Van Lanschot Kempen publiceert Duurzaam en betrokken beleggen – Verslag 2022

Door GlobeNewswire op 30 maart 2023 08:30 | Views: 249

Amsterdam/’s-Hertogenbosch, 30 maart 2023

Van Lanschot Kempen publiceert vandaag haar Duurzaam en betrokken beleggen – Verslag 2022 . Het verslag biedt klanten, aandeelhouders en andere stakeholders een gedetailleerd inzicht in wat er in 2022 is bereikt op het gebied van duurzame thema's en activiteiten. Dit jaar rapporteren wij voor het eerst als één merk over onze duurzaamheidsinspanningen voor al onze klantgroepen; onze institutionele, semi-institutionele en particuliere klanten.

Het volledige rapport kan worden gedownload van de website:
www.vanlanschotkempen.com/duurzaam-en-betrokken-beleggen-verslag-2022

Media Relations: 020 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com
Investor Relations: 020 354 45 90; investorrelations@vanlanschotkempen.com

Over Van Lanschot Kempen
Als wealth manager is Van Lanschot Kempen actief in Private Banking, Investment Management en Investment Banking. Ons doel is het behoud en de opbouw van vermogen, op een duurzame manier, zowel voor onze klanten als voor de samenleving waar we deel van uitmaken. We zijn een duurzame wealth manager met een lange-termijn focus, dit betekent dat wij proactief streven naar het voorkomen van negatieve impact voor alle belanghebbenden en het creëren van positieve, lange termijn financiële en niet-financiële waarde. Van Lanschot Kempen, genoteerd aan Euronext Amsterdam, is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. Om het volledige potentieel van onze organisatie voor onze klanten te benutten, bieden we oplossingen die voortbouwen op de kennis en expertise van de hele groep en op ons open architectuurplatform. We zijn ervan overtuigd dat we op een duurzame manier aan de behoeften van onze klanten kunnen voldoen door hen toegang te bieden tot het volledige scala aan diensten en producten binnen al onze bedrijfsonderdelen

Zie voor meer informatie: vanlanschotkempen.com

Dit persbericht is geen (uitnodiging tot het doen van een) aanbod tot het (ver)kopen of anderszins verkrijgen van of inschrijven op financiële instrumenten en is geen advies of aanbeveling om enige handeling te verrichten of na te laten.

Bijlage