Tesla Motors Inc. « Terug naar discussie overzicht

Wie heeft een lening tussen de $ 4 miljard USD en de $ 6 miljard USD aan Hertz gegeven om de aankoop van 100000 Tesla EV&...

11 Posts
[verwijderd]
1
De waardering van Tesla overschrijdt $ 1 biljoen na het plan van Hertz om 100000 Tesla EV's te kopen.

Hertz ging een paar maanden geleden bijna failliet, en was niet meer financieel in staat om zijn gezamenlijke schuldeisers terug te betalen.

Het plan van Hertz om 100000 Tesla EV's te kopen is daarom een zware klap voor de gezamenlijke schuldeisers, want hoe kon Hertz ineens 100000 Tesla EV's kopen, een bedrijf met meer dan 8 miljard dollar aan schulden?

Wie heeft een lening tussen de $ 4 miljard USD en de $ 6 miljard USD aan Hertz gegeven om de aankoop van 100000 Tesla EV's te kunnen betalen, te kunnen financieren?

Komt die $ miljardenlening van een Amerikaanse bank, bijvoorbeeld van GS - Goldman Sachs, of komt die $ miljardenlening van Tesla?

Ook Amerikaanse producenten van auto's geven leningen aan hun klanten, dus niet alleen de Amerikaanse banken.

Dus de $ miljarden aan Hertz zouden best wel eens van Tesla kunnen komen, want Tesla zit op een torenhoge berg cash.

En over wat soort lening gaat het dan?

Gaat het om een 10-jarige miljardenlening aan Hertz, een 20-jarige miljardenlening aan Hertz, een 30-jarige miljardenlening aan Hertz?

Als dit waar is dat die $ miljarden van Tesla komen, dan is het echt niet moeilijk om de markt met eigen leningen te manipuleren, en dus alsook de beurskoers van Tesla.

Hertz kondigde op 15-10-2021 plannen aan voor een IPO, en de terugkeer naar een grote Amerikaanse beurs: Nasdaq of NYSE (via een IPO Hertz Global Holdings).

Hoe zit het met de aandelen van Hertz (HTZZ - Hertz Global Holdings Inc.) op de OTC-markt?

Hoe zit het met de aandelen van Hertz (HTZZW-HERTZ CALL WARRANT 2051) op de OTC-markt?

Ik ben aandeelhouder van Hertz, en mijn online broker vertelde me dat ik mijn aandelen van Hertz (HTZZ & HTZZW) niet meer kan verkopen vanwege de nieuwe regelgeving (SEC) op de OTC-markt.

Met andere woorden, mijn aandelen van Hertz (HTZZ & HTZZW) zijn waardeloos geworden.

Is dit de nieuwe manier van Hertz om aandeelhouders te misleiden, te bedriegen en op te lichten?

Kijk wat er gebeurde met de aandelen van GM - General Motors Co. op de OTC-markt?

Ook GM - General Motors Co. kondigde plannen aan voor een IPO, en de terugkeer naar een grote Amerikaanse beurs: Nasdaq of NYSE, waardoor de aandelen van GM - General Motors Co. op de OTC-markt waardeloos werden.

Ik was ook een aandeelhouder van GM - General Motors Co, en ik verloor alles, ik verloor 100% van mijn investering.

Dit lijkt steeds meer en meer op een marktmanipulatie door Elon Musk en de CEO van Hertz, van oh oh oh, we gaan de aandelen van Tesla eens een enorme boost geven met een groot plan, met een groot project van Hertz, volledig gefinancierd met $ miljardenleningen van Tesla.

Ook was er de afgelopen weken een stijging van de aandelenkoers van Tesla, zonder dat iemand die sterke stijging kon verklaren, omdat er simpelweg geen nieuws was van Tesla.

Ook was er de afgelopen weken een stijging van de aandelenkoers van Hertz, zonder dat iemand die sterke stijging kon verklaren, omdat er simpelweg geen nieuws was van Hertz.

Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat er sprake was van handel met voorkennis, dat er sprake was van marktmanipulatie.

We weten allemaal dat Elon Musk niet vies is van handel met voorkennis (zie zijn eerdere posts over Bitcoin, Ethereum, Shiba Inu, Dogecoin,...).

We weten allemaal dat Elon Musk niet vies is van marktmanipulatie.

Het is gewoon zijn manier van handelen op de beurs.

Niemand moet mij vertellen dat Hertz de afgelopen weken en maanden geen contact heeft gehad met Elon Musk.

Tesla moet al lang op de hoogte zijn geweest van het plan van Hertz om 100000 Tesla EV's te kopen.

Dit was op maandag echt geen éénmansactie van Hertz, waar Tesla helemaal niet van op de hoogte was.

Is het niet zo dat Tesla, als beursgenoteerd bedrijf op de Amerikaanse beurs Nasdaq, de aandeelhouders actief op de hoogte moest houden van die heel belangrijke onderhandelingen, gesprekken met Hertz tijdens de afgelopen weken en maanden?

Waarom heeft Tesla de aandeelhouders NOOIT geïnformeerd over die heel belangrijke zakelijke onderhandelingen, gesprekken met Hertz tijdens de afgelopen weken en maanden?

Maandag kon iedereen de nieuwe tv-commercial zien van autoverhuurbedrijf Hertz met Tesla EV's!

Zo'n professionele tv-commercial maak je niet in een paar uur tijd.

Een nieuwe professionele tv-commercial maken is een werk van weken, en kan zelfs maanden duren.

Eerst geeft het bedrijf Hertz een opdracht aan een reclamebureau, die werken dan aan verschillende ontwerpen over een tv-commercial van Hertz, bespreken dit dan meermaals met het bedrijf Hertz, maar dit is echt een reclameopdracht van weken, en kan zelfs maanden duren om tot een professionele tv-commercial te komen, om tot een definitief eindresultaat te komen.

Tesla heeft de aandeelhouders NOOIT geïnformeerd over die heel belangrijke zakelijke onderhandelingen, gesprekken met Hertz tijdens de afgelopen weken en maanden, dus Tesla is duidelijk schuldig aan marktmanipulatie, en duidelijk schuldig aan handel met voorkennis.

Deze Tesla/Hertz zaak stinkt.

Naar mijn mening is dit marktmanipulatie en handel met voorkennis door Hertz en Tesla.

Dit zijn strafbare feiten.

Als aandeelhouder van Tesla en Hertz eis ik 100% eerlijkheid, 100% transparantie en 100% RESPECT.

Weken, maanden belangrijke informatie achterhouden, geheim houden voor de aandeelhouders kan echt niet, is onaanvaardbaar!

Alvast bedankt voor jullie meningen,
[verwijderd]
0
Goede posting, veel vragen, suggesties en aannames, de lezers moeten er dus over nadenken!

Ik denk dat het een uitgesmeerde transactie is/wordt, in de loop van de komende jaren worden de porties Teslas ingevoegd bij het Hertz wagenpark, misschien gewoon in de financial/operational lease.

Als de KLM glimmend van trots een bestelling/aanschaf van 80 Boings aankondigt betekent dit ook niet dat de KLM 80x 300 miljoen dollar($24 miljard) moet overmaken, het wordt uitgesmeerd over misschien wel 15 jaar lease, de KLM heeft helemaal geen vliegtuigen in eigen bezit, alles is in bruikleen, er staan alleen maar verplichtingen op de balans(aan de verkeerde kant dus)

Hertz krijgt die elektro karren gespreid, massaal uitgestort in de filialen all over the world in de komende jaren, hoe groter de belangen, hoe kleiner de kans op default en kapitale missers.

Wat kan deze deal nog overtreffen op deze aardkloot? heel moeilijk!

200.000 Chinese partij medewerkers krijgen een "S" van de overheid of Noord Korea besteld er 300.000 om het voedsel probleem op te lossen!!!(zo zou Musk het gewoon uitleggen waarschijnlijk)

CEO Musk is een schreeuwer eerste klas, een fantast die groot kan denken, de wereld vol bij de ballen heeft, tot op heden doet hij het goed, een bedrijf van $1 triljalala beurswaarde zullen ze niet zo snel laten afzinken omdat er steeds meer aan gelinkt wordt.
Grensgeval
0
Inderdaad BTCwaarheid, dit zaakje stinkt en kan enkel tot slecht nieuws leiden in de toekomst. Wanbetaling of productie achterstand, kiest u maar, beide partijen gaan beloftes aan en het is maar afwachten of ze uitkomen. Als je het zo leest dat Hertz bij de reguliere vervanging van het wagenpark kiest voor Tesla en uitkomt op een aantal van100k cq een kwart over een normale periode zie ik hun bank ook niet persé moeilijk doen. Ze moeten leveren in 14 maanden dus ik denk dat dit een order is binnen een 2,5/3 jarenplan en heb je het dus over een 10/12 jarig vervangingscyclus van het wagenpark. Klinkt niet onlogisch.
gbakl
0
klokkenluider-achtige speculaties over voorkennis of misleidend handelen, daar wordt niet zo snel op
geacteerd en het kost ongelooflijk veel tijd en inspanning om er iets concreets van te verwachten en
tot de misleidende partijen (denk aan gesjoemel met diesel etc.) door overtuigend bewijs iets moeten erkennen
en er boeteclausules komen waarna die boetebetaling bij de verkeerde partijen terecht komt en vaak niet bij benadeelden.

alleen al hierom verwacht ik niet veel animo voor dit draadje.....helaas.
[verwijderd]
0
Vandaag blijkt dat de SEC het gewoon laat gebeuren en passeren, de geloofwaardigheid blijft dalen.

Die 100K deal met Hertz werd gebracht als voldrongen feit, er is helemaal niets getekend, wishfull thinking, de CEOs van beide instellingen hadden een tete a tete en droomden hardop over zeepbellen en stijgende koersen, de opener van dit draadje heeft dat goed gezien: het is allemaal NEP.
[verwijderd]
0
Even een vraagje van een waarde belegger die zich verbaast over de prijs van sommige groeiaandelen, zoals nu Tesla.
Waar zou je een goed een short kunnen kopen ?
BNP ? of elders ?
Heeft een van jullie een advies ?
Thanks !
[verwijderd]
0
www.marketwatch.com/articles/tesla-st...

Ik heb geen advies maar wel een mening: short gaan op Tesla zou ik niet doen, er zijn al heel veel hedgeclubs die het probeerden, tevergeefs!

Als er weer een splitsing komt(1/2-1/3 of 1/4) gaat het aandeel nog harder omhoog, het zit allemaal tussen de oren.

Heel de aardkloot gaat Tesla rijden als ik de koers zo zie, heb echter wel vernomen dat er met de eerste Mars vlucht een "S" mee gaat voor lokale mobiliteit, Musk zal het verkopen als "nieuwe afzetmarkten", de aandeelhouders zullen helemaal gek worden en gewoon weer bijkopen.

[verwijderd]
0
Wat een bedrieger, leugenaar en oplichter is me dat zeg die Elon Musk!

In een bericht op Twitter heeft Musk nu ontkend dat er al een contract is ondertekend.

Dus eerst 6 werkdagen het aandeel Tesla goed laten doorstijgen tot boven de $ 1,200 USD, om dan 7 werkdagen later, vandaag dus, te komen verklaren dat er helemaal geen deal, dat er helemaal geen contract is getekend met Hertz?

Als dat geen handel met voorkennis is dan weet ik het niet meer.

Als dat geen marktmanipulatie is dan weet ik het niet meer.

Waar was Elon Musk de afgelopen dagen?

Straks gaat hij nog komen beweren dat hij de afgelopen dagen op een onbewoond eiland zat zonder telefoon en internet, en dat hij van niets wist?

Niet te geloven!

Iemand anders was al lang opgepakt en in de gevangenis.
[verwijderd]
0
Waar zijn de journalisten van The Wall Street Journal - WSJ?

Dit is veel erger dan de zaak Lernout & Hauspie Speech Products NV.
thejaguar
0
volkomen terecht dat je vraagtekens zet bij deze deal. het zou trouwens niet de 1e keer zijn dat musk marktmanipulatie pleegt, maar hij komt kennelijk overal mee weg, totdat dat niet meer zo is......
11 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 okt 2024 21:00
Koers 249,850
Verschil -7,700 (-2,99%)
Hoog 259,750
Laag 249,250
Volume 66.506.215
Volume gemiddeld 78.585.220
Volume gisteren 161.611.931

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront