Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Mei 2016

293 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
Daexter
0
we gaan naar 9 toe, we gaan 9 toe, we gaan naar 9 toe....en Allemaal! : We gaan naar 9 toe...!
[verwijderd]
0
quote:

Daexter schreef op 1 mei 2016 22:00:

we gaan naar 9 toe, we gaan 9 toe, we gaan naar 9 toe....en Allemaal! : We gaan naar 9 toe...!
Succes. Het staat al een maand stil.
[verwijderd]
0
quote:

omaneus schreef op 1 mei 2016 22:02:

[...]

Succes. Het staat al een maand stil.
Daarom, des te groter de kans dat het deze maand niet meer stil staat.
Ik voorzie koersje 9,5 deze maand.

In een hutje op de Heijj Heijj Heijjj..............

Daexter
0
Oma moet eens verder kijken dan haar neus lang is....

Ik koop geen aandelen voor een maand. Heijmans investering is voor 3 tot 5 jaar. maar als je goed zou kijken naar de koers staan we niet al een maand stil, maar zijn we al 2 maanden aan het stijgen, met tussendoor een tussentijdse correctie, die heel goed is omdat je nou eenmaal niet in 1 rechte lijn omhoog kan...

Voor deze week verwacht ik een koersontwikkeling tussen de -1% en de plus 5%, dus voor as vrijdag 8,15 en 8,60.

Zet je feestneus maar weer op:

We gaaaan naar 9 toe, we gaan naar 9 toe.....
Starbuck
0
Slechte dag vandaag voor de bouw aandelen, eens met Daexter, kan niet in een keer omhoog, maar we zitten nu op randje van Ma 50, dus zou fijn zijn als we daar snel dik weer boven blijven. Ik hoop van harte dat we na 11 mei dik boven de 9 uitkomen....zit dik in Heijmans en heb ook wat Bammetjes.
Daexter
0
Ik ben 12 mei jarig, dus een mooi cadeau zou natuurlijk welkom zijn....we gaan het zien
ABC1234
0
Heijmans ontwikkelt en bouwt woningen, horeca en winkels centrum Oud-Loosdrecht

Heijmans gaat het nieuwe dorpscentrum van Oud-Loosdrecht, 'Het Loosdrechts Terras', ontwikkelen en bouwen. Het door de gemeente Wijdemeren gekozen ontwikkelvoorstel voor het realiseren van het nieuwe centrum, met ruimte voor circa 2.000 m2 aan horeca en winkels en circa 40 woningen, is naar verwachting in 2018 gereed. De waarde van het project bedraagt voor Heijmans circa € 20 miljoen.
[verwijderd]
0
quote:

Kantelpunt schreef op 3 mei 2016 09:31:

Boem en weer 3% verdampt in 15 minuten.
Zie de indices en dan mag je nog blij zijn met deze stand ondanks het bericht. Op een groene dag zal de koers toch weer eens echt mogen stijgen hoop ik
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 3 mei 2016 09:47:

[...]

Zie de indices en dan mag je nog blij zijn met deze stand ondanks het bericht. Op een groene dag zal de koers toch weer eens echt mogen stijgen hoop ik
Nou ik ben alles behalve blij.
Wat indices doen boeit me niet.
Mensen moeten eens naar het bedrijf zelf kijken.

Nu is het omdat Koekenbakker A daalt.....moet Heijhut ook maar argumentloos mee naar benee.

[verwijderd]
0
Hoewel ik het onlangs al hier meldde dat dit het waarschijnlijke scenario zou zijn tot de update, ben ik ook niet blij.
Dit is echt geestdodend...
[verwijderd]
0
quote:

Kantelpunt schreef op 3 mei 2016 12:32:

[...]

Nou ik ben alles behalve blij.
Wat indices doen boeit me niet.
Mensen moeten eens naar het bedrijf zelf kijken.

Nu is het omdat Koekenbakker A daalt.....moet Heijhut ook maar argumentloos mee naar benee.

Hallo KP , ik ben er weer en lees jouw reactie. Ik bedoelde met "blij"gezien de omstandigheden want menig goed fonds gaat ook door het putje dus met die indices en stemming hebben we wel te maken. Ik ga uit van betere tijden anders had ik ze moeten verkopen.
[verwijderd]
0

Ik snap je wel Jan K,......
Maar ik MOET eenmaal vloeken, tieren en schelden op als die Jan L's die dag in dag uit maar klakkeloos verkopen op en rond een der laagste koersen ooit voor de Heijhut.

[verwijderd]
0
quote:

Kantelpunt schreef op 3 mei 2016 17:22:

Ik snap je wel Jan K,......
Maar ik MOET eenmaal vloeken, tieren en schelden op als die Jan L's die dag in dag uit maar klakkeloos verkopen op en rond een der laagste koersen ooit voor de Heijhut.

Daarom kijk ik met mooi weer niet de hele dag want dat geeft zoals nu alleen maar ergernis.
[verwijderd]
0
Zet 'm op shorters en angsthazen, de 7 voor de komma is binnen handbereik. Als dat zo doorgaat staan we weer op 7,40 volgende week dinsdag. En ik maar denken dat 10+ binnen no-time op de borden staat...
Daexter
0
Nee, wat je de afgelopen dagen ziet, is dat Heijmans stabiel ligt op een negatief sentiment. Dus eigenlijk wil de koers omhoog, maar het sentiment doet dat teniet. Op zichzelf een goed teken. Als de beurzen de komende dagen herstellen, zal Heijmans enkele procenten hoger de week uitgaan dan we eraan zijn begonnen.
293 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 16,820
Verschil -0,380 (-2,21%)
Hoog 17,020
Laag 16,580
Volume 101.324
Volume gemiddeld 118.379
Volume gisteren 42.038

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront