Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Oktober 2014

249 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
Guus_Geluk
0
Een nieuwe maand staat weer voor de deur, laten we hopen dat we wat herstel zullen gaan zien in de bouw. Succes iedereen!
[verwijderd]
0
Daar is ie dan het nieuwe draadje .
Heb me weer gemeld.
Guus bedankt voor het aanmaken
Iederéén weer succes deze maand
Ghestem
0
[verwijderd]
0
video.iex.nl/Beleggen-Video/25583/Ver...

Vertrouwen huizenmarkt hoger dan voor de crisis. Nu nog even een koers die hoger is dan voor de crisis.. Of is een eurootje of 150 iets te optimitisch ingeschat? ;)
[verwijderd]
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 1 oktober 2014 12:31:

video.iex.nl/Beleggen-Video/25583/Ver...

Vertrouwen huizenmarkt hoger dan voor de crisis. Nu nog even een koers die hoger is dan voor de crisis.. Of is een eurootje of 150 iets te optimitisch ingeschat? ;)
Het gaat in ieder geval de goede kant op met Heijmans. Ik ben niet ontevreden over het koersverloop tijdens mijn vakantie. Misschien moet ik er inderdaad nog maar een vakantie achteraan plakken :) Had mooi geweest als de koers was doorgetrokken naar de 13 euro maar dat gaat vast niet lang meer duren.
Ghestem
0
En ook nog groen, voor hoe lang het duurt, op deze rood gekleurde dag. Wat moet dit wel niet gaan worden op groene dagen :).
bartvde
0
koers wederom netjes vandaag - ik had bijna verkocht vanochtend bij opening om in Ordina te kunnen stappen
[verwijderd]
0
Vanwaar wilde je overstappen? omdat ordina nu plots goedkoop is/lijkt?
Ik vind het tricky hoor als bedrijven zoals nu Ordina vermoedelijk fraude hebben gepleegd. Dan komt er plots een flink risico in je investering.
bartvde
0
ja ik had Ordina al eerder op de radar, leek me nu buitenkansje met koersdoelen van 2,50 en 2,80, maar kan nog wel even doorzakken zo te zien. Ik kijk wel even Zembla vanavond.
[verwijderd]
0
Volatititeit is doorgaans hoog tijdens zulk nieuws. best mogelijk dat er morgen 10% bijkomt, maar evengoed dat er nog 10 af gaan.
[verwijderd]
0
Idd, de koers staat er sterk bij zeg. Alles dieprood en Heijmans kabbelt gewoon een beetje rechtdoor. Hopelijk volgende week weer wat herstel van de AEX, misschien kunnen we dan richting de 13,50.
[verwijderd]
0
Liever zie ik groen op de borden, maar bezien het sentiment valt het allesbehalve tegen.
Tategoi69
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 2 oktober 2014 17:38:

Liever zie ik groen op de borden, maar bezien het sentiment valt het allesbehalve tegen.
gezonde correctie is niets mee, als sentiment wat verbeterd staan we zo op 13 Euro:)
[verwijderd]
0
quote:

Tategoi69 schreef op 2 oktober 2014 17:46:

[...] gezonde correctie is niets mee, als sentiment wat verbeterd staan we zo op 13 Euro:)

Minus 2,4 procent is een beetje overreacting. Had vanochtend wel een daling verwacht maar ook weer niet zo erg. Wat is nu helemaal de aanleiding ervan? Ebola in VS? Demonstratie in Hong Kong? Oekraine? IS? Hoogtevrees?
Beleggers hebben het niet eenvoudig momenteel als je het mij vraagt, het zijn net mensen.
Ben benieuwd waar het naar toe gaat. Het koersverloop van vandaag geeft vertrouwen toch ben ik er niet gerust op voor de korte termijn.
[verwijderd]
0
Men wilde schijnbaar meer daadkracht van de ECB. Zoals welk vaker is onze mickeymouse goed in overdrijven. VS momenteel weer in de plus. Overnight maakt AEX daarmee weer een half procent goed. De k.t. interesseert mij niet zo. Het gaat mij meer om de m.t. en l.t. De fundamentels zien er wat dat betreft oké uit.
[verwijderd]
0
Lekker even aandelen dumpen met z'n allen zodat we snel wat geld kunnen opstrijken. Ik maak me er niet zo druk om. Ik zag dat de AEX met zo'n 12 punten is gedaald de afgelopen maar dagen maar het aandeel Heijmans gelijk is gebleven dat stemt mij vrolijk. Ik heb nog maar eens wat bijgekocht :)
[verwijderd]
0
249 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 17:35
Koers 17,260
Verschil +0,380 (+2,25%)
Hoog 17,300
Laag 16,780
Volume 65.328
Volume gemiddeld 116.158
Volume gisteren 46.706

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront