BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi, oktober 2014

127 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

rghh schreef op 31 oktober 2014 15:47:

[...]

klopt maar je weet nooit van te voren als het blijft doorstijgen of niet :)
in ieder geval ga ik voor een prijs rond de 15,50.
als dat lukt dan ben ik haast door mijn stukken besi heen en dan weer op dipjes wachten om weer wat in te slaan.
had eigenlijk verwacht dat het vuurwerk gisteren zou plaatsvinden!

ben wel benieuwd wanneer jullie van plan zijn om winst te nemen?
of denken jullie dat de koers gestaag blijft doorstijgen?
Doorstijgen doet het aandeel BESI.
Omdat de cijfers voor in vierde kwartaal ook goed zullen zijn. Daarnaast ziet de toekomst er voor BESI stabiel uit en kan er flink gegroeid worden.
Of je de stukken verkoopt of houdt is je eigen beslissing en van je koerdoel. Jij bent iemand van de korte ritjes.

Wanneer ik de winst pak? Bij 17.30 euro dit jaar! We hebben nog twee maanden beurs te gaan. Politiek moet het wel stabiel blijven.

[verwijderd]
0
quote:

licet schreef op 31 oktober 2014 16:31:

[...]

Doorstijgen doet het aandeel BESI.
Omdat de cijfers voor in vierde kwartaal ook goed zullen zijn. Daarnaast ziet de toekomst er voor BESI stabiel uit en kan er flink gegroeid worden.
Of je de stukken verkoopt of houdt is je eigen beslissing en van je koerdoel. Jij bent iemand van de korte ritjes.

Wanneer ik de winst pak? Bij 17.30 euro dit jaar! We hebben nog twee maanden beurs te gaan. Politiek moet het wel stabiel blijven.


ben niet iemand van de korte ritjes maar zulke rendementen moet ik gewoon verzilveren :)
buy en hold is tegenwoordig moeilijk om vol te houden daar is de beurs te hyper voor.
kies er daarom voor om bij te kopen op de dipjes en bij een mooi rendement verzilver ik weer.
heb ik altijd ruimte om iets te doen met mijn geld.

hopelijk gebeuren er geen gekke dingen in het weekend zodat besi maandag gewoon weer verder kan stijgen!
alles is met een dag vertraging uitgekomen haha eindelijk 15 op de borden :)

[verwijderd]
0
Ik heb alle BESI's verkocht met winst. Dezelfde gedachte als rghh. Weliswaar is het startsein richting € 20,00 gegeven, zo lijkt het. Maar ik reken op wat onterechte bezinning en afkoeling en dus terug naar € 14,00. Zou de Beurs tegen zitten, zelfs daaronder. Dan weer kijken of in te slaan is.

Zou de koers doorstijgen dan wordt het moeilijker: bij hype-achtige ontwikkelingen alla Aperam een tijd geleden maakt het natuurlijk niet uit en is lange tijd opnieuw instappen mogelijk. Zo niet, dan treedt snel ergens topvorming op, en dan is de vraag of vanaf die top het aandeel weer wordt teruggezet en hoeveel.

Hoe dan ook, BESI zelf is uitstekend bezig geweest en de toekomstverwachtingen zijn op dit moment ook prima.
guusje
0
Met het weekend voor de deur was het aantrekkelijk voor beleggers om de winst te incasseren, Besi heeft wel en hele mooie rit gemaakt,
maar mijn intuitie zegt dat de rit nog niet voltooit is om afscheid te nemen van het aandeel.
[verwijderd]
0
quote:

Opus135 schreef op 1 november 2014 13:04:

Ik heb alle BESI's verkocht met winst. Dezelfde gedachte als rghh. Weliswaar is het startsein richting € 20,00 gegeven, zo lijkt het. Maar ik reken op wat onterechte bezinning en afkoeling en dus terug naar € 14,00. Zou de Beurs tegen zitten, zelfs daaronder. Dan weer kijken of in te slaan is.

Zou de koers doorstijgen dan wordt het moeilijker: bij hype-achtige ontwikkelingen alla Aperam een tijd geleden maakt het natuurlijk niet uit en is lange tijd opnieuw instappen mogelijk. Zo niet, dan treedt snel ergens topvorming op, en dan is de vraag of vanaf die top het aandeel weer wordt teruggezet en hoeveel.

Hoe dan ook, BESI zelf is uitstekend bezig geweest en de toekomstverwachtingen zijn op dit moment ook prima.
Richting 20 euro is op zich vanaf 15 euro een lange weg. Een terechte bezinning en afkoeling kan altijd, ik hoop dan niet naaar 14 euro. Ik volg SNS Bank met een stijging naar 17.50 euro was 16 euro en voor dit jaar. Om winst te nemen hangt voor mij nu af van hoe de markt zich ontwikkeld.
127 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:36
Koers 138,550
Verschil -3,800 (-2,67%)
Hoog 143,750
Laag 137,400
Volume 501.719
Volume gemiddeld 481.619
Volume gisteren 443.463

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront