de tuinman schreef op 13 september 2015 12:17:
Ik begin een nieuw onderwerp in de hoop hierover wat meer te weten komen.
Op de website is een mooi overzicht van de projecten die lopen of die net zijn afgerond.
De laatste tijd is dus gebleken dat veel infra-projecten veel geld hebben gekost.
Ik heb pas nog eens naar de bespreking zitten luisteren van de halfjaarcijfers en daarin wordt verteld dat het grote verlies niet in 1 infra-project zit, maar dat het probleem zit in onverwachte situatie en meerwerk bij meerdere projecten.
Ook werd erbij verteld dat dit jaar er veel beter naar de contracten wordt gekeken en ook dat de komende contracten/projecten beter voor elkaar zijn.
Nu loopt dit jaar het project A4 ten einde(€ 300 mil). Zou dat zo'n probleem project geweest zijn waar veel geld bij moet? Het project is gestart in het dieptepunt van de economische crisis.
Dit jaar start er een project van € 700 miljoen. En duurt 6 jaar.
Zou de A9 nu een project zijn waarbij er betere voorwaarden met klant besproken zijn?
Ik hoop op veel reacties over de Heijmans projecten en ik hoop ook dat jullie respecteren dat dit draadje niet gaat over de koersbeweging.