Pharming « Terug naar discussie overzicht

Koersadvies Dhr. Sijmen de Vries

18 Posts
[verwijderd]
0
Om het normale draadje overzichtelijk te houden stel ik voor hier verder te gaan. Hoe zit het met het al dan niet verkapte koersadvies van 1,20 van Dhr. Sijmen de Vries.
Is er bewijsmateriaal? Kan het daarmee ontkracht worden? Kom er maar in mensen....
De amateur
0
Is geen bewijs van daarom dat het ook zo uit zijn verband getrokken wordt. En nee het staat niet op een filmpje.
[verwijderd]
0
Ok, dan geven we dit geval het voordeel van de twijfel en is dit obstakel opgeruimd. Dus zeuren we NOOIT meer over die 1,20. punt
BassieNL
0
Gewoon wat berichten uit die tijd:

marlanki 6 okt 2017 om 15:34
Sijmen de Vries zei niet voor niets elke info-avond weer heel nadrukkelijk uw stukken Pharming niet te snel te verkopen. Zelfs niet op doorvragen van aandeelhouders, bij een overnamebod voor € 1,20.

sl280 sl280 3 okt 2017 om 13:17
Sijmen heeft tijdens roadshow 1,20 euro geroepen, als zijnde een koers waaronder hij adviseerde zeker NIET te verkopen. Als outlook voor Q4 resultaten tijdens Q3 cijfers presentatie positief is (winstgevend zijn/worden bijvoorbeeld) lijkt mij dit niet onrealistisch qua koers richting de Q4 cijfers later dit jaar.

www.belegger.nl/Forum/Topic/1340181/3...

Capstone
0
Hij heeft tijdens een radioshow bij BNR aangegeven toen de koers rond 1,56 stond dat het de reële waarde was.
Capstone
0
Hij heeft ook gezegd bij Beursinside toen de koers rond de 0,97 stond dat het nieuws van Basel daar nog zeker niet in verwerkt zat.
[verwijderd]
0
Min conclusie is dat we niet teveel waarde aan Dhr. S. de Vries zijn woorden moeten hechten.
C200
0
In 2017 was ik bij de investor tour in Rotterdam.
De koers stond tussen de 60 en 65 cent.
Sijmen zei toen tegen de aanwezigen:

Niet verkopen, ook niet als er een bod komt van €1,20.


Capstone
0
quote:

Capstone schreef op 19 juni 2019 12:43:

www.bnr.nl/player/archief/20190619120...

www.youtube.com/watch?v=VFCYHm4tQb8

Ik meen dat het in deze uitzendingen was.
YouTube 6 minuut 30 gaat hij ook in over de koers.
[verwijderd]
0
Zoals Dhr. S. de Vries zélf al reageert op de vraag over de koers, met : "Verkeerde vraag aan een CEO", had hij ook niet moeten reageren.
BassieNL
0
quote:

Bellafleur schreef op 19 juni 2019 12:43:

Min conclusie is dat we niet teveel waarde aan Dhr. S. de Vries zijn woorden moeten hechten.
Een enthousiaste CEO zal een koerspotentie nooit ontkennen, maar hij hoort er natuurlijk over te zwijgen.

Achteraf heeft hij wel gelijk gekregen omdat de koers ruim over de 1,20 heen ging.
machmit
0
quote:

BassieNL schreef op 19 juni 2019 13:29:

[...]
Een enthousiaste CEO zal een koerspotentie nooit ontkennen, maar hij hoort er natuurlijk over te zwijgen.

Achteraf heeft hij wel gelijk gekregen omdat de koers ruim over de 1,20 heen ging.
1,60 en dan komt zo'n papertje van Kemp. Het belachelijke is dat de koers hoger stond toen nog geen winst werd gemaakt dan nu. Potentie is enorm, dus rustig blijven zitten.
[verwijderd]
0
Onder dak 3 jan 2018 om 19:35


Tijdens de presentatie in Eindhoven liet m.i. Dhr Sijmen duidelijk merken (non-verbaal) dat de 100mio in 2017 zeker gehaald gaat worden. Of ik moet mij erg vergissen. Zijn reactie sprak boekdelen. Daarbij liet hij duidelijk merken op mijn vraag of een verdubbeling van de koers (toen 60ct)een verkoopmoment zou zijn. Hij was zeer duidelijk en gaf aan dit zeer zeker te weinig te vinden gezien het enorme potentieel wat het aandeel nog zo hebben.Ik was er in december even uit voor de verwachte daling maar gelukkig de laatste dag van het vorige jaar er weer ingestapt, toch mooi nog net 397% winst. Dit jaar wordt ik pas weer zenuwachtig bij 1,87. Let wel Niet alle positieve aspecten zijn zonder meer haalbaar. Ik merkte op in Eindhoven dat het kon dat het Pompe medicijn de eindstreep niet zou kunnen halen, hij schrok even en gaf aan daarom ook een tussenfase uit te werken, een strategie met een ander ingekocht medicijn. Ik hoor graag of hier al beweging in zit! in deze interessante strategie.
BassieNL
0
quote:

machmit schreef op 19 juni 2019 15:47:

[...]1,60 en dan komt zo'n papertje van Kemp. Het belachelijke is dat de koers hoger stond toen nog geen winst werd gemaakt dan nu. Potentie is enorm, dus rustig blijven zitten.
Steeds dat gezeik over dat A4-tje.

Kempen & Co. Life Sciences met Jan de Kerpel aan het roer is een autoriteit. Daar kun je niet omheen.

Het was het in 2017 al bekend dat Kempen het aandeel zou gaan volgen.
Die is toen bij naam genoemd door de CEO bij diezelfde Tour (als antwoord op een vraag of er meer Europese banken het aandeel gaan volgen).

Er zijn gesprekken geweest en er is een concept rapport (zonder slotconclusie en koersdoel) voorgelegd waar door Pharming niet op is gereageerd. Daarna is het rapport onder klanten verspreid en is er een summary letter naar nieuwsplatforms als iex gegaan.
[verwijderd]
2
Beste Monitor en vele anderen. Ik zal het nog eenmaal uitleggen
Ik heb destijds in Eindhoven aan Sijmen gevraagd of een verdubbeling van de koers, toen circa 60 ct, dus op 1,20 euro een verkoopmoment zou zijn. hierboven staat (3 jan. 2018) mijn originele tekst weergegeven, van een belofte is dus geen sprake en ook niet van een koersdoel
[verwijderd]
0
quote:

Onder dak schreef op 19 juni 2019 17:15:

Beste Monitor en vele anderen. Ik zal het nog eenmaal uitleggen
Ik heb destijds in Eindhoven aan Sijmen gevraagd of een verdubbeling van de koers, toen circa 60 ct, dus op 1,20 euro een verkoopmoment zou zijn. hierboven staat (3 jan. 2018) mijn originele tekst weergegeven, van een belofte is dus geen sprake en ook niet van een koersdoel
Thanks
18 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 apr 2024 17:35
Koers 0,988
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 1,014
Laag 0,988
Volume 5.323.102
Volume gemiddeld 6.407.533
Volume gisteren 5.323.102

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront