Ahold « Terug naar discussie overzicht

Ahold Delhaize 2021

10.841 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 ... 539 540 541 542 543 » | Laatste
maanlandschap
0
Nog wel wat te gaan. In feite ongezien dat een bedrijf bijna 5 % van de eigen aandelen inkoopt op zo'n korte tijd. Sedert november zitten we ongeveer aan 1/3 e: repurchases were made as part of the €1 billion share buyback program announced on November 4, 2020.

The total number of shares repurchased under this program to date is 13,859,055 common shares for a total consideration of € 320.3 million.
The opposite
1
voor mij blijft het onbegrijpelijk dat ze bij AD zo slecht in communiceren en investor relations zijn. Het is niet voor niets dat ze een lage K/W waarde hebben omdat ze weigeren targets af te geven voor 2021 en details over Bol.com.

Overigens leuk artikel gelezen of de AEX naar 1000 kan.
www.letsroar.nl/analyse/aex-naar-1000/

Ron Kerstens
2
De laatste week :

"15 april Belang JP Morgan Chase in Ahold Delhaize van 4,7%

17 april Belang Bank of Montreal in Ahold Delhaize van 4,2%

Je zou er bijna wat achter gaan zoeken, ze zien er blijkbaar brood in ...."

Vind het vreemd dat ze zo makkelijk en ongezien een relatief groot belang kunnen opbouwen, geeft goed de beroerde markt weer waarin we met het aandeel AD zitten. Goed bedrijf, parel bol.com, draait geweldig in Corona tijd maar het aandeel is zeer, zeer teleurstellend. Blijf gewoon long en koop bij.
Krentenmenten
0
quote:

Ron Kerstens schreef op 17 april 2021 18:18:

De laatste week :

"15 april Belang JP Morgan Chase in Ahold Delhaize van 4,7%

17 april Belang Bank of Montreal in Ahold Delhaize van 4,2%

Je zou er bijna wat achter gaan zoeken, ze zien er blijkbaar brood in ...."

Vind het vreemd dat ze zo makkelijk en ongezien een relatief groot belang kunnen opbouwen, geeft goed de beroerde markt weer waarin we met het aandeel AD zitten. Goed bedrijf, parel bol.com, draait geweldig in Corona tijd maar het aandeel is zeer, zeer teleurstellend. Blijf gewoon long en koop bij.

OTC-handel

Rondje bellen met verzoek tot bied.....
[verwijderd]
2
Wie doet ze van de hand dan? Hoe verklaren we die verkoopdruk ondanks deze kopen en opkoopprogramma?
buf
0
17-04-2021 22.59

"15 april Belang JP Morgan Chase in Ahold Delhaize van 4,7%

17 april Belang Bank of Montreal in Ahold Delhaize van 4,2%

Vasthouden mensen!
Bovenstaande banken zijn niet achterlijk.
Adek 2001
0
quote:

Bobbo36 schreef op 17 april 2021 20:02:

Wie doet ze van de hand dan? Hoe verklaren we die verkoopdruk ondanks deze kopen en opkoopprogramma?
dat was ook mijn gedachten
Krentenmenten
0
quote:

buf schreef op 17 april 2021 20:09:

17-04-2021 22.59

"15 april Belang JP Morgan Chase in Ahold Delhaize van 4,7%

17 april Belang Bank of Montreal in Ahold Delhaize van 4,2%

Vasthouden mensen!
Bovenstaande banken zijn niet achterlijk.


Zie mijn post in het andere draadje....
sjaakkio
0
quote:

Bobbo36 schreef op 17 april 2021 20:02:

Wie doet ze van de hand dan? Hoe verklaren we die verkoopdruk ondanks deze kopen en opkoopprogramma?
Daar zullen wij als particuliertjes nooit achter komen, maar ga er maar van uit dat er wat zijn die dik geld verdienen met een lagere koers.
[verwijderd]
0
quote:

Krentenmenten schreef op 17 april 2021 21:12:

[...]

Zie mijn post in het andere draadje....
welk draadje?
Krentenmenten
0
quote:

sjaakkio schreef op 17 april 2021 21:28:

[...]

Daar zullen wij als particuliertjes nooit achter komen, maar ga er maar van uit dat er wat zijn die dik geld verdienen met een lagere koers.
kunnen verschillende afwegingen zijn. - Fonds liquidatie - Hereiken portfolio of geld nodig voor uitreders uit beleggingsfondsen. Dat laatste is voor mij de HOOFDreden dat nimmer meer in fondsen beleg....
Krentenmenten
0
quote:

Jurist schreef op 17 april 2021 21:44:

[...]

welk draadje?


Bij deze

quote:
kpt Raketstart schreef op 17 april 2021 20:51:

Eergisteren was het JP Morgan Chase die een belang van 4,7% in Ahold D meldde. Wat moeten al die buitenlanders met onze AH?

=====================================================================================================

Waardering CB vs BOL.com..... en je krijgt een pakket supermarkten erbij. In feite sorteert men voor op hogere koersen (30+) zoals velen met ondergetekende al beweerden.... Zou ze maar STEVIG vasthouden. Kan wel eens een jump gaan worden!
maanlandschap
1
quote:

buf schreef op 17 april 2021 20:09:

17-04-2021 22.59

"15 april Belang JP Morgan Chase in Ahold Delhaize van 4,7%

17 april Belang Bank of Montreal in Ahold Delhaize van 4,2%

Vasthouden mensen!
Bovenstaande banken zijn niet achterlijk.
Als je dat maar weet.! Bijna 10 % nieuwe institutionele kopers en men twijfelt of het aandeel geen koopje is??? Gewoon je gezond verstand gebruiken. Koersen kunnen vrij gemakkelijk naar beneden gemanipuleerd worden maareens institutionelen zwaar inkopen, moet je niet meer twijfelen.
Tippie
0
Heb even aan investor en media relations gevraagd wat zij ervan denken. Meestal weten ze ( zogenaamd ? ) niet veel.
Ik denk dat er iets staat te gebeuren.
Tippie
0
Waarschijnlijk hebben de participanten via shortgaan er eerst voor gezorgd dat het aandeel flink daalde en wij er maar over ouwehoeren.
Koffiezondersuiker
0
AholdDelhaize heeft het extreem veel beter gedaan dan Tesco (GB) en Carrefout (Fr) op de beurs over de laatste 10 jaar. Terwijl het grotere bedrijven zijn qua omzet (of waren, dat weet ik niet precie).

Ik zeg Ahold-Delhaize: gewoon kopen, in ieder geval, niet verkopen als het tegenvalt. Houd rekening met positieve ontwikkelingen, maar heb geduld!

Hoop wel dat mijn TL het gaat houden.
maanlandschap
0
Veel geduld is er niet nodig. 10 % institutionele aankopen! Binnen 10 dagen staan we makkelijk 5 % hoger. Easy money. Maandag al + 2 % schat ik. Ongelooflijk dat die grote institutionele aankopen aan de aandacht van de beleggerssites ontsnapten!
maanlandschap
1
In januari geeft Morgan chase een hold voor Ahold met koersdoel 23 €, op 2 maart opnieuw een hold met 22 € koersdoel...en half april melden ze dat ze bijna 5 % van de aandelen kochten (waarschijnlijk allemaal boven deze koersdoelen). Ik hoef er geen 2 keer bij na te denken...
Value investor
1
quote:

zonnewijzer schreef op 17 april 2021 23:40:

In januari geeft Morgan chase een hold voor Ahold met koersdoel 23 €, op 2 maart opnieuw een hold met 22 € koersdoel...en half april melden ze dat ze bijna 5 % van de aandelen kochten (waarschijnlijk allemaal boven deze koersdoelen). Ik hoef er geen 2 keer bij na te denken...
Helemaal eens. Dit is zeker heel opmerkelijk.
Waarom zeggen dat we er geld.voor het oprapen ligt , als je het zelf kunt opsnuffen..

Ik word helaas wel een beetje moedeloos van Waardebelegger, zo veel kabaal maar het is een retail belegger met te veel emotie.

gied
2
"15 april Belang JP Morgan Chase in Ahold Delhaize van 4,7%

17 april Belang Bank of Montreal in Ahold Delhaize van 4,2%

Deze getallen willen niet zeggen dat zij bijna 9% aandelen gekocht hebben de laatste dagen of weken, wel dat zij door meeraankopen boven de 3% uitkomen en daardoor melding moeten maken.

Of zie ik dat verkeerd?
10.841 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 ... 539 540 541 542 543 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 27,140
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 27,170
Laag 26,820
Volume 2.405.151
Volume gemiddeld 2.034.987
Volume gisteren 2.405.151

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront