SBM Offshore « Terug naar discussie overzicht

SBM Offshore - off topic - september 2016

91 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 | Laatste
[verwijderd]
0
Hebben anderen hier dat nou óók...dat je de IEX opent en dat je dan al 'ingelogd' bent? Terwijl je dat niet zélf hebt gedaan?
Soms zie ik zelfs dat ik 'ingelogd' ben en dat er dan een alias staat, dat ik nergens terug kan vinden...en dat ik zeer zeker zelf niet ben!!!
Mijn náám is namelijk Adriana...

Hebben anderen hier dat ook? Is het eigenlijk normaal?
Want het geeft mij beetje een creepy feeling... :(
Dutchtenor
0
quote:

AdrianaRich schreef op 28 september 2016 09:28:

Hebben anderen hier dat nou óók...dat je de IEX opent en dat je dan al 'ingelogd' bent? Terwijl je dat niet zélf hebt gedaan?
Soms zie ik zelfs dat ik 'ingelogd' ben en dat er dan een alias staat, dat ik nergens terug kan vinden...en dat ik zeer zeker zelf niet ben!!!
Mijn náám is namelijk Adriana...

Hebben anderen hier dat ook? Is het eigenlijk normaal?
Want het geeft mij beetje een creepy feeling... :(
Nee, ik niet. Als jouw computer/tablet niet gedeeld is met anderen, dan is het zeker vreemd. In ieder geval vanuit je Browser de geschiedenis wissen en alle opgeslagen wachtwoorden een keer wissen. Met Google moet je daar voor jouw apparaat wel uitkomen. Verder zorgen dat je apparaat bij is met updates en dat er een goede virusscanner op staat.
En..wachtwoord voor IEX aanpassen.
[verwijderd]
0
@Dutchtenor

Oké. Dan zet ik mijn man aan het werk.
I'm a whole lotta woman...maar ICT is ZIJN afdeling.

Behalve die 'Appeltjes' aandeeltjes, die ik ooit eens kocht dan ;P
Bedankt !!!

:D
[verwijderd]
0
quote:

Dutchtenor schreef op 28 september 2016 09:32:

[...]
Nee, ik niet. Als jouw computer/tablet niet gedeeld is met anderen, dan is het zeker vreemd. In ieder geval vanuit je Browser de geschiedenis wissen en alle opgeslagen wachtwoorden een keer wissen. Met Google moet je daar voor jouw apparaat wel uitkomen. Verder zorgen dat je apparaat bij is met updates en dat er een goede virusscanner op staat.
En..wachtwoord voor IEX aanpassen.
Zooo...mooi dat jij gelijk had, Dutchtenor !!!
Er zaten een aantal zeer vreemde zaken op mijn pc'tje. Manlief is ermee bezig.
Kijk ik héél even via een andere computer.
Komt goed.

(Maar ik mis nu wel een grommende smiley met tanden of zo ;P)

:D
ff_relativeren
0
They spoke on condition of anonymity as no decision had yet been reached at OPEC's informal meeting in Algiers.

bron : www.cnbc.com/2016/09/28/opec-could-an... .
gpjf
0
ING ziet olieprijzen structureel oplopen
19 min geleden Theo Besteman
De olieprijs is gisteravond omhoog geschoten nadat oliekartel OPEC de eerste productiebeperking in acht jaar bekendmaakte. De druk werd te groot. ,,De trend is begin dit jaar krachtig omgedraaid van negatief naar positief”, stelde ING Investment Office vooraf.

De OPEC-overeenkomst waarvan de voorwaarden in november worden ingevuld, zorgden gisteraqvond direct voor een stevige stijging op de beurs. Brent steeg tot $48,96 per vat. Die opmars is nog ver verwijderd van de $140 in 2008. Meer nog dan de prijsstijging is volgens olieanalisten van belang dat OPEC-leden na acht jaar erkennen dat ingrepen nodig zijn om de prijs te laten stijgen.

,,Wij zijn in het eerste kwartaal van dit jaar al van een short-opinie naar een long-opinie in olie gegaan toen de Amerikaanse WTI-olieprijs nog net $30 noteerde”, zegt de senior technisch analist Bas Heijink van ING Investment Office.

Hij beperkt zich tot de technische analyse van de prijs en de markt, niet het dagelijkse nieuws dat ook door speculatie in de markt wordt gedreven. ,,Iedereen zag dat er veel negativiteit in de markt is. Dat heeft gewicht, maar dat sentiment is al eerder gedraaid naar positief”, zo duidt Heijink zijn grafieken. De beweging van WTI-olie zou dan van de recente prijs ,,de potentie hebben”, zegt de analist om begin volgend jaar naar $74 per vat van 159 liter door te stijgen. Wat OPEC ook doet.

Analist Bas Heijink geeft vrijdag meer toelichting tijdens de Dag van de Actieve Belegger in Bussum. Gratis kaarten beschikbaar via DFT.nl.
[verwijderd]
0
Quote van Matad:
"...............
Vanmorgen zoals gebruikelijk mijn deels verlamde vrouw verschoond c.q. gewassen, aangekleed en weer in bed gelegd. Daarna het ontbijt voor ons klaargemaakt. Vanmiddag heb ik onze zoon, die opgenomen is bij Novadic-Kentron en daar wordt behandeld bezocht. Is altijd heel intens. Vanavond niet als vrijwilliger achter de bar gestaan bij de buurtvereniging dus tijd om o.a. achterstallige administratie weg te werken. Ik zal straks vermoeid doch uitdrukkelijk zeer voldaan gaan slapen. Ik voel me leven en heel zinvol als ik de dankbare blik meetel van veel mensen die ik help.
Ik schrijf dit naar aanleiding van o.a. uw post van 13 september 2016 om 09.20 in het draadje SBM Offshore-off topic waarin u beweert dat ik niet weet wat leven is. Ik vecht inderdaad niet met krokodillen, loop niet tussen kuddes wilde honden en rijdt niet op buffels zoals u doet. Als u dat leven noemt is dat uw goed recht. Ik noem het eerder stuitende stoerdoenerij. Doch ieder zijn meug. [i]Doch zeg niet hoe mijn leven is of tracht me niet zoals in bovenstaande post me een bepaalde richting op te dirigeren of me te kleineren.
Dan ontvangt u zo´n soort post terug. Er is in Nederland gelukkig nog altijd vrijheid van meningsuiting. Toch zou respect voor elkaar bovenaan moeten staan." (einde quote)

Omdat ik niet meer op het draadje van @Matad zou komen, dan maar even op het off draadje.
Voor 1 keertje.

@Matad: Gezien mijn eigen ervaringen: wat hééft je vrouw? Wat is de reden van de verlamming?
Ik kan me in mijn eigen posting, waar je op doelt, niet herinneren dat ik jou specifiek bij naam genoemd heb. Maar je voelt je kennelijk aangesproken.
Alle dingen die ikzelf hier (ge)post (heb), zijn geen 'stuitende stoerdoenerij'. Ze zijn allemaal en helemaal correct.

Wie zei dat ook weer eens? 'Mens, durf te leven !'
Daar sta ik helemaal achter.
Kleineren of denigreren? Komt niet in mijn woordenboek, noch in mijn intenties, voor.
Je hebt een zieke vrouw en een verslaafde zoon. Dat is rot. Heel rot. Je vrouw bedrijft topsport. Mijn hart gaat uit naar haar.
Maar het bevreemd mij heel erg, als ik iemand een Don Quichot houding aan zie nemen, vechtend tegen windmolens, terwijl hij inderdaad een Dulcinea heeft.

Dus ik vraag me af, waarom dat zo is.
Verder vind ik je zelf, in eerdere postings en tegenover anderen hier, helemaal niet zo respectvol.

Dus...het is zeer persoonlijk, dat weet ik ook.
Maar ik durf het vanuit mijn eigen positie en intenties wel degelijk te vragen:
waarom is je vrouw deels verlamd? Wat heeft ze?
matad
0
quote:

AdrianaRich schreef op 30 september 2016 11:27:

Quote van Matad:
"...............

Dus...het is zeer persoonlijk, dat weet ik ook.
Maar ik durf het vanuit mijn eigen positie en intenties wel degelijk te vragen:
waarom is je vrouw deels verlamd? Wat heeft ze?
Beste Adriana,

Bedankt voor je, in ieder geval, positieve toonzetting.
Ik zal mij over een antwoord op je mail beraden.

Met vriendelijke groet.
gpjf
0
Olieprijs blijft maar stijgen terwijl de koers van SBM, mede denk denk door eigen inkoop , stabiliseert. Je zou toch verwachten dat die juist mee zou lopen en het aandeel over de 13 EUR brengt. Het valt me vooralsnog tegen maar tsja wie weet lopen we ook wel een keer een Delta Loydje aan hahaha
Gregoor
0
quote:

gpjf schreef op 5 oktober 2016 10:22:

Olieprijs blijft maar stijgen terwijl de koers van SBM, mede denk denk door eigen inkoop , stabiliseert. Je zou toch verwachten dat die juist mee zou lopen en het aandeel over de 13 EUR brengt. Het valt me vooralsnog tegen maar tsja wie weet lopen we ook wel een keer een Delta Loydje aan hahaha
Vraag me af of ze nu zoveel inkopen. Vorige week zag je dat bijna alles rond een koers van EUR 12 of 12,05 ingekocht is. Bij een hogere koers is bijna niets gekocht.
91 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 14,280
Verschil -0,100 (-0,70%)
Hoog 14,480
Laag 14,280
Volume 338.032
Volume gemiddeld 543.550
Volume gisteren 318.398

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront