BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM augustus 2022

1.361 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 65 66 67 68 69 » | Laatste
Gordon gekko
0
quote:

snipper schreef op 12 augustus 2022 20:57:

[...]
bijna de helft van een gem. dagvolume?....deze GG zit niet op het juiste spoor, Bam laat al 42 kwartalen zeer matige cijfers, marge.in de bouw is zeer marginaal. PNL is net als een penisplant, groeit 1keer in de 20jr, idg voor PNL de Covid periode, komt niet weer terug. mensen gaan in deze tijd niet.meer online shoppen en een nw huis kopen.
man praat niet van die onzin PostNL en Bam zijn mijn best scoren aandelen van de laatste jaren
Gordon gekko
0
quote:

ro1946 schreef op 12 augustus 2022 21:15:

[...]

Gezien het niveau van je postings geloof ik je niet.

RD.
nee jou probleem durf je te wedden dan of roep je alleen maar
Zwijnash
1
quote:

HenkdeV schreef op 12 augustus 2022 22:09:

[...]

Van vandaag kan/moet nog komen toch?
Klopt - was meer voor info.

Trouwens er zijn aantal funds wij long zitten onder 3% zoals DWS / Norges misschien zijn ze bezig met uitbreiding ( Norges lever niet want is het zo weer verkocht ).
Ook 1 fonds net boven 3% long , dimensional fond - ook mogelijk dat ze uitbreiden.

Dws en dimensional waren ingestapt voor Q 1 cijfers dit jaar
HenkdeV
0
quote:

Schuinsmarcheerder schreef op 13 augustus 2022 08:10:

[...]

Welke zoekterm gebruik je om de shortposities voor BAM te checken bij de AFM? Ik heb gezocht maar kan geen enkele melding vinden.
shortsell.nl

En dan uiteraard Nederland.
Schuinsmarcheerder
0
quote:

HenkdeV schreef op 13 augustus 2022 08:18:

[...]

shortsell.nl

En dan uiteraard Nederland.
Dank Henk.
Ik kijk altijd op de website van de AFM. Als ik dan kijk bij de 'netto shortposities' zie ik geen melding, maar in het geval van BAM moet ik klaarblijkelijk bij 'bruto shortposities' kijken .........
aandeeltje!
1
quote:

Rentenier schreef op 12 augustus 2022 17:56:

Ik weet nu niet wat ik moet doen.
Ik heb er 1000 op 2,64 GAK.
Wat zouden jullie doen?
Gewoon door rentenieren, hoewel ik zelf BAM nu eenmaal nooit zou opnemen in een vaste portefeuille.
Zijn er te weinig projecten, dan loopt het geld weg aan personeelskosten en te goedkope offertes/fouten, zijn er teveel projecten dan loopt het geld weg aan hoge personeelskosten en hoge materiaalkosten.
Tel nu gewoon 20 jaar winst op en je weet genoeg.
HenkdeV
0
quote:

Schuinsmarcheerder schreef op 13 augustus 2022 08:32:

[...]

Dank Henk.
Ik kijk altijd op de website van de AFM. Als ik dan kijk bij de 'netto shortposities' zie ik geen melding, maar in het geval van BAM moet ik klaarblijkelijk bij 'bruto shortposities' kijken .........
Dat klopt en dan zie je allemaal posities onder 0,50%.
En volgens mij worden wijzigingen onder de 0,50% niet gemeld.
Dus daar kun je niet veel/niks mee.
Zwijnash
0
quote:

HenkdeV schreef op 13 augustus 2022 08:18:

[...]

shortsell.nl

En dan uiteraard Nederland.
Dat is short sell

Voor AFM bam overzicht link hier

www.afm.nl/en/professionals/registers...

Register substantial holdings and gross short positions

1 short SG since Okt 2021
aandeeltje!
0
quote:

Zwijnash schreef op 13 augustus 2022 09:49:

[...]

Dat is short sell

Voor AFM bam overzicht link hier

www.afm.nl/en/professionals/registers...

Register substantial holdings and gross short positions

1 short SG since Okt 2021
Het is goed dat BAM nu oploopt, geburd meestal voor publicatie cijfers om vervolgens weer te zakken. Ik koop wel weer wat puts vlak voor publicatie.
Zwijnash
0
quote:

aandeeltje! schreef op 13 augustus 2022 14:10:

[...]

Het is goed dat BAM nu oploopt, geburd meestal voor publicatie cijfers om vervolgens weer te zakken. Ik koop wel weer wat puts vlak voor publicatie.
Ik verwacht weer goed cijfers en geen afschrijven.

En wij weet misschien heeft de nieuwe ceo dan genoeg bewijzen om vertrouwen in het bedrijf terug te krijgen, daarom denk ik dat wij gaat heel snel stijgen.
Voor Q 1 heeft paar fonds wat kleine belang opgebouwd, kan nu verder uitgebreid of naar cijfers.
Wij gaat het zien
HenkdeV
1
quote:

Zwijnash schreef op 13 augustus 2022 14:58:

[...]

Ik verwacht weer goed cijfers en geen afschrijven.

En wij weet misschien heeft de nieuwe ceo dan genoeg bewijzen om vertrouwen in het bedrijf terug te krijgen, daarom denk ik dat wij gaat heel snel stijgen.
Voor Q 1 heeft paar fonds wat kleine belang opgebouwd, kan nu verder uitgebreid of naar cijfers.
Wij gaat het zien
Hoop dat er helemaal onderaan de streep ook eens een fatsoenlijk bedrag overblijft. Daar mankeert het nog wel eens aan bij BAM. Er is vaak wel weer iets, dat daarvoor zorgt.

Maar ik heb goede moed.
Zwijnash
1
quote:

HenkdeV schreef op 13 augustus 2022 16:13:

[...]

Hoop dat er helemaal onderaan de streep ook eens een fatsoenlijk bedrag overblijft. Daar mankeert het nog wel eens aan bij BAM. Er is vaak wel weer iets, dat daarvoor zorgt.

Maar ik heb goede moed.
Komt door de weer ;-)
HenkdeV
0
quote:

Zwijnash schreef op 13 augustus 2022 16:55:

[...]

Komt door de weer ;-)
Nee, gewoon aangeboren.

Warm zat, weer om een paar dagen in Siberië te zitten. Maar geen twee jaar, mij niet gezien.
ro1946
1
quote:

HenkdeV schreef op 13 augustus 2022 16:13:

[...]

Hoop dat er helemaal onderaan de streep ook eens een fatsoenlijk bedrag overblijft. Daar mankeert het nog wel eens aan bij BAM. Er is vaak wel weer iets, dat daarvoor zorgt.

Maar ik heb goede moed.
Henk, hoop is uitgestelde teleurstelling. Maar ik hoop met je mee. Ik heb er zelfs wel vertrouwen in.

RD.
HenkdeV
0
quote:

ro1946 schreef op 13 augustus 2022 19:46:

[...]

Henk, hoop is uitgestelde teleurstelling. Maar ik hoop met je mee. Ik heb er zelfs wel vertrouwen in.

RD.
Het is maar net hoe je in het leven staat:

Hoop doet leven, zegt de optimist. Hoop is uitgestelde teleurstelling, zegt de pessimist.

Het gaat hard, 1088 alweer:-)).
opbouwend
1
Nog een eurotje erbij voor de cijfers van a.s.domnderdag, dat zou mooi zijn, of slaat de kolder in mijn hoofd nu toe door het warme weer en de hittegolf.. die helder denken bemoielijkt
Moxxey
0
quote:

Nird schreef op 14 augustus 2022 14:40:

Nog een eurotje erbij voor de cijfers van a.s.domnderdag, dat zou mooi zijn, of slaat de kolder in mijn hoofd nu toe door het warme weer en de hittegolf.. die helder denken bemoielijkt
Zou mooi zijn, maar denk persoonlijk t laatste
Gvv2024
0
quote:

Nird schreef op 14 augustus 2022 14:40:

Nog een eurotje erbij voor de cijfers van a.s.domnderdag, dat zou mooi zijn, of slaat de kolder in mijn hoofd nu toe door het warme weer en de hittegolf.. die helder denken bemoielijkt
voor 50 ct erbij doe ik het ook :-))
HenkdeV
0
quote:

Odessadream schreef op 12 augustus 2022 10:03:

[...]

je moet gebruik maken van tijdelijke oplevingen en dan weer lager terugkopen. Bekend en eeuwen oud recept. Op 18/8 gaan we weer onderuit dat is een herhalend patroon en maak ervan gebruik.
Blijkbaar nog steeds aandeelhouder:-).
Gvv2024
0
quote:

HenkdeV schreef op 14 augustus 2022 16:49:

[...]

Blijkbaar nog steeds aandeelhouder:-).
Yep jij ook ? Ik wil wel mijn BAM % in porto verlagen. Doel is om eind Q3 zoveel mogelijk cash te zitten om Q4 waar de beurs onderuit gaat weer goed in te kunnen stappen in diverse fondsen.
1.361 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 65 66 67 68 69 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 3,830
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 3,868
Laag 3,782
Volume 705.352
Volume gemiddeld 1.427.326
Volume gisteren 705.352

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront