Antonov « Terug naar discussie overzicht

Lifan SUV

19 Posts
[verwijderd]
0
Guangzhou Auto Show Preview: Lifan SUV
Published on December 19, 2010 by Tycho

The Lifan suv debuted as a semi-concept at the Beijing Auto Show in April. It is back for Guangzhou in its defenite shape and it didn’t change a bit. Only thing yet unknow is its name.

Size is 4550×1705×1495, wheelbase is 2600. Engines: 1.6 with 78kw and 137nm, 1.8 with 100kw and 172nm. Manual, auto, or CVT for the 1.8. 4×2 or 4×4. Prices will start around 80.000 yuan and end around 100.000.

Pic also shows some Lifan-language: “Innovation LIFAN Quality LIFAN”. Catchy! And: “Green Power starts from now.” Very catchy, and check those engines again.

www.carnewschina.com/category/brands/...

QueenB, in de middelste alinea staat toch echt "Manual, auto, or CVT for the...."

Hieruit maak ik op dat de CVT voor het 1.8 4*2 of 1.8 4*4 model is.

De overige modellen worden uitgevoerd als handbak of automatische bak.

Grtz. Markie

[verwijderd]
0
www.oedpower.com/en/company/aboutus/9...

Is niet zo veel info te vinden betreffende Lifan.
Op de Lifan site is niets te vinden over de SUV en oed transmissions.

Grtz. markie
[verwijderd]
0
www.cbuauto.com/pub/CARArticle.aspx?I...

quote:

Link.... schreef:

Another version of the model, with a 4-speed automatic transmission sourced from Inner Mongolia OED Engine Co., Ltd.,
Oeps.

Bekijk ook nog even wat Antonov hier over de Lifan SUV te melden heeft.

www.euronext.com/fic/000/059/495/5949...

Gr. Q
Bromsnor
0
Er werd in de uitzending tot 2 keer toe gesproken over de order van Lifan. Dat is concreet, je praat niet over een order met ontbindende voorwaarden.

Ik bestel geen nieuwe auto mits de kleur beantwoord aan mijn wensen, ik bestel geen nieuwe meubelen mits de kast voldoet aan een bepaalde afmeting.

Je hebt iets gezien en dan geef je een order door, eerst test je en dan bestel je iets.

Lifan heeft de TX6 beoordeeld en heeft er 20.000 besteld.
[verwijderd]
0
quote:

a. chemicali schreef op 25 april 2011 11:54:

Er werd in de uitzending tot 2 keer toe gesproken over de order van Lifan. Dat is concreet, je praat niet over een order met ontbindende voorwaarden.

Ik bestel geen nieuwe auto mits de kleur beantwoord aan mijn wensen, ik bestel geen nieuwe meubelen mits de kast voldoet aan een bepaalde afmeting.

Je hebt iets gezien en dan geef je een order door, eerst test je en dan bestel je iets.

Lifan heeft de TX6 beoordeeld en heeft er 20.000 besteld.
Ze zijn nog steeds aan het testen.
[verwijderd]
0
Heb ik al eerder aangegeven, er komt geen nieuwe goedkeuring meer over de TX6 van Lifan, die is er al er zal geen extra PB over komen of moeten komen.
Silvia zal het pas geloven als er een Lifan 620 TX6 rond rijd en zelfs dan zal het nog ontkend worden.

Grtz. Markie

quote:

a. chemicali schreef:

Er werd in de uitzending tot 2 keer toe gesproken over de order van Lifan. Dat is concreet, je praat niet over een order met ontbindende voorwaarden.

Ik bestel geen nieuwe auto mits de kleur beantwoord aan mijn wensen, ik bestel geen nieuwe meubelen mits de kast voldoet aan een bepaalde afmeting.

Je hebt iets gezien en dan geef je een order door, eerst test je en dan bestel je iets.

Lifan heeft de TX6 beoordeeld en heeft er 20.000 besteld.
[verwijderd]
0
Nu een CVT automaat voor €1,- bij de Toyota Verso en Avensis.

Ik begrijp al die kopers van vandaag wel

hihihihihi.

FYI
[verwijderd]
0
De SUV hebben ze niet voor niets alvast de definitieve naam "Lifan X60 gegeven. Mei 2013!

IQH2O
[verwijderd]
0
quote:

IQH2O schreef op 8 mei 2011 22:30:

De SUV hebben ze niet voor niets alvast de definitieve naam "Lifan X60 gegeven. Mei 2013!

IQH2O
Mei 2013? Ook alweer een jaar uitgesteld dus.
[verwijderd]
0
OED Engine was estabished in 2006 with registered capital of RMB400m in Kangbashi New district, Erdos. It has over 1000 employees and claims the largest and most advanced diesel engine and gearbox factory in China.

It was licensed by ltaly's VM Motori to manfacture Euro IV emission standard diesel engines.

In 2007 the company introduced four- and six-speed automatic gearboxes using ZF technology.

Ben benieuwd wie hier de mogelijkheid ziet voor de Antonov technology ?dit in relatie met de opdracht die LiFan geplaatst heeft bij OED

FYI
smith&jones
2
dus Lifan bestelt zijn spullen bij een bakkenboer die zijn zaakjes wel voor elkaar heeft... logisch idd.
1000 werknemers, 4 en 6 speed boxes al sinds 2007 in productie, etc...

Bij OED weet wss niemand wat antonov is... dat lijkt me een realistischer visie.

S&J.
[verwijderd]
0
AB

Gr. Q

quote:

smith&jones schreef:

dus Lifan bestelt zijn spullen bij een bakkenboer die zijn zaakjes wel voor elkaar heeft... logisch idd.
1000 werknemers, 4 en 6 speed boxes al sinds 2007 in productie, etc...

Bij OED weet wss niemand wat antonov is... dat lijkt me een realistischer visie.

S&J.
[verwijderd]
3
IQ die afsluit met FYI.

Hihihihi.

Gr. Q

quote:

IQH2O schreef:

OED Engine was estabished in 2006 with registered capital of RMB400m in Kangbashi New district, Erdos. It has over 1000 employees and claims the largest and most advanced diesel engine and gearbox factory in China.

It was licensed by ltaly's VM Motori to manfacture Euro IV emission standard diesel engines.

In 2007 the company introduced four- and six-speed automatic gearboxes using ZF technology.

Ben benieuwd wie hier de mogelijkheid ziet voor de Antonov technology ?dit in relatie met de opdracht die LiFan geplaatst heeft bij OED

FYI

[verwijderd]
0
het is niet wat je denkt.
vond de bijdrage van FYI bij het draadje Reservesplit, en heb hem toen hier geplaatst.
maar jij mag denken wat je wil!

hihihihi

IQH2O
[verwijderd]
3
quote:

QueenB schreef op 27 mei 2011 22:51:

IQ die afsluit met FYI.

Hihihihi.

Gr. Q

[...]
De dokter heeft hem verteld dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft, zij denken van niet.
[verwijderd]
3
quote:

ffwachten schreef op 28 mei 2011 15:16:

[...]

De dokter heeft hem verteld dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft, zij denken van niet.
IQh20, je valt helemaal door de mand!
Volgens mij ben je ook nog muntengirl/ohlala, aan je giftige schrijfstijl te zien. Je bent in ieder geval een vrouw....
Neem even contact op met JSGPH*!

Gr JS

Jackpot Seller Gratis Psychische Hulp.
Gratis, want al je geld ben je waarschijnlijk verloren aan deze beursverwateraar.
19 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
925,93  +2,57  +0,28%  09:57
 Germany40^ 18.584,20 -0,37%
 BEL 20 3.913,51 -0,09%
 EURO50 5.065,61 -0,10%
 US30^ 38.929,40 +0,15%
 Nasd100^ 19.041,80 +0,12%
 US500^ 5.354,97 +0,04%
 Japan225^ 38.644,60 +0,02%
 Gold spot 2.374,13 -0,07%
 EUR/USD 1,0894 +0,03%
 WTI 75,56 -0,01%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +2,13%
Nedap N.V. +1,62%
Philips Konin... +1,61%
FASTNED +1,59%
BESI +1,39%

Dalers

Arcadis -1,61%
EBUSCO HOLDING -1,12%
AMG Critical ... -1,09%
UMG -1,08%
JUST EAT TAKE... -1,07%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront