Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

Phunware Inc.

19.112 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... 952 953 954 955 956 » | Laatste
[verwijderd]
0
3
Mr Saxobeat
19:26 uur
$ EROS
laten we eens kijken naar dingen die ik eenvoudiger termen met minder verwachtingen ... Wat er ook gebeurt. Deze dingen zijn waar: 1) Eros plant een merklancering, een verandering van de ticker-naam en een NYSE Bell-ring. Er zijn geen datums, tijden of locaties uitgegeven met nog ongeveer 12 handelsdagen over. 2) Apple heeft een verrassingsevenement aangekondigd op dinsdag vóór de markttijd. 3) Apple heeft vandaag de hele tijd veranderd om de toekomstige Apple TV te weerspiegelen 4) de enige internationale partner die Apple heeft op Apple TV Plus is Eros. wat er ook gebeurt op dinsdag als Apple TV plus centraal staat tijdens hun verrassingsevenement ... het zal gunstig zijn voor het bedrijf. Ze zeggen niet dat ze een bo gaan aankondigen. Ik zeg dat al deze gebeurtenissen nog steeds samengaan. Weet je nog wat er twee dagen na de laatste Apple Eros-pr gebeurde? De fusie aankondiging.
[verwijderd]
0
12m
Gebaseerd op schattingen voor de komende 2 jaar,
$ BNGO
zal een zeer sterke groei van de winst per aandeel laten zien: gemiddeld 59,36% per jaar.

www.chartmill.com/stock/quote/BNGO/fu...
[verwijderd]
0

GreatestOfAllTrades
Bullish
18:36 uur
$ TRXC
Geweldig wekelijks / maandelijks potentieel IMO! TransEnterix ontvangt FDA-goedkeuring voor eerste machine vision-systeem (dat oogbewegingen volgt om de chirurg beter zicht te geven) in robotchirurgie in maart! Zacks hebben een ranking / top 5 van Mobile Robotics-aandelen om de Covid-crisis te bestrijden! TransEnterix kondigt de indiening van uitbreiding van algemene chirurgie in de VS aan! Meerdere ziekenhuizen hebben programma's gestart met het Senhance-systeem, waarvan NTYU in juni 2020 in Azië meer dan 100 gevallen overtrof! 4 september 2020 TransEnterix is ??van plan haar activiteiten te verplaatsen naar een nieuw bedrijventerrein in Durham! Geweldige maandelijkse setup chart verstandig! Wekelijkse Bollinger Bands lijken te knijpen! Tegen deze prijzen is het potentieel zeker aanwezig, aangezien de maandelijkse 20sma $ 4-5 nadert. Hopelijk stijgen we tijdens deze moeilijke tijden en kunnen we op zijn minst $ 2 + zien naderen aan het einde van dit jaar! Dat zou geweldig zijn! GLTA STIEREN & God zegene! ??.
The Pigeonman
0
quote:

Jager63 schreef op 5 september 2020 21:09:

charts.stocktwits.com/production/orig...
LMFA ben ik toen op die spike uitgestapt, nog wat gehandeld maar ben ik nu even uit om ze straks weer een keertje op te pikken.
The Pigeonman
0
Van Eros mogen we toch wel wat verwachten. BNGO blijf ik wat onzeker over. Heeft recentelijk een keer mooi gepiekt en heb ik ze verkocht. Er na bij dalingen steeds bijgekocht en heb er nu 5k. Ze zijn overigens wel flink door gedaald!
[verwijderd]
0
vulcanpost.com/624099/reebonz-singapo...

5
Nick900
Bullish
22/08/20, 14:48 uur
$ RBZ
als u nog steeds in Reebonz investeert, is dit artikel het bekijken waard. Het is oud, maar ik heb het gevoel dat ze een goede comeback zullen maken sinds de website actief is; vulcanpost.com/624099/reebo ...

Heb er nog genoeg waar ik wel vanaf wil ...
[verwijderd]
0
quote:

The Pigeonman schreef op 6 september 2020 08:16:

TRXC heb ik al een tijd niet meer. Zal me eens verdiepen
Oppassen want is onlangs via een RS 1 voor 10 opgewaardeerd wat de koers betreft ...
The Pigeonman
0
quote:

Jager63 schreef op 6 september 2020 11:00:

[...]
Oppassen want is onlangs via een RS 1 voor 10 opgewaardeerd wat de koers betreft ...
Ok , dank! Voor phune geldt denk ik het volgende: de Phunware verkiezingsapp kan zijn kracht op de koers wel eens verliezen. Zoals Trump zich nu beweegt gaat hij schijn van kans maken lijkt me. En ik denk dat hij dat ook niet erg vindt.
[verwijderd]
0
quote:

The Pigeonman schreef op 6 september 2020 12:14:

[...]

Ok , dank! Voor phune geldt denk ik het volgende: de Phunware verkiezingsapp kan zijn kracht op de koers wel eens verliezen. Zoals Trump zich nu beweegt gaat hij schijn van kans maken lijkt me. En ik denk dat hij dat ook niet erg vindt.
Dat lijkt er wel op, en daar zit ik juist zo dik in. Wat moet je ermee. Daghandel en een beetje afbouwen dan maar ...
The Pigeonman
0
quote:

Jager63 schreef op 6 september 2020 12:20:

[...]
Dat lijkt er wel op, en daar zit ik juist zo dik in. Wat moet je ermee. Daghandel en een beetje afbouwen dan maar ...
In ieder geval een deel daghandel en zorgen boven je GAK te blijven of komen. Maar ik houdt er toch een groot aantal in de portefeuille.
[verwijderd]
0

Echte tijd
Pyrocomics
15:13 uur
$ PHUN
Ik heb altijd gezegd dat dit bedrijf maar 1x omzet waard was, weer altijd met lol ontvangen @RTLnieuwswie gelooft dat ze 30x waard zijn, ze zijn diep in afpersing en ik zie een rechtszaak, dus waarom niet gewoon verdunnen, geef je familie veel geld voor de gevangenis, zo handelen criminelen voordat het gerinkel wordt gemaakt. Ik hoop dat de rechter hen al hun geld laat teruggeven. Het leek mij persoonlijk altijd fraude die een app nodig heeft die door een derde partij is gemaakt. De meeste bedrijven hebben een app en daarom richten ze zich één voor één op ziekenhuizen, waardoor de inkomsten dalen, maar de compensatie niet. De grote vier hier geven alleen om zichzelf, anders hadden ze 0 loon kunnen nemen zoals zoveel andere leidinggevenden en zich op de balans kunnen concentreren en niet nog eens 83 miljoen aandelen uitgeven. Waarschijnlijk ongeveer .25 die deze onzin wil. Ja, mensen gaan miljoenen betalen om niet binnenshuis te verdwalen met blue dot-tracking lol.
The Pigeonman
0
quote:

Jager63 schreef op 6 september 2020 16:48:

Echte tijd
Pyrocomics
15:13 uur
$ PHUN
Ik heb altijd gezegd dat dit bedrijf maar 1x omzet waard was, weer altijd met lol ontvangen @RTLnieuwswie gelooft dat ze 30x waard zijn, ze zijn diep in afpersing en ik zie een rechtszaak, dus waarom niet gewoon verdunnen, geef je familie veel geld voor de gevangenis, zo handelen criminelen voordat het gerinkel wordt gemaakt. Ik hoop dat de rechter hen al hun geld laat teruggeven. Het leek mij persoonlijk altijd fraude die een app nodig heeft die door een derde partij is gemaakt. De meeste bedrijven hebben een app en daarom richten ze zich één voor één op ziekenhuizen, waardoor de inkomsten dalen, maar de compensatie niet. De grote vier hier geven alleen om zichzelf, anders hadden ze 0 loon kunnen nemen zoals zoveel andere leidinggevenden en zich op de balans kunnen concentreren en niet nog eens 83 miljoen aandelen uitgeven. Waarschijnlijk ongeveer .25 die deze onzin wil. Ja, mensen gaan miljoenen betalen om niet binnenshuis te verdwalen met blue dot-tracking lol.

Tja wat moet je hier uit lezen??? :-(
[verwijderd]
0
quote:

The Pigeonman schreef op 6 september 2020 17:22:

[...]

Tja wat moet je hier uit lezen??? :-(
Hij is in ieder geval niet erg positief ...
The Pigeonman
0
quote:

Jager63 schreef op 6 september 2020 18:25:

[...]
Hij is in ieder geval niet erg positief ...
Dat is zeker Jan! :-(
[verwijderd]
0
1
Ik heb geen opmerkingen
Bullish
16:17 uur
$ BNGO
dit is de reden waarom bingo zo'n enorme toekomst heeft - we lopen voorop in een generatie-transformatie naar genetische geneeskunde. Bingo zal stijgen met de tsunami van nieuw onderzoek en ontdekking in deze ruimte. www.scmp.com/magazines/post-magazine/...
[verwijderd]
0
1
ChartMill
03:23 uur
$ EROS
heeft een slechte technische beoordeling en de kwaliteit van de setup is momenteel ook maar middelmatig. chartmill.com/stock/quote/E ...

www.chartmill.com/stock/quote/EROS/te...
19.112 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... 952 953 954 955 956 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
865,35  -9,32  -1,07%  17 apr
 Germany40^ 17.771,70 +0,01%
 BEL 20 3.794,57 -0,06%
 Europe50^ 4.910,28 -0,08%
 US30^ 37.727,71 0,00%
 Nasd100^ 17.504,91 0,00%
 US500^ 5.019,56 0,00%
 Japan225^ 37.744,07 0,00%
 Gold spot 2.367,68 +0,28%
 EUR/USD 1,0666 +0,45%
 WTI 82,21 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

B&S Group SA +8,35%
PostNL +7,07%
Fugro +4,29%
Van Lanschot ... +1,90%
Sif Holding +1,51%

Dalers

TomTom -14,98%
VIVORYON THER... -10,98%
Alfen N.V. -7,35%
ASML -6,68%
FASTNED -5,86%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront