CFD's « Terug naar discussie overzicht

Binaire opties en CFD

12 Posts
[verwijderd]
0
Ik ben redelijk nieuw in de materie. Zijn binaire opties gelijk aan CFD's? Op zoek naar informatie kwam ik op verschillende sites zoals www.binaireopties.tips maar toch werd het me niet echt duidelijk...Op www.ig.com kon ik deze informatie ook niet echt vinden.
[verwijderd]
0
Weinig te beleven op het cfd forum.

Ben sinds kort ook aan het rommelen met cfd's en probeer een passende strategie te vinden.
Hiervoor schreef ik opties met redelijk succes maar met de huidige optieprijzen valt er niet veel te verdienen.

Misschien zijn er nog meer cfd fans om wat ervaringen mee te delen?

grt Chiel
[verwijderd]
0
Hoi Chiel,

Ik las je bericht over CFD's en dat je iemand zoekt om wat ervaringen mee uit te wisselen. Ik ben zelf net begonnen met CFD-trading en ben nog aan het oefenen met een demoaccount. Ook ik ben echt nog onwijs aan het zoeken naar een strategie die werkt en dat ik een keer resultaat zie. Ik vind het soms lastig het enthousiasme te houden, omdat er nog weinig 'positieve' resultaten zijn geweest en dat je dan ook echt 'weet' waardoor dat kwam. Ik verzuip nogal in alle verschillende aanbevelingen die er overal op internet gedaan worden.
Heb jij inmiddels al wat gevonden wat werkt?
Misschien kunnen we af en toe wat uitwisselen hierover.

Groet,
Jeroen
[verwijderd]
0
Ik handel reeds geruime tijd in CFD's via Saxo Bank, voornamelijk in de AEX CFD. Hiervoor werd er tot deze week een margin gehanteerd van 0,5% (1% vanaf bedragen groter dan 300.000 euro). Ten gevolge van het Zwitsere Frank debacle, heeft men besloten de margins van zowat alle CFD's te verhogen. Hierdoor wordt er nu voor een AEX CFD een margin gehanteerd van 5%. Dat is zowaar een verhoging met een factor 10! Dit heeft dan ook een behoorlijk negatieve impact op mijn huidige trading strategie.

Ik ben dan maar op zoek gegaan naar een nieuwe broker, maar het blijkt dat Saxo best wel een scherpe margin hanteerde t.o.v. de concurrentie. Voorlopig heb ik slechts 1 broker gevonden die ook een marge van 0,5% hanteert, en dat is Plus500.
Mijn vraag is dan ook als volgt: "Van welke brokers maken jullie gebruik en welke margins hanteren zij?"
PauldeBruijn
0
Uitleg over CFD's is ook te vinden op www.cfd-uitleg.nl, staat wel duidelijk omschreven wat het is en ook een paar strategieën geloof ik. Wat ook een aanrader is zijn de seminars of webinars van IG. Kijk op www.ig.com/nl/seminars, vanavond eentje met Rob Stuiver.

Trouwens CFD's zijn niet hetzelfde als Binaire Opties, echter is de hefboomwerking wel vergelijkbaar.
[verwijderd]
0
quote:

PZonda5 schreef op 23 januari 2015 11:55:

Ik handel reeds geruime tijd in CFD's via Saxo Bank, voornamelijk in de AEX CFD. Hiervoor werd er tot deze week een margin gehanteerd van 0,5% (1% vanaf bedragen groter dan 300.000 euro). Ten gevolge van het Zwitsere Frank debacle, heeft men besloten de margins van zowat alle CFD's te verhogen. Hierdoor wordt er nu voor een AEX CFD een margin gehanteerd van 5%. Dat is zowaar een verhoging met een factor 10! Dit heeft dan ook een behoorlijk negatieve impact op mijn huidige trading strategie.

Ik ben dan maar op zoek gegaan naar een nieuwe broker, maar het blijkt dat Saxo best wel een scherpe margin hanteerde t.o.v. de concurrentie. Voorlopig heb ik slechts 1 broker gevonden die ook een marge van 0,5% hanteert, en dat is Plus500.
Mijn vraag is dan ook als volgt: "Van welke brokers maken jullie gebruik en welke margins hanteren zij?"

Handel zelf ook via Plus500, deze wordt onder andere hier contractfordifference.nl/cfd-broker-k... aagewezen als een voordelige en betrouwbare handelaar, alsmede enkele anderen. Je kunt uiteraard meerdere brokers uitproberen, aangezien ze vaak een leuke welkomstbonus bieden.
[verwijderd]
0
quote:

Mickey1000 schreef op 16 mei 2014 01:13:

Ik ben redelijk nieuw in de materie. Zijn binaire opties gelijk aan CFD's? Op zoek naar informatie kwam ik op verschillende sites zoals www.binaireopties.tips maar toch werd het me niet echt duidelijk...Op www.ig.com kon ik deze informatie ook niet echt vinden.
Als u wilt beginnen met binaire opties zou ik u aanmelden op bit.ly/1rq3tKo dit is in mijn ogen 1 van de beste online brokers !
Je kunt hier ook als 1 van de weinige starten met een inleg van 10 euro , de meeste brokers moet je gelijk 250 of 500 euro storten.
Ook word hier iDeal aangeboden en ze betalen ook daadwerkelijk snel uit ! ( heb het meestal binnen 2 werkdagen )

Ik zie hier dat veel mensen het zien als gokken en dat klopt ook ! mocht je zomaar up of down kiezen is het gewoon 50% kans of je wel of niet juist heb gekozen.

Heb zelf jaren gekeken naar alle strategieën die worden vermeld en er is er maar 1 die werkt !

Heel simpel eigenlijk en zal proberen uit te leggen hoe dit werkt in Jip en Janneke taal :)

-je kiest bijvoorbeeld valuta uit euro tegen dollar
- je zet 1 euro in op up ( als je gelijk hebt krijg je 1.85 euro terug ) winst 0.85 cent
- bij verlies zet je 2 euro in op up ( als je wint heb je 3.70 euro terug ) 0.70 cent winst
- bij verlies zet je 5 euro in op up ( als je wint heb je 9.25 euro terug ) 1.25 euro winst
-bij verlies zet je 12 euro in op up ( als je wint heb je 22.20 euro terug ) 2.20 euro winst

Enzovoort blijven verdubbelen + 20% verhogen om winst te blijven behouden !

Blijf altijd kiezen voor up of down wijk hier nooit van af !!!! en raak niet in de stres als je 3 of 4 keer nog niet hebt gewonnen. als je blijft houden aan alleen up of alleen down heb je hem namelijk altijd een keer goed ! en heb je die winstmarge ook altijd !

Ik doe dit zelf altijd met 60sec trades omdat deze snel zijn en je niet lang hoeft te wachten.

De bedragen lijken misschien klein maar met 60sec kan je snel rond de 50 euro per uur winst halen

Om deze strategie te kunnen doen is het wel verstandig om minimaal 100 euro in je account te hebben om ieder geval de marge te hebben om 6x achter elkaar te kunnen verhogen.

nogmaals iq options -> bit.ly/1rq3tKo is voor mij de meest ideale broker ( hebben een goed werkende app en ideal is voor nederlanders gewoon erg makkelijk ! )

mocht je nog vragen hebben hoor ik dit graag !
[verwijderd]
0
Hallo,

Ik vind het zelf ook lastig om de juiste strategie en CFD broker te kiezen. Ik kwam www.bestebrokers.nl tegen waar de 4 beste CFD brokers met elkaar worden vergeleken. Ook staat er meer info over CFD's.

Succes!
12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
870,27  -3,75  -0,43%  18:05
 Germany40^ 17.922,30 -0,92%
 BEL 20 3.857,94 -0,67%
 Europe50^ 4.950,69 -0,79%
 US30^ 38.124,13 -0,60%
 Nasd100^ 17.410,31 -0,65%
 US500^ 5.043,94 -0,56%
 Japan225^ 37.725,14 -0,72%
 Gold spot 2.332,60 +0,71%
 EUR/USD 1,0729 +0,29%
 WTI 83,75 +1,03%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

UNILEVER PLC +5,85%
RENEWI +4,68%
B&S Group SA +2,85%
Flow Traders +2,26%
Fugro +2,09%

Dalers

ADYEN NV -18,43%
VIVORYON THER... -8,38%
WDP -4,93%
Alfen N.V. -4,39%
CM.COM -3,66%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront