Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

intellabridge technology corp

2.506 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 122 123 124 125 126 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Riding the Tiger schreef op 3 december 2021 17:33:

Je spaarcenten steek je alvast best niet in de aandelen van Intellabridge.

Dat had De Ridder al lang door. Bravo Ridder voor dat gratis advies !
Spaarcenten moeten op een spaarrekening hè ;)
Delphinium
4
quote:

DeZwarteRidder schreef op 3 december 2021 22:09:

Oooojeeee....!!!

Waarom Wel is precies op tijd ondergedoken.
Zuiger
waarom niet
6
quote:

DeZwarteRidder schreef op 3 december 2021 22:09:

Oooojeeee....!!!

Waarom Wel is precies op tijd ondergedoken.
Je blijft FUD verspreiden.
Ik ben niet ondergedoken maar ben zeer teleurgesteld over hoe het er hier aan toe gaat.
Iedereen mag zeggen wat hij van het aandeel vindt maar wat jij doet gaat helemaal nergens over.
Je komt ermee weg om de bekende reden dus ik kan er niets aan veranderen.
Ik zal mijn postings dus aanpassen want ik heb geen zin in die eeuwige pogingen van je om hier alles slecht te praten.
Ook daarstraks weer de grootste onzin , er komt geen Iban.
Die komt er zeker.
Er is nog geen enkel bedrijf in het terra ecosystem dat iban heeft , dit is het eerste bedrijf dat ermee bezig is.
De overeenkomsten zijn getekend maar de reguleringen zijn ontzettend streng.
Jij gaf eerder vandaag al aan dat als de Iban al komt , dat dan alles bekend moet zijn van de klant om witwassen te voorkomen.
Nou , daar sla je de spijker op zijn kop , precies dat moet ook geregeld worden , en terecht.
Jij doet het overkomen alsof het bedrijf dit niet wilt en dat ze criminaliteit aanmoedigen , maar dat is juist wat ze willen uitsluiten.
Je plaats alles met opzet in een kwaad daglicht en dat neem ik je kwalijk , en dat neem ik de moderator ook kwalijk , maar ik kan er toch niets aan veranderen , dat kun je alleen zelf want je helpt niemand met je opmerkingen die maar 1 doel dienen.
Wordt er maar gelukkig mee , ik sluit me vanaf nu helemaal voor je af.
Voor de mensen die wel het beste met andere voor hebben , geniet van jullie weekend.
[verwijderd]
2
quote:

waarom niet schreef op 3 december 2021 22:36:

[...]
Je blijft FUD verspreiden.
Ik ben niet ondergedoken maar ben zeer teleurgesteld over hoe het er hier aan toe gaat.
Iedereen mag zeggen wat hij van het aandeel vindt maar wat jij doet gaat helemaal nergens over.
Je komt ermee weg om de bekende reden dus ik kan er niets aan veranderen.
Ik zal mijn postings dus aanpassen want ik heb geen zin in die eeuwige pogingen van je om hier alles slecht te praten.
Ook daarstraks weer de grootste onzin , er komt geen Iban.
Die komt er zeker.
Er is nog geen enkel bedrijf in het terra ecosystem dat iban heeft , dit is het eerste bedrijf dat ermee bezig is.
De overeenkomsten zijn getekend maar de reguleringen zijn ontzettend streng.
Jij gaf eerder vandaag al aan dat als de Iban al komt , dat dan alles bekend moet zijn van de klant om witwassen te voorkomen.
Nou , daar sla je de spijker op zijn kop , precies dat moet ook geregeld worden , en terecht.
Jij doet het overkomen alsof het bedrijf dit niet wilt en dat ze criminaliteit aanmoedigen , maar dat is juist wat ze willen uitsluiten.
Je plaats alles met opzet in een kwaad daglicht en dat neem ik je kwalijk , en dat neem ik de moderator ook kwalijk , maar ik kan er toch niets aan veranderen , dat kun je alleen zelf want je helpt niemand met je opmerkingen die maar 1 doel dienen.
Wordt er maar gelukkig mee , ik sluit me vanaf nu helemaal voor je af.
Voor de mensen die wel het beste met andere voor hebben , geniet van jullie weekend.
Goed weekend! Hodl, het komt goed :)
DeZwarteRidder
1
quote:

waarom niet schreef op 3 december 2021 10:02:

Mensen , ik ga voorlopig stoppen op dit forum , dit heeft niets meer met het bespreken van een aandeel te maken , echt helemaal niet.
Wat er hier met mensen gebeurt op basis van gewoon dingen bespreken , die onmogelijk worden gemaakt door één iemand , kan niet de bedoeling zijn.
Alles wat ik hier schrijf is onderbouwd , en leugens van één persoon mogen en moeten benoemd worden en dan worden juist die posts verwijderd en de leugens blijven staan.
Ik vreesde al langer dat het topic op deze manier om zeep werd geholpen , en dat wordt nu waarheid.
Daar wil ik geen deel meer van uitmaken.
Wéér een gebroken belofte..........!!!!
waarom niet
0
quote:

Cybertom schreef op 4 december 2021 17:27:

In één keer van 32 medewerkers naar 44:

www.intellabridge.com/

Uitbreiding design en marketing
En dat nu juist vind ik geen goed nieuws , wat doen die mensen op marketing?
Ze mogen vanuit het bedrijf nu wel eens snel met nieuws komen waarmee inkomen gegenereerd wordt.
Er staat nog 5M op de bank , en de kosten lopen maar op.
Op deze manier komt er snel nog een offering , dan heb je wat............
waarom niet
1
Zwarte ridder , ik voelde mij genoodzaakt om te reageren , omdat je weer dingen vertelde die niet waar zijn.
Dat is de enige reden.
Wellicht moet ik het anders aanpakken , om niet meer te reageren in dit topic zou het handiger zijn om dit topic ook niet meer te lezen , dan kom ik ook niet meer in de verleiding en ontneem ik jou het plezier.
Voor de overige mensen , die paar gasten in de TG groep zeggen nog veel meer te gaan verkopen , en dat hebben ze vorige week ook waargemaakt.
Ze denken zelf tussen de CAD 0,40 en 0,50 weer in te slaan.
Of dit gaat gebeuren weet je nooit , maar met deze volumes zonder nieuws kan het zo waarheid worden.
Met een beetje pech kan dit nog lang gaan duren , dan duurt het zolang tot die geen aandelen meer hebben om te verkopen en gaat het dan de andere kant uit. Ik zie dat als een serieuze mogelijkheid.
Hoe dan ook , ik verkoop geen aandeel en spreek jullie later , het plezier hier is al een tijd weg voor me , en dat heeft niets met de koers te maken..........
Gelukkig doet de munt waarmee ze werken en ik er een groot aantal heb wel wel goed , weer een nieuwe ath
coinmarketcap.com/nl/currencies/terra...
Laterssss
DeZwarteRidder
0
quote:

waarom niet schreef op 5 december 2021 10:02:

Zwarte ridder , ik voelde mij genoodzaakt om te reageren , omdat je weer dingen vertelde die niet waar zijn.
Dat is de enige reden.
Wellicht moet ik het anders aanpakken , om niet meer te reageren in dit topic zou het handiger zijn om dit topic ook niet meer te lezen , dan kom ik ook niet meer in de verleiding en ontneem ik jou het plezier.
Voor de overige mensen , die paar gasten in de TG groep zeggen nog veel meer te gaan verkopen , en dat hebben ze vorige week ook waargemaakt.
Ze denken zelf tussen de CAD 0,40 en 0,50 weer in te slaan.
Of dit gaat gebeuren weet je nooit , maar met deze volumes zonder nieuws kan het zo waarheid worden.
Met een beetje pech kan dit nog lang gaan duren , dan duurt het zolang tot die geen aandelen meer hebben om te verkopen en gaat het dan de andere kant uit. Ik zie dat als een serieuze mogelijkheid.
Hoe dan ook , ik verkoop geen aandeel en spreek jullie later , het plezier hier is al een tijd weg voor me , en dat heeft niets met de koers te maken..........
Gelukkig doet de munt waarmee ze werken en ik er een groot aantal heb wel wel goed , weer een nieuwe ath
coinmarketcap.com/nl/currencies/terra...
Laterssss
Erg veel tekst voor iemand die net afscheid had genomen van dit forum............
Cybertom
3
DeZwarteRidder
1
quote:

Cybertom schreef op 5 december 2021 12:55:

Dat vind ik van jou ook, terwijl je niet eens een belang claimt te hebben.
Mijn belang is dat ik een hekel heb aan valse cq misleidende propaganda.
Delphinium
2
quote:

DeZwarteRidder schreef op 5 december 2021 13:40:

[...]

Mijn belang is dat ik een hekel heb aan valse cq misleidende propaganda.
je lult
Jouw belang is om mensen op stang te jagen
DeZwarteRidder
0
quote:

Delphinium schreef op 5 december 2021 14:45:

[...]je lult
Jouw belang is om mensen op stang te jagen
Bijlage:
Delphinium
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 5 december 2021 16:24:

[...]
flauw hoor
Origineel ben je ook al niet meer
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 5 december 2021 13:40:

[...]

Mijn belang is dat ik een hekel heb aan valse cq misleidende propaganda.
Dit weet jij helemaal niet
DeZwarteRidder
0
quote:

AMCtothemoon schreef op 6 december 2021 09:22:

[...]Dit weet jij helemaal niet
Hoe gaat het met de shortsqueeze bij AMC.....????
Gemberthee
1
quote:

Delphinium schreef op 5 december 2021 14:45:

[...]je lult
Jouw belang is om mensen op stang te jagen
Heeft DZR dan geen gelijk?
Je denkt dat hij je op stang jaagt..
Je maakt een denkfout.
Hij wil helpen, maar blijkbaar ben je een te enge denker om dat door te hebben.
Steini
2
quote:

JoshuaAndrade41 schreef op 6 december 2021 10:26:

[...]

Heeft DZR dan geen gelijk?
Je denkt dat hij je op stang jaagt..
Je maakt een denkfout.
Hij wil helpen, maar blijkbaar ben je een te enge denker om dat door te hebben.
hij beweert dat hij wil helpen door ons te wijzen op het feit dat het nooit iets gaat worden. hij heeft het geprobeerd en als wij de keuze maken om er daadwerkelijk in te blijven zitten dan bedanken we hem heel erg voor zijn hulp maar dan is het toch duidelijk dan we die niet nogsteeds nodig hebben. hij zit hier duidelijk met 1 reden en dat is mensen op stang jagen. niet meer en niet minder en dat vervuilt het forum ontzettend.
2.506 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 122 123 124 125 126 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
865,35  -9,32  -1,07%  17 apr
 Germany40^ 17.771,70 +0,01%
 BEL 20 3.794,57 -0,06%
 Europe50^ 4.910,28 -0,08%
 US30^ 37.727,71 0,00%
 Nasd100^ 17.504,91 0,00%
 US500^ 5.019,56 0,00%
 Japan225^ 37.744,07 0,00%
 Gold spot 2.372,94 +0,51%
 EUR/USD 1,0677 +0,06%
 WTI 82,21 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

B&S Group SA +8,35%
PostNL +7,07%
Fugro +4,29%
Van Lanschot ... +1,90%
Sif Holding +1,51%

Dalers

TomTom -14,98%
VIVORYON THER... -10,98%
Alfen N.V. -7,35%
ASML -6,68%
FASTNED -5,86%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront