CFD's « Terug naar discussie overzicht

Binaire opties en CFD

12 Posts
[verwijderd]
0
Ik ben redelijk nieuw in de materie. Zijn binaire opties gelijk aan CFD's? Op zoek naar informatie kwam ik op verschillende sites zoals www.binaireopties.tips maar toch werd het me niet echt duidelijk...Op www.ig.com kon ik deze informatie ook niet echt vinden.
[verwijderd]
0
Weinig te beleven op het cfd forum.

Ben sinds kort ook aan het rommelen met cfd's en probeer een passende strategie te vinden.
Hiervoor schreef ik opties met redelijk succes maar met de huidige optieprijzen valt er niet veel te verdienen.

Misschien zijn er nog meer cfd fans om wat ervaringen mee te delen?

grt Chiel
[verwijderd]
0
Hoi Chiel,

Ik las je bericht over CFD's en dat je iemand zoekt om wat ervaringen mee uit te wisselen. Ik ben zelf net begonnen met CFD-trading en ben nog aan het oefenen met een demoaccount. Ook ik ben echt nog onwijs aan het zoeken naar een strategie die werkt en dat ik een keer resultaat zie. Ik vind het soms lastig het enthousiasme te houden, omdat er nog weinig 'positieve' resultaten zijn geweest en dat je dan ook echt 'weet' waardoor dat kwam. Ik verzuip nogal in alle verschillende aanbevelingen die er overal op internet gedaan worden.
Heb jij inmiddels al wat gevonden wat werkt?
Misschien kunnen we af en toe wat uitwisselen hierover.

Groet,
Jeroen
[verwijderd]
0
Ik handel reeds geruime tijd in CFD's via Saxo Bank, voornamelijk in de AEX CFD. Hiervoor werd er tot deze week een margin gehanteerd van 0,5% (1% vanaf bedragen groter dan 300.000 euro). Ten gevolge van het Zwitsere Frank debacle, heeft men besloten de margins van zowat alle CFD's te verhogen. Hierdoor wordt er nu voor een AEX CFD een margin gehanteerd van 5%. Dat is zowaar een verhoging met een factor 10! Dit heeft dan ook een behoorlijk negatieve impact op mijn huidige trading strategie.