum rang 9 aextracker 15 juli 2025 21:21
    quote:

    eerlijkadvies schreef op 15 juli 2025 21:14:

    [...]

    Ik vind het heel gek dat je inhoudelijke zorgen - want de kwaliteit van HALO is nogal bepalend voor de toekomst van cm.com - niet wilt uitwerken, alleen maar vanuit het punt dat ik op zoek zou zijn naar discussies die mijn eigen blinde vlek bevestigen. Integendeel. Ik ben hier om het tegendeel te ontdekken, maar ik vind daar geen gronden toe.

    Andersom ben jij dus degene die niet in wil gaan op legitieme issues en daarmee een blinde vlek in stand houd.

    Niet erg. Maar Ik ben nog steeds benieuwd of iemand over de kwaliteit van HALO wil praten. Geef toe, dat is minder sexy dan ani of Grok, maar het gesprek moet gevoerd worden.

    Het geheel komt over als het gesprek over werkkapitaal @ Alfen @ 70-100 dat niemand wilde voeren terwijl het overduidelijk was dat er gewoon mensen zijn met legitieme zorgen.
    't is heel simpel..........

    Jouw zorgen zijn irrelevant en ongegrond.
    Bovendien niet verifieerbaar onderbouwd en dus van geen belang voor de toekomst van CM.Com.

    Als je het businessmodel van CM.com niet snapt en je zorgen maakt over werkkapitaal en kastroom ontwikkeling bij CM.com kan je er beter bij wegblijven i.p.v. "ballonnetjes op laten" door te stellen wanneer ze failliet gaan.....
    Probeer niet recht te praten wat krom is; Je verkoopt een paniekerend, slap verhaal rondom CM.com......op niet veel meer gebaseerd dan wat kengetallen, angst en ongeloof...........
  8. peanutbutter 15 juli 2025 22:33
    quote:

    Investeerdertje 2020 schreef op 14 juli 2025 16:47:

    Heb zojuist de cm.com chatbot + Halo Experience uitgeprobeerd op hun eigen site en moet zeggen dat het niets dan een deceptie betrof. Chatbot op hun eigen site niet geavanceerd en geïntegreerd met alle relevante afdelingen in het bedrijf. De telefonische Halo Experience werkt in het geheel niet, reageert niet op mijn stem en tijdens het inbellen hoorde ik allerlei absurde geluidjes. Werd alleen met een stem welkom geheten, die vervolgens totaal niet reageerde op mijn vragen. Hebben jullie ook deze ervaring met hun eigen producten op hun eigen site?

    De amateuristische chatbot correspondentie:

    Hello there??! I'm the AI Assistant from CM.com, and I'm here to help you out. I can answer in any language. How can I assist you today?

    16:28
    Hello there, the halo telephone experience does not react at all.
    16:37

    Just to be sure; your question is about HALO / GenAI Engine, right?

    16:37
    right
    16:37

    Could you share a bit more about the issue you're facing with the HALO telephone experience? This will really help me understand what's going on and assist you better! ??

    16:37
    The voice does not respond to my voice, no reaction whatsoever
    16:37

    I've taken a look at the status page, and everything is running smoothly, including the HALO / GenAI Engine. It appears there isn't a widespread issue affecting the service.

    Let's work together to troubleshoot the issue! Are you ready to dive into some troubleshooting steps? ??

    16:37
    I use Experience HALO
    16:38

    Thanks for letting me know you're using Experience HALO! Let's dive into troubleshooting this issue together. Are you ready to get started? ??

    16:38
    it did not work
    16:38

    Since troubleshooting didn't fix the issue, let's go ahead and create a bug report for you! ??

    Could you share a couple of details to help us out?

    The name of your organization.
    How many users are experiencing this issue? (e.g., all users, more than half, less than half, or none).
    Once we have this info, we can get started on the bug report!

    16:38
    maybe you should tell tech support team cause it looks amateuristic
    16:38

    I totally get your frustration, and I'm here to help ensure your issue gets the attention it deserves! ?? I'll go ahead and submit a bug report for you.

    If you'd like, I can include the email support@cm.com in the report. Just let me know if you want that added!

    Could you please share:

    The name of your organization.
    How many users are affected by this issue (like all users, more than half, less than half, or none)?
    Once I have this info, I'll get started on the report!

    16:38
    Horrible chatbot experience and telephone experience, really low level
    16:39

    I’m really sorry to hear about your experience, and I totally understand how frustrating this can be. Let’s ensure your feedback is heard and that we address the issue properly! ??

    Could you please share:

    The name of your organization.
    How many users are affected by this issue (e.g., all users, more than half, less than half, or none)?
    I’ll use this information to create a detailed bug report for our technical support team. Your feedback is super valuable, and we’re committed to improving your experience! If you have any more questions or need further assistance, feel free to ask!
    Misschien is het goed om even naar je eigen houding te kijken. Wat ik zie, is een agent die rustig en behulpzaam blijft, zelfs wanneer jij je frustratie uit. Er wordt meegedacht, mogelijke oorzaken worden onderzocht (zoals serverproblemen), en er wordt zelfs aangeboden om een bug report in te dienen zodat het ontwikkelteam het kan oppakken.

    Toch lijkt het alsof jij weinig moeite doet om samen tot een oplossing te komen. Je reageert niet op de inhoud van de antwoorden, maar blijft hangen in je eigen frustratie. Als deze agent een echte medewerker was geweest, waren jullie er op deze manier ook niet uitgekomen.

    Het probleem is dus niet de agent, het is je eigen houding die het gesprek vastzet
  9. forum rang 4 eerlijkadvies 16 juli 2025 09:27
    quote:

    aextracker schreef op 15 juli 2025 21:21:

    [...]

    't is heel simpel..........

    Jouw zorgen zijn irrelevant en ongegrond.
    Bovendien niet verifieerbaar onderbouwd en dus van geen belang voor de toekomst van CM.Com.

    Als je het businessmodel van CM.com niet snapt en je zorgen maakt over werkkapitaal en kastroom ontwikkeling bij CM.com kan je er beter bij wegblijven i.p.v. "ballonnetjes op laten" door te stellen wanneer ze failliet gaan.....
    Probeer niet recht te praten wat krom is; Je verkoopt een paniekerend, slap verhaal rondom CM.com......op niet veel meer gebaseerd dan wat kengetallen, angst en ongeloof...........
    Ik zeg dat Azerion failliet gaat. CM.com zie ik rond de €3 in 2026. Gebaseerd op kasstroom. Bevestigd door de kwaliteit van HALO. Dat is gewoon een normale Bearish visie onderbouwd. Feitelijk op meer dan "cm is tech en ai en gaat naar boven". Ik wil het niet naar beneden praten. Ik wil het hebben over het bedrijf. Maar jij wil het niet over dit deel hebben. Wel over cijfers? Kosten? Omzetontwikkeling?

    De longs willen over geen van die dingen praten. Dat is gek toch???!
  10. forum rang 4 eerlijkadvies 16 juli 2025 09:28
    quote:

    peanutbutter schreef op 15 juli 2025 22:33:

    [...]

    Misschien is het goed om even naar je eigen houding te kijken. Wat ik zie, is een agent die rustig en behulpzaam blijft, zelfs wanneer jij je frustratie uit. Er wordt meegedacht, mogelijke oorzaken worden onderzocht (zoals serverproblemen), en er wordt zelfs aangeboden om een bug report in te dienen zodat het ontwikkelteam het kan oppakken.

    Toch lijkt het alsof jij weinig moeite doet om samen tot een oplossing te komen. Je reageert niet op de inhoud van de antwoorden, maar blijft hangen in je eigen frustratie. Als deze agent een echte medewerker was geweest, waren jullie er op deze manier ook niet uitgekomen.

    Het probleem is dus niet de agent, het is je eigen houding die het gesprek vastzet
    Ik denk dat je mist wat een klantenservice-bot die waardevol is voor bedrijven zou moeten kunnen :) Namelijk vervelende klanten met emotie enzo helpen zodat het klanten blijven. Zeg maar.
  11. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 16 juli 2025 11:41
    Eerlijkadvies: Negeren als iemand zulke quotes herhaaldelijk blijft maken. Mijn idee is dat ZE er zoveel moeite voor blijven doen om de koers lager te krijgen, dat ze er of beter van worden, of dat ze CM of bepaalde personen willen wegzetten.

    Met dit soort quotes geeft men het aan? "De longs willen over geen van die dingen praten. Dat is gek toch???!"

    Echt, de argumenten en angstberichten worden er niet geloofwaardiger op. Ze zullen echt NIET zelf op/aan die 6,70 koers tijdens die omzetting v.d. converteerbare lening i.c.m. die emissie i.z. 'Guts Tickets' hebben meegedaan.

    Ik zie dit alles momenteel meer als o.a. de 'Pietje Bell's en CM Bashers' op dit forum.

    Zomaar een paar quotes:

    "Verkopen kunnen ze heel goed. Alleen niet aan nieuwe klanten". "CEO kan de grote man spelen en leven". "Het is de lokale speeltuin". "het alleen maar gaat om Jeroentjes en gerommel in de marge". "meuk van 5 jaar geleden". "op amateurbasis emotie spiegelen".
    Het lijkt allemaal meer op een soort van HAAT/AFGUNST dan op interessante/goede onderbouwing van feiten.

    Ja, las zelfs vergelijkingen met andere beursfondsen zoals Alfen, Azerion, Ebusco, Theranos? Maar vergelijken (vrijheid van meningsuiting) mag natuurlijk. Alleen, ook dit lijkt bijna op cabaret ;-)

    Ik ga me derhalve ook niet meer verdedigen of mee in deze bijna lachwekkende 'toxische strijd' of ik bijvoorbeeld wel/niet op de PR-afdeling van CM.com zou werken met diarree aan berichten, dat ze failliet gaan of in 2026 een koers van 3 euro zouden hebben enz.

    Koers 6.76 (11.31u. op moment van schrijven)

    Gr. NKO
  12. forum rang 9 aextracker 16 juli 2025 12:12
    quote:

    eerlijkadvies schreef op 16 juli 2025 09:27:

    [...]

    Ik zeg dat Azerion failliet gaat. CM.com zie ik rond de €3 in 2026. Gebaseerd op kasstroom. Bevestigd door de kwaliteit van HALO. Dat is gewoon een normale Bearish visie onderbouwd. Feitelijk op meer dan "cm is tech en ai en gaat naar boven". Ik wil het niet naar beneden praten. Ik wil het hebben over het bedrijf. Maar jij wil het niet over dit deel hebben. Wel over cijfers? Kosten? Omzetontwikkeling?

    De longs willen over geen van die dingen praten. Dat is gek toch???!
    Wel prettig te lezen dat je bearish bent op CM.com o.b.v. kasstroom.

    Voor een bashende shorter lijk je te zoeken naar je gelijk in wensdenken.
    Be my guest..... ik kan er niets mee..... laat de H 1 cijfers op 23 juli spreken.

    Die H-1 cijfers bieden vast en zeker voldoende aanleiding om het te gaan hebben over dit mooie innovatieve bedrijf, wat leuke klanten lijkt te kunnen aantrekken en behouden.
  13. forum rang 4 eerlijkadvies 16 juli 2025 12:30
    quote:

    aextracker schreef op 16 juli 2025 12:12:

    [...]

    Wel prettig te lezen dat je bearish bent op CM.com o.b.v. kasstroom.

    Voor een bashende shorter lijk je te zoeken naar je gelijk in wensdenken.
    Be my guest..... ik kan er niets mee..... laat de H 1 cijfers op 23 juli spreken.

    Die H-1 cijfers bieden vast en zeker voldoende aanleiding om het te gaan hebben over dit mooie innovatieve bedrijf, wat leuke klanten lijkt te kunnen aantrekken en behouden.
    Ja maar een maximale winst van 0,10 per aandeel. HALO die de stagnerende omzet nu moet gaan trekken en niemand die het heeft over nieuwe grote klanten, succes, omzet, marge, efficiency. Dat baart jou geen zorgen?

    Een mooi weer CEO die al jaren niet levert gaat op een gegeven moment van asset naar liability.
  14. forum rang 4 Pietje Bell 16 juli 2025 13:04
    Precies, heeft CM meer aan dan 'leuke' klanten. Vol trots werd er hier gesproken over Notre Dame. Giller van de eeuw.. werd niets aan verdiend.
    Het forumlid dat gisteren meldde sinds 2022 76% verlies heeft..
    Leuke klanten.... Het gaat om grote klanten die eindelijk eens gaan zorgen voor een positieve free cash flow. Voor groei, met marge. Het is geen borduurclub toch? Tsja, die CEO.. denkt alleen aan zichzelf en is een lijder ipv leider.
  15. forum rang 9 aextracker 16 juli 2025 13:29
    quote:

    eerlijkadvies schreef op 16 juli 2025 12:30:

    [...]

    Ja maar een maximale winst van 0,10 per aandeel. HALO die de stagnerende omzet nu moet gaan trekken en niemand die het heeft over nieuwe grote klanten, succes, omzet, marge, efficiency. Dat baart jou geen zorgen?

    Een mooi weer CEO die al jaren niet levert gaat op een gegeven moment van asset naar liability.
    Wanneer je de aangescherpte strategie in uitvoering naar winstgevender groei die in 2024 (!) is ingezet en omzet via grote klanten als benoemd niet wilt zien, dan is een beetje surfen op de CM.Com website blijkbaar al teveel gevraagd...... needless to say more !

    Het verbaasd mij niet getuige je reactie en werkwijze.
    Daarom maak ik mij idd geen zorgen over de omzetgroei en outlook 2025 bij CM.com.
    Heb me uit interesse alvast aangemeld voor de webinar volgende week.

    Misschien iets voor jou om je kennis en inzicht in CM.com bij te spijkeren !

    PS. Je zou willen dat je de CEO was.............
  16. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 16 juli 2025 14:31
    Van de plak en knipseldienst wel/niet uit Breda?

    Er gebeurt meer in Kielegat eee Breda dan men denkt ;-)

    www.goodnews.nl/insights/great-news-e...
    www.enterbreda.nl/

    In Parijs zitten ze trouwens ook niet stil ;-) (en ik kan me ook niet voorstellen dat CM/Appmiral voor de Notre-Dame alles voor niets doen).

    Vanaf 20 september ook de heropende torens te bezoeken in Parijs. www.sortiraparis.com/nl/wat-te-bezoek...
    frankrijk.nl/notre-dame-bezoeken-hand...
    www.cm.com/press/notre-dame-cathedral...
    www.notredamedeparis.fr/en/visit/rese...
    appmiral.com/

    Laatste adv. www.cm.com/nl-nl/blog/roi-marketing-w...

    Gr. NKO
  17. forum rang 4 eerlijkadvies 16 juli 2025 14:52
    quote:

    aextracker schreef op 16 juli 2025 13:29:

    [...]

    Wanneer je de aangescherpte strategie in uitvoering naar winstgevender groei die in 2024 (!) is ingezet en omzet via grote klanten als benoemd niet wilt zien, dan is een beetje surfen op de CM.Com website blijkbaar al teveel gevraagd...... needless to say more !

    Het verbaasd mij niet getuige je reactie en werkwijze.
    Daarom maak ik mij idd geen zorgen over de omzetgroei en outlook 2025 bij CM.com.
    Heb me uit interesse alvast aangemeld voor de webinar volgende week.

    Misschien iets voor jou om je kennis en inzicht in CM.com bij te spijkeren !

    PS. Je zou willen dat je de CEO was.............
    120 mln is hoger dan mijn waarde; maar ik ben vrij te doen wat ik wil. In anonimiteit. Dus zou niet graag ruilen.

    Bovendien schat ik dat hij rond 2027 wel wil ruilen.

    We gaan het zien.
937 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 47 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van DeBeurs.nl

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.345
AB InBev 2 5.576
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.357
ABN AMRO 1.582 53.394
ABO-Group 1 27
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 11.741
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 197
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 18.079
Aedifica 3 1.004
Aegon 3.258 323.720
AFC Ajax 538 7.118
Affimed NV 2 6.356
ageas 5.844 109.952
Agfa-Gevaert 14 2.098
Ahold 3.540 74.443
Air France - KLM 1.025 35.715
AIRBUS 1 13
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.123
Alfen 17 27.386
Allfunds Group 4 1.620
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.255
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 446
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.487 114.835
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.846 246.313
AMG 972 136.215
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.810
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 515
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.294
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 405
Arcadis 252 9.023
Arcelor Mittal 2.038 321.661
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 303
arGEN-X 17 10.750
Aroundtown SA 1 228
Arrowhead Research 5 9.791
Ascencio 1 35
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.996
ASML 1.767 119.269
ASR Nederland 21 4.550
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 548
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 33 15.732
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 87
Azerion 7 3.646