Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Januari 2015

444 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 » | Laatste
Guus_Geluk
0
Een nieuwe maand, een nieuw jaar en dus ook een nieuw draadje. Gelukkig nieuwjaar iedereen en veel succes toegewenst!
Bennyboy
0
De teller staat weer op 0, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Vooral een gezond 2015 gewenst voor iedereen,

en over 12 mnd staan we op 15! ( minimaal).

Wie doet er ook een eindejaars voorspelling???
[verwijderd]
0
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Bedankt voor het aanmaken van een nieuw draadje Guus.
Benieuwd wat er met ballast gaat gebeuren. Kan me niet voorstellen dat er partijen zijn die risicovolle projecten willen gaan overnemen.
KD 15 zou mooi zijn Bennyboy. (iets wat ik in feb '14 niet gezegd zou hebben overigens..). Vroeg of laat moet dat steile herstelpad zich gaan aandienen.
Sinds de laatste trading updat is er nog altijd 40 miljoen waarde verdampt. Lijkt me nog altijd aan de forse kant. Februari weten we meer.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 1 januari 2015 21:33:

Heijmans heeft in elk geval ervaring met zo'n project (utrecht muziekpaleis)
BESTE WENSEN MENSEN.
[verwijderd]
0
Ik zag zojuist dat Heijmans de 9 aantikte en daarboven.
Enig speurwerk wees uit dat Heijmans bekend maakte 200 banen te zullen schrappen.
adri67
0
Korte termijn actieadvies Kopen
Korte termijn trend Bodemt
Advieskoers 8,97 (Het advies is gegeven op 02-01-2015)
Korte termijn weerstand 11,30
Korte termijn steun 8,36

Analist R.P.B. Tostrams heeft geen posities in Heijmans.

R.P.B. Tostrams heeft de analyse van Heijmans voor het laatst beoordeeld op vrijdag 2-1-2015.

Toelichting

Heijmans breekt de weerstand.
Kopers hebben Heijmans door de bovenkant van het zijwaartse koerspatroon gedrukt. Heijmans genereerde hierdoor een technische verbetering. Weerstand aan de bovenkant zien we rond 11,30 (gevormd op 22 oktober 2014). Steun hanteren we op 8,36 (gevormd op 24 december 2014).
Er is een korte termijn koopsignaal opgetreden, wij adviseren te kopen.


[verwijderd]
0
quote:

Borra schreef op 2 januari 2015 11:54:

Ik zag zojuist dat Heijmans de 9 aantikte en daarboven.
Enig speurwerk wees uit dat Heijmans bekend maakte 200 banen te zullen schrappen.
Dat nieuws is op 5 november al bekend gemaakt Borra
[verwijderd]
0
quote:

adri67 schreef op 2 januari 2015 11:56:

Korte termijn actieadvies Kopen
Korte termijn trend Bodemt
Advieskoers 8,97 (Het advies is gegeven op 02-01-2015)
Korte termijn weerstand 11,30
Korte termijn steun 8,36

Analist R.P.B. Tostrams heeft geen posities in Heijmans.

R.P.B. Tostrams heeft de analyse van Heijmans voor het laatst beoordeeld op vrijdag 2-1-2015.

Toelichting

Heijmans breekt de weerstand.
Kopers hebben Heijmans door de bovenkant van het zijwaartse koerspatroon gedrukt. Heijmans genereerde hierdoor een technische verbetering. Weerstand aan de bovenkant zien we rond 11,30 (gevormd op 22 oktober 2014). Steun hanteren we op 8,36 (gevormd op 24 december 2014).
Er is een korte termijn koopsignaal opgetreden, wij adviseren te kopen.

Kijk eens aan, zelfs Tosti wordt positief. Echt raar dat TA. Maar ik zeg niet dat het alleen maar onzin is. TA gaat verder dan menigeen denkt.

De beste wensen voor u allen, en dat we het dieptepunt van Heijmans in 2014 mogen achterlaten...
effegenoeg
0
Nog beleggers in Heijmans?
Ik ga in ieder geval lekker op mijn timmerkissie staan om de koers te volgen.
Costa Invest
0
Kunnen ze die beleggingsprogramma's niet een beetje rustiger laten lopen? Ik kijk naar het orderboek en het lijkt wel een kerstboom met flikkerende groene en rode balken zonder dat er iets gebeurt.
Iets betere programma's schrijven, die niet iedere halve seconde een andere beslissing nemen.
Een tiende cent erbij, een tiende cent eraf, twee tiende erbij enzovoort.
[verwijderd]
0
quote:

Costa Invest schreef op 2 januari 2015 16:43:

Kunnen ze die beleggingsprogramma's niet een beetje rustiger laten lopen? Ik kijk naar het orderboek en het lijkt wel een kerstboom met flikkerende groene en rode balken zonder dat er iets gebeurt.
Iets betere programma's schrijven, die niet iedere halve seconde een andere beslissing nemen.
Een tiende cent erbij, een tiende cent eraf, twee tiende erbij enzovoort.
Het gaat ook om de spanning. Op een gokkast zitten ook flikkerende rode en groene lichtjes. Ze hebben nog iets gemeen: zowel de gokkast als de beurskoers staan afgesteld; de exploitant wint altijd...
Brokie Even
0
quote:

Borra schreef op 2 januari 2015 11:54:

Ik zag zojuist dat Heijmans de 9 aantikte en daarboven.
Enig speurwerk wees uit dat Heijmans bekend maakte 200 banen te zullen schrappen.
Dat is iedereen allang weer vergeten. Collectief geheugen is gelukkig maar kort en selectief...
Brokie Even
0
quote:

Pexs schreef op 2 januari 2015 17:00:

[...]
Het gaat ook om de spanning. Op een gokkast zitten ook flikkerende rode en groene lichtjes. Ze hebben nog iets gemeen: zowel de gokkast als de beurskoers staan afgesteld; de exploitant wint altijd...
Kap er dan mee?
[verwijderd]
0
quote:

Broke-even schreef op 2 januari 2015 17:20:

[...]Kap er dan mee?
Nee nee, want ook mijn oudejaarsloten hadden helaas niet het gewenste resultaat. Gewoon dit jaar weer nieuwe kopen, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ééns komt die dag...
En volgens de TA komen we nu in een uptrend. De waarde van uw beleggingen kan fluctueren is me eens verteld.

Vandaag hoor je me niet klagen hoor. Mooie stijging op een fraai volume. Als de cijfers in februari minder slecht zijn dan gevreesd kan het nog een leuk jaar worden. Laten we het hopen.
Brokie Even
0
quote:

Pexs schreef op 2 januari 2015 18:07:

[...]
Nee nee, want ook mijn oudejaarsloten hadden helaas niet het gewenste resultaat. Gewoon dit jaar weer nieuwe kopen, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ééns komt die dag...
En volgens de TA komen we nu in een uptrend. De waarde van uw beleggingen kan fluctueren is me eens verteld.

Vandaag hoor je me niet klagen hoor. Mooie stijging op een fraai volume. Als de cijfers in februari minder slecht zijn dan gevreesd kan het nog een leuk jaar worden. Laten we het hopen.
Inderdaad, laten we het hopen. Meestal is december tot begin mei de beste periode voor Heijmans. Het hangt nu inderdaad af van de cijfers hoe het uiteindelijk gaat lopen...
444 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 15:25
Koers 17,380
Verschil +0,120 (+0,70%)
Hoog 17,420
Laag 17,200
Volume 41.154
Volume gemiddeld 115.741
Volume gisteren 65.328

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront