Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Zijn hier nog kopers?

45 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
[verwijderd]
0
Zoals bij velen bekend denk ik dat de koers zal gaan zakken de komende weken, tenminste zolang ik mijn stukken niet heb verkocht, is mijn stellige overtuiging.
Nu ben ik nieuwsgierig of er nog mensen op dit forum te zijn die tijdens deze dip van plan zijn bij te kopen en zo ja, op welke koers?
Bennyboy
0
Heb er vorige week weer 1075 op de plank bijgejopt, ( das Brabants)
Op wat ik nu weet, zie ik geen reden voor een verdere daling; orderboek loopt voller, minder personeel, huizenmarkt trekt aan, hypotheek rente daalt nog steeds en alle TA indicators staan super laag. Ik heb er ale vertrouwen in, maar.....dan wil ik geen negatieve verrassingen meer horen uit Rosmalen.
Bennyboy
0
quote:

xiut schreef op 22 november 2014 17:54:

Zoals bij velen bekend denk ik dat de koers zal gaan zakken de komende weken, tenminste zolang ik mijn stukken niet heb verkocht, is mijn stellige overtuiging.
Nu ben ik nieuwsgierig of er nog mensen op dit forum te zijn die tijdens deze dip van plan zijn bij te kopen en zo ja, op welke koers?
Misschien is bijkopen een betere optie, keert het tij.;-)
[verwijderd]
0
kom op xiut je kan het. Zet er maandagochtend vroeg gewoon een bestens verkoopordertje in.
Bert gaat in Zwolle op 1 december hele mooie dingen vertellen over de komende jaren en daar gaan wij, jij Xiut en ik, van profiteren. Dus als jij de boel tijdelijk even wegdoet dan kunnen we weer upperdeup. De terugval was te groot en die moet nog worden ingehaald als is het maar voor een deel.
[verwijderd]
0
Ik zelf koop er 1000 bij op 7 euro gaat het omhoog ook goed heb er toch al te veel
Guus_Geluk
0
Ik heb lang uitgekeken naar deze daling. Heb inmiddels weer verschillende posities ingenomen tussen de 7.95 en de 9.05.
En hier ga ik flink mee verdienen de komende jaren. Vergeet niet: verkopen op de top en kopen in het dal. En niet andersom, Xiut!
[verwijderd]
0
Die daling had er eigenlijk natuurlijk nooit mogen komen, bestempeld als witte raaf onder de bouwers had ze gewoon een enorme boost kunnen geven bij een normale trading update.
Door de tegenvallende uitspraken van Heijmans zullen we waarschijnlijk in tijd een maand of 6 terug gegooid worden totdat er positieve cijfers komen vanuit het bedrijf, wat de accelerator zal zijn voor hogere koersen richting de 18 of hoger
[verwijderd]
0
quote:

The Matador schreef op 24 november 2014 05:03:

Die daling had er eigenlijk natuurlijk nooit mogen komen, bestempeld als witte raaf onder de bouwers had ze gewoon een enorme boost kunnen geven bij een normale trading update.
Door de tegenvallende uitspraken van Heijmans zullen we waarschijnlijk in tijd een maand of 6 terug gegooid worden totdat er positieve cijfers komen vanuit het bedrijf, wat de accelerator zal zijn voor hogere koersen richting de 18 of hoger
Maar geloof je daar nog in? Ik hoop er hooguit op. Het is niet anders dan alles vooruitschuiven bij Heijmans.
[verwijderd]
0
Ja, mits we natuurlijk weer geen terugslag in de economie krijgen dan is het echt over, de komende jaren zullen de winsten toenemen waarop er hogere koersen zullen komen dat kan zomaar 30 tot 40 euro zijn, want het kan snel gaan, immers de verwachtingen zijn nu zo laag dat een 100 procent koerssprong op 1 dag niet uitgeloten is gezien het lage uitstaande aandelen aantal
bartvde
0
afhankelijk van of mijn Fugro nog wat omhoog wil wil ik zeker nog Heijmans kopen ergens in de 7 (zo laag mogelijk natuurlijk).
Guus_Geluk
0
We weten eigenlijk niet of de 8 euro nu een bodem of een weerstand is. ;-)
Maar gezien de vooruitzichten in de bouw met steeds hogere huizenprijzen en de oplopende orderportefeuille bij Heijmans kan het haast niet anders dan dat de 8 euro inmiddels een stevige bodem is. Kwestie van tijd tot de koers van Heijmans weer gaat exploderen. Dat kan vandaag zijn, morgen of misschien volgende week, maar het gaat wel gebeuren!
[verwijderd]
0
Ik ben sinds vorige week weer all-in op Heijmans. Als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik nog meer bijkopen. Alles onder de 10 is een koopje bij de huidige resultaten en vooruitzichten van Heijmans. Zodra er weer een beetje winst wordt gemaakt staan koersen van 20+ in no-time op de borden.

Je moet overigens wel een lange adem hebben voor dit aandeel. Gewoon geduld. Geen weken, maar maanden/jaren. Als je dit hebt ben ik ervan overtuigd dat je een flink rendement kan halen op dit aandeel.
[verwijderd]
0
Wat ik nu geïnvesteerd heb, wil ik sowieso tot begin 2017 laten staan, met het oog op afbetalen van de studieschuld tegen die tijd. Daarna kijk ik weer verder. Mocht de koers nog lager gaan, dan ga ik echt proberen om ergens wat vrij te krijgen om wat bij te kopen.

Bart
[verwijderd]
0
Helaas heeft het huidige management nog niet echt beste resultaten laten zien. Na een aantal emissies en een verschrompeling van de intrinsieke waarde door afboekingen, hoop ik dat het tij een keer gaat keren. Vind het wel zorgelijk dat de omzet elk jaar zo is teruggelopen. Dat zie je minder bij ander bouwbedrijven. De uitleg die Heijmans geeft is dat ze gaan voor hogere marges bij lagere omzet. Een mooie visie, maar vooralsnog geen mooi resultaat. Komt het huidige management met nog meer slechte resultaten dan is het over en uit met van der Els, en de functie van de CFO staat ook aardig onder druk. Zo gaat nou eenmaal.
Want dat "grapje" van de halfjaarcijfers en de Q3 update hoeven ze niet nog een keer te flikken, zeker niet bij de grootaandeelhouders. Ook die zullen not amused geweest zijn. Denk dat veel aandeelhouders min of meer "gevangen" zitten door de koersval en hopen dat de verliezen nog een beetje goedgemaakt kunnen worden. Maar het is nu wel "eerst zien dan geloven" bij Heijmans.
[verwijderd]
0
quote:

tb alrac schreef op 24 november 2014 10:37:

Ligt MarketViewer eruit?
Bij mij niet.
45 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 17,560
Verschil +0,300 (+1,74%)
Hoog 17,560
Laag 17,200
Volume 75.328
Volume gemiddeld 115.255
Volume gisteren 65.328

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront