Bitcoin en andere cryptocurrencies « Terug naar discussie overzicht

Ethereum / Ether

253 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
[verwijderd]
0
Interessante cryptocurrency om in de gaten te houden!

"Millions of Microsoft developers are now able to build decentralized applications using the Ethereum blockchain thanks to a collaboration between the software giant and ConsenSys, announced today.

By building Ethereum’s Solidity programming language for writing smart contracts directly into Mircosoft’s Visual Studio platform, developers will be able to build, test and deploy decentralized applications, or dapps, within an integrated environment they already know how to use.

But don't think this is a money play for either ConsenSys, or Microsoft, at least not yet.

In a conversation with CoinDesk, CEO of ConsenSys, Joe Lubin said that growing the number of developers using the distributed ledger technology was first and foremost about reimagining social, economic and political systems."
Bron: www.coindesk.com/microsoft-ethereum-3...

Market cap in de buurt van 1 miljard (op het moment van schrijven); coinmarketcap.com
[verwijderd]
0
Weinig belangstelling nog voor cryptos hier... ethereum is er inderdaad 1 om in de gaten te houden.

Ik vind zelf ook Factom erg interessant. De prijs is nog laag maar kan even groot worden als Ethereum. En binnenkort gaat LISK live, met de mogelijkheid om decentralized apps in Javascript te schrijven.
tonyhawk
0
Ik heb alles over Ethereum de afgelopen weken gevolgd en gelezen. En dat doe ik nog steeds. Ik heb er wel vertrouwen in. Volgens mij is de techniek echt revolutionair te noemen en zal er de komende jaren veel gaan veranderen in de manier hoe wij via internet communiceren. Maar de techniek staat echt nog in de babyschoentjes en je zal denk ik nog wat geduld moeten hebben voordat het mainstream wordt. Ik heb inmiddels mijn eerste hoeveelheid ether wel al gekocht!
[verwijderd]
0
Welke exchanges gebruiken jullie om cryptos te kopen? Ik gebruik zelf voornamelijk Poloniex en soms Bittrex..
tonyhawk
0
Ben benieuwd naar de meningen van andere forumleden mbt Ethereum & de toepassingen en de waardeontwikkeling van de bijbehorende cryptocurrency Ether. Wat denken jullie?
[verwijderd]
0
The Internet of Things kan een hele interessante toepassing zijn (https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_of_Things). Gedecentraliseerde applicaties die apparaten gaan bedienen. B.v. Slock.it ontwerpt een deurslot dat gelinked is een een gedecentraliseerde applicatie. Dus met je mobiel kun je de eigenaar/beheerder van een ruimte betalen in cryptocurrency, waarna het slot automatisch opent. Dit systeem kan gaan concurreren met Air B&B.
slock.it/ethereum_computer.html
tonyhawk
0
Ik ken de business case van Slock.it en die ziet er idd interessant uit. Maar als ik dan nu kijk naar de overige dapps die nu ontwikkeld worden op het Ethereum platform dapps.ethercasts.com/ dan ben ik, om het mild te noemen, nog niet echt overtuigd. Er worden vooral veel spelletjes ontwikkeld met een pyramide-achtig verdienmodel...
[verwijderd]
0
Leuke site, bedankt voor de link. Er staat inderdaad veel rotzooi bij, maar toch wel een paar hele interessante. Deze bijvoorbeeld:

balanc3.net/

Triple entry accounting systeem met XBRL incorporated. Financiele instellingen moeten tegenwoordig informatie bij regulators in XBRL aanleveren. Denk aan verzekeraars die Solvency II informatie bij de DNB moeten aanleveren. Dit kan een hele grote worden.
[verwijderd]
0
tonyhawk
0
Ik heb het gelezen, bedankt. Ik denk alleen dat de conclusies van het artikel wat prematuur zijn. Ethereum staat pas aan het begin. En als investeerder hoop ik natuurlijk wel dat ik gelijk krijg.
tonyhawk
0
Ik heb op m.reddit.com/r/ethtrader gelezen dat Slock.it zeer binnenkort de voorwaarden voor de crowdsale bekend gaat maken. Het schijnt de grootste crowdsale ooit te gaan worden. Om tokens aan te schaffen zouden ze Shapeshift (een crypto currency exchange) als partner hebben gekozen. Tokens koop je met bijv. Bitcoin of Ether. Enig idee hoe dit in de praktijk werkt? Op shapeshift.io moet ik dan een Ether adres (?) en ook een refund adres invullen.
[verwijderd]
0
Elke crowdsale/ico is weer anders, geen idee nog hoe Slock.it het aan gaat pakken.
Ik ga het bekijken en kom erop terug.
[verwijderd]
1
Ik heb wat zitten zoeken en ik moet zeggen dat het allemaal zeer ondoorzichtig is. Op dit moment is er nog geen ico voor slock, maar voor de DAO achter Slock.it (Decentralized Autonomous Organization, zie slock.it/dao.html voor meer info).
Hoe je DAO tokens kunt kopen is mij ook nog niet helemaal duidelijk, waar het op neer komt is dat je via Shapeshift, Kraken, Bittrex tokens kunt kopen direct via de Ethereum Blockchain. Maar wanneer de tokens gecreeerd worden kan ik nog nergens vinden.
[verwijderd]
0
blog.slock.it/major-exchanges-add-sup...
-----------------------
Here’s a really cool feature of the DAO Creation module we built and open sourced 100%: prospective DAO Token Holders are able to Create DAO tokens without a pre-existing Ethereum account, meaning they will be able to just directly Create and manage their DAO Tokens on an exchange.
Both Gatecoin and Bittrex are implementing this function, and are intending to make ‘The’ DAO tokens available for trade as soon as possible.
------------------------------------------------------
Als je dus DAO tokens wilt kopen zonder Ethereum wallet, kun je een account aanmaken op Gatecoin of Bittrex.
tonyhawk
0
Bedankt voor je input! Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat je via Kraken aan de DAO voor Slock.it kunt meedoen ja. 1 ETH = 100 DAO. Ik heb een Kraken account en ik heb ze gisteravond gemaild hoe dit precies werkt. Want op de site van Kraken kan ik er niks over vinden. Ik ben van plan om er 100 ETH in te steken. En jij?
tonyhawk
0
De DAO token sale is gestart! Ik heb zojuist 200 ETH geinvesteerd. Ga naar daohub.org voor hoe en wat.
[verwijderd]
0
253 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 21:55
Koers 62.749,92
Verschil -3.462,99 (-5,23%)
Hoog 63.702,29
Laag 61.687,85
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront