Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Meld hier wat je verwacht van ECB en FED donderdag

61 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
Sloeki
0
Ik verwacht een Mother Of All Rescue Funds.

Mijn verwachting is dusdanig hoog dat ik gewoon ziek word als niet aan mijn verwachting zal voldoen.

Ik denk dat ECB met allergrootste BAZOOKA der bazookas komt en dat ze minimaal 2000 miljard gaan pompen. Daarnaast zal ECB alles kwijtschelden aan Griekenland.

Ook zullen EURO-bonds komen. FED zal instemmen met QE3.

Ik kan er gewoon niet van slapen nu, niet wetend wat donderdag gaat komen.

[verwijderd]
1
Ze blijven het in minimale porties brengen, de PIIGS moeten wel gretig blijven, anders stoppen ze gelijk de bezuinigingen.
Er zal veel geld bijkomen, Geitner heeft gewoon gezegd:'"bijprinten, gewoon veel bijprinten"

De markt is veel te ver doorgeschoten, we hebben te maken met EU-landen die gewoon in gebreke blijven.....
Sloeki
0
quote:

zzzaai schreef op 31 juli 2012 16:41:

Dan willen jullie niet horen wat ik denk
Vermaak ons ;)
[verwijderd]
1
Don/vrij worden fire-sale dagen.
Er is maar EEN echte oplossing: bezuinigen en schulden aflossen..."ja maar dan krimpt de economie!" ...nou dat is dan maar zo!

Dat een staalbedrijf 4 procentjes minder staal verkoopt lijkt me niet echt een wereldprobleem.

De politici doen niet wat het volk wil, vooral in de wat rijkere westese BULLS....ze forceren een volksopstand bij crashen geldsysteem....
[verwijderd]
0
Toen Mark onze MP begon was hij overtuigd dat schulden niet met schulden bestreden konden worden, helaas lijkt hij dit vergeten te zijn, samen met Jan Kees pompt hij in een razend tempo onze pensioengelden Europa in.
Ik verwacht donderdag niets, hooguit een teleurstellings crash op loze geruchten.
Euro is niet meer te redden, voor iedereen het beste direct te stoppen.

Sloeki
0
Ik verwacht donderdag oplossing voor alle problemen in euro-zone. Kan me echt niet inbeelden als ze dat donderdag niet gaan waarmaken. En al helemaal niet na zon uitbundige rally van afgelopen 3 dagen. Ik ben helemaal positief nu ingesteld op donderdag en vrijdag.

Heb tevens mijn roze shades op..
[verwijderd]
0
quote:

Sloeki schreef op 31 juli 2012 16:23:

Ik verwacht een Mother Of All Rescue Funds.

Mijn verwachting is dusdanig hoog dat ik gewoon ziek word als niet aan mijn verwachting zal voldoen.

Ik denk dat ECB met allergrootste BAZOOKA der bazookas komt en dat ze minimaal 2000 miljard gaan pompen. Daarnaast zal ECB alles kwijtschelden aan Griekenland.

Ook zullen EURO-bonds komen. FED zal instemmen met QE3.

Ik kan er gewoon niet van slapen nu, niet wetend wat donderdag gaat komen.

Jij gelooft ook nog in Sinterklaas is het niet.........
[verwijderd]
0
Bijna alle wereld landen drukken geld bij, de toppers zijn natuurlijk de US, Japan, China, Zwitserland en de GB. De kleinere economieën volgen braaf om geen exportverlies te leiden omdat de meeste wereldhandel in $ gaat.
Schulden kunnen gestapeld worden tegen bijna 0% en niemand wil zichzelf tekort doen. Vertrouwen in het huidige fiatgeld is alles wat het zaakje overeind houdt.
Helaas zit Europa met een tweede probleem namelijk de gemeenschappelijke euro en dat maakt bijdrukken best lastig met al die verschillende economieën. Duitsland wordt nu zwaar onder druk gezet door Mario e.a. Als Duitsland aanstaande donderdag groen licht geeft en bezwijkt is het hek van de dam.
Misschien is het wel de grote trigger waar velen op wachten.

[verwijderd]
0
Bijdrukken heeft tot gevolg dat de EU meer opschuift naar een reserve valuta, ala de FED
Dan drukken we ook een gevulde olietanker bij
Niet wenselijk
Dus alles blijft zoals het is
Bernanke kijkt n beetje naar de grond, en dat was het, as usual

En dan dalen we
[verwijderd]
1
De oprichting van de EUFED, een nieuw wereldwijd vehikel met een leencapaciteit tot $27000 miljard, groter dan groots.

Blijvende welvaart en consumptie, minder oorlogsdreiging, armoede afname, sterk toenemend consumentenvertrouwen, stabiele wereldpolitiek met sterke samenwerkingsverbanden......en we leefden nog lang en gelukkig.

Donderdag=afstortdag.
[verwijderd]
0
quote:

zzzaai schreef op 31 juli 2012 18:17:

Bijdrukken heeft tot gevolg dat de EU meer opschuift naar een reserve valuta, ala de FED
Dan drukken we ook een gevulde olietanker bij

De ECB heeft al aardig wat bijgedrukt hoor. Denk maar eens aan die 1000 miljard die de ECB nog beschikbaar stelde aan de banken tegen 1% rente.
Ook heeft de ECB al voor tig miljarden aan obligaties opgekocht van de PIGS.
Bijdrukken is de ECB niet vreemd.
Gelukkig doen we het allemaal en heeft niemand er baat bij om een ander land te tekkelen omdat we allemaal afhankelijk zijn van elkaar door de de handel.

[verwijderd]
1
quote:

paulta schreef op 31 juli 2012 18:22:

De oprichting van de EUFED, een nieuw wereldwijd vehikel met een leencapaciteit tot $27000 miljard, groter dan groots.

Blijvende welvaart en consumptie, minder oorlogsdreiging, armoede afname, sterk toenemend consumentenvertrouwen, stabiele wereldpolitiek met sterke samenwerkingsverbanden......en we leefden nog lang en gelukkig.

Donderdag=afstortdag.
De Afrikaanse landen willen natuurlijk allemaal direct meedoen. Als welvaart zo gemakkelijk zou zijn.
Denk dat de minder bedeelden in deze wereld al met verbaasden ogen kijken hoe de westerse wereld zijn problemen oplost door middel van de geldpers.
Een Afrikaans land is het nog nooit gelukt.

[verwijderd]
0
We weten hoe het met Zimbabwe afliep...vrij chaotisch.
De westerse wereld staat voor de moeilijke keuze: een total economic meltdown of mega-inflatie...dat laatste natuurlijk.
Ons fameuze pensioenpotje van €700 miljard gaat eraan...het nadeel van teveel sparen onder een zwakke munt.
Fred 62
0
quote:

paulta schreef op 31 juli 2012 18:54:

We weten hoe het met Zimbabwe afliep...vrij chaotisch.
De westerse wereld staat voor de moeilijke keuze: een total economic meltdown of mega-inflatie...dat laatste natuurlijk.
Ons fameuze pensioenpotje van €700 miljard gaat eraan...het nadeel van teveel sparen onder een zwakke munt.
Ben ik effe blij dat er geen gulden of euro inzit van mij.
Twinkeling
0
Nog een paar honderd miljard en hop naar de volgende vergadering, want je kan altijd uitstellen wat je nu niet beslist!
[verwijderd]
0
Monti (ex Goldman Sachser) hangt aan de rokken van frau Merkel te zeuren om eurobonds.
(logisch duitsland moet de italiaanse schulden betalen)
Hollande wil het liefst onder de rok van Angela. (pensioen 65 moet betaald worden door duitsland
Maar zij houdt de poot stijf: kein geloel !

Begint Dragi weer te mekkeren ,
Geitner twittert,
Bernank belt ,
Oboema skypt:
En bij zoveel tegenwind: vooruit dan, n beetje bijdrukken dan.(maar we noemen het anders)
een trachje hier
een tranchje daar

donderdag: afstortdag
61 Posts, Pagina: 1 2 3 4 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
860,01  -5,35  -0,62%  19 apr
 Germany40^ 17.714,20 -0,13%
 BEL 20 3.827,75 +0,03%
 Europe50^ 4.904,14 -0,28%
 US30^ 37.851,00 0,00%
 Nasd100^ 17.004,48 0,00%
 US500^ 4.960,72 0,00%
 Japan225^ 37.028,48 0,00%
 Gold spot 2.392,50 0,00%
 EUR/USD 1,0655 +0,11%
 WTI 82,10 +0,02%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

WDP +3,12%
Kendrion +2,92%
EBUSCO HOLDING +2,67%
Vopak +2,61%
NX FILTRATION +2,17%

Dalers

JUST EAT TAKE... -5,11%
TomTom -4,68%
Fugro -4,30%
ASMI -4,00%
BESI -3,64%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront