Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2024

4.138 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 203 204 205 206 207 » | Laatste
Marcel H.
0
quote:

Jochie1962 schreef op 2 maart 2024 12:13:

[...]

Leuk die stijging, maar ik ga mijn bod toch écht niet verhogen !!
Laat je morgen niet in Deurne zien. Zeker niet bij Ebusco,

Je bent meteen het haasje voor 850.
Marcel H.
0
quote:

Gaasp schreef op 2 maart 2024 12:37:

[...]

Ramptoerisme, als je daar gaat kijken
Bij binnenkomst mag je meteen een bod doen.
Alfie Solomons
12
Die Marcel toch.. :)

De oom waar niemand om moet lachen tijdens het kerst diner. De man die 30x dezelfde "grap" maakt. De kerel die de hele dag vanuit zijn laptop onzin aan het spuien is op een forum.

Zojuist vanuit het Gooi naar Amsterdam gereden en wel 5 Ebusco bussen gezien (en nee grapjurk, niet 5x dezelfde). Het lijken er hier steeds meer te worden wat dus wil zeggen dat ze eindelijk aan het leveren zijn...?

Benieuwd naar morgen maar het zal wel een "gezellige" borrel worden waar geen vragen beatwoord gaan worden voor Henk, Marcel en Ingrid
Marcel H.
1
quote:

Charlie Munger schreef op 2 maart 2024 12:14:

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier morgen naar Ebusco gaan. Duimpje onhoog als je morgen gaat kijken!
Ik ga er in ieder geval naar toe. Ik wil zo langzamerhand wel iets
meer duidelijkheid over het te verwachten dividend.
Plein777
1
Laat Ebusco samengaan met VDL, dan kunnen ze de gehele productie overbrengen naar Nedcar Born.
Happy
1
quote:

Plein777 schreef op 3 maart 2024 09:19:

Laat Ebusco samengaan met VDL, dan kunnen ze de gehele productie overbrengen naar Nedcar Born.
Denk dat alle mogelijkheden de revue passeren de komende tijd.
Gaat goedkomen!
Marcel H.
2
quote:

Plein777 schreef op 3 maart 2024 09:19:

Laat Ebusco samengaan met VDL, dan kunnen ze de gehele productie overbrengen naar Nedcar Born.
Vermoedelijk wil VDL niet samengaan met Ebusco.

VDL is een goed functionerend en kapitaalkrachtig bedrijf
met o.a. een eigen afdeling bussenassemblage..

Wat voegt Ebusco dan nog toe? Misschien een beetje schaalvergroting.

In Born is voldoende productieruimte voor de assemblage van auto"s.

Capaciteit meer dan 5000 stuks per jaar.

VDL bussenbouw en Ebusco samen betekent veel overbodige ruimte in Born
en leegstaande ruimte in Deurne.

VDL bussenassemblage vindt plaats in Valkenswaard.
Tallestxxl
0
Je kan jezelf een reis besparen en gewoon thuis blijven; verder dan de kantine kom je niet bij de open dag!
Tallestxxl
3
Slechte bewegwijzering; je kan wel vanaf een balustrade de fabrieksvloer bekijken. Een can de schoonste en georganiseerde productielijnen die ik ooit heb gezien. Meest verhelderende: een bus waar je in kan kijken waar een aantal binnenpanelen open zijn met losse connectoren waar naar alle waarschijnlijkheid onderdelen ontbreken. Aan de wand geplakt zijn excellijsten met onderdelen die ontbreken en testen die nog moeten worden uitgevoerd. Bus met Deenstalige veiligheidsstickers. Nog steeds onderdelen tekorten?
Marcel H.
0
De bedrijvendag 03.03.2024 in Deurne heeft me geleid naar Ebusco.
Het was zoals andere bezoekers constateerden snel bekeken.
Wacko Winger
1
quote:

florida7 schreef op 28 februari 2024 11:00:

De grote aandeelhouders hebben inmiddels met de laatste kapitaalinjectie al weer 1/3 verloren. Die zullen toch iets anders verwacht hebben. Of hebben vertrouwen op lange termijn.
lastig te zeggen, veel discussie geweest hier over de reden van bijstorting noodzaak of vertrouwen?

Wat ik mij vanochtend tijdens een rondje rennen bedacht, als het alleen noodzaak was, waarom dan niet alle aandeelhouders mee laten lappen. Ik houd het dus voorlopig maar op vertrouwen. Mochten er andere redenen voor de grote 4 om "ons" niet mee te laten betalen dan hoor ik graag
Tallestxxl
2
Ik denk dat de reden heel ‘plat’ is. Weinig externe aandeelhouders, moeilijk en duur (publiceren in landelijke kranten, prospectus, extra vergaderingen ed.) om het met hen te doen, dus gewoon makkelijke en sneller om dat gewoon met de grote vier te doen.
Marcel H.
0
Het is een gigantisch geldverslindende organisatie. Er komt maar geen eind aan.
Je kunt de kleinere aandeelhouders niet aanspreken voor een geldelijke bijdrage.
Het heeft hun al veel geld gekost. En de risico's zijn nog groot. De kans bestaat dat
de volledige inleg teniet gaat.
Charlie Munger
0
En zijn er mensen vandaag nog meer naar Ebusco geweest? Zo ja wat vond je van de fabriek?
Marcel H.
0
Dividend Collector
0
quote:

Charlie Munger schreef op 3 maart 2024 17:04:

En zijn er mensen vandaag nog meer naar Ebusco geweest? Zo ja wat vond je van de fabriek?
Ik had willen gaan, maar helaas door de griep geveld. Maar blijkbaar viel het tegen als ik de reacties zo lees.
Happy
3
quote:

Marcel H. schreef op 3 maart 2024 16:49:

Het is een gigantisch geldverslindende organisatie. Er komt maar geen eind aan.
Je kunt de kleinere aandeelhouders niet aanspreken voor een geldelijke bijdrage.
Het heeft hun al veel geld gekost. En de risico's zijn nog groot. De kans bestaat dat
de volledige inleg teniet gaat.
Blijf niet teveel hangen in het verleden.
Dat was idd waardeloos op alle fronten.
Kijk en geloof nou eens in de ommekeer die ze onder druk van de grote aandeelhouders hebben ingezet.

Dag in dag uit maar negatief schrijven levert jou en ons niks op.

Waar het koerstechnische dieptepunt ligt weet niemand. Kan zo maar zijn dat we het al bereikt hebben.
Zoniet dan kopen we gewoon weer een pluk bij.

Ff wachten tot ze hun vorderingen gaan communiceren naar ons
Tot die tijd radiostilte.....
baantjer
0
[quote alias=Happy id=15209619 date=202403031917]
[...]

Blijf niet teveel hangen in het verleden.
Dat was idd waardeloos op alle fronten.
Kijk en geloof nou eens in de ommekeer die ze onder druk van de grote aandeelhouders hebben ingezet.

Dag in dag uit maar negatief schrijven levert jou en ons niks op.

Waar het koerstechnische dieptepunt ligt weet niemand. Kan zo maar zijn dat we het al bereikt hebben.
Zoniet dan kopen we gewoon weer een pluk bij.

Ff wachten tot ze hun vorderingen gaan communiceren naar ons
Tot die tijd radiostilte.....
[/quote

Zoals ik eerder al zei.....tunnelvisie, ziende blind
Jammer jammer jammer]
Lekker Truitje
6
@Charlie Munger: ja wij zijn wel geweest, wij komen niet om in negativisme. Maar een kritische blik is niet onnodig. We denken wel binnen afzienbare tijd opnieuw aandelen te kunnen kopen, nu nog even de kat uit de boom kijken.
Mooie fabriek, sympathieke medewerkers, echt essentiële beleggingsinformatie is niet gegeven, dat kon je wel nagaan, dan krijgen ze problemen met de AFM of zo. In Rouen is de produktie inmiddels opgestart. In Deurne zag je bussen in verschillende stadia van produktie, en materialen e.d.
Geen andere aandeelhouders gezien ,op 1 andere uiterst sympathieke aandeelhouder na, en die komt wel eens op dit forum als die veel tijd heeft, maar schrijft er nooit op.
Er waren wel veel mensen, ook veel uit Deurne zelf denk ik. We zijn ook naar 3 andere bedrijven in de buurt geweest die ook meededen aan de open bedrijvendag, maar daar kun je geen aandelen van kopen.
4.138 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 203 204 205 206 207 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 14:41
Koers 2,890
Verschil +0,100 (+3,58%)
Hoog 2,894
Laag 2,754
Volume 95.818
Volume gemiddeld 337.378
Volume gisteren 330.961

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront