Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - juni - 2015

329 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 » | Laatste
[verwijderd]
0

Griekenland mikt voor akkoord op eind juni

Griekenland streeft er naar eind juni een akkoord te hebben bereikt met zijn geldschieters over de herstructurering van zijn schuldenlast.

Dat zei minister van Economische Zaken George Stathakis in een zondag gepubliceerd interview met de Italiaanse krant Corriere della Sera.

Volgens de minister kan er in de komende dagen een 'technische oplossing' worden gevonden, gevolgd door een ontmoeting met de ministers van Financiën uit de eurolanden. Stathakis herhaalde zich geen zorgen te maken over de aflossing van 300 miljoen euro aan het IMF, die voor aanstaande vrijdag op de rol staat.

De Britse krant Sunday Times schreef dat Griekse spaarders uit zorgen over de impasse tussen Athene en de geldschieters massaal hun rekening hebben geplunderd. In april bedroeg het totaal aan spaartegoeden in het land 139,4 miljard euro. Dat is het laagste niveau in tien jaar.
[verwijderd]
0
Zo ik heb net mijn positie in Grontmij verkocht en mijn positie in Heijmans met 50% uitgebreid. Ik heb een heel positief bericht gelezen van Albert van Probeleggen.
Hij ziet voor de MT erg veel potentie in Heijmans met een conservatief koersdoel van 16 Euro binnen 12-18 maanden met een multiple van 8 keer kw.
De huizenmarkt is flink aan het verbeteren en meer dan 50% van de omzet van Heijmans komt uit deze sector. Marge doelstelling voor dit segment is 8% en voor Infra (ca 45%) is 3%. Albert gaat in zijn berekening uit van een gemiddelde van 2,5% dus hier zit dus ook nog erg veel rek.

Ik heb er meer vertrouwen in en heb nu een <4% positie van mijn portefeuille en dus nog alle ruimte om verder uit te bouwen.
Brokie Even
0
quote:

gerard_ecb schreef op 1 juni 2015 09:12:

Zo ik heb net mijn positie in Grontmij verkocht en mijn positie in Heijmans met 50% uitgebreid. Ik heb een heel positief bericht gelezen van Albert van Probeleggen.
Hij ziet voor de MT erg veel potentie in Heijmans met een conservatief koersdoel van 16 Euro binnen 12-18 maanden met een multiple van 8 keer kw.
De huizenmarkt is flink aan het verbeteren en meer dan 50% van de omzet van Heijmans komt uit deze sector. Marge doelstelling voor dit segment is 8% en voor Infra (ca 45%) is 3%. Albert gaat in zijn berekening uit van een gemiddelde van 2,5% dus hier zit dus ook nog erg veel rek.

Ik heb er meer vertrouwen in en heb nu een <4% positie van mijn portefeuille en dus nog alle ruimte om verder uit te bouwen.
Grondmij na overname nieuws verkocht hoop ik?
[verwijderd]
0
CBS: Omzet bouw blijft groeien, vertrouwen neemt toe

Maandag 1 juni 2015 10:01
AMSTERDAM (Dow Jones)--In het eerste kwartaal van 2015 steeg de omzet van de bouw met ruim 5% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, meld het CentraalBureau voor de Statistiek (CBS). Dit is het tweede kwartaal op rij van groei.
Vooral kleine bedrijven, met minder dan 10 werkzame personen, zagen hun omzet fors stijgen. De omzet van grotere bedrijven steeg ook, maar minder hard.
Verder nam het ondernemersvertrouwen in de bouw toe, constateert het CBS. Andere indicatoren bevestigen deze opleving. Zo is de waarde van afgegeven bouwvergunningen gestegen en worden er meer nieuwbouwwoningen opgeleverd.
[verwijderd]
0
quote:

gerard_ecb schreef op 1 juni 2015 09:12:

Zo ik heb net mijn positie in Grontmij verkocht en mijn positie in Heijmans met 50% uitgebreid. Ik heb een heel positief bericht gelezen van Albert van Probeleggen.
Hij ziet voor de MT erg veel potentie in Heijmans met een conservatief koersdoel van 16 Euro binnen 12-18 maanden met een multiple van 8 keer kw.
De huizenmarkt is flink aan het verbeteren en meer dan 50% van de omzet van Heijmans komt uit deze sector. Marge doelstelling voor dit segment is 8% en voor Infra (ca 45%) is 3%. Albert gaat in zijn berekening uit van een gemiddelde van 2,5% dus hier zit dus ook nog erg veel rek.

Ik heb er meer vertrouwen in en heb nu een <4% positie van mijn portefeuille en dus nog alle ruimte om verder uit te bouwen.
Gefeliciteerd (hoop dat je er met een winstgevende positie uit bent) en bedankt voor de info van Albert
[verwijderd]
0
quote:

gerard_ecb schreef op 1 juni 2015 09:12:

Zo ik heb net mijn positie in Grontmij verkocht en mijn positie in Heijmans met 50% uitgebreid. Ik heb een heel positief bericht gelezen van Albert van Probeleggen.
Hij ziet voor de MT erg veel potentie in Heijmans met een conservatief koersdoel van 16 Euro binnen 12-18 maanden met een multiple van 8 keer kw.
De huizenmarkt is flink aan het verbeteren en meer dan 50% van de omzet van Heijmans komt uit deze sector. Marge doelstelling voor dit segment is 8% en voor Infra (ca 45%) is 3%. Albert gaat in zijn berekening uit van een gemiddelde van 2,5% dus hier zit dus ook nog erg veel rek.

Ik heb er meer vertrouwen in en heb nu een <4% positie van mijn portefeuille en dus nog alle ruimte om verder uit te bouwen.
he gerard zou je dat bericht hier even kunnen plaatsen

thanks
[verwijderd]
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 1 juni 2015 11:54:

[...]

Gefeliciteerd (hoop dat je er met een winstgevende positie uit bent) en bedankt voor de info van Albert
Niets te danken, ja ik was een paar maanden geleden ingestapt en vanochtend er uit, dus mooi resultaat voor een maand of 2.

Maar goed nu Heijmans. Ik verwacht er langer in te zitten. Ik verwacht dat we langzaam aan het sentiment in de bouw gaan zien kenteren. De spoeling wordt dunner en waarschijnlijk gaan de prijzen die bedongen worden ook verbeteren. Bam schrijft al niet te laag meer in en dat voorbeeld zal Heijmans wel volgen. Ik wil eigenlijk met circa 10% van mijn porto in de bouw zitten en denk dat ik Heijmans de komende tijd langzaam gaat uitbreiden.
Op 12 juni ben ik bij het symposium van Probeleggen in Bussum en daar is de CEO van Heijmans ook aanwezig. Ik wil graag van hem horen waar zij hun grondposities hebben (geografisch) en in hoeverre er op deze posities voldoende afgeschreven is (168 miljoen op de balans. Verder wil ik graag horen hoeveel procent van de orderportefeuille nog oude infra projecten zijn. En per wanneer hij denkt dat ze hun doelstellingen Infra 3% en woningbouw 8% marge gaan realiseren en welke stappen we mogen verwachten.

Succes allemaal!

PS en dan hebben we nog de innovaties als intelligente snelweg
edje5
0
Heb een kooporder op 11,40 staan.
Morgen weer afwachten.
Wil in 3 porties Heijmans opbouwen.
11,40-11,20- 11,00
Tenzij,..................koers alleen maar hoger gaat.
Gr Ed
Brokie Even
0
quote:

edje5 schreef op 1 juni 2015 20:10:

Heb een kooporder op 11,40 staan.
Morgen weer afwachten.
Wil in 3 porties Heijmans opbouwen.
11,40-11,20- 11,00
Tenzij,..................koers alleen maar hoger gaat.
Gr Ed
Dan zou ik alles voor 11 euro kopen. Dat is goedkoper. Ik zelf wil ze voor 9 euro. Dat moet nog wel lukken :)
Costa Invest
1
AAN DE MAKERS VAN HET FORUM. Kunnen jullie niet zoals in de meeste forums de laatste berichten vooraan zetten? Iedereen kijkt toch enkel naar de laatste 10 berichten. Nu kan ik wel een bladwijzer maken, maar die moet dan iedere maand weer aangepast worden en voor ieder topic dat ik bekijk. Ik ben zeker, dat alle leden liever hebben, dat de laatste berichten bovenaan staan. Dat is in de meeste forums namelijk ook zo.
[verwijderd]
0
Ik volg een aantal aandelen, forumleden en bepaalde draadjes. Hierdoor komen in 'mijniex' alle nieuwe berichten te staan. Zodra er door een forumlid of op een draadje of aandeel gepost is, krijg je een melding. Hier klik je op en je gaat direct naar dat bericht (dus de laatste pagina).

Hierdoor heb je een mooi overzicht van datgene dat je wilt volgen, hoef je niet door alle fora's/draadjes heen te spitten en ga je naar de laatste pagina.

Werkt erg goed.

Bart
[verwijderd]
0
quote:

gerard_ecb schreef op 1 juni 2015 13:13:

[...]
Niets te danken, ja ik was een paar maanden geleden ingestapt en vanochtend er uit, dus mooi resultaat voor een maand of 2.

Maar goed nu Heijmans. Ik verwacht er langer in te zitten. Ik verwacht dat we langzaam aan het sentiment in de bouw gaan zien kenteren. De spoeling wordt dunner en waarschijnlijk gaan de prijzen die bedongen worden ook verbeteren. Bam schrijft al niet te laag meer in en dat voorbeeld zal Heijmans wel volgen. Ik wil eigenlijk met circa 10% van mijn porto in de bouw zitten en denk dat ik Heijmans de komende tijd langzaam gaat uitbreiden.
Op 12 juni ben ik bij het symposium van Probeleggen in Bussum en daar is de CEO van Heijmans ook aanwezig. Ik wil graag van hem horen waar zij hun grondposities hebben (geografisch) en in hoeverre er op deze posities voldoende afgeschreven is (168 miljoen op de balans. Verder wil ik graag horen hoeveel procent van de orderportefeuille nog oude infra projecten zijn. En per wanneer hij denkt dat ze hun doelstellingen Infra 3% en woningbouw 8% marge gaan realiseren en welke stappen we mogen verwachten.

Succes allemaal!

stel de ragen ook graag namens de actieve eden alhier. Dank. Bij elkaar zijn we goed voor een afm vermelding :)

[verwijderd]
0
@ rise and Shire en andere posters hier op het forum.

Geef mij maar aan wat ik volgens jullie vragen moet dan neem ik het lijstje mee en vraag hem zijn hemd van zijn lijf, als ze mij dit toestaan uiteraard.
Oh en uiteraard zak ik een samenvatting hier posten.
[verwijderd]
0
'Meer steun ECB voor Griekse banken'

FRANKFURT (AFN/BLOOMBERG) - De Europese Centrale Bank (ECB) heeft het maximale bedrag dat als noodsteun aan Griekse banken kan worden verleend, met 500 miljoen euro verhoogd. Dat meldden bronnen bij de centrale bank dinsdag.

De totale omvang van de zogeheten Emergency Liquidity Assistance (ELA) komt daarmee uit op 80,5 miljard euro. Die steun wordt door de centrale bank van Griekenland verleend en moet voorkomen dat Griekse banken omvallen. Door de grote onzekerheid over de economische toekomst van het land halen veel Grieken hun geld van de bank.
NabeursInfoCorrectKaderen
0
09:00:00 20 11,380
09:00:00 4 11,380
09:00:00 8 11,380
09:00:00 4 11,380
09:00:00 10 11,380
09:00:00 7 11,380

Wat is dat nou weer voor gemanipuleer..
[verwijderd]
0
quote:

gerard_ecb schreef op 1 juni 2015 13:13:

[...]
Niets te danken, ja ik was een paar maanden geleden ingestapt en vanochtend er uit, dus mooi resultaat voor een maand of 2.

Maar goed nu Heijmans. Ik verwacht er langer in te zitten. Ik verwacht dat we langzaam aan het sentiment in de bouw gaan zien kenteren. De spoeling wordt dunner en waarschijnlijk gaan de prijzen die bedongen worden ook verbeteren. Bam schrijft al niet te laag meer in en dat voorbeeld zal Heijmans wel volgen. Ik wil eigenlijk met circa 10% van mijn porto in de bouw zitten en denk dat ik Heijmans de komende tijd langzaam gaat uitbreiden.
Op 12 juni ben ik bij het symposium van Probeleggen in Bussum en daar is de CEO van Heijmans ook aanwezig. Ik wil graag van hem horen waar zij hun grondposities hebben (geografisch) en in hoeverre er op deze posities voldoende afgeschreven is (168 miljoen op de balans. Verder wil ik graag horen hoeveel procent van de orderportefeuille nog oude infra projecten zijn. En per wanneer hij denkt dat ze hun doelstellingen Infra 3% en woningbouw 8% marge gaan realiseren en welke stappen we mogen verwachten.

Succes allemaal!

PS en dan hebben we nog de innovaties als intelligente snelweg
Wat moet CEO Van der Els nu weer bij Probeleggen? Hij kan zich beter eens gaan concentreren op de dagelijkse gang van zaken bij Heijmans. Probeleggen is de club die ik mede verantwoordelijk acht voor de (onterechte) koersval van BAM vorig jaar. Teun Teeuwisse met zijn zogenaamde rapport, en zijn voormalig collega Albert Jellema die even een twitter bericht stuurt met het koersdoel van 50 cent om het vervolgens te verwijderen en vervolgens Jim Tehupuring die op tv gaat zitten verkondigen dat ie vet short gaat, dus allemaal een pot nat.
Als van der Els iets verkeerd zegt daar berg je maar hoor.
329 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 17,200
Verschil -0,120 (-0,69%)
Hoog 17,420
Laag 17,180
Volume 42.038
Volume gemiddeld 117.720
Volume gisteren 88.960

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront